Τα βιβλία που θα μας «ταξιδέψουν» και αυτό το Πάσχα

Τα βιβλία που θα μας «ταξιδέψουν» και αυτό το Πάσχα

vivlio gyalia pexels ylanite koppens 1445415

"Το διάβασμα είναι όπως η τροφή και το νερό. Το πνεύμα που δεν διαβάζει χάνει βάρος, όπως ένα σώμα που δεν τρώει" έχει πει ο Βίκτωρ Ουγκώ. Και έχει απόλυτο δίκιο...

Ένα βιβλίο θα είναι πάντα στις καλύτερες επιλογές για τα δώρα σας!! Άπειρη θεματολογία για να διαλέξετε ανάλογα με την ηλικία, το φύλο και τα ενδιαφέροντα του ανθρώπου που θα το χαρίσετε.

Ένα δώρο ποιοτικό, με διάρκεια στο χρόνο, που θα αποτελεί πάντα «τροφή» για σκέψη, αφύπνιση και φαντασία!!

Το βιβλιοπωλείο «Κορκολής» ετοίμασε για εσάς εξαιρετικές προτάσεις βιβλίων και για αυτό το Πάσχα…

i pasxalitsa me ti mia koukiditsa

Η πασχαλίτσα με τη μια κουκκιδίτσα – Ψυχογιός

Ενώ οι πασχαλίτσες µε δύο, τρεις, τέσσερις ή πέντε κουκκιδίτσες περνάνε ζωή χαρισάµενη, κανείς δεν καταδέχεται να κάνει παρέα µε την πασχαλίτσα που έχει µόνο µία κουκκιδίτσα. Κανείς δεν παίζει μαζί της. Κανείς δεν της κάνει δωράκια. Κανείς δεν της λέει τα μυστικά του. Άδικα η µικρή πασχαλίτσα µε τη µία µόνο κουκκιδίτσα πετάει από δω κι από κει, κι από κει κι από δω. Έχει σχεδόν απελπιστεί, όταν αντικρίζει κάτι αφάνταστα υπέροχο και συναρπαστικό. Μια γοητευτική ιστοριούλα που όχι μόνο μας διασκεδάζει, αλλά μας μαθαίνει και τους πρώτους αριθμούς.

korkolis 1130x300 easter 2021

pasxalina diigimata

Πασχαλινά διηγήματα - Παπαδιαμάντης Αλέξανδρος

Τα πασχαλινά διηγήματα του Παπαδιαμάντη θα φέρουν τον αναγνώστη στο κλίμα των ημερών της Μεγάλης Εβδομάδας και της Ανάστασης, αλλά και στον κόσμο του Σκιαθίτη διηγηματογράφου.

Για α μεταφερθεί ο αναγνώστης στην εποχή του Παπαδιαμάντη, αποφασίστηκε να παρουσιαστούν τα κείμενα όπως κυκλοφόρησαν στην πρώτη τους δημοσίευση σε εφημερίδες ή περιοδικά της εποχής (ή, στις περιπτώσεις που αυτό δεν κατορθώθηκε, σε μια όσο το δυνατόν πιο παλιά έκδοση). Είναι χαρακτηριστική η ορθογραφία εκείνων των καιρών και δίνει την εικόνα μιας φάσης στην εξέλιξη της ιστορικής ορθογραφίας της γλώσσας μας.

flevotomos 1130x300 easter 2021

i istoria tou pasxa

Η ιστορία του Πάσχα – Ψυχογιός

Μάθετε την ιστορία του θαύματος της Ανάστασης του Χριστού και γιατί γιορτάζουμε το Πάσχα. Μια απλή και παραστατική αναδιήγηση της αγαπημένης ιστορίας της Παλαιάς Διαθήκης, με υπέροχη εικονογράφηση, που θα λατρέψουν οι μικροί αναγνώστες.

psichogios 1130x300 easter 2022

i agiamegali evdomada

Η Αγία & Μεγάλη Εβδομάς (Μικρό Σχήμα) – Ψυχογιός

Η Μεγάλη Εβδομάδα αποτελεί το κέντρο της πνευματικής ζωής της ορθόδοξης Εκκλησίας μας, όπως αυτή εκφράζεται με το εκκλησιαστικό έτος. Λέγεται, δε, Μεγάλη Εβδομάδα όχι γιατί έχει περισσότερες ή μεγαλύτερες ημέρες από τις άλλες εβδομάδες, αλλά γιατί τα γεγονότα τα οποία καλεί η Εκκλησία να βιώσουν οι πιστοί κατά τη διάρκειά της είναι πράγματι μεγάλα και μοναδικά. Όλες οι Ακολουθίες της Μεγάλης Εβδομάδας σε πέντε καλαίσθητες και χρηστικές εκδόσεις, τρεις σε μικρό και εύχρηστο μέγεθος και δύο δερματόδετες. Οι εκδόσεις του μικρού μεγέθους καθώς και οι δερματόδετες κυκλοφορούν σε μπλε και μπορντό, ενώ η τρίτη έκδοση του μικρού σχήματος κυκλοφορεί σε γαλάζιο χρώμα.

themelio easter 2022 threeG

kata ioanni

Κατά Ιωάννη – Σπύρος Πετρουλάκης

Χανιά, σήμερα

Στην Ιερά Μονή της Παναγιάς Ακρωτηριανής ο συντηρητής έργων τέχνης Σταύρος Βεγράκης ανακαλύπτει μια αριστουργηματική και συνάμα «βλάσφημη» εικόνα, που κανείς δεν θα περίμενε να βρίσκεται σ’ ένα μοναστήρι. Ποιος είναι, άραγε, ο άγνωστος δημιουργός της, του οποίου την τέχνη χαρακτηρίζει ένας γνήσιος και απαράμιλλος ρεαλισμός, και κυρίως πώς έφτασε να ακολουθήσει μια τόσο τολμηρή τεχνική στις αγιογραφίες του;

Σε ένα ταξίδι του στη Σμύρνη ο Βεγράκης θα βρει την άκρη της ιστορίας σε ένα εντελώς απρόσμενο μέρος. Επιστρέφοντας στα Χανιά, θα του αποκαλυφθεί μια τραγική ιστορία, βαθιά θαμμένη στη μνήμη της πόλης.

Χανιά, 1900-1922

Μια μάνα ψαλιδίζει με άκαρδο πείσμα τις φτερούγες που πάνε να φυτρώσουν στις πλάτες του παιδιού της. Ξεφεύγοντας για λίγο από το υγρό υπόγειο, τη φυλακή του, ο Ιωάννης, ένας «ατελής» άνθρωπος, πασχίζει να φτάσει στην τελειότητα. Ο νεαρός ζωγράφος τολμά το αδιανόητο, αδιαφορώντας για το τίμημα. Βλασφημία ή ωδή στον έρωτα είναι η δημιουργία του; Ποιος, όμως, μπορεί να κρίνει την τέχνη που πηγάζει από την αλήθεια της ψυχής;

Στη δίνη της ανασφάλειας και των τραγικών ιστορικών γεγονότων, δύο νέα παιδιά δεν διστάζουν να ερωτευτούν μέχρις εσχάτων. Έναν αιώ­να μετά, η αγάπη, η ανθρώπινη αναλγησία και το φοβερό τέλος είναι αδύνατο να ξεχαστούν…

paraskevopoulou easter nea2

agrafos nomos
Άγραφος νόμος – Ψυχογιός

Μια μικρή επαρχία, όπου κυριαρχούν ο άντρας και η πεθερά. Κορίτσια, που από μικρά ονειρεύονται τον γάμο και εξελίσσονται σε γυναίκες καταπιεσμένες, εξουθενωμένες απ’ τη δουλειά και πικρόχολες. Σ’ αυτή την κοινωνία θα βρεθεί η Αιμιλία, αφήνοντας την πρωτεύουσα το 1937, όταν δέχεται να παντρευτεί τον μουσικό και τραγουδοποιό Δάμο. Στο χωριό του, όπου συμβιώνουν μετά την Ανταλλαγή ντόπιοι και πρόσφυγες, οι κάτοικοι στην πλειοψηφία τους θα την αντιμετωπίσουν με καχυποψία και θα την αποκαλέσουν «η Πρωτευουσιάνα». Εκεί θα γνωρίσει και θα δεθεί με τη Σόνια, τη διάσημη μοδίστρα νυφικών, την προδομένη απ’ τον αρραβωνιαστικό της Κατινούλα, τη νεαρή Αννίτα, που για μια νεανική αμυαλιά υποχρεώνεται να παντρευτεί έναν άντρα που δεν αγαπά, και τη Νίνα, που έχει τα κότσια να ζήσει τη ζωή της όπως θέλει. Είναι μια εβδομάδα παντρεμένη, όταν η φωτιά, που αφάνισε τις αδελφές της στον Πόντο, της καταστρέφει ξανά τη ζωή. Ο Δάμος την εγκαταλείπει στους γονείς του και πηγαίνει στη Σαλονίκη. Ωστόσο, ο πόλεμος που θα έρθει θα αλλάξει τις ζωές όλων τους καταλυτικά και θ’ ανατρέψει πολλά κατεστημένα. Τα πρώτα σκιρτήματα αντίστασης γυναικών που ασφυκτιούν μες στην επαρχιακή κοινωνία στην οποία ζουν, όπου ο λόγος του άντρα είναι ΑΓΡΑΦΟΣ ΝΟΜΟΣ.

i iereia me to tatouaz

Η ιέρεια με το τατουάζ - Πασχαλία Τραυλού

...Λαγοκοιμήθηκε, και ανάμεσα στον ύπνο και στον ξύπνιο της νόμιζε πως ξεπρόβαλε στο δωμάτιο η παράξενη ελαφίνα που είδαν στον δρόμο τους.
Ένας άγριος άνεμος ανάδευε ξανά το τρίχωμά της, παρότι ο χώρος ήταν κλειστός σαν κονσέρβα.
Κοιτάζονταν ακίνητες. Το χρώμα των ματιών του ζώου είχε την κοβαλτένια απόχρωση των δικών της ματιών.
Όταν όμως η Αίθρα έκανενα το χαϊδέψει, εκείνο αποτραβήχτηκε και πήρε τη μορφή μιας γυναίκας με παράξενα, έγχρωμα τατουάζ.
Η φιγούρα ενός ελαφιού ξεχώριζε ανάμεσά τους...

Έπειτα από τον θάνατο του γιου της, η αρχαιολόγος και συγγραφέας Αίθρα Μπάξερ βυθίζεται στο ποτό και την κατάθλιψη.
Όταν όμως της γίνεται η πρόταση από την ανθρωποαρχαιολόγο Άντριαν Μάγιορ να συμμετέχει σε μια αρχαιολογική αποστολή
στα Αλτάια όρη προκειμένου να αποδειχτεί πως οι Αμαζόνες ήταν πρόσωπα υπαρκτά, αποφασίζει να ενδώσει.

Μια κόκκινη κλωστή, ο πίνακας Πληγωμένο ελάφι της Φρίντα Κάλο, το νερό απ’ την πηγή των ελαφιών και το βοτάνι του θανάτου, μαζί με μια πλειάδα ηρώων που αλληλεπιδρούν σε παρόν και παρελθόν με διπλές ταυτότητες, δημιουργούν έναν ισχυρό ιστό μυστηρίου, προσφέροντας ένα απίστευτο ταξίδι στον χρόνο.

Ένα βιβλίο για μια εποχή όπου τα όρια ήταν ρευστά ανάμεσα στην πραγματικότητα και τον θρύλο, την ιστορία και τον μύθο, τους ανθρώπους και τους θεούς.

Φωτογραφία από τον χρήστη Ylanite Koppens στο Pexels

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις