Συνάντηση πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Δημαρχείο στα Λεχαινά, μεταξύ του Δημάρχου Ανδραβίδας-Κυλλήνης κ. Λέντζα Ιωάννη και του Προϊστάμενου του ΤΑΠ Ηλείας κ. Κωνσταντίνο Τσακιρίδη σχετικά με τη δημοσίευση του ΦΕΚ, που αναφέρεται στην οριοθέτηση περιοχών και χορήγησης στεγαστικής συνδρομής για την αποκατάσταση των ζημιών σε κτίρια από τον σεισμό της 21ης Μαΐου 2019, στις περιοχές του Δήμου Ανδραβίδας-Κυλλήνης.
Έγινε συζήτηση για το πως μπορεί να γίνει εφαρμογή αυτής της απόφασης και συντονισμός των ενεργειών για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πληγέντων συνδημοτών. Οι πολίτες που έχουν υποστεί ζημιές από τον σεισμό της 21ης Μαΐου μπορούν να καταθέσουν τις αιτήσεις τους, είτε στο γραφείο Διοικητικών Υπηρεσιών του Δήμου Ανδραβίδας- Κυλλήνης, είτε στα γραφεία του ΤΑΠ στον Πύργο στην Εθνική Οδό Πύργου – Αρχαίας Ολυμπίας στον κόμβο Αγίου Γεωργίου. Η διάρκεια των αιτήσεων είναι μέχρι 6 μήνες από την ημέρα (16/10/2019) δημοσίευσης του ΦΕΚ. Ο Δήμαρχος έθεσε ως αίτημα να λειτουργήσει το γραφείο της ΔΑΕΦΚ Δυτικής Ελλάδος και να στελεχωθεί η έδρα στον Πύργο, με μοναδικό στόχο την εξυπηρέτηση των πληττόμενων κατοίκων, αφού είναι γνωστό ότι η περιοχή της Ηλείας είναι ιδιαίτερα σεισμογενής και ανά τακτά χρονικά διαστήματα έχουμε πολλά προβλήματα με τα φυσικά φαινόμενα.
Επίσης θα επιθυμούσαμε ως Δήμος Ανδραβίδας-Κυλλήνης να εξεταστεί το αίτημά μας, προς τη κεντρική Κυβέρνηση για το εξάμηνο της υποβολής δηλώσεων, να λειτουργήσει γραφείο στην Ανδραβίδα, έτσι ώστε, να δέχεται τα αιτήματα των κατοίκων, να συντονίζει τις ενέργειες που αφορούν στις επιβλέψεις κτιρίων, και καταστημάτων, καθώς και να επιταχύνει τις διαδικασίες για τη γρήγορη απονομή του βοηθήματος, και της εξυπηρέτησης των δημοτών.
Παρόντες στη συνάντηση ήταν οι Αντιδήμαρχοι κ. Κεκάτος Διονύσιος, κ. Βαρβαρέσος Κωνσταντίνος και ο Προϊστάμενος της Τεχνικής Υπηρεσίας κ. Τσουραπάς Γεώργιος