Με δηλώσεις του στο ilialive.gr ο δήμαρχος Πύργου και πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πύργου Τάκης Αντωνακόπουλος αναφέρθηκε στα προβλήματα που υπάρχουν στη λειτουργία του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου.
Ο κ. Αντωνακόπουλος ερωτήθηκε σχετικά με τις επαφές που είχε χθες στην Αθήνα με γνωστό επιχειρηματικό όμιλο για την αξιοποίηση και εκμετάλλευση της μαρίνας Κατακόλου και το ενδιαφέρον που υπάρχει. Ωστόσο στάθηκε στα αγκάθια που υπάρχουν, με μια σειρά εκκρεμοτήτων, ώστε να μπει τάξη στο λιμάνι. Χαρακτήρισε “οπισθοδρομική” την κατάσταση που παρέλαβε στο Δημοτικό Λιμενικο Ταμείο.
“Το βασικό πρόβλημα είναι ότι με τις νοοτροπίες που έχουν οι εργαζόμενοι κάθε πέντε ημέρες να βάζουν άδειες, κανένας εργαζόμενος να μη θέλει να πάει στο λιμενικό ταμείο, ακόμα δεν έχει γίνει αντιστοιχία του ποσού του 1.200.000 ευρώ που είναι στις τράπεζες κατατεθειμένα από τους χρήστες του λιμανιού με έκδοση αποδείξεων. Από μέρα σε μέρα είμαστε εντάξει, αλλά βάζει πέντε μέρες ο ένας, 15 μέρες ο άλλος άδεια και πάει πίσω το πράγμα. Ο αγώνας γίνεται για να μπορέσει να λειτουργήσει το λιμάνι και γι’ αυτό και είχαμε μία μικρή διακοπή για κάποιες ώρες του ρεύματος από τη ΔΕΗ, έκανα παρέμβαση και μου είπαν αυτοί οι υπάλληλοι με τον τρόπο που δουλεύουν ότι σε πέντε ημέρες θα είναι έτοιμα τα πράγματα να μπορέσουμε να πληρώσουμε.Έχουμε λεφτά και δεν μπορούμε να πληρώσουμε όλους τους ανθρώπους που έχουν προσφέρει στο λιμάνι και έχουν εργαστεί. Είναι τεράστιο το πρόβλημα” είπε ο κ. Αντωνακόπουλος.
Ο δήμαρχος Πύργου και πρόεδρος του ΔΛΤ, απαντώντας στην ερώτηση μας γιας τις επαφές του στην Αθήνα και το ενδιαφέρον που υπάρχει για τη μαρίνα Κατακόλου, σχολίασε ότι “… για να μπορείς να συζητήσεις κάτι παραπέρα, πρέπει πρώτα να μπορείς να λειτουργείς. Υπάρχουν πολλοί που ενδιαφέρονται για τη μαρίνα αλλά τι να συζητήσουμε εάν δεν υπάρχουμε σε ένα κανονικό επίπεδο. Υπήρχαν κάποιες χρηματοδοτήσεις για τα σκίαστρα, για δέστρες, προσπαθούμε να βγάλουμε κάποια χρήματα για το κομμάτι που είναι στο πάρκο ΟΣΕ και κοιτάζουμε από το ΕΣΠΑ στον τομέα αλιεία, να γίνουν εκεί αθλοπαιδιές, για τη μαρίνα υπάρχουν σε πρωτογενές επίπεδο ενδιαφέροντα.
Για να λειτουργήσει η μαρίνα πρέπει να γίνει νομικό πρόσωπο. Πρέπει να συσταθεί φορέας με ιδιώτη επενδυτή, δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά η μαρίνα αλλιώς. Από κει και πέρα θα το δούμε, δεν έχουμε μπει ακόμα σε σοβαρή συζήτηση με κανέναν, θέλω να πληρώσουμε, να λύσουμε τις εκκρεμότητες στην αγορά, να μπούμε μπροστά, να λειτουργήσουμε. Πρέπει για παράδειγμα, να βάλουμε τα φώτα που βρήκαμε σάπιους τους στύλους και θα σκότωναν άνθρωπο αν έπεφταν και τους κατεβάσαμε. Είναι 120.000 ευρώ προϋπολογισμός του έργου, τελείωσε η μελέτη, να βάλουμε φώτα που δεν υπάρχουν φώτα, είναι μία σειρά από τραγωδίες εκεί πέρα. Δυστυχώς η κατάσταση που παραλάβαμε ήταν πολύ οπισθοδρομική. Πολύ οπισθδρομική με ό,τι αυτό εννοούμε”.