Αυτοδιοίκηση

Δημιουργία Οδηγού του Πολίτη και πρόβλεψη ανασχεδιασμού της Δ/νσης Εξυπηρέτησης Πολιτών στην Π.Δ.Ε.

Δημιουργία Οδηγού του Πολίτη και πρόβλεψη ανασχεδιασμού της Δ/νσης Εξυπηρέτησης Πολιτών στην Π.Δ.Ε.

Προτεραιότητα του Αντιπεριφερειάρχη Οικονομικής Πολιτικής & Διοίκησης Π. Σακελλαρόπουλου η αναβάθμιση των Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών με τελικό στόχο την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πολιτών της Π.Δ.Ε.

Ο Αντιπεριφερειάρχης Οικονομικής Πολιτικής και Διοίκησης Παναγιώτης Σακελλαρόπουλος πραγματοποίησε συνάντηση σήμερα Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2020, με όλους τους Γενικούς Διευθυντές της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, με θέμα την λεπτομερή καταγραφή όλων των διαδικασιών της Περιφέρειας, ώστε ο πολίτης να ενημερώνεται πλήρως και διαρκώς για τυχόν αλλαγές αυτών (π.χ. αλλαγές στο νομοθετικό πλαίσιο, στα έντυπα κτλ.) και σταδιακά την μέσω δικτυακού τόπου εξυπηρέτησή του, από το στάδιο της υποβολής μιας αίτησής του μέχρι την ικανοποίηση αυτής ( με την έκδοση σχετικής διοικητικής πράξης κτλ).

Για τη συλλογή της πληροφορίας και τη διάχυσή της στους πολίτες, θα δημιουργηθεί έντυπο καταγραφής όλων των διαδικασιών όλων των Υπηρεσιών της ΠΔΕ (στο οποίο θα αναφέρεται π.χ. το νομοθετικό πλαίσιο κάθε διαδικασίας, τα απαραίτητα δικαιολογητικά, το χρονικό όριο εξυπηρέτησής τους, το κόστος της διαδικασίας, ενώ θα υπάρχουν και τα σχετικά έντυπα).

Στόχος είναι η δημιουργία Οδηγού του Πολίτη προς όφελος του, που θα λειτουργήσει ως βάση για την αποδοτικότερη λειτουργία της Περιφέρειας με τελικό αποδέκτη και πάλι τον πολίτη.

Τα κύρια άμεσα οφέλη για τους πολίτες θα είναι:

Η άμεση και ευκολότερη πρόσβαση στην πληροφόρηση για όλους τους πολίτες και κυρίως για τα άτομα που αντιμετωπίζουν προβλήματα στις μετακινήσεις (π.χ. ΑΜΕΑ, κάτοικοι δυσπρόσιτων περιοχών, κ.α.)

Η μείωση των μετακινήσεων των πολιτών με αποτέλεσμα την εξοικονόμηση χρόνου και χρημάτων καθώς και την μείωση του κυκλοφοριακού προβλήματος.

Η ομογενοποίηση της εξυπηρέτησης των πολιτών σε όλη την Περιφέρεια με στόχο την προάσπιση της ισότητας μεταξύ των πολιτών.

Η αύξηση της διαφάνειας και του αισθήματος εμπιστοσύνης προς τις δημόσιες υπηρεσίες.

Η συμμετοχή των πολιτών στη βελτίωση των διοικητικών διαδικασιών καθώς έχει ενσωματωθεί η δυνατότητα επικοινωνίας με την Περιφέρεια και η δυνατότητα αξιολόγησης της κάθε διοικητικής διαδικασίας.

Τα κύρια οφέλη για την Περιφέρεια θα είναι:

Η αποσυμφόρηση των υπηρεσιών από τον μεγάλο όγκο πολιτών που περιμένουν να εξυπηρετηθούν, ώστε να επιτυγχάνεται η καλύτερη αξιοποίηση του χρόνου τους και η αύξηση της παραγωγικότητάς τους.

Ο καλύτερος συντονισμός και η αύξηση της συνεργασίας μεταξύ των ομολόγων υπηρεσιών της Περιφέρειας.

Η καταγραφή της απαραίτητης πληροφορίας πάνω στην οποία μπορεί να στηριχθεί μελλοντικά η μοντελοποίηση και η απλούστευση των διοικητικών διαδικασιών, καθώς και η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος, μέσω του οποίου θα παρέχονται ηλεκτρονικές υπηρεσίες 3ου, 4ου ή ακόμη και 5ου επιπέδου, στο οποίο οι χρήστες θα μπορούν να υποβάλουν ηλεκτρονικά την αίτησή τους, θα παρακολουθούν την πορεία της διεκπεραίωσής της σε κάθε βήμα της και τελικά θα λαμβάνουν ηλεκτρονικά την απάντηση.

Η εισαγωγή της Περιφέρειας σε μεθοδολογίες Διοίκησης Ολικής Ποιότητας.

Το έργο αυτό είναι σημαντικό βήμα για την αναβάθμιση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της Περιφέρειας με τελικό στόχο την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πολιτών.

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

tsoukalas popup