Σύμφωνα με την εγκύκλιο του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και προς αποφυγή της ταλαιπωρίας των πολιτών, λόγω της επιβολής του μέτρου προσωρινής απαγόρευσης της κυκλοφορίας, η λειτουργία των ΚΕΠ του Δήμου Ανδραβίδας-Κυλλήνης θα γίνεται εξ αποστάσεως.
Την 23η Μαρτίου 2020 ανακοινώθηκε επίσημα ότι κατ΄ εξαίρεση είναι επιτρεπτή η μετακίνηση των πολιτών προς τις δημόσιες υπηρεσίες μόνο για κατεπείγουσες περιπτώσεις και εφόσον προηγηθεί επικοινωνία (ηλεκτρονική ή τηλεφωνική) και εγκριθεί το αίτημα για φυσική εξυπηρέτηση (https://www.civilprotection.gr/el/simantika-themata/dieykriniseis-toy-yfypoyrgoypolitikis-prostasias-nikoy-hardalia-shetika-me-ton).
Κατόπιν των ανωτέρω και για όσο διάστημα ισχύει το μέτρο του προσωρινού περιορισμού κυκλοφορίας, σε ότι αφορά τη λειτουργία των ΚΕΠ, θέτουμε υπόψη σας τα ακόλουθα:
Τα ΚΕΠ θα λειτουργούν με κλειστή είσοδο και θα παρέχουν εξυπηρέτηση δια ζώσης αποκλειστικά και μόνο κατόπιν προ-συνεννόησης (ηλεκτρονικής ή τηλεφωνικής) και εφόσον κρίνεται από τον Διευθυντή/Προϊστάμενο του ΚΕΠ.
Για τη νόμιμη μετάβαση του αιτούντος στο ΚΕΠ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η επιβεβαίωση του επείγοντος χαρακτήρα της αίτησης από το αρμόδιο προσωπικό των ΚΕΠ, ενημερώνοντας τον ενδιαφερόμενο, με κάθε πρόσφορο τρόπο (μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, δυνητικά μήνυμα σε κινητό τηλέφωνο, αποστολή απλής αλληλογραφίας).
Πολίτης ο οποίος δεν έχει ακολουθήσει την προηγούμενη διαδικασία δεν έχει δικαίωμα εισόδου στα ΚΕΠ.
Στις υπόλοιπες περιπτώσεις τα ΚΕΠ θα λειτουργούν είτε με διεκπεραίωση ηλεκτρονικών αιτημάτων τα οποία υποβάλλονται μέσω της πύλης «ΕΡΜΗΣ», είτε με την αποδοχή τηλεφωνικών αιτήσεων ΣΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΗΛΕΦΩΝΑ:
ΚΕΠ Ανδραβίδας: 26233-60401 και 26233-60402
ΚΕΠ Βάρδας: 26233-6060 και 26233-60602
ΚΕΠ Λεχαινών:26233- 60801 και 26233-60802
Σημειώνεται, ότι, η τηλεφωνική εξυπηρέτηση (τηλεφωνική αίτηση) αφορά μόνο τις αιτήσεις που έχουν επείγοντα χαρακτήρα και δεν απαιτούν συνυποβολή δικαιολογητικών, καθώς και τις αιτήσεις που ενώ απαιτείται συνυποβολή δικαιολογητικών μπορεί αυτή να γίνει με ηλεκτρονικό τρόπο, με επιμέλεια του αιτούντος.
Καθώς και ότι, ο επείγον χαρακτήρας τόσο της δια ζώσης εξυπηρέτησης κατόπιν ραντεβού, όσο και των τηλεφωνικών αιτημάτων πρέπει να πληροί τουλάχιστον ένα από τα εξής χαρακτηριστικά:
α) να αφορά την κάλυψη συγκεκριμένης ανάγκης, η οποία προέκυψε μετά την έκδοση της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου της 11ης.3. 2020,
β) να αφορά επείγουσα οικογενειακή ή επαγγελματική ανάγκη,
γ) να αφορά οποιαδήποτε άμεση ανελαστική προθεσμία.