Οι οδηγίες του Δημάρχου Ανδρέα Μαρίνου έγιναν πράξη από τον αντιδήμαρχο Νίκο Μαφρέδα
Οι οδηγίες του Δημάρχου Πηνειού κ. Ανδρέα Μαρίνου προς τον αντιδήμαρχο Καθαριότητας, Ανακύκλωσης Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας κ. Νίκο Μαφρέδα από την πρώτη ημέρα ανάληψης των καθηκόντων του ήταν σαφείς: μείωση κόστους λειτουργίας του τομέα κίνησης –επισκευής του στόλου οχημάτων και του τομέα καθαριότητας-ανακύκλωσης, χωρίς όμως να υπάρχουν επιπτώσεις στην ποιότητα παροχής υπηρεσιών προς τους δημότες, στην συντήρηση των οχημάτων και στις συνθήκες εργασίας των υπαλλήλων.
Ο κ. Νίκος Μαφρέδας , έμπειρος αυτοδιοικητικός, εντόπισε με υποδείξεις του Δημάρχου όλες τις κοστοβόρες διαδικασίες, οριοθέτησε στόχους και σχεδίασε προτάσεις υλοποίησης με γνώμονα την εξοικονόμηση χρήματος με παράλληλη βελτίωση της εξυπηρέτησης των δημοτών. Δεκαεπτά μήνες μετά, το αποτέλεσμα της σωστής διαχείρισης, είναι εκπληκτικό και αποδεικνύεται με αριθμητικά στοιχεία.
Ο κ. Νίκος Μαφρέδας σε δηλώσεις του αφού ευχαριστεί τον Δήμαρχο που του εμπιστεύτηκε αυτή τη θέση, δήλωσε: « Έπρεπε η υπηρεσία καθαριότητας να έχει μια μόνιμη έδρα δεδομένου ότι τα οχήματα ήταν διάσπαρτα δεξιά και αριστερά.
Με απόφαση του Δημάρχου έγιναν προσλήψεις απαραίτητες για την εύρυθμη λειτουργία των τομέων ευθύνης μου.
Κατασκευάσαμε σκέπαστρο για ένα χώρο 800 τ.μ με κόστος μόνο 14.000 ευρώ, δηλαδή όσο κόστιζαν τα υλικά, όπου στεγάσαμε όλα τα αυτοκίνητα του Δήμου. Υπάρχει πλέον μηχανικός αυτοκινήτων καθώς και συνεργείο ηλεκτροσυγκολλητών.
Ο μηχανικός μας βοήθησε να στήσουμε ένα, επιτρέψτε μου τον όρο, «Κέντρο Υγείας Οχημάτων». Καθημερινά ελέγχει τα αυτοκίνητα και επισκευάζει τις μικροβλάβες επί τόπου. Στις συντηρήσεις αυτοκινήτων και μηχανημάτων το 2019 είχαμε πληρώσει 120.000 ευρώ ενώ το 2020 πληρώσαμε 70.000 ευρώ. Και όλα τα μηχανήματα είναι ετοιμοπόλεμα.
Σε δέκα μέρες περιμένουμε καινούργιο απορριμματοφόρο. Η μελέτη υπήρχε αλλά κάναμε μια σημαντική αλλαγή. Συγκεκριμένα με την αρχική μελέτη θα παίρναμε όχημα Mercedes 6 τόνων με 140.000 ευρώ ενώ με την αλλαγή της μελέτης προμηθευόμαστε όχημα ΜΑΝ 10 τόνων με 120.000 ευρώ.
Πετύχαμε μείωση καυσίμων χωρίς να μειωθούν οι κινήσεις. Όταν παρέλαβα πληρώναμε 14.000 ευρώ το μήνα. Εγώ μείωσα το κόστος καυσίμων στα 8.000 ευρώ.
Επισκευάσαμε με δικό μας συνεργείο 200 κάδους απορριμμάτων, με ελάχιστο κόστος και χωρίς καθυστέρηση. Σε εξωτερικό συνεργείο πληρώναμε 80 ευρώ τον έναν! Τέλος οι αναθέσεις λοιπόν.
Κατασκευάσαμε πολλά φρεάτια και η αντικατάσταση γίνεται άμεσα χωρίς καμία καθυστέρηση, γιατί στόχος μας, χρέος μας είναι να εξυπηρετούμε τον πολίτη.
Η συνολική μείωση κόστους με πρόχειρους υπολογισμούς αγγίζει το ποσόν των 150.000 ευρώ το χρόνο. Το 2020 λοιπόν γλυτώσαμε αυτά τα χρήματα που θα επιβάρυναν τους δημότες μας.
Έτσι λοιπόν απαντάμε και σε εκείνους που απορούν «πού βρήκε χρήματα και προσλαμβάνει ο Δήμος δίμηνα και τετράμηνα». Η απάντηση είναι μία: Με νοικοκύρεμα. Ευχαριστώ τον Δήμαρχο Ανδρέα Μαρίνο και όλους τους συνεργάτες μου, αντιδημάρχους και δημοτικούς συμβούλους γιατί μαζί πετυχαίνουμε πολλά για τους δημότες μας. Και η οικονομία αυτή την εποχή είναι ατομικός πλούτος»
(Δελτίο Τύπου)