Τα παράπονα των οδηγών που χρησιμοποιούν την Πατρών - Πύργου αλλά και των κατοίκων περιοχών εκατέρωθεν της οδού, είναι πολλά για την τοποθέτηση των κορύνων και της παρεμβάσεις που υλοποιούνται.
Ο Περιφερειάρχης Δυτ. Ελλάδας Νεκτάριος Φαρμάκης, τοποθετήθηκε χθες για το θέμα στο περιθώριο της αυτοψίας στη νέα Πατρών - Πύργου ως τμήμα της Ολυμπίας Οδού και τόνισε πως οι ανθρώπινες απώλειες έως τώρα ήταν μεγάλες ενώ το έργο αυξάνει το επίπεδο της ασφάλειας.
“Μιλάμε για το υφιστάμενο οδικό δίκτυο, το οποίο δυστυχώς και θα πρέπει να είμαστε όλοι ειλικρινείς όταν κάνουμε την όποια κριτική, ήταν ένα δίκτυο το οποίο μας κόστιζε καθημερινά σε ανθρώπινες ζωές και στην σωματική μας ακεραιότητα αλλά και σε υλικές ζημιές μέσα από τα καθημερινά σχεδόν τροχαία ατυχήματα. Η συγκεκριμένη εργολαβία για την βελτίωση οδικής ασφάλειας, ήρθε μετά από πίεση και διεκδίκηση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και αυτό είναι γνωστό. Μάλιστα ανέλαβε το υπουργείο ουσιαστικά να πλειοδοτήσει επί του φυσικού αντικειμένου, δίνοντας και δαπανώντας ένα κονδύλι της τάξεως των 30 εκατ. ευρώ για να αυξήσει την οδική ασφάλεια γιατί αυτή είναι η ουσία, του υφιστάμενου οδικού δικτύου. Πάλι είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε και την ποιότητα του οδοστρώματος και την κατάστασή του και συγκρίνοντας τα για όσους δεν γνωρίζουν την σαφώς ανώτερη ποιότητά του” είπε ο κ. Φαρμάκης.
“Δεν μπορώ να παραβλέψω το γεγονός ότι υπάρχουν δυσκολίες στην καθημερινότητα των πολιτών, στις οποίες έχουμε ήδη διαπιστώσει και επισημάνει στην αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου” σημείωσε ο Περιφερειάρχης Δυτ. Ελλάδας.
“Το ένα ζήτημα αφορά την καθημερινότητα των πολιτών των τοπικών κοινωνιών δηλαδή των αστικών περιοχών μέσα από τους οποίους διέρχεται το υφιστάμενο οδικό δίκτυο. Αυτό για να το πω απλά σημαίνει ότι τα χωριά τα οποία εξυπηρετούνται έχουν μία μεγάλη δυσκολία ως προς την διέλευση των πολιτών και για το πως περνάνε τον δρόμο. Η δεύτερη δυσκολία έχει να κάνει με την απόσταση μεταξύ των κορυνών και το εναπομείναν πλάτος της υπόλοιπης οδού ανά ρεύμα. Εδώ θα πρέπει να σημειώσω ότι ανά περίπου 2 χλμ όπως όλοι βλέπουμε, υπάρχει ο χωρισμός σε δύο και μία λωρίδες, έτσι ώστε να υπάρχει μία δυνατότητα προσπέρασης και ελάφρυνσης του οδικού φορτίου. Αυτό όμως προφανώς δεν φτάνει, νομίζω ότι όλοι μπορούμε να το διαπιστώσουμε, γιατί υπάρχει κυκλοφορία γεωργικών μηχανημάτων, εμπορικών αυτοκινήτων και αυτό καθιστά πάρα πολύ επείγουσα και επιτακτική την παρέμβαση στην υφιστάμενη μελέτη και φυσικά στο ίδιο το έργο”.
Όπως ανέφερε ο κ. Φαρμάκης “… η πληροφόρηση που έχουμε μέχρι σήμερα αφορά στο γεγονός ότι επεξεργάζονται οι αρμόδιοι την τροποποίηση της μελέτης ακριβώς στην κατεύθυνση που σας περιέγραψα και εδώ θα συμπληρώσω και μία προσωπική μου άποψη. Θεωρώ ότι χρειάζονται και ακόμα περισσότεροι κόμβοι Έτσι ώστε να διευκολυνθεί αυτό που σας εξήγησα, η δυνατότητα δηλαδή των κατοίκων κυρίως στις αστικές περιοχές να μπορούν και οι ίδιοι να πηγαίνουν από την κεντρική οδό στην οποία κινούνται προς τα σπίτια τους ή τις επιχειρήσεις τους. Φυσικά η κόκκινη γραμμή είναι μία, η ανθρώπινη ζωή, η διαφύλαξή της και η αύξηση της οδικής ασφάλειας” κατέληξε ο Περιφερειάρχης.