Αυτοδιοίκηση

ΕΦΣΥΝ: Βρήκε... χρυσωρυχείο η ΤΕΡΝΑ στον Πύργο - Τι απαντά ο δήμος Πύργου

ΕΦΣΥΝ: Βρήκε... χρυσωρυχείο η ΤΕΡΝΑ στον Πύργο - Τι απαντά ο δήμος Πύργου

Με δημοσίευμά της η Εφημερίδα των Συντακτών αναφέρεται στους όρους της συμφωνίας πώλησης αδρανών υλικών από το δήμο Πύργου και τη ΔΕΠ ΑΕ ΟΤΑ προς την ΤΕΡΝΑ ΑΕ, εταιρία που κατασκευάζει το τμήμα της Ολυμπίας Οδού από τη Γαστούνη έως τον Πύργο.

Στο φύλλο της 19ης Αυγούστου η ΕΦΣΥΝ παρουσίασε το θέμα που εδώ και μήνες έχει αναφέρει η παράταξη "Αναγένεσις στο δήμο Πύργου" με ανακοίνωσή της, ενώ είχε τοποθετηθεί και ο Νώντας Κυριαζής.

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα:

"Ενα λατομείο, ένας δρόμος εθνικής σημασίας και μια σύμβαση με πολλά ερωτήματα. Ο λόγος για τη νέα εθνική οδό Πατρών-Πύργου που κατασκευάζεται αυτή την περίοδο. Από τη μία πλευρά έχουμε την εταιρεία ΤΕΡΝΑ Α.Ε. που συμμετέχει στο έργο. Από την άλλη έχουμε ένα λατομείο στην Ηλεία από το οποίο η εταιρεία ΤΕΡΝΑ Α.Ε. προμηθεύεται το απαραίτητο χαλίκι, έχοντας συνάψει πριν από λίγο καιρό σχετική σύμβαση με τη Δημοτική Επιχείρηση Πύργου Α.Ε.-ΟΤΑ που διαχειρίζεται το λατομείο. Πού είναι το πρόβλημα; Στην ιδιαίτερα χαμηλή τιμή με την οποία η εταιρεία προμηθεύεται το υλικό, την ώρα που ακόμα και ο ίδιος ο Δήμος Πύργου το αγοράζει από τη δημοτική επιχείρηση σε τιμή κατά πολύ υψηλότερη. Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

Πριν από κάποια χρόνια συστάθηκε η ανωτέρω δημοτική εταιρεία (ΔΕΠ Α.Ε.-ΟΤΑ) και, σύμφωνα με το σχετικό ΦΕΚ, μεταξύ των αρμοδιοτήτων της ήταν και η εκμετάλλευση του λατομείου που βρίσκεται στη θέση «Βαθύ Λαγκάδι» ή «Βρυολάγκαδο» της δημοτικής κοινότητας Ελαιώνα του Δήμου Πύργου αλλά και των υπόλοιπων λατομικών ζωνών της ευρύτερης περιοχής. Ολο το προηγούμενο διάστημα διάφοροι εργολάβοι προμηθεύονταν αμμοχάλικο από το λατομείο πληρώνοντας το σχετικό αντίτιμο στη δημοτική εταιρεία. Η τιμή αγοράς ήταν 2,75 ευρώ ο τόνος (για χαλίκι κατηγορίας GA 85) και θα μειωνόταν κατά 0,30 ευρώ για το κόστος εξόρυξης και κατά 0,45 ευρώ για το κόστος φόρτωσης, στην περίπτωση που οι συγκεκριμένες εργασίες γίνονταν από τους εργολάβους και όχι από τους υπαλλήλους της δημοτικής εταιρείας, γεγονός που σημαίνει ότι η τιμή υπό αυτές τις προϋποθέσεις έπεφτε στα 2 ευρώ τον τόνο.

Πριν από λίγο καιρό, πιο συγκεκριμένα τον περασμένο Απρίλιο, δημοσιεύτηκε η απόφαση του Δ.Σ. της δημοτικής επιχείρησης σύμφωνα με την οποία έκανε δεκτή την πρόταση της εταιρείας ΤΕΡΝΑ να εγκαταστήσει δικά της μηχανήματα στο λατομείο και να πραγματοποιεί εξόρυξη χαλικιού και φόρτωση στα φορτηγά της. Η σύμβαση αφορούσε 500.000 τόνους χαλικιού. Θα περίμενε κανείς πως η τιμή σε αυτή την περίπτωση θα ήταν 2 ευρώ ο τόνος (αφού η εξόρυξη και η φόρτωση γίνονταν από την εταιρεία), ωστόσο τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά.

Σύμφωνα με τη σύμβαση, «το ποσό που θα πληρώνει η ΤΕΡΝΑ προς τη ΔΕΠ Α.Ε.-ΟΤΑ θα είναι 0,13 ευρώ ο τόνος αυτούσιου υλικού στο οποίο προστίθενται το κόστος εξόρυξης (0,70 ευρώ ο τόνος), το κόστος φόρτωσης (0,70 ευρώ ο τόνος) και το κόστος διαλογής (0,75 ευρώ ο τόνος)», όπερ σημαίνει ότι το κόστος, σύμφωνα με την εταιρεία, θα έφτανε στα 2,33 ευρώ ανά τόνο. Ωστόσο οι τιμές εξόρυξης και φόρτωσης που κοστολογούσε η εταιρεία ήταν αρκετά μεγαλύτερες από αυτές του δήμου, γεγονός που είχε αντίκτυπο στην τιμή του αυτούσιου υλικού, μια τιμή η οποία ήταν εξαιρετικά χαμηλή, καθώς την ίδια ώρα άλλοι εργολάβοι που προμηθεύονταν το ίδιο υλικό το αγόραζαν (με την έκπτωση) στα 2 ευρώ. Αρκεί να αναφέρουμε ότι και ο ίδιος ο Δήμος Πύργου το ίδιο υλικό το αγόραζε προς 1,78 ευρώ τον τόνο.

Η σύμβαση είχε διάρκεια 18 μηνών «με επαναδιαπραγμάτευση των όρων της σύμβασης» και η ΤΕΡΝΑ ήταν υποχρεωμένη να καταβάλει 32.500 ευρώ στη ΔΕΠ Α.Ε. «ως εγγύηση και θέληση καλής συνεργασίας». Αξίζει να σημειωθεί ότι η εν λόγω απόφαση έγινε δεκτή μόνο από 4 μέλη του Δ.Σ. της δημοτικής εταιρείας. Τα άλλα 3 δεν πάτησαν καν το πόδι τους στη συνεδρίαση.

Αντιδράσεις

Η κίνηση αυτή προκάλεσε αντιδράσεις στους ντόπιους εργολάβους και λίγο καιρό αργότερα κοινοποιήθηκε στη ΔΕΠ Α.Ε. αλλά και στην Επιτροπή Ανταγωνισμού εξώδικο από άλλη εταιρεία με το οποίο διαμαρτυρόταν για την ιδιαίτερη μεταχείριση που απολάμβανε η ΤΕΡΝΑ. Πιο συγκεκριμένα στο εξώδικο γινόταν εκτενής αναφορά στην τιμολόγηση της ΔΕΠ Α.Ε. για το υλικό σε σχέση με τους άλλους εργολάβους και στο ποσό που δινόταν στην ΤΕΡΝΑ, κάνοντας λόγο για «σκανδαλώδη παρανομία».

Χαρακτηριστικά το εξώδικο ανέφερε τα εξής: «Για εσάς (σ.σ. εννοεί τη ΔΕΠ Α.Ε.) είναι αδιάφορο το κόστος εξόρυξης και φόρτωσης καθώς αυτό γίνεται με ίδια μέσα της εταιρείας ΤΕΡΝΑ, ενώ διαλογή δεν προβλέπεται καθώς στη σύμβαση που υπογράψατε ρητά αναφέρεται ότι "η τιμολόγηση των υλικών θα γίνεται σύμφωνα με την από 18 Απριλίου 2023 απόφαση του Δ.Σ. της ΔΕΠ Α.Ε. με έκπτωση εξαιτίας του ότι ο πελάτης θα πραγματοποιεί την εξόρυξη και φόρτωση με δικά του μέσα, δηλαδή 0,13 ευρώ τον τόνο". Ουδεμία πρόβλεψη για διαλογή υπάρχει και ούτε υπήρχε αναγκαιότητα γι' αυτήν αφού το χαλίκι είναι αυτούσιο».

Ζημιές

Στο ίδιο εξώδικο γινόταν λόγος και για την οικονομική ζημιά του δήμου μέσα από αυτή τη σύμβαση, η οποία υπολογιζόταν κοντά στο 1 εκατ. ευρώ και αυτό επειδή ο δήμος πληρώνει χρήματα στο Δημόσιο σε ετήσια βάση για τη χρήση του λατομείου. Ειδικότερα το λεγόμενο πάγιο τέλος ανέρχεται σε 45.000 ευρώ τον χρόνο για 150.000 τόνους χαλικιού και αυξάνεται αναλογικά στην περίπτωση που οι τόνοι είναι περισσότεροι.

Εν προκειμένω η σύμβαση με την ΤΕΡΝΑ αφορούσε μισό εκατομμύριο τόνους χαλικιού, γεγονός που σημαίνει ότι η ζημιά ξεπερνούσε τις 900.000 ευρώ (υπολογίζοντας την τιμή των 2 ευρώ ανά τόνο -όπως αγόραζαν όλοι οι εργολάβοι- μείον την τιμή 0,13 ανά τόνο μόνο για την ΤΕΡΝΑ).

H παραδοχή της εταιρείας

Η επικοινωνία που είχε η «Εφ.Συν.» με την εταιρεία επιβεβαίωσε πλήρως το ρεπορτάζ μας. Πιο συγκεκριμένα η ΤΕΡΝΑ, αφού αναφέρεται σε έργο «εθνικής σημασίας», σημειώνει: «Ο χώρος του λατομείου Ελαιώνα ανήκει στο Ελληνικό Δημόσιο (όπως σημειώνεται και στο άρθρο 12.2.3 i της Σύμβασης Πώλησης), συνεπώς θα μπορούσε να δοθεί στον Παραχωρησιούχο δωρεάν για την κάλυψη των αναγκών του έργου. Εντούτοις, λόγω περιορισμένου χρόνου, επιλέχθηκε από την εταιρεία η λύση της απευθείας Σύμβασης Πώλησης με την ΔΕΠΑΕ ΟΤΑ για την προμήθεια υλικού επιχώσεων στην τιμή 0,13 €/Τn.

»Σημειώνεται ότι η εξόρυξη του υλικού γίνεται από την ΤΕΡΝΑ με ίδια μέσα και κόστος, ενώ σε συνεννόηση με τον Δήμο, πραγματοποιούνται και αντισταθμιστικά έργα στην περιοχή. Το υλικό που προμηθευόμαστε χρησιμοποιείται αποκλειστικά και μόνο για την κάλυψη μέρους των αναγκών του έργου, και συγκεκριμένα μόνο για την κατασκευή επιχωμάτων του Αυτοκινητόδρομου και όχι για τις ανώτερες στρώσεις έδρασης των οδοστρωμάτων ή τις στρώσεις των οδοστρωμάτων (3 Α) για τα οποία προβλέπονται επίλεκτα υλικά από άλλες πηγές. Τα υλικά ζυγίζονται με ευθύνη της ΔΕΠΑΕ ΟΤΑ. Για κάθε φορτίο εκδίδεται το αντίστοιχο Δελτίο Αποστολής ενώ στο τέλος κάθε μήνα εκδίδονται τα σχετικά Τιμολόγια Πώλησης. Μέχρι σήμερα έχουν χρησιμοποιηθεί περίπου 100.000 Τn υλικού επίχωσης».

Aπό την απάντηση της ΤΕΡΝΑ προκύπτουν ενδιαφέροντα συμπεράσματα αλλά και ερωτήματα. Πρώτον, η φράση «θα μπορούσε να δοθεί στον Παραχωρησιούχο δωρεάν για την κάλυψη των αναγκών του έργου» είναι λίγο... αποικιοκρατική στο ύφος της, καθώς αφήνει την υπόνοια ότι η εταιρεία κάνει... χάρη στον δήμο που δεν παίρνει το υλικό εντελώς τζάμπα. Εν συνεχεία επιβεβαιώνεται η τιμή στα 0,13 ευρώ ανά τόνο και αναφέρεται επίσης ότι το υλικό «χρησιμοποιείται αποκλειστικά και μόνο για την κάλυψη μέρους των αναγκών του έργου». Ωστόσο εδώ υπάρχουν ερωτήματα.

Η «Εφ.Συν.» έχει στην κατοχή της τιμολόγιο της εταιρείας με ημερομηνία 10 Αυγούστου 2023 για μεταφορά αμμοχάλικου και ως τόπος προορισμού αναγράφεται η λέξη ΜΟΤΟΚΡΟΣ. Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι, ενώ το τιμολόγιο φαίνεται να έχει εκδοθεί κανονικά, δεν αναγράφεται πουθενά η τιμή του προϊόντος. Το ερώτημα είναι ποιο τμήμα τού «εθνικής σημασίας» έργου είναι το μοτοκρός στο οποίο πήγαινε το αμμοχάλικο.

Ερωτήματα προκύπτουν επίσης για τα «αντισταθμιστικά έργα στην περιοχή σε συνεργασία με τον δήμο». Ποια είναι αυτά και με βάση ποιες συμβάσεις υλοποιούνται; Και τι δουλειά έχει ο δήμος στην προκειμένη περίπτωση όταν το λατομείο το διαχειρίζεται η ΔΕΠ Α.Ε.-ΟΤΑ; Ρωτάμε μιας και οι πληροφορίες από την περιοχή λένε ότι στο χωριό Ελαιώνας όχι μόνο δεν έχει υπάρξει ούτε ένα αντισταθμιστικό έργο, αντιθέτως κυκλοφορούν φήμες ότι η ΤΕΡΝΑ έχει ζητήσει επέκταση του λατομείου ώστε να εκμεταλλευτεί και άλλα σημεία του.

Η «Εφ.Συν.» επικοινώνησε και με το γραφείο του δημάρχου κ. Αντωνακόπουλου στέλνοντας γραπτά ερωτήματα.

Την επόμενη μέρα μάς παρέπεμψαν στον πρόεδρο της ΔΕΠ Α.Ε.-ΟΤΑ, ο οποίος ωστόσο, αν και τον βρήκαμε στο τηλέφωνο, μας ενημέρωσε ότι τελεί εν αδεία και πως μπορεί να μας μιλήσει στις 26 του μήνα. Κατόπιν αυτού δεν καταγράφηκε η θέση του Δήμου Πύργου για την υπόθεση" καταλήγει το δημοσίευμα.

Η απάντηση του δήμου Πύργου και της ΔΕΠ ΟΤΑ

Η ΑΠΟΣΤΟΜΩΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΥΡΓΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ Δ.Ε.Π.Α.Ε. ΟΤΑ ΣΤΙΣ ΑΙΟΛΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ

«Μια σύμβαση με πολλαπλά οφέλη»

* Διασφαλίζεται η ομαλή και γρήγορη υλοποίηση του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος
* Μπαίνουν αρκετές χιλιάδες ευρώ στο ταμείο της Δημοτικής Επιχείρησης
* Συμβάλλει στη βελτίωση του αγροτικού οδικού δικτύου στα 48 χωριά μας

Στις 27/4/2023 αναρτήθηκε στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ η ομόφωνη απόφαση του Δ.Σ. της ΔΕΠ ΑΕ ΟΤΑ που αφορούσε την πώληση αδρανούς υλικού από το λατομείο του Ελαιώνα προς την εταιρεία ΤΕΡΝΑ.

Είχε προηγηθεί επιστολή της εταιρείας ΤΕΡΝΑ στην ΔΕΠ ΑΕ ΟΤΑ, μέσω της οποίας τονίζονται τα εξής:

1) Στην ευρύτερη περιοχή του Πύργου υπάρχει σοβαρό έλλειμα ποσοτήτων από κατάλληλα υλικά για την κατασκευή των επιχωμάτων του έργου (Πάτρα-Πύργος) και των στρώσεων οδόστρωσης

2) Η χρησιμοποίηση των υλικών από την λατομική περιοχή του Δήμου Πύργου θα συμβάλλει στην ταχύτερη και ποιοτικότερη εκτέλεση του έργου.

3) Θα συμβάλλει επίσης στον περιορισμό του περιβαλλοντικού αποτυπώματος καθώς θα περιορίσει τον απαιτούμενο αριθμό νέων λατομείων και δανειοθαλάμων που απαιτούνται για το έργο.

Η σύμβαση και οι όροι

- Η εμπορική πράξη δεν ήταν «αφυδατωμένη» από την κοινωνική ευαισθησία που πρέπει να έχουμε για την κατασκευή του δρόμου Πάτρα-Πύργου και οφείλουμε να υποσκελίσουμε κάθε κίνδυνο κωλυσιεργίας του έργου.

-Ακολουθήσαμε την πρακτική όπως και με άλλες συμβάσεις με μεγάλους οικονομικούς οργανισμούς με ανάλογα ποιοτικά χαρακτηριστικά (Τοπική Επιχείρηση).

-Μέχρι τώρα είχαμε δικά μας μηχανήματα για την εξόρυξη, φόρτωση και διαλογή του υλικού. Η εκτίναξη του ενεργειακού κόστους έχει φτάσει τον κύκλο εργασιών σε υψηλές τιμές. (Να υπενθυμίσουμε ότι, όταν ανέλαβε η παρούσα Δημοτική Αρχή, το χαλίκι που ήταν ΜΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ, πωλούνταν προς 5 λεπτά τον τόνο).

-Σήμερα λοιπόν, για να έχουμε μια πιο γρήγορη διαδικασία και συμφέρουσα για την ΔΕΠ ΑΕ ΟΤΑ, αναλαμβάνουν οι μεγάλοι φορείς, με δικά τους μηχανήματα, την εξόρυξη, διαλογή και τη φόρτωση του υλικού. Κάθε διαδικασία από τις παραπάνω, κοστολογείται προς 0.70 λεπτά ανά τόνο, σύμφωνα με τις τιμές τις αγοράς (3 x 0.70). Μην ξεχνάμε ότι μεγάλη ζήτηση έχει και το “κοσκινισμένο” υλικό όπου φτάνει τα 5,5 ευρώ /τόνο.

-Η ΤΕΡΝΑ αναλαμβάνει το κόστος όλων αυτών των ενεργειών. Επίσης, έγινε μια επιπλέον συμφωνία: Η ΤΕΡΝΑ θα διαθέτει δωρεάν στον Δήμο Πύργου συγκεκριμένες ποσότητες από το υλικό διαλογής. Ήδη έχουμε πάρει χιλιάδες τόνους “κοσκινισμένου” υλικού που χρησιμοποιείται στην αγροτική οδοποιία.

-Όλα τα παραπάνω συμψηφίζονται στην τελική τιμή. Το όφελος του Δήμου είναι να κάνει μια έξυπνη σύμβαση, καθώς και να έχει όφελος ο πολίτης. Το συμφέρον του Δήμου διασφαλίστηκε κατά το μέγιστο τρόπο.

Τα ανταποδοτικά είναι πολλαπλάσια σε χρηματική αξία καθώς οι παροχές της ΤΕΡΝΑ προς την ΔΕΠ ΑΕ ΟΤΑ είναι:

1)Διαθέτουν δωρεάν ποσότητες χιλιάδων τόνων αδρανών υλικών.

2) Φορτώνουν δωρεάν τα αυτοκίνητα του Δήμου.

3) Επιπλέον παρέχουν και φορτώνουν δωρεάν σε ιδιώτες που θέλουν μικρές ποσότητες.

4) Προσφέρουν δωρεάν χιλιάδες τόνους “κοσκινισμένου” υλικού

Να σημειωθεί κι ότι η εταιρεία αρχικά είχε απευθυνθεί προς το Υπουργείο για να ενεργοποιήσει διαδικασία με την οποία, επειδή ο χώρος του λατομείου Ελαιώνα ανήκει στο Ελληνικό Δημόσιο (όπως περιλαμβάνεται και σε άρθρο της Σύμβασης Πώλησης), θα μπορούσε να δοθεί στον παραχωρησιούχο δωρεάν για την κάλυψη των αναγκών του έργου.

Η Σύμβαση είναι συμφέρουσα και σε μια τέτοια συμφωνία όλες οι πλευρές είναι ικανοποιημένες και κερδισμένες.
Αυτή είναι η απάντηση σε όσους είδαν παντού …λεφτά!

Γιατί μετά από τέσσερις μήνες οι αντιδράσεις;

-Κάποιοι αντιδρούν στην απρόσκοπτη υλοποίηση του θρυλικού έργου Πάτρα-Πύργος. Του οραματικού έργου για το οποίο ο Δήμος Πύργου έχει πρωταγωνιστήσει σε κινητοποιήσεις (σ.σ. να υπενθυμίσουμε τη μεγάλη συγκέντρωση το 2020 στο Βουπράσιο με την συμμετοχή εκατοντάδων πολιτών, δημάρχων της Ηλείας και της Πελοποννήσου και των Ιόνιων Νήσων, με κορυφαία την ομιλία του Μακαριστού Μητροπολίτη Γερμανού).

Κάθε παράταση και καθυστέρηση δημιουργεί απώλεια ανθρώπων και η ανθρώπινη ζωή δεν διατιμάται.

-Κατά την προσφώνησή του Δημάρχου Πύργου στην πρόσφατη επίσκεψη του πρωθυπουργού στον Πύργο προεκλογικά, πρώτο θέμα που έθεσε ήταν ότι ο Δήμος Πύργου λειτουργεί θετικά προς την κατεύθυνση υλοποίησης του έργου παρέχοντας όλες τις νόμιμες διευκολύνσεις στους κατασκευαστές. Προειδοποίησε δε, πως θα βρεθούν απέναντι όσοι προσπαθήσουν να ακυρώσουν το έργο!

-Γιατί δεν λαμβάνουν υπόψιν τους ότι με όλα αυτά που κάνουν υπονομεύουν το έργο;

Αναρωτάται ο δήμαρχος Πύργου και υπογραμμίζει:

Οι κύκλοι που ανέδειξαν το θέμα, είναι συγκεκριμένοι κύκλοι της αντιπολίτευσης. Ο κ. Νώντας Κυριαζής είναι ένας άνθρωπος, που, απ’ όπου έχει περάσει αφήνει αρνητικό πολιτικό αποτύπωμα.

Είναι οι ίδιοι άνθρωποι που έχουν καταστρέψει τον Πύργο:

- Το 2001 σε συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου (αυτοί τότε ως αντιπολίτευση στον τότε Δήμαρχο Γ. Λιατσή και ο νυν Δήμαρχος τότε Βουλευτής), έδωσαν μάχη για να μην έρθουν ΤΕΙ στον Πύργο!

- Το 2012 στο Δημοτικό Συμβούλιο (αυτοί τότε από θέση Δημοτικής Αρχής) τους κατήγγειλε ο κ. Λιατσής ότι δεν έκαναν τίποτα για το σχέδιο «Αθηνά» να προστατεύσουν το καλύτερο Πανεπιστημιακό Τμήμα.

- Έκαναν εντελώς ανήθικη και καταστροφική αντιπολίτευση για την πόλη και όταν ήταν στην εξουσία έκαναν την πιο ανήθικη διαχείριση!

- Είναι οι ίδιοι άνθρωποι που όταν ο κ. Λιατσής είπε να κατασκευάσει το μεγάλο πάρκινγκ στο κέντρο της πόλης, ξεσήκωσαν διαδικασίες και το εμπόδισαν. Και σήμερα ρίχνουν «κροκοδείλια δάκρυα» για χώρους στάθμευσης…

Είναι οι ίδιοι που σήμερα μας λένε ότι θέλουν να προστατέψουν το δημόσιο χρήμα όταν:

-Κεντρικό στέλεχος αυτή της «παρέας» εγκαλείται για τέσσερα κακουργήματα, με κορυφαίο την άσκηση Δίωξης από το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών για το Κακούργημα της απιστίας γιατί αγόρασαν μεταχειρισμένο δεματοποιητή που τον πλήρωσαν για καινούργιο (1.000.000 ευρώ κέρδος)! Δημιούργησαν το Ποτόκι και έκοψαν εικονικά τιμολόγια ύψους 860.000 ευρώ! Υπάρχουν πολλοί συγκατηγορούμενοι και άνθρωποι που παρέσυραν, αλλά ο «εγκέφαλος» της ιστορίας είναι βασικός συνεργάτης με τον κ. Κυριαζή σήμερα στην ίδια παράταξη.

ίδιος «εγκέφαλος» αυτής της ιστορίας, είναι αυτός που εμπλέκεται με τον κατασκευαστικό τομέα, είναι πολιτικός μηχανικός, είναι μέτοχος σε τοπικές εταιρείες, εκφράζει τοπικά συμφέροντα που αντιτίθενται στην κατασκευή του δρόμου Πάτρα-Πύργος…

-Διακρίνονται στο πεδίο της συκοφαντίας, της λασπολογίας και οι φιλοδοξίες τους τροφοδοτούνται στο μωροφιλόδοξο πεδίο της φαντασίωσης. Είναι επικίνδυνοι και το έχουν αποδείξει!

-Τους αποδίδουμε στη χλεύη της κοινωνίας και τους λέμε ότι επειδή έχουμε εκλογές, αξιοποιούμε πιο δημιουργικά το χρόνο μας. Φυσικά θα κάνουμε και τις ανάλογες προσφυγές στη δικαιοσύνη γιατί όλα αυτά είναι τερατώδη μυθεύματα και συκοφαντίες και αναλόγως θα πράξουμε!

Εκ του Γραφείου Τύπου Δήμου Πύργου

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

tsoukalas popup