Παν. Αλεβιζόπουλος: «Επιλύθηκε το 90% των αιτημάτων»
Της Βίκυς Γκουγκουστάμου
Με 45 αιτήματα δημοτών, εκ των οποίων άνω του 90% να έχουν διεκπεραιωθεί, έκλεισε η προηγούμενη χρονιά για τον Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης, στο Δήμο Ανδραβίδας Κυλλήνης. Θέματα εξυπηρέτησης πολιτών κυρίως στους τομείς της καθαριότητας, ύδρευσης και ηλεκτροφωτισμού όπως και τακτοποίηση λογαριασμών συμπλήρωσαν το χαρτοφυλάκιο, ενώ η φετινή χρονιά ξεκίνησε, με λιγότερα μεν αιτήματα αλλά κυρίως στους ίδιους τομείς.
Μια απαραίτητη θέση για την εξυπηρέτηση των δημοτών, κυρίως όσων διαμένουν σε άλλες πόλεις ή απομακρυσμένες περιοχές του Δήμου, χαρακτηρίζει από την πολύχρονη εμπειρία του, τον συγκεκριμένο θεσμό, ο Συμπαραστάτης του Δημότη και της Επιχείρησης του Δήμου Ανδραβίδας Κυλλήνης Παναγιώτης Αλεβιζόπουλος. Όπως δηλώνει ο ίδιος στο ilialive.gr «Ο συγκεκριμένος θεσμός είναι απαραίτητος και λύνει αρκετά προβλήματα πολιτών. Και κυρίως πολιτών που είτε διαμένουν σε άλλες πόλεις ή σε πιο απομακρυσμένες περιοχές του Δήμου και δεν έχουν εύκολη πρόσβαση στις υπηρεσίες για να εξυπηρετηθούν. Θέματα ύδρευσης, ηλεκτροφωτισμού, λογαριασμών και θέματα που άπτονται της τεχνικής υπηρεσίας είναι οι βασικότεροι τομείς των αιτημάτων. Και μπορούμε να πούμε με μεγάλη ικανοποίηση ότι έχει λυθεί πάνω από το 90% των αιτημάτων» τονίζει ο κ. Αλεβιζόπουλος.
Συγκεκριμένα, το 2023 έφτασαν στο γραφείο του 45 υποθέσεις εκ των οποίων: οι 13 αφορούσαν στο τμήμα ύδρευσης, 2 στο Δημοτολόγιο-Ληξιαρχείο, 16 για Καθαριότητα και Ηλεκτροφωτισμό , 6 για την Τεχνική Υπηρεσία, 3 για την Πολιτική Προστασία , και 5 προσκλήσεις-εκδηλώσεις.
Ο κ. Αλεβιζόπουλος, ο οποίος διατέλεσε Συμπαραστάτης όλη την προηγούμενη θητεία της Δημοτικής Αρχής και επανεξελέγη τον περασμένο Μάρτιο, σχολιάζει στο ilialive.gr ότι και φέτος φτάνουν αιτήματα με τα ίδια προβλήματα αλλά με λιγότερη ένταση απ’ αυτή που υπήρχε στην αρχή της προηγούμενης τετραετίας. «Ο θεσμός του Συμπαραστάτη, αποδείχτηκε σημαντικό εργαλείο άμεσης επίλυσης των προβλημάτων, αμβλύνοντας τις εντάσεις μεταξύ των Δημοτών και του Δήμου. Τα θέματα επιλύονται πιο γρήγορα, και φαίνεται πως οι αρμόδιοι μπορεί να σεβαστούν τον Συμπαραστάτη περισσότερο από έναν πολίτη, γιατί υπάρχει υποχρέωση από το νόμο μέσα σε 30 ημέρες να δοθεί απάντηση στο πρόβλημα που τίθεται. Τον τελευταίο χρόνο, γίναμε αποδεκτές μηνυμάτων της κακής λειτουργίας των υπηρεσιών του Δήμου και του ανθρώπινου δυναμικού του, με αποτέλεσμα να ζητείται η συνδρομή του Συμπαραστάτη και η εμπλοκή του για τη διευθέτηση ζητημάτων που έπρεπε να είχαν απαντηθεί άμεσα από τις υπηρεσίες του Δήμου».
Τέλος, ο κ. Αλεβιζόπουλος, υπογραμμίζει ότι και οι φετινοί στόχοι που θέτει ο θεσμός είναι η βελτίωση της επικοινωνίας με τους πολίτες και τις επιχειρήσεις, η ενίσχυση της δράσης για την αποκατάσταση προβλημάτων ζωτικής σημασίας σε συνεργασία με τη Δημοτική Αρχή και η προώθηση της συνεργατικής κουλτούρας και της εξωδικαστικής επίλυσης των διαφορών.