Η Peugeot είχε ανέκαθεν φινετσάτα και καλαίσθητα μοντέλα όμως μία ματιά στην υπάρχουσα γκάμα της, μαρτυρά πως τα τελευταία χρόνια οι Γάλλοι έχουν… ανέβει επίπεδο.
Πλέον η μάρκα με σήμα τον Λέοντα έχει αποκτήσει premium χαρακτήρα, εμπλουτίζοντας τα μοντέλα της σε όλα τα επίπεδα. Με πληθώρα ηλεκτρονικών συστημάτων που είτε αποτελούν «φύλακες αγγέλους», είτε κάνουν τις καθημερινές μετακινήσεις σας ευκολότερες, οικονομικούς και ταυτόχρονα αποδοτικούς κινητήρες, εξαιρετική ποιότητα κύλισης αλλά και αξιοσημείωτη ποιότητα υλικών στο στιλάτο εσωτερικό. Κύριος εκφραστής σε αυτή τη νέα εποχή είναι τα 3008 & 5008.
To πρώτο δεν αναδείχθηκε τυχαία «Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» για το 2017. Συνοδεύεται από μια υπερπλήρη γκάμα συνδυασμών κιβωτίων και κινητήρων, τόσο στο μέτωπο των diesel, όσο και στις βενζίνης. Ιδίως στη δεύτερη περίπτωση η παρουσία του ισχυρού και επίσης βραβευμένου turbo 1.200άρη Puretech μηχανικού συνόλου των 130 PS, βάζει το 3008 στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος του αγοραστικού κοινού της κατηγορίας, προσφέροντας όλα τα πλεονεκτήματα ενός μικρού σε κυβισμό μοτέρ του είδους, χωρίς να κάνει εκπτώσεις σε απόδοση.
Όμως πριν γνωρίσεις τις αθέατες αρετές του, το γαλλικό SUV να εντυπωσιάζει με τις δυναμικές γραμμές του 5θυρου αμαξώματός του, παραπέμποντας επιπλέον στο πίσω μέρος του ακόμη και σε κουπέ μοντέλα. Στο εσωτερικό, η υιοθέτηση του νεότερου i-Cockpit ταμπλό με τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων και της έτερης οθόνης αφής για το σύστημα πολυμέσων, τονίζει τον hi-tech και παράλληλα premium χαρακτήρα του μοντέλου. Ιδίως η έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο προσθέτει και έναν ιδιαίτερα καλαίσθητο, λεπτό επιλογέα πάνω στο τούνελ της κονσόλας, συνδυάζοντας με επιτυχία το στυλ με τη λειτουργικότητα.
Φυσικά, με μακροσκελή λίστα ηλεκτρονικών βοηθημάτων που είναι έτοιμα να σας προφυλάξουν από δύσκολες στιγμές. Όπως το ενεργό σύστημα πέδησης σε αστικό περιβάλλων, μία τεχνολογία που αποτελεί την τελευταία γενιά συστημάτων αυτόματου φρεναρίσματος σε περίπτωση κινδύνου, που επεμβαίνει μόλις αναγνωριστεί περίπτωση αναπόφευκτης σύγκρουσης.Τόσο η κάμερα όσο και το ραντάρ έχουν τη δυνατότητα αναγνώρισης σταθερών αλλά και κινούμενων εμποδίων. Εάν ο οδηγός αποτύχει να φρενάρει, είτε αρκετά ή ακόμα και καθόλου, το σύστημα ενεργοποιεί για λογαριασμό του τα φρένα. Με αυτό τον τρόπο, το σύστημα Active Brake Safety βοηθά στην αποτροπή της σύγκρουσης ή ελαχιστοποιεί τις επιπτώσεις από αυτήν, μειώνοντας δραστικά την ταχύτητα.
Παράλληλα, το 3008 κινείται με άνεση τόσο στην πόλη όσο και σε απάτητες διαδρομές, χάρη στο εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Advanced Grip Control. Ένας επιλογέας στο κέντρο της κονσόλας σας δίνει τη δυνατότητα επιλογής του προγράμματος ελέγχου πρόσφυσης που ταιριάζει στον τύπο εδάφους στον οποίο κινείστε, είτε πρόκειται για χιόνι, λάσπη ή άμμο. Όταν πρόκειται να κινηθείτε σε δρόμους με απότομη κλίση υπάρχει το πρωτοποριακό σύστημα υποβοήθησης κατάβασης (Hill Assist Descent Control) που ρυθμίζει αυτόματα την ταχύτητα του αυτοκινήτου ανάλογα με τη γωνία κατάβασης και βοηθά το αυτοκίνητο να κατέβει ομαλά, χωρίς ο οδηγός να χρειάζεται να επεμβαίνει καθόλου στο γκάζι ή στο φρένα.
Όσο για το νέο Peugeot 5008, επανασχεδιασμένο από «λευκό χαρτί», εντυπωσιάζει με την πρώτη ματιά χάρη στον ιδιαίτερο σχεδιασμό της εξωτερικής του εμφάνισης. Λεπτομέρειες όπως τα φώτα ημέρας LED, τα χρωμιωμένα διακοσμητικά και οι μοντέρνες ζάντες αλουμινίου, είναι μόνο μερικά από τα στοιχεία που κάνουν το συγκεκριμένο SUV να ξεχωρίζει. Η μοντέρνα γραμμή του γοητεύει με την πρώτη ματιά. Το σπορ ύφος στον σχεδιασμό του αμαξώματος, το ύψος από το έδαφος, οι μεγάλοι τροχοί με το λεπτό ανάγλυφο στις ζάντες, οι χρωμιωμένες διακοσμητικές γραμμές, οι μπάρες οροφής αλουμινίου και η οροφή Black Diamond, τα πάντα αναδεικνύουν με λεπτότητα τις γενναιόδωρες διαστάσεις του.
Το νέο Peugeot i-Cockpit συμβάλλει κι εδώ στη δημιουργία ενός high-tech περιβάλλοντος στο εσωτερικό. Ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 12.3” τεχνολογίας HUD (head-up display), οθόνη αφής 8.0″ στο ταμπλό, τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών μικρής διαμέτρου, και αυτόματο κιβώτιο με λεβιέ που αλλάζει ταχύτητες με ένα μόνο άγγιγμα, είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά του νέου SUV που συμβάλλουν καθοριστικά στην δημιουργία μοναδικών και εντυπωσιακών οδηγικών εμπειριών. Η ψηφιακή απεικόνιση των πληροφοριών στην πλήρως διαμορφώσιμη οθόνη των 12.3” του συστήματος head-up στο νέο Peugeot 5008, δίνει τέλος στην εποχή των αναλογικών ενδείξεων. Η οθόνη εμφανίζεται πάνω από τη στεφάνη του τιμονιού, ακριβώς μπροστά στο οπτικό πεδίο του οδηγού, γεγονός που αυξάνει καθοριστικά το επίπεδο ασφαλείας κατά την οδήγηση. Το μικρό πολύ-λειτουργικό τιμόνι έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να αυξάνει την οδηγική απόλαυση, αλλά και την ευκολία στους χειρισμούς. Η μικρή του διάμετρος κάνει τo παρκάρισμα παιχνίδι.
Το Peugeot 5008 περιλαμβάνει στο βασικό του εξοπλισμό πληθώρα εξελιγμένων συστημάτων ασφαλείας. Μεταξύ αυτών ξεχωρίζουν: το σύστημα αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης (AEBS – Automatic Emergency Braking System) με δυνατότητα αναγνώρισης οχημάτων αλλά και πεζών, το σύστημα ειδοποίησης σε περίπτωση επικίνδυνης μείωσης απόστασης, το σύστημα προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας, το σύστημα αναγνώρισης των ορίων ταχύτητας, καθώς και το σύστημα έγκαιρης ειδοποίησης απόσπασης της προσοχής του οδηγού (Driver Attention Alert).
Όσο για χώρους, με 7 ανεξάρτητες θέσεις, έχει τη δυνατότητα διαμόρφωσης του εσωτερικού του, ανάλογα με τις δικές σας ανάγκες. Οι έξυπνες λύσεις όπως η δυνατότητα πλήρους αφαίρεσης των καθισμάτων της 3ης σειράς ή η αναδίπλωση στο επίπεδο του πατώματος για το κάθισμα του συνοδηγού, δίνουν άλλη διάσταση στην έννοια πρακτικότητα.
Το πλαίσιο, το αμάξωμα και ο εξοπλισμός, έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να συμβάλλουν στη βελτίωση της ευχαρίστησης αλλά και της οικονομίας. Το νέο αυτόματο κιβώτιο με τον κωδικό EAT6 και τεχνολογία Quickshift που συνδυάζεται με τους πολυβραβευμένους κινητήρες υψηλής απόδοσης, όπως ο 3κίλυνδρος βενζίνης PureTech, και ο BlueHDi, σηματοδοτεί τη νέα εποχή της Peugeot στην κατηγορία των SUV υψηλών επιδόσεων.