Παρασκευή, 19 Οκτωβρίου 2018 15:08

Μεγάλη ζήτηση για το νέο Suzuki Jimny

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Tο Suzuki Jimny έχει το φανατικό του κοινό και δικαιολογημένα καθώς είναι το πιο καθαρόαιμο 4×4 που μπορεί να αγοράσει κανείς με λογική τιμή και με απίστευτες δυνατότητες.

Η εμφάνιση της νέας γενιάς του έχει γίνει δεκτή με ιδιαίτερο ενθουσιασμό και έτσι η ζήτηση ξεπερνά τις προσδοκίες. Στην ελληνική αγορά θα διατεθούν περίπου 200 μονάδες μέχρι το τέλος του χρόνου, οι οποίες έχουν ήδη πουληθεί.

Ακόμα μεγαλύτερη είναι η ζήτηση στην Ιαπωνία με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν αρκετά δεξιοτίμονα αυτοκίνητα για την αγορά της Αγγλίας, για την οποία είχαν προγραμματιστεί περίπου 1.100 μονάδες.

Στην Ιαπωνία πάντως το αυτοκίνητο δεν εξοπλίζεται με τον κινητήρα των 1.500 κ.εκ. και των 100 ίππων, αλλά με ένα πολύ μικρότερο σύνολο, στα 658 κ.εκ. με 64 άλογα και 96 Nm ροπής. Πάντως ακόμα και με τα 3 αστέρια που πήρε στο EuroNCAP, το αγοραστικό κοινό φαίνεται να μην δίνει και μεγάλη σημασία, εμπιστευόμενο τις κορυφαίες off road ικανότητες του μικρού Suzuki.

Το νέο Suzuki Jimny έχει κλέψει καρδιές

Το νέο Suzuki Jimny έχει κλέψει καρδιές

Αλλαγές και στο εσωτερικό

Αλλαγές και στο εσωτερικό

Στην ελληνική αγορά θα διατεθούν περίπου 200 μονάδες μέχρι το τέλος του χρόνου, οι οποίες έχουν ήδη πουληθεί

Στην ελληνική αγορά θα διατεθούν περίπου 200 μονάδες μέχρι το τέλος του χρόνου, οι οποίες έχουν ήδη πουληθεί

Το πιο καθαρόαιμο 4×4 που μπορεί να αγοράσει κανείς σε λογική τιμή

Το πιο καθαρόαιμο 4×4 που μπορεί να αγοράσει κανείς σε λογική τιμή

Πηγή: iefimerida.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 19 Οκτωβρίου 2018 16:44

Σχετικά Άρθρα

  • Το ηλεκτρικό 4x4 της Ineos
    Το ηλεκτρικό 4x4 της Ineos

    H Ineos Automotive ανακοίνωσε την εξέλιξη ενός νέου μοντέλου που θα ονομάσει Fusilier και το οποίο θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο.

    Η Ineos Automotive κατάφερε να υλοποιήσει το επιχειρηματικό πλάνο της και να βάλει στην παραγωγή το Grenadier, το «παλαιάς κοπής» εκτός δρόμου όχημά της. Εκτός από αυτό, παρουσίασε και το Quartermaster, την pickup έκδοσή του.
    Πέρυσι, έγινε γνωστό ότι τα στελέχη της εταιρείας σκοπεύουν να εξελίξουν και να κατασκευάσουν και ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο 4×4 το οποίο να προσφέρει πολύ καλές δυνατότητες εκτός δρόμου κίνησης, επίσης.

    Η πρόθεσή τους έγινε πράξη με την παρουσίαση του πρωτότυπου Fusilier, το οποίο θα εξελιχθεί στο αυτοκίνητο παραγωγής. Το όχημα αποκάλυψε ο ίδιος ο Τζιμ Ράτσκλιφ, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Ineos Chemicals.

    Όπως δήλωσε ο Ράτσκλιφ το Fusilier θα αρχίσει να πωλείται το 2027, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα. Ο ίδιος αποκάλυψε ότι το αμιγώς ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο θα διατίθεται σε δύο εκδοχές, τόσο μόνο με μπαταρίες όσο και με έναν μικρό βενζινοκινητήρα ο οποίος θα χρησιμεύει μόνο ως range extender για να φορτίζει τις μπαταρίες του αυτοκινήτου.
    Από την Ineos Automotive έγινε γνωστό ότι στην πρώτη η μέγιστη θεωρητική αυτονομία θα φτάνει τα 270 χλμ. και στη δεύτερη τα 400 χλμ. Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο θα κατασκευάζεται από τη Magna Steyr, στο Graz (Αυστρία).
    Το Fusilier θα βασίζεται σε μια καινούργια πλατφόρμα ο οποία θα είναι τύπου «skateboard». Οι μπαταρίες του θα είναι της Samsung και θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιό της στην Ουγγαρία. Όμως, όπως αναφέρει το βρετανικό Autocar, ακόμα δεν έχει διευκρινιστεί ο τύπος τους.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Αυτό είναι το νέο Suzuki Swift
    Αυτό είναι το νέο Suzuki Swift

    Λίγο μετά την πρώτη γεύση στην έκθεση του Τόκιο η Suzuki προχώρησε στην επίσημη πρεμιέρα της νέας γενιάς του Swift στην Ιαπωνία

    To νέο Swift διατηρεί τον χαρακτήρα που έχει διαμορφωθεί από τις προηγούμενες γενιές του μοντέλου για δεκαετίες τώρα. Τα στελέχη της Suzuki επέλεξαν να διατηρήσουν την «παλιά σχολή» στη supermini κατηγορία αναφορικά με τις διαστάσεις του. Έτσι, σύμφωνα με την εταιρεία, το καινούργιο Swift βασίζεται στην πλατφόρμα «Ηeartect» και παραμένει μικρότερο από τα τέσσερα μέτρα με μήκος.

    Συγκεκριμένα, αυτό φτάνει τα 3.860 χλστμ., το πλάτος του τα 1.695 χλστμ. και το ύψος του αμαξώματός του τα 1.500 χλστμ. Το μεταξόνιό του φτάνει τα 2.450 χλστμ.

    Όπως μπορούμε να δούμε στις φωτογραφίες, το νέο μοντέλο διατηρεί και τη γενικότερη φιλοσοφία σχεδίασης. Τα καινούργια στοιχεία του είναι η μάσκα, τα φώτα LED εμπρός και πίσω και η πιο «αιχμηρή» μορφή τού προφίλ του. Το αμάξωμά του θα διατίθεται σε εννέα χρώματα και σε τέσσερις διαφορετικές επιλογές διχρωμίας.

    Σύμφωνα με τη Suzuki, οι εκδόσεις του νέου Swift με το νέο σύστημα ήπιας υβριδικής διάταξης στον κινητήρα θα έχουν ασημί απόχρωσης προσθήκες στην γρίλια και στον εμπρός προφυλακτήρα και την ένδειξη «Hybrid» στο πίσω μέρος.

    Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, το καινούργιο Swift θα είναι διαθέσιμο στην ιαπωνική αγορά με τον νέο βενζινοκινητήρα που έχει δημιουργήσει η εταιρεία τόσο σε απλή όσο και σε ήπια υβριδική έκδοση.

    Το τρικύλινδρο μοτέρ έχει την κωδική ονομασία «Z12E» και η χωρητικότητά του είναι 1,2 λίτρα. Η Suzuki δεν ανακοίνωσε ακόμα στοιχεία για την απόδοσή του ή για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, παρά μόνο ότι θα είναι πιο οικονομικός σε κατανάλωση καυσίμου και με μικρότερες εκπομπές ρύπων από το υπάρχον σύνολο.

    Στην Ιαπωνία, το νέο supermini μοντέλο θα διατίθεται με το καινούργιο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης (CVT) το οποίο είναι μικρότερο σε διαστάσεις και βάρος. Επίσης, εκεί το νέο Swift θα διατίθεται και σε τετρακίνητη εκδοχή, πέραν της εμπροστοκίνητης.

    Στην Ευρώπη, θα διατίθεται και με χειροκίνητο κιβώτιο και ο κινητήρας του θα είναι προσαρμοσμένος στην ισχύουσα νομοθεσία περί προστασίας του περιβάλλοντος. Πάντως, ακόμα δεν έχει ξεκαθαρίσει εάν η Suzuki θα διαθέτει στη Γηραιά Ήπειρο την έκδοση Sport του νέου μοντέλου ή όχι.
    Το επίπεδο εξοπλισμού θα είναι βελτιωμένο. Στο ταμπλό υπάρχει οθόνη έγχρωμη οθόνη αφής εννέα ιντσών, η ποιότητα των υλικών είναι καλύτερη από πριν, τα χειριστήρια και η αντίστοιχη οθόνη του συστήματος κλιματισμού είναι στη βάση της κονσόλας.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Το Suzuki Jimny γίνεται Ford Bronco
    Το Suzuki Jimny γίνεται Ford Bronco

    Το δημοφιλές σε κάθε γωνιά του πλανήτη Suzuki Jimny μεταμορφώνεται για ακόμα μια φορά και με την φροντίδα της βελτιωτικής εταιρίας Garage-ill αποκτά την ταυτότητα του Ford Bronco

    Το Suzuki Jimny τελευταίας γενιάς εκτός από ένα εξαιρετικό 4X4 έχει εξιτάρει την φαντασία πολλών βελτιωτικών οίκων και ιδιωτών. Κατά καιρούς λοιπόν το έχουμε δει να μεταμορφώνεται σε Mercedes G-Class, Land Rover Defender, ακόμα και Jeep Cherokee.

    Η τελευταία μεταμφίεση του Suzuki Jimny μας έρχεται από την Garage-ill η οποία έχει ετοιμάσει ένα κιτ που δίνει στο Jimny την ταυτότητα του Ford Bronco. Το κιτ ονομάζεται Bron55 και σίγουρα ξεχωρίζει από την ειδικά σχεδιασμένη γρίλια στη μάσκα από το Bronco. Οι προβολείς επίσης έχουν το χαρακτηριστικό οριζόντιο DRL του 4X4 της Ford, ενώ στο κάτω μέρος ο προφυλακτήρας είναι ενισχυμένος δίνοντας μια off-road ώθηση στην εμφάνιση του αυτοκινήτου.

    Εκτός από την εξωτερική εμφάνιση η εταιρεία δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να πάνε ένα βήμα παρακάτω την μεταμόρφωση του Jimny τους τοποθετώντας ειδικές ζάντες και ελαστικά, αναρτήσεις με μεγαλύτερες διαδρομές, ακόμα και λογότυπα Ecoboost (σήμα κατατεθέν στους κινητήρες της Ford) στα φωτιστικά σώματα στο πίσω μέρος. Ο κινητήρας ωστόσο παραμένει ο άθραυστος ατμοσφαιρικός 1.5 λίτρων.

    Η Garage-ill δίνει τη δυνατότητα στους ενδιαφερόμενους να αποκτήσουν οποιοδήποτε κομμάτι του κιτ ξεχωριστά με τις τιμές να ξεκινούν από τα 1.000 ευρώ για τη γρίλια και τους προβολείς και να ξεπερνούν τα 1.500 ευρώ με το πλήρες κιτ.

    Πηγή: Protothema.gr

  • To Suzuki Alto επιστρέφει
    To Suzuki Alto επιστρέφει

    Το διάσημο αυτοκίνητο πόλης της Suzuki επιστρέφει και πάλι στην παραγωγή, αυτή τη φορά ως ηλεκτρικό.

    Το Alto, ένα από τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα πόλης της δεκαετίας του ‘80 ήταν γνωστό για την αξιοπιστία του, την πρακτικότητά του και βέβαια την εξαιρετική του ευελιξία, ελέω των λιλιπούτειων διαστάσεών του.

    Στην Κίνα από ότι φαίνεται το εν λόγω μοντέλο θα χρησιμοποιηθεί ως βάση για την εξέλιξη και δημιουργία ενός νέου ηλεκτρικού αυτοκινήτου πόλης. Η εταιρεία Jiangnan Automobile πρόσφατα ξεπέρασε τις οικονομικές δυσκολίες του παρελθόντος και επιστρέφει δυναμικά με την κατασκευή του Jiangnan U2.


    Το Jiangnan U2 είναι βασισμένο στο Ruixiang Hoen O2 της BAIC, έχοντας όμως διάφορες σχεδιαστικές επιρροές από σύγχρονα μοντέλα. Εμπρός το μοντέλο θυμίζει Honda e, ιδιαίτερα στα φωτιστικά σώματα, ενώ το μικρό καπό και η μεγάλη γυάλινη επιφάνεια του παρμπρίζ και της οροφής δίνουν μια φουτουριστική αισθητική στο αυτοκίνητο. Οι διαστάσεις του είναι μικρές (μήκος 3,84 μέτρα και μεταξόνιο 2,51 μέτρα), ενώ οι τροχοί είναι 17 ιντσών.


    Η Jiangnan αναφέρει ότι θα υπάρχουν δύο εκδόσεις ηλεκτροκινητήρα, μία με 74 ίππους και 120 Nm ροπής και μία με 107 ίππους και 160 Nm ροπής. Στην μπαταρία υπάρχουν επίσης δύο επιλογές με αυτονομία από 300 έως 400 χιλιόμετρα (μετρήσεις Κίνας). Η τιμή και η διαθεσιμότητα του μοντέλου (στην Κίνα) δεν έχει γίνει ακόμα γνωστή.


    Πηγή: Protothema.gr

  • Αυτό είναι το πρώτο ηλεκτρικό Suzuki
    Αυτό είναι το πρώτο ηλεκτρικό Suzuki

    Το αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπο SUV με την ονομασία eVX προλογίζει το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Suzuki που αναμένεται έως το 2025

    Στόχος των μηχανικών της Suzuki ήταν να συνδυάσουν στο eVX το DNA των τετρακίνητων μοντέλων της μάρκας με έναν φουτουριστικό σχεδιασμό. Ο οποίος διατηρεί τα βασικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν παραδοσιακά χαρακτηριστικά των SUV της μάρκας.
    Στην πράξη το πρωτότυπο εξελίχθηκε για να μεταφέρει την 4×4 κληρονομιά της μάρκας στη νέα εποχή του ηλεκτρισμού διατηρώντας την οδηγική εμπειρία ενός Suzuki SUV.

    Στη συνέντευξη τύπου που δόθηκε στο πλαίσιο της έκθεσης Auto Expo 2023 στο Nέο Δελχί, o πρόεδρος της Suzuki ανέφερε χαρακτηριστικά «Είμαι ενθουσιασμένος για την αποκάλυψη του eVX, του πρώτου παγκόσμιας εμβέλειας EV SUV της Suzuki. Πρωταρχικό μέλημα του Suzuki Group αποτελεί η αντιμετώπιση της παγκόσμιας υπερθέρμανσης του πλανήτη. Για αυτό εφαρμόζουμε μία σειρά από μέτρα παγκόσμιας κλίμακας με στόχο τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου. Στη Suzuki συνεχίζουμε τις προσπάθειές μας να προσφέρουμε στους πελάτες μας σε όλο τον κόσμο, προϊόντα εξέχουσας αξίας βελτιώνοντας συνεχώς τον τρόπο ζωής και μετακίνησης».
    Το Concept Model eVX ακολουθεί και την παράδοση της Suzuki στα κόμπακτ μοντέλα, καθώς το μήκος του είναι 4,30 μέτρα (πλάτος 1,80 μέτρα και ύψος 1,60), ενώ η μπαταρία του έχει ενεργειακή χωρητικότητα 60,0 kWh. Και εξασφαλίζει αυτονομία που φτάνει τα 550 χιλιόμετρα με βάση τον MIDC (τροποποιημένος κύκλος οδήγησης Ινδίας).

    Πηγή: Protothema.gr
  • Το Suzuki Across ανανεώνεται
    Το Suzuki Across ανανεώνεται

    Το Suzuki Across θα συνεχίσει την εμπορική του πορεία, πλέον με μικρές επεμβάσεις, κυρίως στο λογισμικό του συστήματος infotainment.

    Ακολουθώντας τα πρότυπα του «αδερφού» μοντέλου Toyota RAV4, το Suzuki Across σύντομα θα διατίθεται με αναβαθμισμένο λογισμικό στο σύστημα infotainment, με την οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα να μεγαλώνει σε διαγώνιο από τις 9,0 στις 10,5 ίντσες.

    Νέα είναι επίσης η οθόνη 12,3 ιντσών του ψηφιακού πίνακα οργάνων, ενώ και σε ότι έχει να κάνει με την εμφάνιση του αυτοκινήτου, υπάρχει μία νέα χρωματική επιλογή στην παλέτα, με κωδικό «White Pearl Metallic».

    Σε ότι έχει να κάνει με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου, δεν παρατηρούνται αλλαγές, με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης των 2,5 λίτρων απόδοσης 185 ίππων να συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες. Η συνολική απόδοση φτάνει τους 306 ίππους, ενώ η χωρητικότητα της μπαταρίας με την οποία εφοδιάζεται η PHEV έκδοση του μοντέλου, είναι 18,1 kWh.

    Η κυκλοφορία της ανανεωμένης εκδοχής του μοντέλου στην αγορά της Ευρώπης, είναι προγραμματισμένη για τις αρχές του 2023.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Πεντάθυρο και υβριδικό το Suzuki Jimny
    Πεντάθυρο και υβριδικό το Suzuki Jimny

    Το δημοφιλές καθαρόαιμο 4x4 της Suzuki θα υποδεχτεί την υβριδική τεχνολογία και θα εμπλουτίσει τη γκάμα του με πιο πρακτική πεντάθυρη έκδοση.

    Η παρούσα γενιά του Suzuki Jimny απέκτησε από την πρώτη στιγμή της εμφάνισής της φανατικούς οπαδούς γνωρίζοντας μεγάλη εμπορική επιτυχία. Ωστόσο οι αρκετά υψηλές τιμές ρύπων του ατμοσφαιρικού κινητήρα του σταμάτησαν πρόωρα την καριέρα του ως επιβατικό μοντέλο και πλέον διατίθεται μόνο σε επαγγελματική έκδοση.

    Ωστόσο η Suzuki φαίνεται πως σχεδιάζει να εκμεταλλευτεί την εμπορική δυναμική του Jimny ετοιμάζοντας αφενός μια πιο ευρύχωρη και πρακτική πεντάθυρη έκδοση και αφετέρου βάζοντας την υβριδική τεχνολογία το λεξιλόγιο του καθαρόαιμου 4x4 μοντέλου της.

    Οι πρώτες πληροφορίες σχετικά με το πεντάθυρο Jimny κάνουν λόγο για την υιοθέτηση του εμπρός και του πίσω μέρους της τρίθυρης εκδοχής χωρίς αλλαγές.

    Σύμφωνα με πληροφορίες που έρχονται από την Ινδία -καθόλου τυχαίο μιας και εκεί η Suzuki είναι με διαφορά πρώτη σε πωλήσεις- το μεταξόνιο του 5θυρου Jimny θα είναι 300 χιλιοστά μεγαλύτερο από αυτό του 3θυρου, φτάνοντας συνολικά τα 2.550 χιλιοστά. Επίσης το μήκος του θα φτάνει τα 3,85 μέτρα, ενώ όλες οι άλλες διαστάσεις του θα είναι ίδιες.

    Η βάση θα εξακολουθεί να είναι το πλαίσιο τύπου σκάλας, ενώ η αύξηση των διαστάσεων και του μεταξονίου θα πριμοδοτήσει τους χώρους για τους πίσω επιβάτες και τις αποσκευές. Πιθανή είναι η ενδεχόμενη αναβάθμιση, κυρίως τεχνολογική, του εσωτερικού.

    Επίσης είναι πολύ πιθανό ο νυν ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος των 1.500 κυβικών του Jimny να αντικατασταθεί από έναν turbo με ήπια υβριδική υποβοήθηση από τη γκάμα της Suzuki ώστε να μειωθούν οι εκπομπές ρύπων και το αυτοκίνητο να μπορεί να ξεκινήσει και πάλι στην Ευρώπη μια καριέρα ως επιβατικό.

    Πηγή: Protothema.gr
  • To Suzuki Misano κλέβει καρδιές
    To Suzuki Misano κλέβει καρδιές

    Η φαντασία ορισμένων φοιτητών δημιούργησε ένα μοναδικής εμφάνισης πρωτότυπο όχημα της Suzuki.

    Μία από τις διασημότερες σχολές car design στην Ευρώπη είναι το Istituto Europeo di Design που εδρεύει στο Torino ως είθισται κάθε χρόνο οι τελειόφοιτοι φοιτητές αναλαμβάνουν να παρουσιάσουν ένα πρωτότυπο μοντέλο, ως μέρος της πτυχιακής τους.

    Το φετινό δημιούργημά τους με κωδικό Misano προήλθε μετά από συνεργασία της συγκεκριμένης σχολής κυρίως με τη Suzuki και είναι πραγματικά εντυπωσιακό. Πρόκειται για ένα διθέσιο, με αρκετά στοιχεία από μοτοσικλέτα, speedster μοντέλο, από το οποίο δεν λείπουν αρκετά εξεζητημένα στοιχεία. Όπως για παράδειγμα η διάταξη των θέσεων οδηγού-συνοδηγού, όπως την γνωρίζουμε από τα δίτροχα, αλλά και αντικατάσταση του παραδοσιακού τιμονιού με ένα joystick.


    Η ιδιαίτερη σχεδίασή του, όπως και οι κόμπακτ διαστάσεις του (μήκος 4,0 μέτρα, ύψος 1,0 μέτρο), οι μεγάλοι τροχοί της OZ Racing που φιλοξενούν ελαστικά της Pirelli και ο κωδικός που παραπέμπει στην ομώνυμη ιταλική πίστα αγώνων, χαρίζουν στο Misano μία άκρως δυναμική εικόνα.
    Τέλος, να αναφέρουμε ότι το συγκεκριμένο μοντέλο θα βρίσκεται ως έκθεμα στο Μουσείο Αυτοκινήτου του Torino, από τις 15 Μαΐου έως τις 6 Ιουνίου.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Marma Touch