Σάββατο, 08 Δεκεμβρίου 2018 15:08

Αυτό είναι το νέο Skoda Scala

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

H Skoda πλέον έχει μεγάλες φιλοδοξίες για την πάντα σημαντική κατηγορία των μικρών- μεσαίων μοντέλων, μιας και παρουσίασε το νέο Scala.

Που σε αντίθεση με τον προκάτοχό του Rapid έχει ένα σύγχρονο, νεανικό και καλό από πλευράς αεροδυναμικής σχήμα (συντελεστής οπισθέλκουσας 0,29), με μήκος 4,36 μέτρων. Η βάση του είναι το πλαίσιο MQB A0, που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε μοντέλο της Skoda.

Από πλευράς σχεδίασης το Scala κάνει το επόμενο βήμα στη σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας, έχει μια πιο κάθετη και πιο χαρακτηριστική μάσκα και καινούργιους, προαιρετικά φουλ LED προβολείς. Ενδιαφέρον είναι πως πλέον στην πέμπτη πόρτα δεν υπάρχει το λογότυπο της εταιρείας αλλά ολογράφως η ονομασία της.

Το μεταξόνιο των 2,65 μέτρων εξασφαλίζει άνετους χώρους για πέντε, ενώ τα 465 έως 1.410 λίτρα του πορτμπαγκάζ είναι τιμές κορυφαίες για τη συγκεκριμένη κατηγορία. Παράλληλα υπάρχουν και οι πρακτικές λύσεις που η Skoda ονομάζει Simply Clever.

Η σχεδίαση του εσωτερικού είναι σύγχρονη χωρίς όμως να ξεφεύγει από τα πλαίσια που συνήθως κινείται η Τσέχικη εταιρεία.

Η «ελεύθερη» οθόνη του συστήματος infotainment έχει μέγεθος από 6,5 έως και 9,2 ίντσες, ενώ ο προαιρετικός και πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων φτάνει τις 10,25 ίντσες. Φυσικά υπάρχουν και όλες οι δυνατότητες διασύνδεσης smartphones και πολλά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

Η γκάμα των κινητήρων βενζίνης περιλαμβάνει τον 1.0 TSI σε εκδόσεις των 95 και των 115 ίππων, ενώ ακολουθεί ο 1.5 TSI των 150 ίππων με το σύστημα απομόνωσης των κυλίνδρων.

Ο diesel των 1.600 κυβικών αποδίδει και αυτός 115 ίππους, έχει καταλύτη SCR και AdBlue και μπορεί και αυτός να συνδυαστεί και αυτός, όπως και ο τρικύλινδρος των 1.000 κυβικών και των 115 ίππων και ο 1.500 βενζίνης, με το αυτόματο κιβώτιο DSG των 7 σχέσεων.

Τα χειροκίνητα κιβώτιο, πλην αυτού του 1.0 TSI που είναι 5άρι, έχουν 6 σχέσεις.

Το νέο Skoda Scala θα είναι διαθέσιμο από τις αρχές του 2019, ενώ στην πορεία αναμένεται να παρουσιαστεί και η σπορ έκδοση RS.

Πηγή: iefimerida.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Σάββατο, 08 Δεκεμβρίου 2018 19:30

Σχετικά Άρθρα

  • Εντυπωσιακά θα είναι τα νέα Skoda
    Εντυπωσιακά θα είναι τα νέα Skoda

    H τσέχικη εταιρία έδωσε μία πρώτη γεύση από τα νέα μοντέλα που ετοιμάζει. Και οι εικόνες είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακές.

    H Skoda ανοίγεται πλέον ολοκληρωτικά στα σχέδιά της για την επόμενη ημέρα, τα οποία περιλαμβάνουν οπωσδήποτε και την στροφή προς την ηλεκτροκίνηση.

    Σε ανακοίνωσή της για τα πεπραγμένα της χρονιάς, έδωσε στην δημοσιότητα κάποια πρώτα σχέδια για τα νέα Superb και Kodiaq τα οποία θα παρουσιαστούν αργότερα μέσα στη χρονιά.

    Παράλληλα το Kamiq και το Scala θα έχουν ένα μικρό facelift ενώ μέσα στα υπόλοιπα πλάνα της εταιρίας υπάρχουν και τρία αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα που θα παρουσιαστούν μέχρι το 2026.

    Προς το παρόν η Skoda έχει ως προτεραιότητα την παρουσίαση της τέταρτης γενιάς του Superb το οποίο θα βασίζεται σε μία εξελιγμένη έκδοση της πλατφόρμας MQB. Θα μοιράζεται τα μηχανικά μέρη με το νέο VW Passat το οποίο θα κατασκευάζεται και αυτό στο εργοστάσιο στην Μπρατισλάβα στην Σλοβακία, αν και το γερμανικό μοντέλο θα είναι μάλλον μόνο station wagon.

    Ένα ακόμα αυτοκίνητο που ετοιμάζει η Skoda είναι το νέο Kodiaq το οποίο θα βασίζεται πάνω στο επόμενης γενιάς Tiguan, που όμως θα προηγηθεί στο λανσάρισμά του στην αγορά. Τα τέσσερα αυτά μοντέλα θα είναι μάλλον και τα τελευταία στο γκρουπ VW που θα έχουν κινητήρες εσωτερικής καύσης πριν γίνουν όλα ηλεκτρικά προς τα τέλη της δεκαετίας. Από τα σκίτσα που δόθηκαν στην δημοσιότητα από την ίδια την Skoda βλέπουμε τις βασικές σχεδιαστικές γραμμές που θα ακολουθήσει η εταιρία στην περίπτωση του Superb με στοιχεία που μπορούν να περάσουν και στα υπόλοιπα επερχόμενα μοντέλα.

    Η εικόνα μας δείχνει μία πολύ σύγχρονη μετεξέλιξη των βασικών γραμμών της σχεδιαστικής γλώσσας της εταιρίας, με την κλασική πλέον μάσκα να γίνεται πιο μοντέρνα και δυναμική και την αισθητική στο πλάι και πίσω να αποκτά μία πιο εκλεπτυσμένη διάσταση που αναδεικνύει τον premium χαρακτήρα του μοντέλου.

    Όσο για τα μηχανικά μέρη, δεν αναμένεται να υπάρξουν κάποιες σημαντικές αλλαγές, τουλάχιστον σε ότι αφορά την γκάμα των κινητήρων. Κάτι που σημαίνει ότι σε πρώτη φάση θα υπάρχουν τα ήδη γνωστά μηχανικά σύνολα βενζίνης και πετρελαίου μαζί με Plug-in υβριδικές εκδόσεις.

    Αργότερα στην πορεία εξέλιξης του μοντέλου ίσως προστεθεί και κάποια καθαρά ηλεκτρική έκδοση, αν και στην Skoda πιστεύουν ότι ακόμα και μετά το ορόσημο του 2030 τουλάχιστον ένα 30% των πωλήσεών τους παγκόσμια θα είναι με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Το Skoda Scala ανανεώνεται
    Το Skoda Scala ανανεώνεται

    Το πετυχημένο μικρομεσαίο μοντέλο της Skoda μετά από τρία χρόνια εμπορικής παρουσίας ετοιμάζεται για ένα φρεσκάρισμα της εμφάνισης και της τεχνολογίας του.

    Το ανανεωμένο Scala έχει ήδη απαθανατιστεί με αρκετό καμουφλάζ κατά τη διάρκεια δοκιμών εξέλιξης στις Άλπεις καθώς βρίσκεται στο τελικό στάδιο πριν την επίσημη πρεμιέρα του μέσα στη χρονιά.

    Στο πλαίσιο της ενδιάμεσης ανανέωσης που βλέπουμε σε όλα σχεδόν τα μοντέλα δεν αναμένονται σημαντικές επεμβάσεις στην εμφάνιση πέρα ενός διακριτικού facelift. Αυτό που περιμένουμε είναι τα αισθητικά στοιχεία να εναρμονίζουν το Scala με την σχεδιαστική ταυτότητα που είδαμε στο νέο Fabia. Έτσι, τα επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, η νέα μάσκα, οι προφυλακτήρες και όλες οι αλλαγές θα φέρνουν αισθητικά το Scala πιο κοντά στο νέο Fabia και στα πιο πρόσφατα Skoda, όπως και στο Kamiq.

    Οι διαστάσεις αναμένεται να μείνουν απαράλλαχτες κάτι που σημαίνει πως το Scala θα διατηρήσει το πλεονέκτημα των μεγάλων χώρων για τους επιβάτες και τις αποσκευές. Σε τεχνολογικό επίπεδο αναμένεται η υιοθέτηση ενός νέου συστήματος infotainment με αναβαθμισμένες δυνατότητες συνδεσιμότητας. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με διαγώνιο στις 10,25 ίντσες θα περιλαμβάνεται σε περισσότερες από τις εκδόσεις με πιο πλούσιο εξοπλισμό, ενώ αναβαθμισμένη θα είναι και η οθόνη αφής με μεγαλύτερη διαγώνιο στις 9,2 ίντσες.

    Το ανανεωμένο Scala θα συνεχίσει με την ίδια γκάμα κινητήρων και αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο 2022 για να ξεκινήσει το εμπορικό του λανσάρισμα μέσα στο 2023.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;
    Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;

    Ένα νέο μοντέλο θα προστεθεί σύντομα στη γκάμα της VW. Θα είναι διαθέσιμο ακόμα και με κινητήρα χωρητικότητας 1.0 λίτρου.

    Η κατηγορία των οχημάτων ελευθέρου χρόνου κερδίζει συνεχώς έδαφος. Τα λεγόμενα Crossover και SUV οχήματα έχουν γίνει τα αγαπημένα όσων θέλουν να αποκτήσουν αυτοκίνητο. Το φαινόμενο είναι παγκόσμιο και η Ελλάδα είναι από τι χώρες που ακολουθούν αυτήν την τάση. Χαρακτηριστικά άλλωστε και τα νούμερα, όπου από τις αρχές του έτους, το 45,9% των αυτοκινήτων που έχουν ταξινομηθεί, αφορούν SUV…

    Η VW διαθέτει στη γκάμα της πληθώρα τέτοιων μοντέλων. Πολύ σύντομα θα ρίξει στην αγορά ένα ακόμη και συγκεκριμένα το Taigο. Πρόκειται για ένα μικρό Crossover μοντέλο που έχει μήκος 4,27 μέτρα και βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το T-Cross. Χαρακτηριστικό του γερμανικού μοντέλου είναι η σπορ σχεδίαση που παραπέμπει σε coupe μοντέλο. Ένα χαρακτηριστικό που το συναντούμε πλέον σε διάφορες κατηγορίες, καθώς οι εταιρείες θέλουν αν προσεγγίσουν αγοραστές από όλα τα ηλικιακά γκρουπ.

    Διαθέσιμοι κινητήρες

    Εσωτερικά το Taigο παραπέμπει στο νέο Polo, με την μεγάλη οθόνη να ξεχωρίζει στην κεντρική κονσόλα όπως και η ψηφιακή οθόνη στον πίνακα οργάνων. Από πλευράς χώρων το πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 438 λίτρα, νούμερο αρκετά ικανοποιητικό ακόμα και για μία τετραμελή οικογένεια.

    Η γκάμα με τα μηχανικά σύνολα αποτελείται μόνο από κινητήρες βενζίνης χωρητικότητας 1.0 και 1.5 λίτρων. Στην πρώτη περίπτωση θα υπάρχουν διαθέσιμες δύο εκδόσεις, με 95 και 110 ίππους. Στη δεύτερη, η ισχύς θα φτάνει τους 150 ίππους. Η κίνηση θα μεταδίδεται μόνο στους εμπρός τροχούς και δεν θα υπάρξει έκδοση 4×4. Αναφορικά με το κιβώτιο ταχυτήτων ο πελάτης θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε χειροκίνητο και αυτόματο διπλού συμπλέκτη.

    Σε λίγες εβδομάδες

    Στην Ελλάδα το γερμανικό μοντέλο θα κάνει την εμφάνισή του πολύ σύντομα. Σύμφωνα με πληροφορίες αναμένονται να έρθουν αρκετά αυτοκίνητα τα οποία αρχικά θα δούμε στις αντιπροσωπείες αρχές του νέου έτους. Από εκεί και πέρα τα πρώτα που θα παραδοθούν σε πελάτες θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους τον Φεβρουάριο του 2022.

    Πηγή: Newsauto.gr

  • Στα σκαριά το νέο hypercar της Zenvo
    Στα σκαριά το νέο hypercar της Zenvo

    Ο Δανός κατασκευαστής ήδη έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες εξέλιξης ενός νέου μοντέλου υψηλών επιδόσεων, το οποίο θα αντικαταστήσει το TSR-S.

    Το σχέδιο επέκτασης της Zenvo με νέα μοντέλα και ακόμα πιο δυναμικές εκδόσεις, στοχεύει στην αύξηση του όγκου των πωλήσεων και στην είσοδό της στην αμερικανική αγορά.

    Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια η Zenvo αναμένεται να παρουσιάσει το υβριδικό μοντέλο με το οποίο θα συνεχίσει την παρουσία της ανάμεσα στα hypercars της εποχής. Η εταιρεία με έδρα τη Δανία, ιδρύθηκε το 2004 παράγοντας αρχικά σε 15 μονάδες το ST1 των 1.089 ίππων (από το 2009 έως το 2016). Ακολούθησε το TS1 GT και στη συνέχεια το TSR που ήταν μόνο για πίστα.

    Το TSR-S, που έκανε το ντεμπούτο του στο φετινό Goodwood Festival of Speed, είναι μία νόμιμη για χρήση στο δρόμο έκδοση του TSR, η οποία κοστολογείται λίγο πάνω από 1,5 εκατομμύρια ευρώ. Το TSR-S εφοδιάζεται με έναν twin turbo V8 κινητήρα με χωρητικότητα 5,8 λίτρων, ο οποίος επιτρέπει την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητά του είναι 325 χλμ./ώρα.

    Η Zenvo ωστόσο, εργάζεται ήδη πάνω σε ένα άλλο μοντέλο που θα μοιράζεται την πλατφόρμα του TSR-S. Ο διευθυντής προϊόντων Alberto Solera δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του πως ο κύριος στόχος για το νέο αυτοκίνητο είναι να προκαλέσει τα περισσότερα δυνατά «χαμόγελα ανά χιλιόμετρα» και αποκάλυψε πως στην ομάδα που εξελίσσει το νέο μοντέλο έχει ενταχθεί και ο πρώην σχεδιαστής της Alfa Romeo, Christian Brandt.

    Ο Solera επιβεβαίωσε ότι το νέο μοντέλο της Zenvo είναι ένα υβριδικό τετρακίνητο που θα παρουσιαστεί μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Όπως το TSR-S, θα κάνει χρήση τρισδιάστατων εκτυπωμένων εξαρτημάτων και μεγάλης ποσότητας ανθρακονήματος. Το TSR-S μόλις πήρε έγκριση τύπου στις ΗΠΑ και οι ιθύνοντες της Zenvo υποστηρίζουν πως θα μπορούσε να πουλάει 10 με 15 αυτοκίνητα ετησίως εκεί.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Τι θα λέγατε για μια σύγχρονη Toyota Corolla AE86;
    Τι θα λέγατε για μια σύγχρονη Toyota Corolla AE86;

    Μια ψηφιακή απεικόνιση από έναν ανεξάρτητο σχεδιαστή αναζωπυρώνει τις φήμες για πιθανή αναβίωση της θρυλικής Toyota Corolla AE86 της δεκαετίας του ’80

    Τη δεκαετία του ’80 η Corolla ήταν ήδη ένα πολύ δυνατό όνομα για την Toyota ενώ οι petrolheads λάτρεψαν την κουπέ εκδοχή με τον κωδικό ΑΕ86. Προσφερόταν σε έκδοση δύο και τριών όγκων, με κινητήρα 1.6 Twin Cam και 125 PS ενώ ήταν πισωκίνητη σε αντίθεση με όλες τις υπόλοιπες εκδόσεις της γκάμας της Corolla. Η ΑΕ86 παραμένει ένα από τα αυτοκίνητα σταθμούς της ιαπωνικής αυτοκινητικής ιστορίας και φυσικά πολλοί είναι αυτοί που θα ήθελαν μια σύγχρονη εκδοχή της.
    Κάτι τέτοιο πρέπει να αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Theottle, ο οποίος σε μια ψηφιακή απεικόνιση αποτυπώνει την σημερινή Corolla σε hatchback τρίθυρη έκδοση και με αρκετά δυναμικά αεροδυναμικά στοιχεία.


    Το όνομα που φαίνεται πως χρησιμοποιεί είναι Corolla Levin, με το οποίο η AE86 είχε κυκλοφορήσει σε αρκετές αγορές. Αν και η Toyota δεν έχει δηλώσει την πρόθεσή της για κάτι τέτοιο δεν μπορούμε να αποκλείσουμε ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Φήμες θέλουν την Gazoo Racing να προετοιμάζει μια Corolla GR ενώ κάποιες από αυτές θέλουν το αυτοκίνητο να χρησιμοποιεί τα μηχανικά μέρη από το Yaris GR με ακόμα πιο δυνατό κινητήρα. Σε μια τέτοια περίπτωση ίσως να προέκυπτε και μια Corolla με τρίθυρο αμάξωμα όπως έγινε και στην περίπτωση του Yaris GR.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Και υβριδικά τα Subaru BRZ και Toyota GR 86;
    Και υβριδικά τα Subaru BRZ και Toyota GR 86;

    Οι Subaru και Toyota σκέφτονται σοβαρά την δημιουργία υβριδικών εκδόσεων στα BRZ και GR 86.

    Αμφότερα τα ιαπωνικά κουπέ, που μπήκαν αισίως στη δεύτερη γενιά τους, ακολουθούν τη λογική του ατμοσφαιρικού κινητήρα, της πίσω κίνησης και του χαμηλού κέντρου βάρους, μία διάταξη που εξακολουθεί να έχει αρκετούς οπαδούς που ασπάζονται το δόγμα «fun to drive».

    Βέβαια υπάρχουν αρκετοί που απορούν για την άρνηση των τεχνικών και των δύο κατασκευαστών να τοποθετήσουν ένα ισχυρότερο μοτέρ, ίσως ενός υπερτροφοδοτούμενου συνόλου με μικρότερο κυβισμό. Πάντως ιαπωνικά μέσα ενημέρωσης αναφέρουν ότι μελλοντικά μπορεί να δούμε ακόμα πιο ισχυρές εκδόσεις, οι οποίες θα χρησιμοποιούν υβριδική τεχνολογία.

    Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με άρθρο της ιαπωνικής ιστοσελίδας Best Car Web οι μηχανικοί της Subaru θεωρούν ότι η υιοθέτηση της υβριδικής τεχνολογίας στο BRZ δεν αποτελεί σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Και αυτό γιατί όπως γνωρίζουμε το συγκεκριμένο μοντέλο έχει δημιουργηθεί σε συνεργασία με την Toyota, η οποία διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία σε υβριδικά και ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα.

    Στην περίπτωση τοποθέτησης ηλεκτρικού μοτέρ, τα Subaru BRZ και Toyota GR 86 σίγουρα θα αυξήσουν την προσφερόμενη ισχύ των κινητήρων τους, ενώ παράλληλα η τοποθέτηση της μπαταρίας στην κατάλληλη θέση θα δώσει ακόμα χαμηλότερο κέντρο βάρους. Ταυτόχρονα, η ηλεκτροκίνηση θα δώσει την ευκαιρία και στα δύο μοντέλα να ατενίζουν με αισιοδοξία το μέλλον, καθώς οι περιορισμοί στις εκπομπές ρύπων καθιστούν δυσκολότερη την ύπαρξη αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης.


    Να αναφέρουμε ότι το Subaru BRZ και το Toyota GR 86 διαθέτουν ένα ατμοσφαιρικό κινητήρα 2,4 λίτρων, που αποδίδει 231 και 235 ίππους αντίστοιχα με τη ροπή να φτάνει τα 250 Nm. Η ισχύς μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω ενός μηχανικού ή αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 6 σχέσεων, ενώ παρόμοιες και στα δύο είναι οι επιδόσεις, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 6,3 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα να φτάνει τα 240 χλμ./ώρα.
    Πηγή: Protothema.gr
  • H QuantumScape δοκιμάζει solid state μπαταρίες
    H QuantumScape δοκιμάζει solid state μπαταρίες

    H start-up εταιρεία βρίσκεται σε διαδικασία εξέλιξης ενός νέου τύπου μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

    Εδώ και αρκετό καιρό, υπάρχουν αρκετές εταιρείες οι οποίες εργάζονται πάνω στην τεχνολογία μπαταριών στερεού τύπου, που παρά την σημαντική πρόοδο που έχει σημειωθεί, προς το παρόν ακόμα δεν έχουν τοποθετηθεί σε κάποιο ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής.

    Μία από αυτές είναι και η QuantumScape Corporation, η οποία εδρεύει στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ και της οποίας ο μεγαλύτερος μέτοχος αποτελεί το VW Group. Η αμερικάνικη μπράντα ανακοίνωσε πρόσφατα ότι έχει ξεκινήσει ήδη εντατικές δοκιμές σε στοιχεία πολλαπλών διαστρωμάτων που θα τοποθετούνται σε μπαταρίες στερεού τύπου (solid state).


    Εσωτερικές πηγές αναφέρουν ότι βάση αποτελεσμάτων, τα συγκεκριμένα στοιχεία 10 διαστρωμάτων έχουν ήδη αποδείξει την ασφάλεια τους σε ότι αφορά πιθανή ανάφλεξη, όπως και την διάρκειά τους στη χρήση. Να αναφέρουμε ότι η συγκεκριμένη εταιρεία έχει ήδη ολοκληρώσει από τον Φεβρουάριο του 2021 την επιτυχημένη διαδικασία παραγωγής μπαταριών στερεού τύπου με στοιχεία 4 διαστρωμάτων. Η QuantumScape θα πρέπει να αποδείξει ότι τα συγκεκριμένα στοιχεία μπορούν να λειτουργήσουν ιδανικά στις αυξημένων κυψελών μπαταρίες που χρησιμοποιούν τα μεγάλων διαστάσεων ηλεκτρικά μοντέλα.


    Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι εκτός από τις μεμονωμένες προσπάθειές της, η QuantumScape θα δημιουργήσει μία αυτόνομη γραμμή παραγωγής μπαταριών στερεού τύπου, σε συνεργασία με τη VW, με στόχο η παραγωγή να ξεκινήσει ήδη από το 2024.
    Πηγή: Protothema.gr
  • To Pulse είναι το νέο οικονομικό, μικρό SUV της Fiat;
    To Pulse είναι το νέο οικονομικό, μικρό SUV της Fiat;

    To Fiat Pulse έχει σύγχρονο, νεανικό στυλ εντός και εκτός και θα μπορούσε να έχει και ενδιαφέρουσα τιμή.

    Η Βραζιλία στο χώρο της αυτοκίνησης φαίνεται να παίρνει τα πάνω της. Έτσι μετά το VW Nivus που θα το δούμε σύντομα και στα μέρη μας ως Taigo θα μπορούσε να γίνει το ίδιο και με το Pulse της Fiat Brazil.

    Και αυτό γιατί πρόκειται για ένα SUV που θα μπορούσε κάλλιστα να παίξει το ρόλο του εισαγωγικού και στην ευρωπαϊκή της γκάμα. Όχι μόνο από πλευράς εμφάνισης αλλά και τιμής, καθώς θα είναι εφικτό να απέχει αισθητά από το ορόσημο των 20.000 ευρώ.

    Αισθητικά το μοντέλο της Fiat Brazil έχει μοντέρνα εμφάνιση με ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες, μια αρκετά εμφατική μάσκα και μια αρκετά μεγάλη απόσταση από το έδαφος. Που μαζί με τα πλευρικά προστατευτικά, τις ποδιές αλλά και τους τονισμένους προβολείς ομίχλης και τις ράγες οροφής τονίζει το off road look.

    Αντίστοιχη είναι η λογική και στο εσωτερικό, με τη μεγάλη οθόνη των 10,1 ιντσών του συστήματος infotainment στο κέντρο του ταμπλό και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 7,0 ιντσών.

    Όσο για τους κινητήρες η βάση θα μπορούσε να είναι και στην Ευρώπη, όπως συμβαίνει και στη Βραζιλία, ο τρικύλινδρος turbo των 1.000 κυβικών, ενώ δεν θα πρέπει να αποκλείεται ούτε η χρήση των γνωστών συνόλων της πρώην πια PSA ούτε και κάποια μορφή εξηλεκτρισμού.

    Πηγή: Newsauto.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς