Τετάρτη, 26 Δεκεμβρίου 2018 15:57

Ο εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας της Toyota Supra

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Το πολυαναμενόμενο σπορ μοντέλο Toyota Supra κάνει ντεμπούτο στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ και μέρα με τη μέρα μαθαίνουμε ολοένα και περισσότερα και άκρως ενδιαφέρονται πράγματα.

Μιλώντας στην ιστοσελίδα Automotive News Europe, ο υπεύθυνος για την εξέλιξη της Supra, Tetsuya Tada τόνισε πως ένας από τους βασικούς λόγους της επιλογής κινητήρων από την BMW ήταν η απουσία ενός εξακύλινδρου σε σειρά μηχανικού συνόλου, που αποτελεί ουσιαστικά «ψυχή και σώμα» του ιαπωνικού κουπέ. Σύμφωνα με έρευνες που έκανε η Toyota, οι πελάτες της θεωρούν ότι το εξακύλινδρο μοτέρ είναι ένα εκ των ων ουκ άνευ στοιχείο για τη Supra, καθώς συνδυάζει ισορροπία και χαμηλούς κραδασμούς.

Ως αποτέλεσμα η νέα Supra θα εφοδιάζεται με τον εξακύλινδρο κινητήρα της BMW, ο οποίος σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες είναι ο ίδιος που φοράει και η νέα Z4 M40i, με απόδοση 390 ίππους και 51,0 kgm ροπής. Χάρη σε αυτόν, το 0-96 km/h επιτυγχάνεται σε μόλις 4,4 δευτερόλεπτα. Εκτός του κινητήρα, η νέα Supra θα μοιράζεται και άλλα στοιχεία με την Z4, όπως την πλατφόρμα, την ανάρτηση και το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.

Και ενώ η ιαπωνική φίρμα εξακολουθεί να κρύβει αρκετά στοιχεία για το νέο της μοντέλο, πηγές αναφέρουν ότι δεν θα λείπουν το πίσω μπλοκέ διαφορικό, το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης της Brembo και τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι η κατανομή του βάρους θα αγγίζει το 50/50, ενώ αυξημένη θα είναι η ακαμψία του αμαξώματος.

Πηγή: Newsbeast.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 26 Δεκεμβρίου 2018 21:32

Σχετικά Άρθρα

  • H Toyota εξελίσσει την κορυφαία Supra GRMN
    H Toyota εξελίσσει την κορυφαία Supra GRMN

    Η καινούρια έκδοση της Toyota Supra αναμένεται να παρουσιαστεί το 2025 και θα είναι προσανατολισμένη στους «θερμόαιμους» οδηγούς.

    Όπως όλα δείχνουν, η Toyota αναμένεται μέσα στα επόμενα χρόνια να καταργήσει το κουπέ μοντέλο της, Supra, με την τελευταία έκδοσή της, η οποία θα κάνει πιθανότατα την εμφάνισή της το 2025, να διαθέτει άκρως εντυπωσιακά χαρακτηριστικά.

    Ήδη η Toyota GRNM Supra βρίσκεται εδώ και μερικές ημέρες στην «Πράσινη Κόλαση» του Nordschleife Nurburgring για τις απαραίτητες δοκιμές, ενώ φήμες αναφέρουν ότι υπάρχει περίπτωση να διαθέτει χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

    Αυτή η πληροφορία έρχεται ως έκπληξη, αφού βρισκόμαστε σε μία εποχή που τα αυτόματα έχουν κατακλύσει την αγορά. Η Toyota όπως γνωρίζουμε όμως, ξεχωρίζει και οι αγοραστές ανταποκρίνονται θετικά σε αυτό. Αξίζει να υπενθυμίσουμε, πως η GR Supra λανσαρίστηκε τόσο με χειροκίνητο, όσο και με αυτόματο κιβώτιο, έπειτα από έκκληση των απανταχού petrolheads.

    Το κοινό ανταποκρίθηκε σε αυτή την απόφαση, με το 50% σχεδόν να επιλέγει τον χειροκίνητο επιλογέα και τα τρία πεντάλ. Αν η Toyota βασιστεί στη GR Supra, τότε και η GRNM αναμένεται να διαθέτει 6άρι κιβώτιο, την ώρα που το υπάρχον μοντέλο διαθέτει αυτόματο 8 σχέσεων.

    Στις δοκιμές του Nurburgring φάνηκε οι αλλαγές μεταξύ των σχέσεων να είναι λίγο πιο αργές, γεγονός που παραπέμπει σε χειροκίνητο σασμάν, όμως δεν μπορεί κανείς να γνωρίζει σε ποιο πρόγραμμα οδήγησης βρισκόταν το αυτοκίνητο.

    Ο κινητήρας της Toyota Supra GRMN αναμένεται να είναι ο εξακύλινδρος, τρίλιτρος (S58) της BMW που μετά από τις απαραίτητες αναβαθμίσεις θα αποδίδει κοντά στους 550 ίππους. Προς το παρόν η Toyota ακόμα δεν έχει αποκαλύψει κάτι σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά της κορυφαίας έκδοσης της Supra.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Toyota Supra με καρδιά από BMW M
    Toyota Supra με καρδιά από BMW M

    H Toyota ετοιμάζει το κύκνειο άσμα της Supra με μία έκδοση που θα δημιουργηθεί με την βοήθεια της BMW M

    Η συνεργασία της Toyota με την BMW για την παράλληλη εξέλιξη των μοντέλων Supra και Z4 είχε μέχρι σήμερα αφήσει ένα εμφανές κενό στους φανατικούς φίλους της ιαπωνικής εταιρίας. Μία έκδοση δηλαδή που θα χρησιμοποιούσε τους κινητήρες Μ της BMW, για να δημιουργήσουν το απόλυτο κουπέ της Toyota.

    Όπως όλα δείχνουν, οι Ιάπωνες βρίσκονται στο τελικό στάδιο δοκιμών της Supra GRMN στο Nurburgring, η οποία θα είναι το αποκορύφωμα του μοντέλου πριν την απόσυρσή του από την αγορά προς τα τέλη της δεκαετίας.

    Με την εξέλιξή της ασχολείται το τμήμα Gazoo Racing και οι φήμες οργιάζουν. Εκτός από τις πολλές αλλαγές που θα υπάρχουν στο αμάξωμα, με έντονα αεροδυναμικά βοηθήματα, το σημαντικό θα βρίσκεται στα μηχανικά μέρη. Εκεί αναμένεται να φιλοξενηθεί ο εξακύλινδρος εν σειρά S58 της BMW από τις Μ3/Μ4 με την απόδοσή του να φθάνει τους 550 ίππους. Προφανώς θα υπάρξουν διαφοροποιήσεις και στο υπόλοιπο πακέτο, με νέες αναρτήσεις, πιο ενισχυμένο πλαίσιο, μεγαλύτερους τροχούς και όλα όσα χρειάζονται για να μετατραπεί η Supra σε ένα κορυφαίο σπορ μοντέλο. Όσο για την διαφοροποίηση μεταξύ της Ζ4 και της Supra, όπως φαίνεται οι Ιάπωνες θα ακολουθήσουν μία πιο hardcore προσέγγιση, με ένα πιο πισταδόρικο στήσιμο από το αδελφό γερμανικό μοντέλο.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Μία και μοναδική Toyota GR Supra
    Μία και μοναδική Toyota GR Supra

    Η Toyota Gazoo Racing γιορτάζει την ιστορία της εμβληματικής Supra, δημιουργώντας μία άκρως ιδιαίτερη έκδοση.

    Η αποκλειστική Toyota GR Supra «100 Edition», αποτελεί ορόσημο στην ιστορία του ιαπωνικού κουπέ, με το ειδικό τμήμα της Gazoo Racing να ανακοινώνει πως το συγκεκριμένο μοντέλο απευθύνεται ειδικά σε συλλέκτες.

    Η περιορισμένης έκδοσης GR Supra κυκλοφόρησε για να σηματοδοτήσει την παράδοση του 100ου αγωνιστικού αυτοκινήτου GR Supra GT4. Θα κατασκευαστούν μόλις 3 αυτοκίνητα, καθιστώντας το ένα από τα σπανιότερα οχήματα της Toyota που κυκλοφόρησε ποτέ. Ένα έχει προγραμματιστεί για την Ευρώπη, ένα για τη Β. Αμερική και το τρίτο για την Ασία.

    Η GR Supra GT4 «100 Edition» βασίζεται στην έκδοση GT4 EVO των 450 PS και παραδίδεται αποκλειστικά σε χρώμα Plasma Orange, που ταιριάζει με το εξωτερικό του αντίστοιχου μοντέλου ειδικής έκδοσης, GR Supra GT4 "100th Edition Tribute", το οποίο θα κυκλοφορήσει στα τέλη του 2023 στην Ευρώπη.

    Επίσης, διακρίνεται όχι μόνο από τη μοναδική της βαφή, αλλά και από χαρακτηριστικά όπως μεγαλύτερο αεραγωγό στο καπό και νέες αεροδυναμικές λύσεις στο εμπρός μέρος για τη βελτίωση της κάθετης δύναμης.

    Ένα νέο σύστημα εξάτμισης, χωρίς σιγαστήρα, έχει τοποθετηθεί για να ενισχύσει τον βρυχηθμό του εξακύλινδρου υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα των 3,0 λίτρων.

    Περαιτέρω λεπτομέρειες στην εξωτερική αμφίεση του αυτοκινήτου περιλαμβάνουν καθρέφτες από ανθρακονήματα, προβολείς LED, ενώ στο εσωτερικό κυριαρχούν τα μπάκετ καθίσματ
    με κεντημένα λογότυπα «100 Edition».

    Η Toyota Gazoo Racing προσφέρει τη GR Supra GT4 «100 Edition» στην τιμή των 220.000 ευρώ (μιλώντας για την αμερικανική αγορά), χωρίς να περιλαμβάνονται οι φόροι και τα έξοδα αποστολής.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Έρχεται σκληροπυρηνική Toyota GR Supra
    Έρχεται σκληροπυρηνική Toyota GR Supra

    Πληθαίνουν οι φήμες που θέλουν την Toyota να είναι έτοιμη για να δώσει το πράσινο φως σε μια σκληροπυρηνική έκδοση της Supra με DNA από BMW M.

    Είναι πλέον γνωστό πως το μέλλον της Supra θα είναι ηλεκτρικό όμως φαίνεται πως η Toyota ετοιμάζει ένα ηχηρό αποχαιρετισμό του εμβληματικού μοντέλου στους θερμικούς κινητήρες. Οι κοινές βάσεις μεταξύ της Toyota GR Supra και της BMW Z4 σημαίνουν ότι η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία θα μπορούσε να μεταφέρει περισσότερη ισχύ στο σπορ αυτοκίνητο, εκμεταλλευόμενη την τεχνογνωσία της BMW M σε συνδυασμό με αυτή του τμήματος Gazoo Racing.

    Μια κατάλληλη επιλογή για το κινητήριο σύνολο θα ήταν ο twin-turbo 3,0-λίτρων inline-six από τη σκληροπυρηνική BMW M4 CSL, που αποδίδει 543 ίππους και 650 Nm ροπής. Αυτή η απόδοση σε συνδυασμό με τις κατάλληλες αναβαθμίσεις σε ανάρτηση, φρένα, τιμόνι και με κάποια εξοικονόμηση βάρους, θα οδηγούσε πιθανώς στην ταχύτερη εργοστασιακή Supra μέχρι σήμερα.

    Ένα τόσο ισχυρό σπορ αυτοκίνητο πιθανότατα θα αποκτούσε ένα επανασχεδιασμένο bodykit, βελτιώνοντας αντίστοιχα τόσο το στυλ όσο και τις αεροδυναμικές επιδόσεις της GR Supra. Σύμφωνα με ιαπωνικά δημοσιεύματα, το GRMN Supra θα μπορούσε να κάνει το ντεμπούτο του ήδη από το φθινόπωρο του 2023. Σημειώστε ότι η τρέχουσα, πέμπτη γενιά του Toyota Supra, παρουσιάστηκε αρχικά το 2019, με τη προοπτική να μείνει έως το 2025, πριν τον πλήρη εξηλεκτρισμό του θρυλικού μοντέλου.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Η Toyota GR Supra με manual κιβώτιο
    Η Toyota GR Supra με manual κιβώτιο

    Η Toyota εμφανίζεται έτοιμη να «ενδώσει» στις πιέσεις των απανταχού petrolheads και να παρουσιάσει σύντομα μία νέα έκδοση της GR Supra.

    Πληροφορίες από την Ιαπωνία αναφέρουν ότι η συγκεκριμένη έκδοση του κουπέ μοντέλου της Toyota θα κάνει την εμφάνισή της μέχρι τα τέλη Απριλίου, με την διάθεσή της να ξεκινά αρχικά από την τοπική αγορά.

    Αν επιβεβαιωθούν τα παραπάνω δημοσιεύματα, η Toyota θα ανακοινώσει επίσημα την προσφορά της νέας έκδοσης της GR Supra με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων. Η χρήση του χειροκίνητου κιβωτίου σε συνδυασμό με τον 6κύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 3,0 λίτρων που αποδίδει 387 ίππους και 498 Nm ροπής, υπόσχεται πολλές «συγκινήσεις» στους petrolheads.

    Η Toyota θα παρουσιάσει τη νέα αυτή έκδοση ταυτόχρονα με μια νέα απόχρωση για το αμάξωμα του αυτοκινήτου, που θα είναι λευκό ματ και θα έχει μαύρο εσωτερικό επενδυμένο με δέρμα. Από την ίδια πηγή, προκύπτει πως η συγκεκριμένη έκδοση του μοντέλου θα είναι περιορισμένης παραγωγής, αν και αυτό είναι το πιο «ακραίο» από όλα όσα έχουμε διαβάσει με τη μορφή πληροφορίας ή φήμης σχετικά με το μοντέλο.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;
    Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;

    Ένα νέο μοντέλο θα προστεθεί σύντομα στη γκάμα της VW. Θα είναι διαθέσιμο ακόμα και με κινητήρα χωρητικότητας 1.0 λίτρου.

    Η κατηγορία των οχημάτων ελευθέρου χρόνου κερδίζει συνεχώς έδαφος. Τα λεγόμενα Crossover και SUV οχήματα έχουν γίνει τα αγαπημένα όσων θέλουν να αποκτήσουν αυτοκίνητο. Το φαινόμενο είναι παγκόσμιο και η Ελλάδα είναι από τι χώρες που ακολουθούν αυτήν την τάση. Χαρακτηριστικά άλλωστε και τα νούμερα, όπου από τις αρχές του έτους, το 45,9% των αυτοκινήτων που έχουν ταξινομηθεί, αφορούν SUV…

    Η VW διαθέτει στη γκάμα της πληθώρα τέτοιων μοντέλων. Πολύ σύντομα θα ρίξει στην αγορά ένα ακόμη και συγκεκριμένα το Taigο. Πρόκειται για ένα μικρό Crossover μοντέλο που έχει μήκος 4,27 μέτρα και βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το T-Cross. Χαρακτηριστικό του γερμανικού μοντέλου είναι η σπορ σχεδίαση που παραπέμπει σε coupe μοντέλο. Ένα χαρακτηριστικό που το συναντούμε πλέον σε διάφορες κατηγορίες, καθώς οι εταιρείες θέλουν αν προσεγγίσουν αγοραστές από όλα τα ηλικιακά γκρουπ.

    Διαθέσιμοι κινητήρες

    Εσωτερικά το Taigο παραπέμπει στο νέο Polo, με την μεγάλη οθόνη να ξεχωρίζει στην κεντρική κονσόλα όπως και η ψηφιακή οθόνη στον πίνακα οργάνων. Από πλευράς χώρων το πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 438 λίτρα, νούμερο αρκετά ικανοποιητικό ακόμα και για μία τετραμελή οικογένεια.

    Η γκάμα με τα μηχανικά σύνολα αποτελείται μόνο από κινητήρες βενζίνης χωρητικότητας 1.0 και 1.5 λίτρων. Στην πρώτη περίπτωση θα υπάρχουν διαθέσιμες δύο εκδόσεις, με 95 και 110 ίππους. Στη δεύτερη, η ισχύς θα φτάνει τους 150 ίππους. Η κίνηση θα μεταδίδεται μόνο στους εμπρός τροχούς και δεν θα υπάρξει έκδοση 4×4. Αναφορικά με το κιβώτιο ταχυτήτων ο πελάτης θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε χειροκίνητο και αυτόματο διπλού συμπλέκτη.

    Σε λίγες εβδομάδες

    Στην Ελλάδα το γερμανικό μοντέλο θα κάνει την εμφάνισή του πολύ σύντομα. Σύμφωνα με πληροφορίες αναμένονται να έρθουν αρκετά αυτοκίνητα τα οποία αρχικά θα δούμε στις αντιπροσωπείες αρχές του νέου έτους. Από εκεί και πέρα τα πρώτα που θα παραδοθούν σε πελάτες θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους τον Φεβρουάριο του 2022.

    Πηγή: Newsauto.gr

  • Μία σπέσιαλ έκδοση της Toyota Supra
    Μία σπέσιαλ έκδοση της Toyota Supra

    Η Tom’s Racing τιμά τον αείμνηστο ηθοποιό Paul Walker, δημιουργώντας μία ειδική έκδοση της Toyota GR Supra.

    O Ιάπωνας βελτιωτής Tom’s Racing και το περιοδικό Safari ένωσαν τις δυνάμεις τους για να σχεδιάσουν μια ειδική έκδοση της Toyota Supra, ειδικά αφιερωμένη στον ηθοποιό Paul Walker.

    Ο Walker ήταν μεγάλος θαυμαστής του A80 Supra και είχε στην κατοχή του αρκετές συμπεριλαμβανομένης μιας λευκής. Με αυτή ως γνώμονα, η Tom’s Racing και το περιοδικό Safari αποφάσισαν να σχεδιάσουν και να κατασκευάσουν μια A90 Supra, βαμμένη σε λευκό ματ χρώμα. Η έκδοση αυτή είναι εξοπλισμένη με μια «διακριτική» πίσω αεροτομή εμπνευσμένη από την αντίστοιχη της A80 Supra.
    Οι τροχοί είναι της BBS, με διάμετρο 20 ιντσών και αποτελούν παραπομπή στη λευκή Supra που οδηγούσε ο Walker, ως Brian O’Connor, στις τελευταίες σκηνές του Furious 7- αυτοκίνητο το οποίο άνηκε στον ηθοποιό και είχε τους ίδιους τροχούς. Ο βελτιωτικός οίκος, έχει κάνει επίσης και κάποιες επεμβάσεις στην απόδοση του αυτοκινήτου, με την ισχύ να έχει φτάσει τους 420 ίππους.

    Η Tom’s Racing σκοπεύει να κατασκευάσει μόλις τρία παραδείγματα αυτής της ειδικής Supra με τιμή 100.000 ευρώ για το κάθε ένα. Οι αιτήσεις ενδιαφέροντος μπορούν να κατατίθενται έως τις 31 Οκτωβρίου και όπως ανέφερε η Tom’s Racing, εάν υπάρχουν περισσότερες από τρεις, θα πραγματοποιηθεί κλήρωση για να οριστεί ποιος θα αγοράσει.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Στα σκαριά το νέο hypercar της Zenvo
    Στα σκαριά το νέο hypercar της Zenvo

    Ο Δανός κατασκευαστής ήδη έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες εξέλιξης ενός νέου μοντέλου υψηλών επιδόσεων, το οποίο θα αντικαταστήσει το TSR-S.

    Το σχέδιο επέκτασης της Zenvo με νέα μοντέλα και ακόμα πιο δυναμικές εκδόσεις, στοχεύει στην αύξηση του όγκου των πωλήσεων και στην είσοδό της στην αμερικανική αγορά.

    Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια η Zenvo αναμένεται να παρουσιάσει το υβριδικό μοντέλο με το οποίο θα συνεχίσει την παρουσία της ανάμεσα στα hypercars της εποχής. Η εταιρεία με έδρα τη Δανία, ιδρύθηκε το 2004 παράγοντας αρχικά σε 15 μονάδες το ST1 των 1.089 ίππων (από το 2009 έως το 2016). Ακολούθησε το TS1 GT και στη συνέχεια το TSR που ήταν μόνο για πίστα.

    Το TSR-S, που έκανε το ντεμπούτο του στο φετινό Goodwood Festival of Speed, είναι μία νόμιμη για χρήση στο δρόμο έκδοση του TSR, η οποία κοστολογείται λίγο πάνω από 1,5 εκατομμύρια ευρώ. Το TSR-S εφοδιάζεται με έναν twin turbo V8 κινητήρα με χωρητικότητα 5,8 λίτρων, ο οποίος επιτρέπει την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητά του είναι 325 χλμ./ώρα.

    Η Zenvo ωστόσο, εργάζεται ήδη πάνω σε ένα άλλο μοντέλο που θα μοιράζεται την πλατφόρμα του TSR-S. Ο διευθυντής προϊόντων Alberto Solera δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του πως ο κύριος στόχος για το νέο αυτοκίνητο είναι να προκαλέσει τα περισσότερα δυνατά «χαμόγελα ανά χιλιόμετρα» και αποκάλυψε πως στην ομάδα που εξελίσσει το νέο μοντέλο έχει ενταχθεί και ο πρώην σχεδιαστής της Alfa Romeo, Christian Brandt.

    Ο Solera επιβεβαίωσε ότι το νέο μοντέλο της Zenvo είναι ένα υβριδικό τετρακίνητο που θα παρουσιαστεί μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Όπως το TSR-S, θα κάνει χρήση τρισδιάστατων εκτυπωμένων εξαρτημάτων και μεγάλης ποσότητας ανθρακονήματος. Το TSR-S μόλις πήρε έγκριση τύπου στις ΗΠΑ και οι ιθύνοντες της Zenvo υποστηρίζουν πως θα μπορούσε να πουλάει 10 με 15 αυτοκίνητα ετησίως εκεί.

    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς