Το πολυαναμενόμενο σπορ μοντέλο Toyota Supra κάνει ντεμπούτο στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ και μέρα με τη μέρα μαθαίνουμε ολοένα και περισσότερα και άκρως ενδιαφέρονται πράγματα.
Μιλώντας στην ιστοσελίδα Automotive News Europe, ο υπεύθυνος για την εξέλιξη της Supra, Tetsuya Tada τόνισε πως ένας από τους βασικούς λόγους της επιλογής κινητήρων από την BMW ήταν η απουσία ενός εξακύλινδρου σε σειρά μηχανικού συνόλου, που αποτελεί ουσιαστικά «ψυχή και σώμα» του ιαπωνικού κουπέ. Σύμφωνα με έρευνες που έκανε η Toyota, οι πελάτες της θεωρούν ότι το εξακύλινδρο μοτέρ είναι ένα εκ των ων ουκ άνευ στοιχείο για τη Supra, καθώς συνδυάζει ισορροπία και χαμηλούς κραδασμούς.
Ως αποτέλεσμα η νέα Supra θα εφοδιάζεται με τον εξακύλινδρο κινητήρα της BMW, ο οποίος σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες είναι ο ίδιος που φοράει και η νέα Z4 M40i, με απόδοση 390 ίππους και 51,0 kgm ροπής. Χάρη σε αυτόν, το 0-96 km/h επιτυγχάνεται σε μόλις 4,4 δευτερόλεπτα. Εκτός του κινητήρα, η νέα Supra θα μοιράζεται και άλλα στοιχεία με την Z4, όπως την πλατφόρμα, την ανάρτηση και το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.
Και ενώ η ιαπωνική φίρμα εξακολουθεί να κρύβει αρκετά στοιχεία για το νέο της μοντέλο, πηγές αναφέρουν ότι δεν θα λείπουν το πίσω μπλοκέ διαφορικό, το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης της Brembo και τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι η κατανομή του βάρους θα αγγίζει το 50/50, ενώ αυξημένη θα είναι η ακαμψία του αμαξώματος.
Πηγή: Newsbeast.gr