Κυριακή, 30 Δεκεμβρίου 2018 15:13

Πώς θα είναι το πρώτο SUV της Ferrari;

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Η επίσημη πλέον προοπτική του SUV της Ferrari είναι λογικό να έχει εξάψει την φαντασία των δημιουργών που κατά καιρούς μας παρουσιάζουν πρωτότυπες ψηφιακές απεικονίσεις όπως αυτή της μελλοντικής Purosangue.

Είτε συμφωνείτε είτε όχι με την ιδέα της δημιουργίας ενός SUV από την Ferrari είναι πλέον δεδομένο πως στο προσεχές μέλλον η ιταλική εταιρία θα αποκτήσει το δικό της όχημα εκτός δρόμου ακολουθώντας τα βήματα των αντιπάλων αλλά και τις προσταγές της σύγχρονης αγοράς.

Βέβαια εκτός από το γεγονός πως το SUV της Ferrari θα ονομάζεται Purosangue τίποτα άλλο δεν είναι επιβεβαιωμένο επίσημα από την εταιρία. Ούτε φυσικά υπάρχει το παραμικρό στοιχείο σχετικά με την αισθητική του. Αυτό από την άλλη πλευρά δεν περιορίζει την φαντασία σχεδιαστών όπως ο Giorgi Tedoradze ο οποίος στην εικονική απεικόνιση που δημιούργησε μας παραθέτει την δική του πρόταση για το πώς θα μπορούσε να δείχνει η εκτός δρόμου Ferrari.

Είναι σαφές πως πρόκειται για ένα όχημα με μεγάλο όγκο όπως και η άμεσα ανταγωνιστική Lamborghini Urus. Από εκεί και πέρα ο δημιουργός δεν φαίνεται να έχει βασιστεί ιδιαίτερα στη σχεδιαστική φιλοσοφία των σύγχρονων Ferrari προτείνοντας ένα αρκετά διαφορετικό στυλ, κάτι που δεν αποκλείεται να δούμε και στην πραγματικότητα καθώς η Purosangue θα είναι κάτι εντελώς διαφορετικό από τις υπόλοιπες Ferrari. Σε κάθε περίπτωση πάντως οι έντονες ακμές, οι φουσκωμένοι θόλοι και οι μεγάλοι αεραγωγοί δημιουργούν μια άκρως αθλητική και επιθετική εικόνα που σίγουρα δεν περνά απαρατήρητη. Όπως ακριβώς αρμόζει σε μια πραγματική Ferrari.

ferrari purosangue2

Πηγή: Newsauto.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Κυριακή, 30 Δεκεμβρίου 2018 21:30

Σχετικά Άρθρα

  • Μία αμφιβόλου αισθητικής Ferrari Purosangue
    Μία αμφιβόλου αισθητικής Ferrari Purosangue

    Η Mansory δημιουργεί μία ιδιαίτερης σχεδίασης Ferrari Purosangue.

    O οίκος βελτιώσεων με έδρα τη Βαυαρία, η γνωστή μας Mansory παρουσίασε την δική της άποψη πάνω στο SUV μοντέλο της Ferrari, την Purosangue, το οποίο αν μη τι άλλο φέρει ακραία εμφάνιση.

    Το Mansory Pugnator, όπως ονομάζεται, αποτελεί μία «πλήρη μετατροπή» του ιταλικού μοντέλου με επιθετικές οπτικές τροποποιήσεις, νέους τροχούς, όπως και βελτιώσει στον κινητήρα.

    Το Pugnator διαθέτει ένα αεροδυναμικό κιτ αμαξώματος από ανθρακονήματα, με την Mansory να έχει αντικαταστήσει το εμβληματικό άλογο της Ferrari με τα δικά της σήματα.

    Το Pugnator φορά νέες μονοκόμματες σφυρήλατες ζάντες FC.5, 22 ιντσών εμπρός και 23 ιντσών πίσω, τοποθετημένες σε ελαστικά υψηλών επιδόσεων.


    Τέλος, ο V12 κινητήρας των 6,5 λίτρων της Ferrari έχει βελτιωθεί στα σημεία και πιο συγκεκριμένα με την τοποθέτηση μίας αναβαθμισμένης ECU, ενώ νέα είναι και η εξάτμιση που συνδυάζεται με σπορ καταλύτες. Αποτέλεσμα, η μέγιστη ισχύς να φτάνει πλέον τους 745 ίππους και τα 730 Nm ροπής (715 ίππους και 715 Nm η εργοστασιακή έκδοση).

    Πηγή: Protothema.gr
  • Μία Ferrari Purosangue πραγματικός φονέας
    Μία Ferrari Purosangue πραγματικός φονέας

    Η Ferrari Purosangue δέχεται τις απαραίτητες βελτιώσεις της Pogea Racing, παρουσιάζοντας έναν πιο άγριο χαρακτήρα.

    Ο Γερμανός βελτιωτής Pogea Racing έφερε στο προσκήνιο το νέο του πρότζεκτ, το οποίο εστιάζει πάνω στην Ferrari Purosangue, με το ιταλικό SUV μοντέλο να μεταμορφώνεται σε ένα πραγματικό «θηρίο» της ασφάλτου.

    Τα στοιχεία που ξεχωρίζουν πάνω στο θεωρητικά τροποποιημένο μοντέλο του Ιταλού κατασκευαστή, είναι τα κομμάτια από ανθρακονήματα, οι νέες και μεγαλύτερες ζάντες, οι χαμηλωμένες αναρτήσεις και η βελτιωμένη απόδοση στον V12 κινητήρα.

    Στην εξωτερική εμφάνιση της Purosangue κυριαρχεί ο ανασχεδιασμένος και μεγαλύτερος εμπρός προφυλακτήρας, το φινίρισμα στα πλαϊνά skirts και η μετακίνηση των τετραπλών απολήξεων στο κέντρο, που συνδυάζεται με έναν ευμεγέθη διαχύτη.

    Όμως η Pogea Racing δεν επικεντρώθηκε μόνο εξωτερικά, αλλά και βελτιώνοντας και τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Το νέο σετ από αλουμινένιες ακτινωτές ζάντες της Jules συνδυάζεται με τροχούς 23 ιντσών εμπρός και 24 ιντσών πίσω, με την εταιρεία να ενημερώνει πως υπάρχει και η επιλογή για τροχούς 22 ιντσών. Σε κάθε περίπτωση η Purosangue φορά ελαστικά πρώτης τοποθέτησης της Michelin.

    Η σημαντικότερη μετατροπή έρχεται στον τομέα των αναρτήσεων, οι οποίες φέρουν την σφραγίδα της KW. Πλέον η βελτιωμένη Purosangue κάθεται πιο χαμηλά στο έδαφος, όντας πιο πιο επιθετική.

    Ο V12 κινητήρας της Ferrari Purosangue των 6,5 λίτρων αποδίδει στην εργοστασιακή του εκδοχή 715 ίππους, ενώ μετά από τις επεμβάσεις των μηχανικών της Pogea Racing, η ισχύς θα φτάνει τους 820 ίππους. Αυτή μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς, μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων.

    Το μόνο που απομένει ουσιαστικά για να παραχθεί επίσημα αυτή η μορφή της Ferrari Purosangue είναι η γερμανική εταιρεία βελτιώσεων να πάρει έγκριση και πιστοποίηση ποιοτικού ελέγχου από τον TÜV.

    Πηγή: Jenny.gr

  • Με ατμοσφαιρικό V12 μοτέρ η Ferrari Purosangue
    Με ατμοσφαιρικό V12 μοτέρ η Ferrari Purosangue

    To πολυαναμενόμενο πρώτο SUV στην ιστορία της Ferrari αναμένεται να τροφοδοτείται με τον εμβληματικό V12 κινητήρα.

    Όπως μας έχει δείξει η ένδοξη πορεία της φίρμας του Μαρανέλο, το 12κύλινδρο σύνολο αποτελεί ζωτικό κομμάτι για το DNA της. Απόδειξη των παραπάνω αποτελεί το γεγονός ότι με το ίδιο μοτέρ θα εφοδιάζεται και το πρώτο SUV της μοντέλο, Pursangue.

    Tις μέχρι τώρα φήμες επιβεβαίωσε το αφεντικό της εταιρείας, Benedetto Vigna, ο οποίος δήλωσε ότι εξετάστηκαν διάφορες επιλογές, όμως ήταν ξεκάθαρο ότι ο V12 ήταν ο καλύτερος συνδυασμός για τις επιδόσεις και την οδηγική εμπειρία.

    Αν και η Ferrari τον τελευταίο καιρό ασχολείται με τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της, με πρόσφατο παράδειγμα την 296 GTB και τον υβριδικό V6 κινητήρα, ο V12 είναι μάλλον μία επιβεβλημένη επιλογή για την Purosangue που θα έχει απέναντί της αντιπάλους όπως οι Lamborghini Urus και Bentley Bentayga.

    H Ferrari είχε ήδη ανακοινώσει ότι συνεχίζει την εξέλιξη του κλασικού V12 με την κωδική ονομασία F140. Στην Purosangue αναμένεται να είναι μία εξέλιξη αυτού του κινητήρα ο οποίος παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Enzo το 2002.

    Ο κινητήρας αυτός στην τελευταία του γενιά τοποθετείται ήδη στις 812 Competizione και Daytona SP3 αποδίδοντας 840 ίππους και ροπή 697 Nm.

    Νεότερη ανάρτηση στην επίσημη σελίδα της Ferrari επιβεβαιώνει ότι ο V12 θα βρίσκεται κάτω από το καπό της Purosangue. Όπως λέει το σχόλιο «o V12 ήταν πάντα μέρος του DNA μας. Μία νέα Ferrari έρχεται, φτιαγμένη χωρίς συμβιβασμούς, μία γνήσια Ferrari στην καρδιά. Με δύναμη από τον εμβληματικό V12 κινητήρα μας. Μείνετε συντονισμένοι».

    Η Purosangue αναμένεται να παρουσιαστεί και επίσημα μετά το πρώτο 6μηνο της χρονιάς, ενώ οι πωλήσεις της θα ξεκινήσουν στους πρώτους μήνες του 2023, ενώ αναμένεται να εκτοξεύσει τις πωλήσεις της εταιρείας σε νέα επίπεδα.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Πρώτη photo για την Ferrari Purosangue
    Πρώτη photo για την Ferrari Purosangue

    H ιταλική εταιρεία δημοσίευσε την πρώτη επίσημη εικόνα της πολυαναμενόμενης Purosangue.

    Το επερχόμενο super SUV μοντέλο της Ferrari αναμένεται να αντιμετωπίσει αξιολογότατους αντιπάλους όπως τις Lamborghini Urus και Aston Martin DBX707.

    Όπως μπορούμε να παρατηρήσουμε από την επίσημη teaser εικόνα της Purosangue, το μοντέλο δεν διαφέρει σε δραματικό βαθμό από τις φωτογραφίες που είχαν διαρρεύσει στο Διαδίκτυο. Η συγκεκριμένη φωτό μας δείχνει ξεκάθαρα μία κλειστή μάσκα με λεπτής σχεδίασης φωτιστικά σώματα, ενώ το διάσημο «cavallino rampante» είναι τοποθετημένο εμφανώς χαμηλότερα. Σε γενικές γραμμές το όλο στιλ μας παραπέμπει στην υβριδική SF90.

    Προς το παρόν δεν υπάρχουν άλλα στοιχεία αλλά από τις πιο πρόσφατες πληροφορίες γνωρίζουμε πως το σύστημα κίνησης θα είναι plug-in υβριδικό.


    Ίσως θα μπορούσε να είναι αυτό της πιο πρόσφατης 296 GTB, με τον twin-turbo V6 που αποδίδει 830 ίππους ή ακόμη και το V8 σύνολο της SF90 Stradale με τους 1.000 συνολικά ίππους. Πάντως, δεν αποκλείεται να δούμε και top V12 έκδοση.

    Αυτό που είναι σίγουρο είναι πως η Purosangue θα αποκαλυφθεί προς τα τέλη του 2022, με τα πρώτα αυτοκίνητα να ξεκινούν να παραδίδονται στους πελάτες στις αρχές του 2023.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;
    Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;

    Ένα νέο μοντέλο θα προστεθεί σύντομα στη γκάμα της VW. Θα είναι διαθέσιμο ακόμα και με κινητήρα χωρητικότητας 1.0 λίτρου.

    Η κατηγορία των οχημάτων ελευθέρου χρόνου κερδίζει συνεχώς έδαφος. Τα λεγόμενα Crossover και SUV οχήματα έχουν γίνει τα αγαπημένα όσων θέλουν να αποκτήσουν αυτοκίνητο. Το φαινόμενο είναι παγκόσμιο και η Ελλάδα είναι από τι χώρες που ακολουθούν αυτήν την τάση. Χαρακτηριστικά άλλωστε και τα νούμερα, όπου από τις αρχές του έτους, το 45,9% των αυτοκινήτων που έχουν ταξινομηθεί, αφορούν SUV…

    Η VW διαθέτει στη γκάμα της πληθώρα τέτοιων μοντέλων. Πολύ σύντομα θα ρίξει στην αγορά ένα ακόμη και συγκεκριμένα το Taigο. Πρόκειται για ένα μικρό Crossover μοντέλο που έχει μήκος 4,27 μέτρα και βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το T-Cross. Χαρακτηριστικό του γερμανικού μοντέλου είναι η σπορ σχεδίαση που παραπέμπει σε coupe μοντέλο. Ένα χαρακτηριστικό που το συναντούμε πλέον σε διάφορες κατηγορίες, καθώς οι εταιρείες θέλουν αν προσεγγίσουν αγοραστές από όλα τα ηλικιακά γκρουπ.

    Διαθέσιμοι κινητήρες

    Εσωτερικά το Taigο παραπέμπει στο νέο Polo, με την μεγάλη οθόνη να ξεχωρίζει στην κεντρική κονσόλα όπως και η ψηφιακή οθόνη στον πίνακα οργάνων. Από πλευράς χώρων το πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 438 λίτρα, νούμερο αρκετά ικανοποιητικό ακόμα και για μία τετραμελή οικογένεια.

    Η γκάμα με τα μηχανικά σύνολα αποτελείται μόνο από κινητήρες βενζίνης χωρητικότητας 1.0 και 1.5 λίτρων. Στην πρώτη περίπτωση θα υπάρχουν διαθέσιμες δύο εκδόσεις, με 95 και 110 ίππους. Στη δεύτερη, η ισχύς θα φτάνει τους 150 ίππους. Η κίνηση θα μεταδίδεται μόνο στους εμπρός τροχούς και δεν θα υπάρξει έκδοση 4×4. Αναφορικά με το κιβώτιο ταχυτήτων ο πελάτης θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε χειροκίνητο και αυτόματο διπλού συμπλέκτη.

    Σε λίγες εβδομάδες

    Στην Ελλάδα το γερμανικό μοντέλο θα κάνει την εμφάνισή του πολύ σύντομα. Σύμφωνα με πληροφορίες αναμένονται να έρθουν αρκετά αυτοκίνητα τα οποία αρχικά θα δούμε στις αντιπροσωπείες αρχές του νέου έτους. Από εκεί και πέρα τα πρώτα που θα παραδοθούν σε πελάτες θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους τον Φεβρουάριο του 2022.

    Πηγή: Newsauto.gr

  • Στα σκαριά το νέο hypercar της Zenvo
    Στα σκαριά το νέο hypercar της Zenvo

    Ο Δανός κατασκευαστής ήδη έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες εξέλιξης ενός νέου μοντέλου υψηλών επιδόσεων, το οποίο θα αντικαταστήσει το TSR-S.

    Το σχέδιο επέκτασης της Zenvo με νέα μοντέλα και ακόμα πιο δυναμικές εκδόσεις, στοχεύει στην αύξηση του όγκου των πωλήσεων και στην είσοδό της στην αμερικανική αγορά.

    Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια η Zenvo αναμένεται να παρουσιάσει το υβριδικό μοντέλο με το οποίο θα συνεχίσει την παρουσία της ανάμεσα στα hypercars της εποχής. Η εταιρεία με έδρα τη Δανία, ιδρύθηκε το 2004 παράγοντας αρχικά σε 15 μονάδες το ST1 των 1.089 ίππων (από το 2009 έως το 2016). Ακολούθησε το TS1 GT και στη συνέχεια το TSR που ήταν μόνο για πίστα.

    Το TSR-S, που έκανε το ντεμπούτο του στο φετινό Goodwood Festival of Speed, είναι μία νόμιμη για χρήση στο δρόμο έκδοση του TSR, η οποία κοστολογείται λίγο πάνω από 1,5 εκατομμύρια ευρώ. Το TSR-S εφοδιάζεται με έναν twin turbo V8 κινητήρα με χωρητικότητα 5,8 λίτρων, ο οποίος επιτρέπει την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητά του είναι 325 χλμ./ώρα.

    Η Zenvo ωστόσο, εργάζεται ήδη πάνω σε ένα άλλο μοντέλο που θα μοιράζεται την πλατφόρμα του TSR-S. Ο διευθυντής προϊόντων Alberto Solera δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του πως ο κύριος στόχος για το νέο αυτοκίνητο είναι να προκαλέσει τα περισσότερα δυνατά «χαμόγελα ανά χιλιόμετρα» και αποκάλυψε πως στην ομάδα που εξελίσσει το νέο μοντέλο έχει ενταχθεί και ο πρώην σχεδιαστής της Alfa Romeo, Christian Brandt.

    Ο Solera επιβεβαίωσε ότι το νέο μοντέλο της Zenvo είναι ένα υβριδικό τετρακίνητο που θα παρουσιαστεί μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Όπως το TSR-S, θα κάνει χρήση τρισδιάστατων εκτυπωμένων εξαρτημάτων και μεγάλης ποσότητας ανθρακονήματος. Το TSR-S μόλις πήρε έγκριση τύπου στις ΗΠΑ και οι ιθύνοντες της Zenvo υποστηρίζουν πως θα μπορούσε να πουλάει 10 με 15 αυτοκίνητα ετησίως εκεί.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Τι θα λέγατε για μια σύγχρονη Toyota Corolla AE86;
    Τι θα λέγατε για μια σύγχρονη Toyota Corolla AE86;

    Μια ψηφιακή απεικόνιση από έναν ανεξάρτητο σχεδιαστή αναζωπυρώνει τις φήμες για πιθανή αναβίωση της θρυλικής Toyota Corolla AE86 της δεκαετίας του ’80

    Τη δεκαετία του ’80 η Corolla ήταν ήδη ένα πολύ δυνατό όνομα για την Toyota ενώ οι petrolheads λάτρεψαν την κουπέ εκδοχή με τον κωδικό ΑΕ86. Προσφερόταν σε έκδοση δύο και τριών όγκων, με κινητήρα 1.6 Twin Cam και 125 PS ενώ ήταν πισωκίνητη σε αντίθεση με όλες τις υπόλοιπες εκδόσεις της γκάμας της Corolla. Η ΑΕ86 παραμένει ένα από τα αυτοκίνητα σταθμούς της ιαπωνικής αυτοκινητικής ιστορίας και φυσικά πολλοί είναι αυτοί που θα ήθελαν μια σύγχρονη εκδοχή της.
    Κάτι τέτοιο πρέπει να αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Theottle, ο οποίος σε μια ψηφιακή απεικόνιση αποτυπώνει την σημερινή Corolla σε hatchback τρίθυρη έκδοση και με αρκετά δυναμικά αεροδυναμικά στοιχεία.


    Το όνομα που φαίνεται πως χρησιμοποιεί είναι Corolla Levin, με το οποίο η AE86 είχε κυκλοφορήσει σε αρκετές αγορές. Αν και η Toyota δεν έχει δηλώσει την πρόθεσή της για κάτι τέτοιο δεν μπορούμε να αποκλείσουμε ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Φήμες θέλουν την Gazoo Racing να προετοιμάζει μια Corolla GR ενώ κάποιες από αυτές θέλουν το αυτοκίνητο να χρησιμοποιεί τα μηχανικά μέρη από το Yaris GR με ακόμα πιο δυνατό κινητήρα. Σε μια τέτοια περίπτωση ίσως να προέκυπτε και μια Corolla με τρίθυρο αμάξωμα όπως έγινε και στην περίπτωση του Yaris GR.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Και υβριδικά τα Subaru BRZ και Toyota GR 86;
    Και υβριδικά τα Subaru BRZ και Toyota GR 86;

    Οι Subaru και Toyota σκέφτονται σοβαρά την δημιουργία υβριδικών εκδόσεων στα BRZ και GR 86.

    Αμφότερα τα ιαπωνικά κουπέ, που μπήκαν αισίως στη δεύτερη γενιά τους, ακολουθούν τη λογική του ατμοσφαιρικού κινητήρα, της πίσω κίνησης και του χαμηλού κέντρου βάρους, μία διάταξη που εξακολουθεί να έχει αρκετούς οπαδούς που ασπάζονται το δόγμα «fun to drive».

    Βέβαια υπάρχουν αρκετοί που απορούν για την άρνηση των τεχνικών και των δύο κατασκευαστών να τοποθετήσουν ένα ισχυρότερο μοτέρ, ίσως ενός υπερτροφοδοτούμενου συνόλου με μικρότερο κυβισμό. Πάντως ιαπωνικά μέσα ενημέρωσης αναφέρουν ότι μελλοντικά μπορεί να δούμε ακόμα πιο ισχυρές εκδόσεις, οι οποίες θα χρησιμοποιούν υβριδική τεχνολογία.

    Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με άρθρο της ιαπωνικής ιστοσελίδας Best Car Web οι μηχανικοί της Subaru θεωρούν ότι η υιοθέτηση της υβριδικής τεχνολογίας στο BRZ δεν αποτελεί σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Και αυτό γιατί όπως γνωρίζουμε το συγκεκριμένο μοντέλο έχει δημιουργηθεί σε συνεργασία με την Toyota, η οποία διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία σε υβριδικά και ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα.

    Στην περίπτωση τοποθέτησης ηλεκτρικού μοτέρ, τα Subaru BRZ και Toyota GR 86 σίγουρα θα αυξήσουν την προσφερόμενη ισχύ των κινητήρων τους, ενώ παράλληλα η τοποθέτηση της μπαταρίας στην κατάλληλη θέση θα δώσει ακόμα χαμηλότερο κέντρο βάρους. Ταυτόχρονα, η ηλεκτροκίνηση θα δώσει την ευκαιρία και στα δύο μοντέλα να ατενίζουν με αισιοδοξία το μέλλον, καθώς οι περιορισμοί στις εκπομπές ρύπων καθιστούν δυσκολότερη την ύπαρξη αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης.


    Να αναφέρουμε ότι το Subaru BRZ και το Toyota GR 86 διαθέτουν ένα ατμοσφαιρικό κινητήρα 2,4 λίτρων, που αποδίδει 231 και 235 ίππους αντίστοιχα με τη ροπή να φτάνει τα 250 Nm. Η ισχύς μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω ενός μηχανικού ή αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 6 σχέσεων, ενώ παρόμοιες και στα δύο είναι οι επιδόσεις, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 6,3 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα να φτάνει τα 240 χλμ./ώρα.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς