Τρίτη, 19 Φεβρουαρίου 2019 15:11

Νέο Ford Focus ST με 190 & 280 ίππους

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Η Ford αποκάλυψε το νέο Focus ST, ένα αυτοκίνητο που εξελίχθηκε από τη Ford Performance με γνώμονα την σπορτίφ οδική συμπεριφορά.

Τη βάση για την κορυφαία δυναμική συμπεριφορά του νέου Focus ST αποτελεί η τέταρτη γενιά Focus, σε 5θυρες και wagon εκδόσεις. Η νέα γενιά του αλουμινένιου 2.3L EcoBoost κινητήρα της Ford είναι η ισχυρότερη που έχει τοποθετηθεί ποτέ στο Focus ST. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας, που αποδίδει 280 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και ροπή 420 Nm από τις 3.000 μέχρι και τις 4.000 σαλ, είναι ο πιο εύστροφος στην ιστορία του μοντέλου εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μικρότερο των 6 δευτερολέπτων.

Στην άμεση απόκριση του κινητήρα συνεισφέρει ένας χαμηλής αδράνειας υπερσυμπιεστής twin-scroll, που εκμεταλλεύεται πιο αποτελεσματικά την ενέργεια των καυσαερίων διαθέτοντας ανεξάρτητους αυλούς εισαγωγής προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί η αλληλεπίδραση των παλμών πίεσης των καυσαερίων. Μία ηλεκτρονική βαλβίδα ελέγχου της υπερπλήρωσης (waste-gate) βελτιστοποιεί τον έλεγχο πίεσης και κατά συνέπεια τις επιδόσεις. Επιπλέον, ένα μοναδικό σύστημα εξαγωγής που μειώνει το back-pressure των καυσαερίων, μαζί με μια ειδικά εξελιγμένη πολλαπλή εισαγωγής κι ένα αναβαθμισμένο σε απόδοση intercooler, συντελούν στην καλύτερη αναπνοή του κινητήρα. Στο πεδίο του ντίζελ, ο 2.0L EcoBlue των 190 ίππων της Ford είναι ο ισχυρότερος ντίζελ που έχει εγκατασταθεί στο Ford Focus, αποδίδοντας μέγιστη ισχύ στις 3.500 σ.α.λ. και ροπή 400 Nm σταθερά από τις 2.000 έως και 3.000 σαλ. – από αυτά τα 360 Nm κάνουν την εμφάνισή τους μόλις στις 1.500 σ.α.λ. – για άμεση και γραμμική επιτάχυνση.

Το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο του Focus ST επιτρέπει ταχύτερες αλλαγές σχέσεων και πιο σπορ αίσθηση με πιο κοντές διαδρομές επιλογέα κατά 7% συγκριτικά με εκείνες του νέου Focus. Με την τεχνολογία rev-matching να αποτελεί μέρος του προαιρετικού πακέτου Performance Pack στις χειροκίνητες εκδόσεις 2.3L EcoBoost επιτυγχάνεται ο συγχρονισμός των στροφών του κινητήρα με τρόπο ανάλογο με εκείνον που είδαμε στην Ford Mustang.

Μια νέα 7τάχυτη έκδοση που προέρχεται από την τελευταία οικογένεια ευφυών, αυτόματων κιβωτίων της Ford, ολοκληρώνει τη συναρπαστική οδηγική εμπειρία που υπόσχεται ο 2.3L EcoBoost κινητήρας. Η κλιμάκωση των σχέσεων έχει διαφοροποιηθεί με γνώμονα τις επιδόσεις, ενώ το σύστημα Adaptive Shift Scheduling – που βελτιστοποιεί τους χρόνους αλλαγών μετά από αξιολόγηση κάθε οδηγικού στυλ – παρέχει μεγαλύτερη ευελιξία και δυνατότητα προσαρμογής ανάλογα με τη χρήση. Οι οδηγοί μπορούν να επιλέγουν σχέσεις μηχανικά μέσω των σχετικών μοχλών στο τιμόνι (shift paddles).

Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό eLSD

Η οδηγική εμπειρία αποκτά άλλη διάσταση με την υιοθέτηση της τεχνολογίας eLSD στα μοντέλα Focus ST 2.3L EcoBoost. Το σύστημα, το οποίο ενσωματώνεται στο κιβώτιο, χρησιμοποιεί υδραυλικούς συμπλέκτες για να μειώσει τη ροπή στον τροχό με τη μικρότερη πρόσφυση έχοντας τη δυνατότητα να διανέμει έως και το 100% της διαθέσιμης ροπής σε εκείνον με την περισσότερη ώστε να αντισταθμιστεί το σπινάρισμα που μπορεί να μειώσει την επιτάχυνση στις στροφές. Η τεχνολογία της Borg Warner παρέχει μεγαλύτερη ακρίβεια και ταχύτητα απόκρισης σε σχέση μ’ ένα παραδοσιακό, μηχανικό μπλοκέ διαφορικό. Το σύστημα προσαρμόζει την κατανομή ροπής βάσει των δεδομένων από τους αισθητήρες ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς του οχήματος και του κινητήρα, πριν εκδηλωθεί το σπινάρισμα, και εφαρμόζει σταδιακά το απαιτούμενο ποσοστό εμπλοκής για βέλτιστες επιδόσεις.

Ο παραδοσιακός πίνακας οργάνων του Focus ST αποκτά πιο μοντέρνα ταυτότητα, εμπνευσμένη από το Ford GT. Ψηφιακοί δείκτες για την πίεση υπερπλήρωσης, την πίεση λαδιού και τη θερμοκρασία του, απεικονίζονται τώρα στην ειδικά διαμορφωμένη έγχρωμη οθόνη TFT 4,2” ιντσών της Ford Performance. Οι μηχανικοί της Ford Performance βελτίωσαν τη θέση των εμπρός καθισμάτων της γνωστής εταιρείας Recaro ώστε ο οδηγός να νοιώθει ‘ένα’ με το αυτοκίνητο. Η τεχνολογία ESE ενισχύει τον «καθαρόαιμο» ήχο του κινητήρα και του συστήματος εξαγωγής στα προφίλ Sport και Track, παρέχοντας ένα πρόσθετο feedback στους λάτρεις των επιδόσεων.

Το νέο Focus ST θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη το καλοκαίρι του 2019.

Πηγή: Protothema.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 20 Φεβρουαρίου 2019 01:55

Σχετικά Άρθρα

  • Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;
    Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;

    Ένα νέο μοντέλο θα προστεθεί σύντομα στη γκάμα της VW. Θα είναι διαθέσιμο ακόμα και με κινητήρα χωρητικότητας 1.0 λίτρου.

    Η κατηγορία των οχημάτων ελευθέρου χρόνου κερδίζει συνεχώς έδαφος. Τα λεγόμενα Crossover και SUV οχήματα έχουν γίνει τα αγαπημένα όσων θέλουν να αποκτήσουν αυτοκίνητο. Το φαινόμενο είναι παγκόσμιο και η Ελλάδα είναι από τι χώρες που ακολουθούν αυτήν την τάση. Χαρακτηριστικά άλλωστε και τα νούμερα, όπου από τις αρχές του έτους, το 45,9% των αυτοκινήτων που έχουν ταξινομηθεί, αφορούν SUV…

    Η VW διαθέτει στη γκάμα της πληθώρα τέτοιων μοντέλων. Πολύ σύντομα θα ρίξει στην αγορά ένα ακόμη και συγκεκριμένα το Taigο. Πρόκειται για ένα μικρό Crossover μοντέλο που έχει μήκος 4,27 μέτρα και βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το T-Cross. Χαρακτηριστικό του γερμανικού μοντέλου είναι η σπορ σχεδίαση που παραπέμπει σε coupe μοντέλο. Ένα χαρακτηριστικό που το συναντούμε πλέον σε διάφορες κατηγορίες, καθώς οι εταιρείες θέλουν αν προσεγγίσουν αγοραστές από όλα τα ηλικιακά γκρουπ.

    Διαθέσιμοι κινητήρες

    Εσωτερικά το Taigο παραπέμπει στο νέο Polo, με την μεγάλη οθόνη να ξεχωρίζει στην κεντρική κονσόλα όπως και η ψηφιακή οθόνη στον πίνακα οργάνων. Από πλευράς χώρων το πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 438 λίτρα, νούμερο αρκετά ικανοποιητικό ακόμα και για μία τετραμελή οικογένεια.

    Η γκάμα με τα μηχανικά σύνολα αποτελείται μόνο από κινητήρες βενζίνης χωρητικότητας 1.0 και 1.5 λίτρων. Στην πρώτη περίπτωση θα υπάρχουν διαθέσιμες δύο εκδόσεις, με 95 και 110 ίππους. Στη δεύτερη, η ισχύς θα φτάνει τους 150 ίππους. Η κίνηση θα μεταδίδεται μόνο στους εμπρός τροχούς και δεν θα υπάρξει έκδοση 4×4. Αναφορικά με το κιβώτιο ταχυτήτων ο πελάτης θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε χειροκίνητο και αυτόματο διπλού συμπλέκτη.

    Σε λίγες εβδομάδες

    Στην Ελλάδα το γερμανικό μοντέλο θα κάνει την εμφάνισή του πολύ σύντομα. Σύμφωνα με πληροφορίες αναμένονται να έρθουν αρκετά αυτοκίνητα τα οποία αρχικά θα δούμε στις αντιπροσωπείες αρχές του νέου έτους. Από εκεί και πέρα τα πρώτα που θα παραδοθούν σε πελάτες θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους τον Φεβρουάριο του 2022.

    Πηγή: Newsauto.gr

  • Στα σκαριά το νέο hypercar της Zenvo
    Στα σκαριά το νέο hypercar της Zenvo

    Ο Δανός κατασκευαστής ήδη έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες εξέλιξης ενός νέου μοντέλου υψηλών επιδόσεων, το οποίο θα αντικαταστήσει το TSR-S.

    Το σχέδιο επέκτασης της Zenvo με νέα μοντέλα και ακόμα πιο δυναμικές εκδόσεις, στοχεύει στην αύξηση του όγκου των πωλήσεων και στην είσοδό της στην αμερικανική αγορά.

    Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια η Zenvo αναμένεται να παρουσιάσει το υβριδικό μοντέλο με το οποίο θα συνεχίσει την παρουσία της ανάμεσα στα hypercars της εποχής. Η εταιρεία με έδρα τη Δανία, ιδρύθηκε το 2004 παράγοντας αρχικά σε 15 μονάδες το ST1 των 1.089 ίππων (από το 2009 έως το 2016). Ακολούθησε το TS1 GT και στη συνέχεια το TSR που ήταν μόνο για πίστα.

    Το TSR-S, που έκανε το ντεμπούτο του στο φετινό Goodwood Festival of Speed, είναι μία νόμιμη για χρήση στο δρόμο έκδοση του TSR, η οποία κοστολογείται λίγο πάνω από 1,5 εκατομμύρια ευρώ. Το TSR-S εφοδιάζεται με έναν twin turbo V8 κινητήρα με χωρητικότητα 5,8 λίτρων, ο οποίος επιτρέπει την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητά του είναι 325 χλμ./ώρα.

    Η Zenvo ωστόσο, εργάζεται ήδη πάνω σε ένα άλλο μοντέλο που θα μοιράζεται την πλατφόρμα του TSR-S. Ο διευθυντής προϊόντων Alberto Solera δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του πως ο κύριος στόχος για το νέο αυτοκίνητο είναι να προκαλέσει τα περισσότερα δυνατά «χαμόγελα ανά χιλιόμετρα» και αποκάλυψε πως στην ομάδα που εξελίσσει το νέο μοντέλο έχει ενταχθεί και ο πρώην σχεδιαστής της Alfa Romeo, Christian Brandt.

    Ο Solera επιβεβαίωσε ότι το νέο μοντέλο της Zenvo είναι ένα υβριδικό τετρακίνητο που θα παρουσιαστεί μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Όπως το TSR-S, θα κάνει χρήση τρισδιάστατων εκτυπωμένων εξαρτημάτων και μεγάλης ποσότητας ανθρακονήματος. Το TSR-S μόλις πήρε έγκριση τύπου στις ΗΠΑ και οι ιθύνοντες της Zenvo υποστηρίζουν πως θα μπορούσε να πουλάει 10 με 15 αυτοκίνητα ετησίως εκεί.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Τι θα λέγατε για μια σύγχρονη Toyota Corolla AE86;
    Τι θα λέγατε για μια σύγχρονη Toyota Corolla AE86;

    Μια ψηφιακή απεικόνιση από έναν ανεξάρτητο σχεδιαστή αναζωπυρώνει τις φήμες για πιθανή αναβίωση της θρυλικής Toyota Corolla AE86 της δεκαετίας του ’80

    Τη δεκαετία του ’80 η Corolla ήταν ήδη ένα πολύ δυνατό όνομα για την Toyota ενώ οι petrolheads λάτρεψαν την κουπέ εκδοχή με τον κωδικό ΑΕ86. Προσφερόταν σε έκδοση δύο και τριών όγκων, με κινητήρα 1.6 Twin Cam και 125 PS ενώ ήταν πισωκίνητη σε αντίθεση με όλες τις υπόλοιπες εκδόσεις της γκάμας της Corolla. Η ΑΕ86 παραμένει ένα από τα αυτοκίνητα σταθμούς της ιαπωνικής αυτοκινητικής ιστορίας και φυσικά πολλοί είναι αυτοί που θα ήθελαν μια σύγχρονη εκδοχή της.
    Κάτι τέτοιο πρέπει να αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Theottle, ο οποίος σε μια ψηφιακή απεικόνιση αποτυπώνει την σημερινή Corolla σε hatchback τρίθυρη έκδοση και με αρκετά δυναμικά αεροδυναμικά στοιχεία.


    Το όνομα που φαίνεται πως χρησιμοποιεί είναι Corolla Levin, με το οποίο η AE86 είχε κυκλοφορήσει σε αρκετές αγορές. Αν και η Toyota δεν έχει δηλώσει την πρόθεσή της για κάτι τέτοιο δεν μπορούμε να αποκλείσουμε ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Φήμες θέλουν την Gazoo Racing να προετοιμάζει μια Corolla GR ενώ κάποιες από αυτές θέλουν το αυτοκίνητο να χρησιμοποιεί τα μηχανικά μέρη από το Yaris GR με ακόμα πιο δυνατό κινητήρα. Σε μια τέτοια περίπτωση ίσως να προέκυπτε και μια Corolla με τρίθυρο αμάξωμα όπως έγινε και στην περίπτωση του Yaris GR.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Και υβριδικά τα Subaru BRZ και Toyota GR 86;
    Και υβριδικά τα Subaru BRZ και Toyota GR 86;

    Οι Subaru και Toyota σκέφτονται σοβαρά την δημιουργία υβριδικών εκδόσεων στα BRZ και GR 86.

    Αμφότερα τα ιαπωνικά κουπέ, που μπήκαν αισίως στη δεύτερη γενιά τους, ακολουθούν τη λογική του ατμοσφαιρικού κινητήρα, της πίσω κίνησης και του χαμηλού κέντρου βάρους, μία διάταξη που εξακολουθεί να έχει αρκετούς οπαδούς που ασπάζονται το δόγμα «fun to drive».

    Βέβαια υπάρχουν αρκετοί που απορούν για την άρνηση των τεχνικών και των δύο κατασκευαστών να τοποθετήσουν ένα ισχυρότερο μοτέρ, ίσως ενός υπερτροφοδοτούμενου συνόλου με μικρότερο κυβισμό. Πάντως ιαπωνικά μέσα ενημέρωσης αναφέρουν ότι μελλοντικά μπορεί να δούμε ακόμα πιο ισχυρές εκδόσεις, οι οποίες θα χρησιμοποιούν υβριδική τεχνολογία.

    Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με άρθρο της ιαπωνικής ιστοσελίδας Best Car Web οι μηχανικοί της Subaru θεωρούν ότι η υιοθέτηση της υβριδικής τεχνολογίας στο BRZ δεν αποτελεί σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Και αυτό γιατί όπως γνωρίζουμε το συγκεκριμένο μοντέλο έχει δημιουργηθεί σε συνεργασία με την Toyota, η οποία διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία σε υβριδικά και ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα.

    Στην περίπτωση τοποθέτησης ηλεκτρικού μοτέρ, τα Subaru BRZ και Toyota GR 86 σίγουρα θα αυξήσουν την προσφερόμενη ισχύ των κινητήρων τους, ενώ παράλληλα η τοποθέτηση της μπαταρίας στην κατάλληλη θέση θα δώσει ακόμα χαμηλότερο κέντρο βάρους. Ταυτόχρονα, η ηλεκτροκίνηση θα δώσει την ευκαιρία και στα δύο μοντέλα να ατενίζουν με αισιοδοξία το μέλλον, καθώς οι περιορισμοί στις εκπομπές ρύπων καθιστούν δυσκολότερη την ύπαρξη αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης.


    Να αναφέρουμε ότι το Subaru BRZ και το Toyota GR 86 διαθέτουν ένα ατμοσφαιρικό κινητήρα 2,4 λίτρων, που αποδίδει 231 και 235 ίππους αντίστοιχα με τη ροπή να φτάνει τα 250 Nm. Η ισχύς μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω ενός μηχανικού ή αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 6 σχέσεων, ενώ παρόμοιες και στα δύο είναι οι επιδόσεις, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 6,3 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα να φτάνει τα 240 χλμ./ώρα.
    Πηγή: Protothema.gr
  • H QuantumScape δοκιμάζει solid state μπαταρίες
    H QuantumScape δοκιμάζει solid state μπαταρίες

    H start-up εταιρεία βρίσκεται σε διαδικασία εξέλιξης ενός νέου τύπου μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

    Εδώ και αρκετό καιρό, υπάρχουν αρκετές εταιρείες οι οποίες εργάζονται πάνω στην τεχνολογία μπαταριών στερεού τύπου, που παρά την σημαντική πρόοδο που έχει σημειωθεί, προς το παρόν ακόμα δεν έχουν τοποθετηθεί σε κάποιο ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής.

    Μία από αυτές είναι και η QuantumScape Corporation, η οποία εδρεύει στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ και της οποίας ο μεγαλύτερος μέτοχος αποτελεί το VW Group. Η αμερικάνικη μπράντα ανακοίνωσε πρόσφατα ότι έχει ξεκινήσει ήδη εντατικές δοκιμές σε στοιχεία πολλαπλών διαστρωμάτων που θα τοποθετούνται σε μπαταρίες στερεού τύπου (solid state).


    Εσωτερικές πηγές αναφέρουν ότι βάση αποτελεσμάτων, τα συγκεκριμένα στοιχεία 10 διαστρωμάτων έχουν ήδη αποδείξει την ασφάλεια τους σε ότι αφορά πιθανή ανάφλεξη, όπως και την διάρκειά τους στη χρήση. Να αναφέρουμε ότι η συγκεκριμένη εταιρεία έχει ήδη ολοκληρώσει από τον Φεβρουάριο του 2021 την επιτυχημένη διαδικασία παραγωγής μπαταριών στερεού τύπου με στοιχεία 4 διαστρωμάτων. Η QuantumScape θα πρέπει να αποδείξει ότι τα συγκεκριμένα στοιχεία μπορούν να λειτουργήσουν ιδανικά στις αυξημένων κυψελών μπαταρίες που χρησιμοποιούν τα μεγάλων διαστάσεων ηλεκτρικά μοντέλα.


    Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι εκτός από τις μεμονωμένες προσπάθειές της, η QuantumScape θα δημιουργήσει μία αυτόνομη γραμμή παραγωγής μπαταριών στερεού τύπου, σε συνεργασία με τη VW, με στόχο η παραγωγή να ξεκινήσει ήδη από το 2024.
    Πηγή: Protothema.gr
  • To Pulse είναι το νέο οικονομικό, μικρό SUV της Fiat;
    To Pulse είναι το νέο οικονομικό, μικρό SUV της Fiat;

    To Fiat Pulse έχει σύγχρονο, νεανικό στυλ εντός και εκτός και θα μπορούσε να έχει και ενδιαφέρουσα τιμή.

    Η Βραζιλία στο χώρο της αυτοκίνησης φαίνεται να παίρνει τα πάνω της. Έτσι μετά το VW Nivus που θα το δούμε σύντομα και στα μέρη μας ως Taigo θα μπορούσε να γίνει το ίδιο και με το Pulse της Fiat Brazil.

    Και αυτό γιατί πρόκειται για ένα SUV που θα μπορούσε κάλλιστα να παίξει το ρόλο του εισαγωγικού και στην ευρωπαϊκή της γκάμα. Όχι μόνο από πλευράς εμφάνισης αλλά και τιμής, καθώς θα είναι εφικτό να απέχει αισθητά από το ορόσημο των 20.000 ευρώ.

    Αισθητικά το μοντέλο της Fiat Brazil έχει μοντέρνα εμφάνιση με ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες, μια αρκετά εμφατική μάσκα και μια αρκετά μεγάλη απόσταση από το έδαφος. Που μαζί με τα πλευρικά προστατευτικά, τις ποδιές αλλά και τους τονισμένους προβολείς ομίχλης και τις ράγες οροφής τονίζει το off road look.

    Αντίστοιχη είναι η λογική και στο εσωτερικό, με τη μεγάλη οθόνη των 10,1 ιντσών του συστήματος infotainment στο κέντρο του ταμπλό και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 7,0 ιντσών.

    Όσο για τους κινητήρες η βάση θα μπορούσε να είναι και στην Ευρώπη, όπως συμβαίνει και στη Βραζιλία, ο τρικύλινδρος turbo των 1.000 κυβικών, ενώ δεν θα πρέπει να αποκλείεται ούτε η χρήση των γνωστών συνόλων της πρώην πια PSA ούτε και κάποια μορφή εξηλεκτρισμού.

    Πηγή: Newsauto.gr

  • Συνεργασίες στην ηλεκτροκίνηση αναζητά η Honda
    Συνεργασίες στην ηλεκτροκίνηση αναζητά η Honda

    O CEO της Honda ανακοίνωσε επίσημα πως η εταιρία του αναζητά τη συνεργασία με άλλους κατασκευαστές για την ανάπτυξη ηλεκτρικής τεχνολογίας και διαμοιρασμό του κόστους εξέλιξης που θα βοηθήσει στην αύξηση του κέρδους από τα ηλεκτρικά μοντέλα που σήμερα είναι πολύ χαμηλό.

    Άρθρο στο Reuters αναφέρει πως κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου ο CEΟ της Honda, Toshihiro Mibe τόνισε πως η εταιρία του είναι ανοιχτή στο ενδεχόμενο συνεργασιών επάνω στην ηλεκτροκίνηση εφόσον αυτές πληρούν τις προϋποθέσεις και τα κριτήρια της Honda. Μέσω των συνεργασιών και του διαμοιρασμού των εξόδων σε επίπεδο εξέλιξης και παραγωγής μπορεί να βελτιωθεί το περιθώριο κέρδους που προσφέρει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, κάτι που είναι απαραίτητο για την βιωσιμότητα της ηλεκτροκίνησης αυτή τη στιγμή που η εμπορική δυναμικής της δεν είναι πλήρως ανεπτυγμένη.

    Παρότι εμμέσως ο Mibe έκανε σαφές πως η ηλεκτροκίνηση δεν είναι προς το παρόν επικερδής τόνισε πως οι εκτιμήσεις των ειδικών προβλέπουν σημαντική πτώση των τιμών των ηλεκτρικών αυτοκινήτων τα επόμενα χρόνια καθώς θα υπάρχει ταυτόχρονη ανάπτυξη της τεχνολογίας αλλά και του αριθμού πωλήσεων. Πάντως τα σημερινά δεδομένα ευνοούν σίγουρα μεγάλους ομίλους όπως αυτός της VW, της Stellantis και των Renault-Nissan-Mitsubishi οι οποίοι είναι ευκολότερο να διαχειριστούν τα υψηλά κόστη εξέλιξης των νέων ηλεκτρικών μοντέλων.
    Θυμίζουμε πως η Honda συνεργάζεται με την GM με την οποία έχει αναπτύξει μια κοινή πλατφόρμα, την e: Architecture, η οποία θα χρησιμοποιεί τις πρωτοποριακές μπαταρίες Utium της GM.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Νέο BYD Dolphin με τεχνολογία από την… Porsche
    Νέο BYD Dolphin με τεχνολογία από την… Porsche

    Το Dolphin είναι το πρώτο ηλεκτρικό compact μοντέλο της BYD, που θα προσφέρει τεχνολογία 800V. Θα είναι όμως αξιόπιστο;

    Η κινέζικη BYD κάνει αυτό που κάνει καλά: Να αντιγράφει οτιδήποτε είναι άξιο… αντιγραφής! Αυτό μπορεί να είναι από σχεδιαστικής σκοπιάς, αλλά και τεχνολογικής. Μιλώντας για αντιγραφές, η εταιρεία παρουσίασε ένα νέο compact μοντέλο στη Σαγκάη με ονομασία “Dolphin” (ναι, έτσι το βαφτισαν).

    Το Dolphin, το οποίο θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ένας αισθητικός συνδυασμός από πολλά μοντέλα διαφορετικών εταιρειών, αποτελεί το πρώτο μοντέλο της φίρμας που φέρει τεχνολογία 800V. Να σημειώσουμε ότι αυτή την τεχνολογία διαθέτει η Porsche Taycan και το Audi e-Tron GT μιας και βασίζονται στην ίδια J1 πλατφόρμα.

    Ουσιαστικά αυτό μεταφράζεται σε ταχύτατες φορτίσεις της μπαταρίας, επομένως και μικρές -χρονικά- στάσεις σε σταθμούς φόρτισης.

    Η BYD αναφέρει ότι η ηλεκτρική αυτονομία του Dolphin θα αγγίζει 1.000 χιλιόμετρα και θα εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα 70 kW. Η χωρητικότητα της μπαταρίας παραμένει ένα… μυστικό, ωστόσο η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 150 χλμ./ώρα.

    Το μήκος του κινέζικου μοντέλου είναι 4 μέτρα και το πλάτος και το ύψος ανέρχονται σε 1,8 μέτρα και 1,6 μέτρα αντίστοιχα. Για το αν τελικά το BYD Dolphin περάσει στην αγορά της Γηραιάς Ηπείρου, είναι ακόμα άγνωστο, αλλά μην περιμένετε και πάνω σε… αναμμένα κάρβουνα.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς