Η σειρά Mercedes-AMG GT επεκτείνεται με εντυπωσιακό τρόπο, καθώς η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία εισήγαγε τελευταία τη νέα ικανότατη GT R Roadster.
Ουσιαστικά η κορυφαία έκδοση του coupe, η GT R Roadster έχει μια μαλακή οροφή από ύφασμα τριπλής στρώσης χρησιμοποιώντας στο μηχανισμό αλλά και στο υπόλοιπο αμάξωμα αλουμίνιο, μαγνήσιο και χάλυβα. Το μοντέλο διαθέτει επίσης γυαλιστερά μαύρα καπάκια καθρεφτών, κίτρινες δαγκάνες φρένων και σφυρήλατους τροχούς διάστασης 19 και 20 ιντσών.
Στο εσωτερικό, οι οδηγοί καλωσορίζονται από το γνωστό πιλοτήριο που διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, σύστημα πολυμέσων και ψυχαγωγίας με οθόνη 10,25 ιντσών και περιμετρικά επένδυση από ανθρακονήματα και piano black απόχρωση. Το μοντέλο φορά μαύρα καθίσματα AMG από δέρμα Nappa και μια ταμπέλα αρίθμησης στην κεντρική κονσόλα. Θα διατεθούν πολλές διαφορετικές επιλογές, συμπεριλαμβανομένων των θερμαινόμενων / ψυχόμενων καθισμάτων αλλά και του έξυπνου συστήματος θέρμανσης στον αυχένα (AirScarf).
Όπως και η κανονική GT R, η roadster τροφοδοτείται από έναν V8 κινητήρα 4.0 λίτρων twin-turbo που παράγει 585 PS και 700 Nm ροπής. Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων το οποίο επιτρέπει στο αυτοκίνητο να επιταχύνει από 0- 100 km/h σε 3,6 sec προτού δηλαδή φτάσει στην τελική ταχύτητα των 317 km/h.
Ενώ τα περισσότερα convertibles επικεντρώνονται στο cruising, η GT R Roadster είναι αρκετά σκληρή και ικανή και σε άλλου είδους χρήση. Μεταξύ των βασικών χαρακτηριστικών είναι οι ανθεκτικές βάσεις κινητήρα και κιβωτίου, η εξάτμιση τιτανίου και η πολλαπλή από ανθρακονήματα για εξοικονόμηση βάρους. Το μοντέλο διαθέτει επίσης μια ανάρτηση ρυθμισμένη για πίστα, ενεργή τετραδιεύθυνση και ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Αν αυτά δεν ήταν αρκετά εντυπωσιακά μέχρι τώρα, η GT R Roadster έχει ενεργή αεροδυναμική. Το σύστημα λειτουργεί επεκτείνοντας ένα πτερύγιο από ανθρακονήματα προς τα κάτω κατά περίπου 40mm προκειμένου να δημιουργήσει το φαινόμενο Venturi το οποίο “απορροφά το αυτοκίνητο στο δρόμο”. Επίσης μειώνει την ανύψωση του εμπρός άξονα κατά 40 κιλά περίπου στα 250 km/h. Η παραγωγή θα περιοριστεί σε μόλις 750 μονάδες παγκοσμίως, αλλά δεν υπάρχει ακόμη καμία λέξη για την τιμολόγηση.
Πηγή: Newsauto.gr