Πέμπτη, 07 Μαρτίου 2019 15:12

Επίσημο: Tonale το Compact SUV της Alfa Romeo

Γράφτηκε από τον

Έγιναν τα αποκαλυπτήρια της Tonale, της νέας SUV Αlfa Romeo, που είναι σχεδιασμένο από λευκό χαρτί και προορίζεται για υβριδικό στην έκδοση παραγωγής.

Στην πλατφόρμα Giorgio, η Alfa Romeo παρουσίασε το πρωτότυπο Tonale. Το νέο SUV για τη γκάμα της Ιταλικής φίρμας, είναι μικρότερο από την Stelvio και σε πρώτη φάση, το πρωτότυπο είναι προορισμένο για υβριδικό, με δυνατότητα φόρτισης σε πρίζα. Η αποκάλυψη στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, δείχνει ένα εξαιρετικά καλαίσθητο και προσεγμένο στη λεπτομέρεια plug-in υβριδικό, που φέρνει κύμα αισιοδοξίας για το μέλλον της Ιταλικής εταιρείας. Σχεδιαστικά, το πρωτότυπο έχει πολλά και ενδιαφέροντα στοιχεία από τη σύγχρονη προσέγγιση της εταιρείας, μαζί με στοιχεία που κάνουν «γέφυρα» με το παρελθόν, όπως είναι το τριάκτινο τιμόνι που φέρνει «άρωμα» από την ιστορία της μάρκας. Παλιότερα πρωτότυπα θυμίζουν και κάποια από τα στοιχεία που διαμορφώνουν την εικόνα του αυτοκινήτου, όπως είναι τα «τρίδυμα» φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω.

Τα υλικά της καμπίνας είναι ποιοτικά και χωρίς να καταφεύγει σε αισθητικές ακρότητες, η εικόνα του φιλόξενου για 4 επιβάτες εσωτερικού, είναι σύγχρονη. Οι οθόνες στο ταμπλό, είναι μία πίσω από το τιμόνι στο ρόλο του πίνακα των οργάνων με διαγώνιο 10,25 ίντσες και άλλη μια στο κέντρο, 12,3 ιντσών. Η τριπλή επιλογή προγράμματος διατηρείται, όπως ακριβώς την έχουμε δει στα υπάρχοντα μοντέλα της Alfa Romeo, με το DNA να έχει επιπρόσθετα λειτουργίες που χρησιμοποιούν είτε μόνο την ηλεκτρική ενέργεια για την κίνηση του μοντέλου, είτε συνδυαστικά (το “D” δεν είναι στην προκειμένη περίπτωση Dynamic αλλά Dual Power) προκειμένου να έχει ο οδηγός το μέγιστο της απόδοσης στη διάθεσή του.

Πηγή: Newsauto.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 07 Μαρτίου 2019 16:21

Σχετικά Άρθρα

  • Ως περιπολικό η Alfa Romeo Tonale
    Ως περιπολικό η Alfa Romeo Tonale

    Η ιταλική αστυνομία εμπλούτισε τον στόλο της με τη νέα Alfa Romeo Tonale.

    Το μικρό SUV της Alfa Romeo, η γνωστή μας Tonale δείχνει έτοιμη να υπερασπιστεί τους νόμους του Ιταλικού συντάγματος, καθώς δέχθηκε τις απαραίτητες τροποποιήσεις, όπως τα έξτρα φώτα και την σειρήνα, πλαισιώνοντας την κρατική αστυνομία της γειτονικής χώρας.

    Οι Ιταλοί έχουν ξαναχρησιμοποιήσει την Tonale για χρήση ένοπλων δυνάμεων, αλλά για το ξεχωριστό αστυνομικό σώμα των Carabinieri που διοικείται από το Υπουργείο Άμυνας της χώρας. Αυτή τη φορά όμως, το SUV της Alfa Romeo καλείται να καλύψει χρέη κρατικής αστυνόμευσης.

    Συνολικά, 850 μονάδες του ιταλικού μοντέλου διανεμήθηκαν σε αστυνομικά τμήματα όλης της χώρας. Κάθε μία Tonale από αυτές διαθέτει τον υβριδικό κινητήρα 1,5 λίτρων που υπάρχει και στο μοντέλο παραγωγής που διατίθεται στο ευρύ κοινό. Το υβριδικό σύστημα αποδίδει 161 ίππους και η κίνηση έρχεται από τους εμπρός τροχούς.

    Αυτή η έκδοση της Tonale κάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 9 δευτερόλεπτα και είναι γενικότερα ιδανική για αστική μετακίνηση.

    Τα στοιχεία που διαφοροποιούν την συγκεκριμένη έκδοση, είναι μία σειρά από εύχρηστα γκάτζετ και λειτουργίες, τα οποία βοηθούν τους αστυνομικούς στην δουλειά τους.

    Για παράδειγμα, το περιπολικό Alfa Romeo Tonale έχει αλεξίσφαιρα τζάμια, μπλε φώτα στο ρύγχος του προφυλακτήρα, σειρήνα και φώτα αστυνομίας στην οροφή και σύστημα ασύρματου για επικοινωνία.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Η επόμενη μέρα της Alfa Romeo
    Η επόμενη μέρα της Alfa Romeo

    Η ηλεκτροκίνηση ξεκίνησε και στην Alfa Romeo, γνωστό και χιλιοειπωμένο. Το στοιχείο που δεν γνωρίζουμε είναι πότε αυτή θα αφορά και στην Tonale.

    Το νέο SUV μοντέλο της αντιμετωπίστηκε ως ο «υπέροχος παίχτης» της, αυτός που ανέμενε επί χρόνια.Αυτός που θα την έκανε πάλι να αυξήσει τις πωλήσεις της, φέροντας την αίγλη και τη φήμη του παρελθόντος στη νεότερη γενιά υποψήφιων αγοραστών.

    Επί σχεδόν ενάμιση χρόνο το νέο μοντέλο διατίθεται με κινητήρες εσωτερικής καύσης και με σύστημα ήπιας υβριδικής διάταξης και με Plug-in Hybrid.
    Ακόμη δεν υπάρχει οποιαδήποτε ένδειξη ή ενημέρωση αναφορικά με τον «χαμένο κρίκο»: Την αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοσή της.
    Το λογικό και το αναμενόμενο είναι να υπάρξει στο μέλλον, άμεσο ή μεσοπρόθεσμο. Αυτό άφησε να εννοηθεί ο Ντάνιελ Τιάνγκο Γκουτζαφάμε, επικεφαλής Προϊόντων της ιταλικής εταιρείας, κατά τη διάρκεια της επίσημης παρουσίασης της Tonale στη Βόρεια Αμερική.

    Όπως είπε σ, νομιλώντας με συνάδελφο την αυτοκινητικής ιστοσελίδας Inside EV «η αρχιτεκτονική (της πλατφόρμας) δυνητικά μπορεί να υποστηρίξει μια αμογώς ηλεκτροκίνητη έκδοση (της Tonale) αλλά αυτό δεν έχει αποφασιστεί ακόμα».

    Η Alfa Romeo έχει ανακοινώσει ότι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της θα είναι το Brennero το οποίο θα είναι μικρότερο από την Tonale και θα βασίζεται στο πάτωμα της αντίστοιχης εκδοχής του Jeep Avenger, αλλά και του νέου Peugeot e-2008.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Στα σκαριά Alfa Romeo Tonale Quadrifoglio
    Στα σκαριά Alfa Romeo Tonale Quadrifoglio

    Ξεκίνησαν οι φήμες για μία καυτή έκδοση επιδόσεων με πολλά άλογα και πιο σπορ χαρακτηριστικά.

    Οι φανατικοί φίλοι της μάρκας και όχι μόνο αισθάνονται ήδη δικαιωμένοι εδώ και λίγες ώρες μετά από τόσο μεγάλη αναμονή.


    Η Tonale είναι το κεντρικό πρόσωπο των ημερών και το αυτοκίνητο που θα φέρει την Alfa Romeo στην επόμενη ημέρα της. Και αυτή η επόμενη ημέρα έχει ήδη αρχίσει κατά κάποιον τρόπο, καθώς μαζί με την επίσημη παρουσίασή της ξεκίνησαν και οι φημολογίες για κάτι πιο δυνατό και πιο κοντά στο πνεύμα της Alfa Romeo.

    Oι φήμες αυτές θέλουν την ιταλική μάρκα να ετοιμάζει την δική της απάντηση σε αυτοκίνητα όπως η BMW X2 M34i ή την Mercedes-AMG GLA35 και 45.

    Μία δυνατή έκδοση με την ένδειξη Quadrifoglio και με αρκετές τροποποιήσεις στο πλαίσιο και τα μηχανικά μέρη, ώστε να αποκτήσει έναν καθαρόαιμο σπορ χαρακτήρα, όπως αρμόζει σε μία Alfa.

    Ο ίδιος ο πρόεδρος της Alfa Romeo Jean Philippe Imparato δήλωσε ότι υπάρχουν σχέδια για μία Tonale Quadrifoglio, όμως δεν θα δοθεί το πράσινο φως αν δεν εξασφαλιστεί ότι θα βρίσκεται στο υψηλότερο επίπεδο απόδοσης.



    Οι πληροφορίες αναφέρουν ισχύ πάνω από 350 ίππους, ώστε να υπάρχει αρκετή απόσταση από την 1,3 PHEV, χωρίς ακόμα να είναι ξεκάθαρο ποιο μοτέρ θα χρησιμοποιηθεί.

    O Imparato πάντως είναι ιδιαίτερα θετικός στο να φέρει την φιλοσοφία των Quadrifoglio και στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, εξασφαλίζοντας ότι θα έχει την κορυφαία οδηγική συμπεριφορά και επιδόσεις. Δεσμεύτηκε επίσης πως το όνομα Quadrifoglio δεν θα εκφυλιστεί σε κάποιο εξοπλιστικό πακέτο, αλλά θα αφορά πάντα ένα καθαρόαιμο μοντέλο, στα πρότυπα και στην παράδοση της Alfa Romeo. Αναμένουμε με ενδιαφέρον...

    Πηγή: Protothema.gr

  • Νέες πληροφορίες για την Alfa Romeo Tonale
    Νέες πληροφορίες για την Alfa Romeo Tonale

    Καθώς πλησιάζει η ώρα της επίσημης πρεμιέρας για την Alfa Romeo Tonale το φως της δημοσιότητας βλέπουν νέες πληροφορίες σχετικά με τις τεχνικές προδιαγραφές και τη γκάμα κινητήρων της.

    Το τρίτο μέλος της θα καλωσορίσει η οικογένεια της Alfa Romeo μέσα στους πρώτους μήνες του 2022. Οι Giulia και Stelvio θα απολαμβάνουν την «παρέα» της πολυαναμενόμενης Tonale, η οποία θα δει το φως της δημοσιότητας, μετά από αρκετές αναβολές ελέω κορωνοϊού, αλλά και των πρόσθετων ενεργειών που έγιναν για την περεταίρω ενίσχυση της ποιότητας κατόπιν σχετικών εντολών του επικεφαλής της μάρκας, Jean-Philippe Imparato.
    Μολονότι ήταν ήδη γνωστό ότι το επερχόμενο μικρομεσαίο SUV θα διατίθεται και σε plug-in υβριδική έκδοση (PHEV), πριν λίγες μέρες διέρρευσαν νέες πληροφορίες που ρίχνουν περισσότερο φως στο τοπίο.

    Αυτές παρουσιάζονται από το πολωνικό περιοδικό Spider‘s Web Autoblog, χωρίς όμως να επιβεβαιώνονται επίσημα από τους ανθρώπους του ιταλικού brand. Η PHEV θα είναι η κορυφαία σε επίπεδο επιδόσεων, μιας και θα παράγει συνδυαστικά 240 ίππους. Οι συγκεκριμένες τιμές θα οφείλονται σε έναν 1.300αρη τούρμπο βενζινοκινητήρα των 180 PS, πλαισιωμένο από δυο ηλεκτροκινητήρες.
    Ουσιαστικά πρόκειται για το ίδιο κινητήριο σύνολο με αυτό του Jeep Compass 4xe, κάτι που δεν προκαλεί έκπληξη, δεδομένου ότι η Tonale βασίζεται στην πλατφόρμα του. Βέβαια, αναμένονται και κάποιες διαφοροποιήσεις, μιας και αναμένεται μια μπαταρία με μεγαλύτερη ενεργειακή χωρητικότητα από αυτή (11,4 kWh) του Compass, εκτοξεύοντας την αυτονομία στα 80 χλμ. –αντί των 50 που εξασφαλίζει το μοντέλο της Jeep.

    Σύμφωνα, επίσης, με το περιοδικό, η γκάμα κινητήρων θα απαρτίζεται από έναν diesel 1.600 κ.εκ. των 130 ίππων, αλλά και turbo προτάσεις βενζίνης με 130 ή 160 ίππους και ήπια υβριδική τεχνολογία.
    Τέλος, το μεταξόνιο της Tonale θα ανέρχεται σε 2.636 χλστ, το μήκος σε 4.528 χλστ., το πλάτος σε 1.835 χλστ. και το ύψος σε 1.604 χλστ.. Υπενθυμίζεται ότι το μεταξόνιο της Stelvio αντιστοιχεί σε 2.818 χλστ., το μήκος σε 4.687 χλστ., το πλάτος σε 1.903 χλστ. και το ύψος σε 1.604 χλστ.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;
    Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;

    Ένα νέο μοντέλο θα προστεθεί σύντομα στη γκάμα της VW. Θα είναι διαθέσιμο ακόμα και με κινητήρα χωρητικότητας 1.0 λίτρου.

    Η κατηγορία των οχημάτων ελευθέρου χρόνου κερδίζει συνεχώς έδαφος. Τα λεγόμενα Crossover και SUV οχήματα έχουν γίνει τα αγαπημένα όσων θέλουν να αποκτήσουν αυτοκίνητο. Το φαινόμενο είναι παγκόσμιο και η Ελλάδα είναι από τι χώρες που ακολουθούν αυτήν την τάση. Χαρακτηριστικά άλλωστε και τα νούμερα, όπου από τις αρχές του έτους, το 45,9% των αυτοκινήτων που έχουν ταξινομηθεί, αφορούν SUV…

    Η VW διαθέτει στη γκάμα της πληθώρα τέτοιων μοντέλων. Πολύ σύντομα θα ρίξει στην αγορά ένα ακόμη και συγκεκριμένα το Taigο. Πρόκειται για ένα μικρό Crossover μοντέλο που έχει μήκος 4,27 μέτρα και βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το T-Cross. Χαρακτηριστικό του γερμανικού μοντέλου είναι η σπορ σχεδίαση που παραπέμπει σε coupe μοντέλο. Ένα χαρακτηριστικό που το συναντούμε πλέον σε διάφορες κατηγορίες, καθώς οι εταιρείες θέλουν αν προσεγγίσουν αγοραστές από όλα τα ηλικιακά γκρουπ.

    Διαθέσιμοι κινητήρες

    Εσωτερικά το Taigο παραπέμπει στο νέο Polo, με την μεγάλη οθόνη να ξεχωρίζει στην κεντρική κονσόλα όπως και η ψηφιακή οθόνη στον πίνακα οργάνων. Από πλευράς χώρων το πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 438 λίτρα, νούμερο αρκετά ικανοποιητικό ακόμα και για μία τετραμελή οικογένεια.

    Η γκάμα με τα μηχανικά σύνολα αποτελείται μόνο από κινητήρες βενζίνης χωρητικότητας 1.0 και 1.5 λίτρων. Στην πρώτη περίπτωση θα υπάρχουν διαθέσιμες δύο εκδόσεις, με 95 και 110 ίππους. Στη δεύτερη, η ισχύς θα φτάνει τους 150 ίππους. Η κίνηση θα μεταδίδεται μόνο στους εμπρός τροχούς και δεν θα υπάρξει έκδοση 4×4. Αναφορικά με το κιβώτιο ταχυτήτων ο πελάτης θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε χειροκίνητο και αυτόματο διπλού συμπλέκτη.

    Σε λίγες εβδομάδες

    Στην Ελλάδα το γερμανικό μοντέλο θα κάνει την εμφάνισή του πολύ σύντομα. Σύμφωνα με πληροφορίες αναμένονται να έρθουν αρκετά αυτοκίνητα τα οποία αρχικά θα δούμε στις αντιπροσωπείες αρχές του νέου έτους. Από εκεί και πέρα τα πρώτα που θα παραδοθούν σε πελάτες θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους τον Φεβρουάριο του 2022.

    Πηγή: Newsauto.gr

  • Στα σκαριά το νέο hypercar της Zenvo
    Στα σκαριά το νέο hypercar της Zenvo

    Ο Δανός κατασκευαστής ήδη έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες εξέλιξης ενός νέου μοντέλου υψηλών επιδόσεων, το οποίο θα αντικαταστήσει το TSR-S.

    Το σχέδιο επέκτασης της Zenvo με νέα μοντέλα και ακόμα πιο δυναμικές εκδόσεις, στοχεύει στην αύξηση του όγκου των πωλήσεων και στην είσοδό της στην αμερικανική αγορά.

    Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια η Zenvo αναμένεται να παρουσιάσει το υβριδικό μοντέλο με το οποίο θα συνεχίσει την παρουσία της ανάμεσα στα hypercars της εποχής. Η εταιρεία με έδρα τη Δανία, ιδρύθηκε το 2004 παράγοντας αρχικά σε 15 μονάδες το ST1 των 1.089 ίππων (από το 2009 έως το 2016). Ακολούθησε το TS1 GT και στη συνέχεια το TSR που ήταν μόνο για πίστα.

    Το TSR-S, που έκανε το ντεμπούτο του στο φετινό Goodwood Festival of Speed, είναι μία νόμιμη για χρήση στο δρόμο έκδοση του TSR, η οποία κοστολογείται λίγο πάνω από 1,5 εκατομμύρια ευρώ. Το TSR-S εφοδιάζεται με έναν twin turbo V8 κινητήρα με χωρητικότητα 5,8 λίτρων, ο οποίος επιτρέπει την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητά του είναι 325 χλμ./ώρα.

    Η Zenvo ωστόσο, εργάζεται ήδη πάνω σε ένα άλλο μοντέλο που θα μοιράζεται την πλατφόρμα του TSR-S. Ο διευθυντής προϊόντων Alberto Solera δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του πως ο κύριος στόχος για το νέο αυτοκίνητο είναι να προκαλέσει τα περισσότερα δυνατά «χαμόγελα ανά χιλιόμετρα» και αποκάλυψε πως στην ομάδα που εξελίσσει το νέο μοντέλο έχει ενταχθεί και ο πρώην σχεδιαστής της Alfa Romeo, Christian Brandt.

    Ο Solera επιβεβαίωσε ότι το νέο μοντέλο της Zenvo είναι ένα υβριδικό τετρακίνητο που θα παρουσιαστεί μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Όπως το TSR-S, θα κάνει χρήση τρισδιάστατων εκτυπωμένων εξαρτημάτων και μεγάλης ποσότητας ανθρακονήματος. Το TSR-S μόλις πήρε έγκριση τύπου στις ΗΠΑ και οι ιθύνοντες της Zenvo υποστηρίζουν πως θα μπορούσε να πουλάει 10 με 15 αυτοκίνητα ετησίως εκεί.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Τι θα λέγατε για μια σύγχρονη Toyota Corolla AE86;
    Τι θα λέγατε για μια σύγχρονη Toyota Corolla AE86;

    Μια ψηφιακή απεικόνιση από έναν ανεξάρτητο σχεδιαστή αναζωπυρώνει τις φήμες για πιθανή αναβίωση της θρυλικής Toyota Corolla AE86 της δεκαετίας του ’80

    Τη δεκαετία του ’80 η Corolla ήταν ήδη ένα πολύ δυνατό όνομα για την Toyota ενώ οι petrolheads λάτρεψαν την κουπέ εκδοχή με τον κωδικό ΑΕ86. Προσφερόταν σε έκδοση δύο και τριών όγκων, με κινητήρα 1.6 Twin Cam και 125 PS ενώ ήταν πισωκίνητη σε αντίθεση με όλες τις υπόλοιπες εκδόσεις της γκάμας της Corolla. Η ΑΕ86 παραμένει ένα από τα αυτοκίνητα σταθμούς της ιαπωνικής αυτοκινητικής ιστορίας και φυσικά πολλοί είναι αυτοί που θα ήθελαν μια σύγχρονη εκδοχή της.
    Κάτι τέτοιο πρέπει να αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Theottle, ο οποίος σε μια ψηφιακή απεικόνιση αποτυπώνει την σημερινή Corolla σε hatchback τρίθυρη έκδοση και με αρκετά δυναμικά αεροδυναμικά στοιχεία.


    Το όνομα που φαίνεται πως χρησιμοποιεί είναι Corolla Levin, με το οποίο η AE86 είχε κυκλοφορήσει σε αρκετές αγορές. Αν και η Toyota δεν έχει δηλώσει την πρόθεσή της για κάτι τέτοιο δεν μπορούμε να αποκλείσουμε ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Φήμες θέλουν την Gazoo Racing να προετοιμάζει μια Corolla GR ενώ κάποιες από αυτές θέλουν το αυτοκίνητο να χρησιμοποιεί τα μηχανικά μέρη από το Yaris GR με ακόμα πιο δυνατό κινητήρα. Σε μια τέτοια περίπτωση ίσως να προέκυπτε και μια Corolla με τρίθυρο αμάξωμα όπως έγινε και στην περίπτωση του Yaris GR.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Και υβριδικά τα Subaru BRZ και Toyota GR 86;
    Και υβριδικά τα Subaru BRZ και Toyota GR 86;

    Οι Subaru και Toyota σκέφτονται σοβαρά την δημιουργία υβριδικών εκδόσεων στα BRZ και GR 86.

    Αμφότερα τα ιαπωνικά κουπέ, που μπήκαν αισίως στη δεύτερη γενιά τους, ακολουθούν τη λογική του ατμοσφαιρικού κινητήρα, της πίσω κίνησης και του χαμηλού κέντρου βάρους, μία διάταξη που εξακολουθεί να έχει αρκετούς οπαδούς που ασπάζονται το δόγμα «fun to drive».

    Βέβαια υπάρχουν αρκετοί που απορούν για την άρνηση των τεχνικών και των δύο κατασκευαστών να τοποθετήσουν ένα ισχυρότερο μοτέρ, ίσως ενός υπερτροφοδοτούμενου συνόλου με μικρότερο κυβισμό. Πάντως ιαπωνικά μέσα ενημέρωσης αναφέρουν ότι μελλοντικά μπορεί να δούμε ακόμα πιο ισχυρές εκδόσεις, οι οποίες θα χρησιμοποιούν υβριδική τεχνολογία.

    Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με άρθρο της ιαπωνικής ιστοσελίδας Best Car Web οι μηχανικοί της Subaru θεωρούν ότι η υιοθέτηση της υβριδικής τεχνολογίας στο BRZ δεν αποτελεί σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Και αυτό γιατί όπως γνωρίζουμε το συγκεκριμένο μοντέλο έχει δημιουργηθεί σε συνεργασία με την Toyota, η οποία διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία σε υβριδικά και ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα.

    Στην περίπτωση τοποθέτησης ηλεκτρικού μοτέρ, τα Subaru BRZ και Toyota GR 86 σίγουρα θα αυξήσουν την προσφερόμενη ισχύ των κινητήρων τους, ενώ παράλληλα η τοποθέτηση της μπαταρίας στην κατάλληλη θέση θα δώσει ακόμα χαμηλότερο κέντρο βάρους. Ταυτόχρονα, η ηλεκτροκίνηση θα δώσει την ευκαιρία και στα δύο μοντέλα να ατενίζουν με αισιοδοξία το μέλλον, καθώς οι περιορισμοί στις εκπομπές ρύπων καθιστούν δυσκολότερη την ύπαρξη αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης.


    Να αναφέρουμε ότι το Subaru BRZ και το Toyota GR 86 διαθέτουν ένα ατμοσφαιρικό κινητήρα 2,4 λίτρων, που αποδίδει 231 και 235 ίππους αντίστοιχα με τη ροπή να φτάνει τα 250 Nm. Η ισχύς μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω ενός μηχανικού ή αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 6 σχέσεων, ενώ παρόμοιες και στα δύο είναι οι επιδόσεις, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 6,3 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα να φτάνει τα 240 χλμ./ώρα.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ