Σάββατο, 23 Μαρτίου 2019 15:08

Νέες εκδόσεις για την Jaguar F-Pace

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Οι ειδικές εκδόσεις στην γκάμα της Jaguar συνεχίζονται. Αυτή τη φορά η γκάμα της F-Pace αποκτά δύο νέα μοντέλα: Την 300 Sport και Chequered Flag.

Η δημιουργία ειδικών εκδόσεων δεν βοηθά μόνο τους πελάτες των εταιριών που νοιώθουν ξεχωριστοί γιατί έχουν ένα μοναδικό όχημα στην κατοχή τους αλλά και τα τμήματα πωλήσεων. Τα τελευταία βλέπουν τα μοντέλα τους να φεύγουν γρήγορα από τις αποθήκες τους. Στην Jaguarγνωρίζουν καλά την κίνηση αυτή και ενισχύουν την σειρά F-Pace, με δύο νέες επιλογές για τους υποψήφιους αγοραστές την 300 Sport και την Chequered Flag (με τιμές 63.121 54.953 ευρώ στην Αγγλία).

Η 300 Sport έχει τρία νέα χρώματα (Yulong White, Indus Silver και Santorini Black). Όλες διαθέτει εξωτερικές λεπτομέρειες σε χρώμα Dark Satin Grey, καθώς και διακριτικά «300 Sport» στην μάσκα και την πόρτα του χώρου αποσκευών.

Στο εσωτερικό της, υπάρχουν έντονες κίτρινες ραφές (για αντίθεση στο μαύρο εσωτερικό) στα δερμάτινα καθίσματα, στον πίνακα οργάνων και στην κεντρική κονσόλα, μαζί με το λογότυπο «300 Sport» στα μπροστινά προσκέφαλα των καθισμάτων, τις μοκέτες, τα χαλιά και τις επενδύσεις.

Το σύστημα πλοήγησης Touch Pro με το Connect Pro, η διαδραστική οθόνη 12,3 ιντσών, το ηχοσύστημα Meridian και τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα εμπρός καθίσματα είναι στάνταρ. Οι πελάτες πρέπει να πληρώσουν επιπλέον για να λάβουν το Adaptive Dynamics, το Adaptive Cruise Control, τα θερμαινόμενα εμπρός και πίσω καθίσματα και άλλα.

Το F-Pace 300 Sport διατίθεται με δύο επιλογές κινητήρων: Με βενζινοκινητήρα 2.000 κ.εκ, ο οποίος έχει ονομαστική ισχύ 300 ίππους και ροπή στρέψης 400 Nm και έναν diesel V6 3.000 κ.εκ. 300 ίππων και 700 Nm ροπής. Τα δύο μοντέλα έχουν κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Στην έκδοση Chequered Flag, τα διαθέσιμα χρώματα είναι τα: Yulong White, Santorini Black και το νέο Eiger Gray. Διαθέτει επίσης έναν σπορ μπροστινό προφυλακτήρα (σε χρώμα γυαλιστερό μαύρο) με καρό σημαίες (λεπτομέρειες) στη μάσκα, στην επένδυση των θυρών, στους πλευρικούς αεραγωγούς και στις ράγες οροφής.

Το ταμπλό έχει δερμάτινη επένδυση, λεπτομέρειες αλουμινίου και πλακέτες «Checkered Flag Edition». Επιπλέον, διαθέτει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα εμπρός καθίσματα, πακέτο Touch Pro Navigation Pack, διαδραστική οθόνη οδηγού, σύστημα πληροφοριών ψυχαγωγίας Touch Pro και σύστημα ήχου από την Meridian.

Η ισχύς του F-Pace Checkered Flag Edition είναι μια σειρά κινητήρων 2000 κ.εκ. με κίνηση σε όλους τους τροχούς 250, 240 και 180 ίππων. Το βασικό μοντέλο ξεκινά στην Αγγλία από 43.055 ευρώ.

Πηγή: Newsauto.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Σάββατο, 23 Μαρτίου 2019 16:03

Σχετικά Άρθρα

  • Η Jaguar F-Pace P400e προσφέρει πλέον μεγαλύτερη αυτονομία
    Η Jaguar F-Pace P400e προσφέρει πλέον μεγαλύτερη αυτονομία

    Η Jaguar ανακοίνωσε ότι η έκδοση P400e της F-Pace διατίθεται πλέον με μεγαλύτερης ενεργειακής χωρητικότητας μπαταρίες που προσφέρουν στον κάτοχό της περισσότερα χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας

    Η F-Pace P400e αποτελεί την plug-in hybrid εκδοχή του πολυτελούς SUV μοντέλου της Jaguar και συνδυάζει σχετική οικονομία καυσίμου με καλές επιδόσεις για την κατηγορία και τον όγκο του οχήματος.

    Ενόψει της νέας χρονιάς, η βρετανική εταιρεία την αναβάθμισε ώστε να γίνει περισσότερο ανταγωνιστική. Οι αλλαγές αφορούν τόσο σε βασικά στοιχεία του οχήματος όσο και στον εξοπλισμό του.

    Συγκεκριμένα, πλέον η F-Pace P400e διαθέτει μεγαλύτερης ενεργειακής χωρητικότητας μπαταρίες οι οποίες είναι 19,2 kWh, έναντι 17,1 kWh. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, με τους νέους συσσωρευτές η μέγιστη θεωρητική αυτονομία που μπορεί να κινηθεί ως αμιγώς ηλεκτροκίνητη φτάνει τα 65 χλμ. (κατά «WLTP»), έναντι των 53 χλμ. που ήταν πριν, κάτι που σημαίνει αύξηση κατά σχεδόν 23%.

    Εκτός από τις μπαταρίες, η Jaguar βελτίωσε και τον εξοπλισμό τού μοντέλου. Εξωτερικά, το αυτοκίνητο έχει μαύρο κάλυμμα στους εξωτερικούς καθρέφτες, ίδιου χρώματος πλαίσιο στη μάσκα και την γρίλια, όπως και στο πλαίσιο των παραθύρων.

    Επίσης, η ανανεωμένη F-Pace θα διατίθεται σε όλες τις εκδόσεις της με την έγχρωμη οθόνη TFT «Digital Driver Display» που έχει τον ρόλο του ψηφιακού πίνακα οργάνων και με τροχούς διάστασης 19 ιντσών.

    Τέλος, στον βασικό εξοπλισμό τού μοντέλου διατίθενται επίσης το σύστημα infotainment «Pivi Pro», με φωνητική λειτουργία Alexa και ασύρματη σύνδεση smartphone (Android Auto και Apple CarPlay). Η Jaguar, μείωσε τον αριθμό των διαθέσιμων εξοπλιστικών εκδόσεων για να είναι πιο εύκολο για τους υποψήφιους αγοραστές να διαλέξουν μεταξύ αυτών.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Η Jaguar F-Pace SVR Edition 1988 τιμά το παρελθόν
    Η Jaguar F-Pace SVR Edition 1988 τιμά το παρελθόν

    Η Jaguar αποτίνει φόρο τιμής στο αγωνιστικό πρωτότυπο XJR-9 LM που είχε κερδίσει τον 24ωρο αγώνα του Le Mans, παρουσιάζοντας μία νέα έκδοση της F-Pace SVR.

    Μπορεί η F-Pace SVR να είναι έτσι και αλλιώς ένα ιδιαίτερο SUV, αλλά αυτό δεν εμπόδισε την Jaguar να παρουσιάσει μία περιορισμένης παραγωγής έκδοση με κωδικό Edition 1988.

    Για τα μόλις 394 μοντέλα της συγκεκριμένης έκδοσης την ευθύνη έχει το τμήμα SV Bespoke της εταιρείας. Ο αριθμός των αυτοκινήτων που θα παραχθούν σε αυτή την ειδική έκδοση, έχει προκύψει από τους γύρους που συμπλήρωσε στον 24ωρο αγώνα του Le Mans το 1988 η Jaguar XJR-9 LM, στον οποίο κατέκτησε τη νίκη για λογαριασμό της Βρετανική εταιρείας.

    Τα αυτοκίνητα της ειδικής αυτής έκδοσης είναι σε χρώμα Midnight Amethyst Gloss (αυτό το βαθύ μωβ που είχε και το αγωνιστικό) και φέρει ζάντες αλουμινίου 22 ιντσών φινιρισμένων σε Champagne Gold Satin. Κάθε F-Pace SVR Edition 1988 περιλαμβάνει επίσης ένα σήμα Sunset Gold Satin Jaguar και λογότυπο «Edition 1988» χαραγμένο με λέιζερ σε κάθε εμπρός φτερό. Γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα βρίσκουμε στα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών, στις δαγκάνες των φρένων, στα κεντρικά καπάκια των τροχών και το «R» των σημάτων SVR.


    Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά συνεχίζονται και στην καμπίνα όπου βρίσκουμε δερμάτινη επένδυση και λεπτομέρειες σε Sunset Gold Satin σε όλο το ταμπλό, στο τιμόνι, στα paddles και στα εμπρός καθίσματα. Η Jaguar έχει επίσης τοποθετήσει σήματα σε Satin Black στο τιμόνι, ενώ εφαρμόζει διακριτική επωνυμία SV Bespoke και Edition 1988 στις φωτιζόμενες διόδους των θυρών (όταν ξεκλειδώνει το αυτοκίνητο) αλλά και στο ταμπλό.


    Η F-Pace SVR Edition 1988 παραμένει μηχανικά πανομοιότυπη με το τυπικό μοντέλο της Jaguar πάνω στην οποία βασίζεται, κάτι που σημαίνει πως ο υπερτροφοδοτούμενος V8 με τη χωρητικότητα στα 5,0 λίτρα αποδίδει 550 ίππους και 700 Nm ροπής. Η αποκάλυψη του αυτοκινήτου στο κοινό έγινε για πρώτη φορά στο περιθώριο της φετινής διοργάνωσης του 24ωρου αγώνα του Le Mans.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Η Jaguar F-Pace αποκτά νέες εκδόσεις
    Η Jaguar F-Pace αποκτά νέες εκδόσεις

    Η γκάμα της Jaguar F-Pace αποκτά δύο νέες εκδόσεις με εξακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και diesel με απόδοση 300 και 400 ίππων.

    Η Jaguar εμπλουτίζει τη γκάμα της F-Pace, τόσο από πλευράς κινητήρων, όσο και σε επίπεδο εξοπλισμού άνεσης. Στην γκάμα διαθέσιμων κινητήρων προστίθεται ένας εξακύλινδρος κινητήρας diesel χωρητικότητας 3.000 κ.εκ. (Ingenium) με απόδοση 300 ίππους και 650 Nm ροπής, και ένας βενζινοκινητήρα επίσης Ingenium 3,0 λίτρων με απόδοση 400 ίππους και 500 Nm ροπής. Και οι δύο κινητήρες θα συνδυάζονται με ήπια υβριδικό σύστημα που θα βοηθά ώστε η κατανάλωση καυσίμου να παραμένει σε χαμηλά επίπεδα (κάτω από 7,5 λίτρα/100 χλμ.).


    Εκτός των νέων κινητήρων, η Jaguar εμπλουτίζει την F-Pace με νέους premium γκρι χρωματισμούς, ζάντες αλουμινίου 21 ή 22 ιντσών και σύστημα φωνητικών εντολών Amazon Alexa ενσωματωμένο στο σύστημα πολυμέσων.

    Σε επίπεδο επιδόσεων η F-Pace 300 Sport φθάνει τα 100 χλμ/ώρα από στάση σε 6,4δευτερόλεπτα, με την βενζινοκίνητη 400 Sport να είναι λίγο πιο γρήγορη με 6,1 δευτερόλεπτα για την ίδια διαδικασία.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;
    Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;

    Ένα νέο μοντέλο θα προστεθεί σύντομα στη γκάμα της VW. Θα είναι διαθέσιμο ακόμα και με κινητήρα χωρητικότητας 1.0 λίτρου.

    Η κατηγορία των οχημάτων ελευθέρου χρόνου κερδίζει συνεχώς έδαφος. Τα λεγόμενα Crossover και SUV οχήματα έχουν γίνει τα αγαπημένα όσων θέλουν να αποκτήσουν αυτοκίνητο. Το φαινόμενο είναι παγκόσμιο και η Ελλάδα είναι από τι χώρες που ακολουθούν αυτήν την τάση. Χαρακτηριστικά άλλωστε και τα νούμερα, όπου από τις αρχές του έτους, το 45,9% των αυτοκινήτων που έχουν ταξινομηθεί, αφορούν SUV…

    Η VW διαθέτει στη γκάμα της πληθώρα τέτοιων μοντέλων. Πολύ σύντομα θα ρίξει στην αγορά ένα ακόμη και συγκεκριμένα το Taigο. Πρόκειται για ένα μικρό Crossover μοντέλο που έχει μήκος 4,27 μέτρα και βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το T-Cross. Χαρακτηριστικό του γερμανικού μοντέλου είναι η σπορ σχεδίαση που παραπέμπει σε coupe μοντέλο. Ένα χαρακτηριστικό που το συναντούμε πλέον σε διάφορες κατηγορίες, καθώς οι εταιρείες θέλουν αν προσεγγίσουν αγοραστές από όλα τα ηλικιακά γκρουπ.

    Διαθέσιμοι κινητήρες

    Εσωτερικά το Taigο παραπέμπει στο νέο Polo, με την μεγάλη οθόνη να ξεχωρίζει στην κεντρική κονσόλα όπως και η ψηφιακή οθόνη στον πίνακα οργάνων. Από πλευράς χώρων το πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 438 λίτρα, νούμερο αρκετά ικανοποιητικό ακόμα και για μία τετραμελή οικογένεια.

    Η γκάμα με τα μηχανικά σύνολα αποτελείται μόνο από κινητήρες βενζίνης χωρητικότητας 1.0 και 1.5 λίτρων. Στην πρώτη περίπτωση θα υπάρχουν διαθέσιμες δύο εκδόσεις, με 95 και 110 ίππους. Στη δεύτερη, η ισχύς θα φτάνει τους 150 ίππους. Η κίνηση θα μεταδίδεται μόνο στους εμπρός τροχούς και δεν θα υπάρξει έκδοση 4×4. Αναφορικά με το κιβώτιο ταχυτήτων ο πελάτης θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε χειροκίνητο και αυτόματο διπλού συμπλέκτη.

    Σε λίγες εβδομάδες

    Στην Ελλάδα το γερμανικό μοντέλο θα κάνει την εμφάνισή του πολύ σύντομα. Σύμφωνα με πληροφορίες αναμένονται να έρθουν αρκετά αυτοκίνητα τα οποία αρχικά θα δούμε στις αντιπροσωπείες αρχές του νέου έτους. Από εκεί και πέρα τα πρώτα που θα παραδοθούν σε πελάτες θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους τον Φεβρουάριο του 2022.

    Πηγή: Newsauto.gr

  • Στα σκαριά το νέο hypercar της Zenvo
    Στα σκαριά το νέο hypercar της Zenvo

    Ο Δανός κατασκευαστής ήδη έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες εξέλιξης ενός νέου μοντέλου υψηλών επιδόσεων, το οποίο θα αντικαταστήσει το TSR-S.

    Το σχέδιο επέκτασης της Zenvo με νέα μοντέλα και ακόμα πιο δυναμικές εκδόσεις, στοχεύει στην αύξηση του όγκου των πωλήσεων και στην είσοδό της στην αμερικανική αγορά.

    Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια η Zenvo αναμένεται να παρουσιάσει το υβριδικό μοντέλο με το οποίο θα συνεχίσει την παρουσία της ανάμεσα στα hypercars της εποχής. Η εταιρεία με έδρα τη Δανία, ιδρύθηκε το 2004 παράγοντας αρχικά σε 15 μονάδες το ST1 των 1.089 ίππων (από το 2009 έως το 2016). Ακολούθησε το TS1 GT και στη συνέχεια το TSR που ήταν μόνο για πίστα.

    Το TSR-S, που έκανε το ντεμπούτο του στο φετινό Goodwood Festival of Speed, είναι μία νόμιμη για χρήση στο δρόμο έκδοση του TSR, η οποία κοστολογείται λίγο πάνω από 1,5 εκατομμύρια ευρώ. Το TSR-S εφοδιάζεται με έναν twin turbo V8 κινητήρα με χωρητικότητα 5,8 λίτρων, ο οποίος επιτρέπει την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητά του είναι 325 χλμ./ώρα.

    Η Zenvo ωστόσο, εργάζεται ήδη πάνω σε ένα άλλο μοντέλο που θα μοιράζεται την πλατφόρμα του TSR-S. Ο διευθυντής προϊόντων Alberto Solera δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του πως ο κύριος στόχος για το νέο αυτοκίνητο είναι να προκαλέσει τα περισσότερα δυνατά «χαμόγελα ανά χιλιόμετρα» και αποκάλυψε πως στην ομάδα που εξελίσσει το νέο μοντέλο έχει ενταχθεί και ο πρώην σχεδιαστής της Alfa Romeo, Christian Brandt.

    Ο Solera επιβεβαίωσε ότι το νέο μοντέλο της Zenvo είναι ένα υβριδικό τετρακίνητο που θα παρουσιαστεί μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Όπως το TSR-S, θα κάνει χρήση τρισδιάστατων εκτυπωμένων εξαρτημάτων και μεγάλης ποσότητας ανθρακονήματος. Το TSR-S μόλις πήρε έγκριση τύπου στις ΗΠΑ και οι ιθύνοντες της Zenvo υποστηρίζουν πως θα μπορούσε να πουλάει 10 με 15 αυτοκίνητα ετησίως εκεί.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Τι θα λέγατε για μια σύγχρονη Toyota Corolla AE86;
    Τι θα λέγατε για μια σύγχρονη Toyota Corolla AE86;

    Μια ψηφιακή απεικόνιση από έναν ανεξάρτητο σχεδιαστή αναζωπυρώνει τις φήμες για πιθανή αναβίωση της θρυλικής Toyota Corolla AE86 της δεκαετίας του ’80

    Τη δεκαετία του ’80 η Corolla ήταν ήδη ένα πολύ δυνατό όνομα για την Toyota ενώ οι petrolheads λάτρεψαν την κουπέ εκδοχή με τον κωδικό ΑΕ86. Προσφερόταν σε έκδοση δύο και τριών όγκων, με κινητήρα 1.6 Twin Cam και 125 PS ενώ ήταν πισωκίνητη σε αντίθεση με όλες τις υπόλοιπες εκδόσεις της γκάμας της Corolla. Η ΑΕ86 παραμένει ένα από τα αυτοκίνητα σταθμούς της ιαπωνικής αυτοκινητικής ιστορίας και φυσικά πολλοί είναι αυτοί που θα ήθελαν μια σύγχρονη εκδοχή της.
    Κάτι τέτοιο πρέπει να αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Theottle, ο οποίος σε μια ψηφιακή απεικόνιση αποτυπώνει την σημερινή Corolla σε hatchback τρίθυρη έκδοση και με αρκετά δυναμικά αεροδυναμικά στοιχεία.


    Το όνομα που φαίνεται πως χρησιμοποιεί είναι Corolla Levin, με το οποίο η AE86 είχε κυκλοφορήσει σε αρκετές αγορές. Αν και η Toyota δεν έχει δηλώσει την πρόθεσή της για κάτι τέτοιο δεν μπορούμε να αποκλείσουμε ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Φήμες θέλουν την Gazoo Racing να προετοιμάζει μια Corolla GR ενώ κάποιες από αυτές θέλουν το αυτοκίνητο να χρησιμοποιεί τα μηχανικά μέρη από το Yaris GR με ακόμα πιο δυνατό κινητήρα. Σε μια τέτοια περίπτωση ίσως να προέκυπτε και μια Corolla με τρίθυρο αμάξωμα όπως έγινε και στην περίπτωση του Yaris GR.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Και υβριδικά τα Subaru BRZ και Toyota GR 86;
    Και υβριδικά τα Subaru BRZ και Toyota GR 86;

    Οι Subaru και Toyota σκέφτονται σοβαρά την δημιουργία υβριδικών εκδόσεων στα BRZ και GR 86.

    Αμφότερα τα ιαπωνικά κουπέ, που μπήκαν αισίως στη δεύτερη γενιά τους, ακολουθούν τη λογική του ατμοσφαιρικού κινητήρα, της πίσω κίνησης και του χαμηλού κέντρου βάρους, μία διάταξη που εξακολουθεί να έχει αρκετούς οπαδούς που ασπάζονται το δόγμα «fun to drive».

    Βέβαια υπάρχουν αρκετοί που απορούν για την άρνηση των τεχνικών και των δύο κατασκευαστών να τοποθετήσουν ένα ισχυρότερο μοτέρ, ίσως ενός υπερτροφοδοτούμενου συνόλου με μικρότερο κυβισμό. Πάντως ιαπωνικά μέσα ενημέρωσης αναφέρουν ότι μελλοντικά μπορεί να δούμε ακόμα πιο ισχυρές εκδόσεις, οι οποίες θα χρησιμοποιούν υβριδική τεχνολογία.

    Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με άρθρο της ιαπωνικής ιστοσελίδας Best Car Web οι μηχανικοί της Subaru θεωρούν ότι η υιοθέτηση της υβριδικής τεχνολογίας στο BRZ δεν αποτελεί σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Και αυτό γιατί όπως γνωρίζουμε το συγκεκριμένο μοντέλο έχει δημιουργηθεί σε συνεργασία με την Toyota, η οποία διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία σε υβριδικά και ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα.

    Στην περίπτωση τοποθέτησης ηλεκτρικού μοτέρ, τα Subaru BRZ και Toyota GR 86 σίγουρα θα αυξήσουν την προσφερόμενη ισχύ των κινητήρων τους, ενώ παράλληλα η τοποθέτηση της μπαταρίας στην κατάλληλη θέση θα δώσει ακόμα χαμηλότερο κέντρο βάρους. Ταυτόχρονα, η ηλεκτροκίνηση θα δώσει την ευκαιρία και στα δύο μοντέλα να ατενίζουν με αισιοδοξία το μέλλον, καθώς οι περιορισμοί στις εκπομπές ρύπων καθιστούν δυσκολότερη την ύπαρξη αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης.


    Να αναφέρουμε ότι το Subaru BRZ και το Toyota GR 86 διαθέτουν ένα ατμοσφαιρικό κινητήρα 2,4 λίτρων, που αποδίδει 231 και 235 ίππους αντίστοιχα με τη ροπή να φτάνει τα 250 Nm. Η ισχύς μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω ενός μηχανικού ή αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 6 σχέσεων, ενώ παρόμοιες και στα δύο είναι οι επιδόσεις, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 6,3 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα να φτάνει τα 240 χλμ./ώρα.
    Πηγή: Protothema.gr
  • H QuantumScape δοκιμάζει solid state μπαταρίες
    H QuantumScape δοκιμάζει solid state μπαταρίες

    H start-up εταιρεία βρίσκεται σε διαδικασία εξέλιξης ενός νέου τύπου μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

    Εδώ και αρκετό καιρό, υπάρχουν αρκετές εταιρείες οι οποίες εργάζονται πάνω στην τεχνολογία μπαταριών στερεού τύπου, που παρά την σημαντική πρόοδο που έχει σημειωθεί, προς το παρόν ακόμα δεν έχουν τοποθετηθεί σε κάποιο ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής.

    Μία από αυτές είναι και η QuantumScape Corporation, η οποία εδρεύει στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ και της οποίας ο μεγαλύτερος μέτοχος αποτελεί το VW Group. Η αμερικάνικη μπράντα ανακοίνωσε πρόσφατα ότι έχει ξεκινήσει ήδη εντατικές δοκιμές σε στοιχεία πολλαπλών διαστρωμάτων που θα τοποθετούνται σε μπαταρίες στερεού τύπου (solid state).


    Εσωτερικές πηγές αναφέρουν ότι βάση αποτελεσμάτων, τα συγκεκριμένα στοιχεία 10 διαστρωμάτων έχουν ήδη αποδείξει την ασφάλεια τους σε ότι αφορά πιθανή ανάφλεξη, όπως και την διάρκειά τους στη χρήση. Να αναφέρουμε ότι η συγκεκριμένη εταιρεία έχει ήδη ολοκληρώσει από τον Φεβρουάριο του 2021 την επιτυχημένη διαδικασία παραγωγής μπαταριών στερεού τύπου με στοιχεία 4 διαστρωμάτων. Η QuantumScape θα πρέπει να αποδείξει ότι τα συγκεκριμένα στοιχεία μπορούν να λειτουργήσουν ιδανικά στις αυξημένων κυψελών μπαταρίες που χρησιμοποιούν τα μεγάλων διαστάσεων ηλεκτρικά μοντέλα.


    Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι εκτός από τις μεμονωμένες προσπάθειές της, η QuantumScape θα δημιουργήσει μία αυτόνομη γραμμή παραγωγής μπαταριών στερεού τύπου, σε συνεργασία με τη VW, με στόχο η παραγωγή να ξεκινήσει ήδη από το 2024.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς