Είναι ευρέως γνωστό αν όχι αυτονόητο με τον κοινό νου πως οι Lamborghini και γενικότερα τα supercars απεχθάνονται την off road περιήγηση, νιώθουν σαν ψάρι έξω από το νερό. Ωστόσο, η φαντασία πάντα υπάρχει για να οργιάζει, δεν εξηγείται διαφορετικά…
Η εταιρεία παρουσίασε ένα διασκεδαστικό concept για εκτός δρόμου χρήση, την Huracán Sterrato. Τα τόξα των τροχών, οι ελαφριές ράβδοι και η ανυψωμένη ανάρτηση δίνουν στο πρωτότυπο της Lamborghini το κατάλληλο off road στυλ. Oι 640 ίπποι προέρχονται από τον ατμοσφαιρικό V10 βενζινοκινητήρα των 5,2 λίτρων. Εκτός από τον κινητήρα επίσης από το Evo προέρχεται η ηλεκτρονική διαχείριση, Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata (LDVI), ουσιαστικά ο εγκέφαλος του supercar. Το LDVI ελέγχει πολλά από τα συστήματα της Sterrato, όπως το σύστημα τετρακίνησης, την τετραδιεύθυνση, το μοίρασμα της ροπής και πολλά άλλα, χρησιμοποιώντας προγνωστική λογική η οποία προβλέπει τις επόμενες κινήσεις του οδηγού. Ωστόσο, η Lamborghini ρύθμισε το LDVI για οδήγηση εκτός δρόμου, βελτιωμένη συμπεριφορά των πίσω τροχών και βελτιωμένη πρόσφυση αλλά και επιτάχυνση. Οι μηχανικοί αύξησαν τη διαδρομή της ανάρτησης κατά 47 mm, βελτιώνοντας τις γωνίες προσέγγισης και απόκλισης. Η επιθετική στάση προέρχεται επίσης από τη διεύρυνση των μετατροχίων κατά 30 mm, με τους τροχούς των 20 ιντσών να πατούν σε ελαστικά τύπου “μπαλονιού” παρακαλώ…
Πίσω, η Lamborghini πρόσθεσε μια πίσω πλάκα ολίσθησης που λειτουργεί ως diffuser για πρόσθετη προστασία του κάτω μέρους του οχήματος. Στο μπροστινό μέρος, υπάρχουν ενσωματωμένα στο πλαίσιο τμήματα αλουμινίου, τα οποία αναλαμβάνουν να εμποδίσουν εξωγενείς παράγοντες να προκαλέσουν ζημιές στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου. Άλλα προστατευτικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν πλαϊνά ποδιές ενισχυμένες με αλουμίνιο, ανθρακονήματα και ρητίνη σε πολλά μέρη του αμαξώματος. Εξωτερικά, η Sterrato χρησιμοποιεί μια φωτεινή ράβδο LED οροφής όπως επίσης και LED φώτα. Η αυτοκινητοβιομηχανία λέει ότι η Sterrato διαθέτει μια σπορ off-road εσωτερική επένδυση που διαθέτει τιτάνιο, ζώνες ασφαλείας τεσσάρων σημείων, πάνελ αλουμινίου δαπέδου και νέα καθίσματα από ανθρακονήματα. Ωστόσο, δεν υπάρχουν διαθέσιμες φωτογραφίες του εσωτερικού.
Προς το παρόν, το Lamborghini Huracán Sterrato αποτελεί μοναδικό πρωτότυπο χωρίς ακόμη να υπάρχουν σχέδια για παραγωγή. Ωστόσο, θα μπορούσε να είναι ένας τρόπος για την Lamborghini να μετρήσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών. Η εταιρεία συμμετείχε σε αγώνες εξελίσσοντας το LM002. Σήμερα διαθέτει την Urus. Ίσως να είναι δυνατή μια προσγείωση εκτός δρόμου…