Σάββατο, 22 Ιουνίου 2019 15:45

Πόσο στοιχίζει η νέα Mercedes EQC στην Ελλάδα;

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Η νέα Mercedes EQC, το πρώτο ηλεκτρικό SUV της γερμανικής μάρκας, είναι πλέον διαθέσιμη στη χώρα μας. Δείτε την τιμή της, αλλά και τι περιλαμβάνει στο βασικό της εξοπλισμό.

Η EQC ως προμετωπίδα της νέας μάρκας προϊόντων και τεχνολογίας EQ, αποτελεί την επιβεβαίωση της ολιστικής προσέγγισης που ακολουθεί η Mercedes σχετικά με την ηλεκτροκίνηση. Με τον τρόπο αυτό, παραμένει συνεπής στο στρατηγικό σχεδιασμό CASE: Connected (διασύνδεση), Autonomous (αυτόνομη οδήγηση), Shared &Services (ευέλικτη χρήση και υπηρεσίες) και Electric (ηλεκτροκίνηση).

Με το πρώτο μοντέλο της μεγάλης οικογένειας που δημιουργείται κάτω από την ομπρέλα της EQ, την αμιγώς ηλεκτρική EQC, η Mercedes-Benz συνδυάζει την 133 ετών γνώση αυτοκινητικής μηχανικής με τις μελλοντικές ανάγκες μετακίνησης.

https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2019/05/190524131529_EQC-Times-4-125x75.jpg,https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2019/05/190524131529_EQC-Times-4-350x210.jpg,https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2019/05/190524131529_EQC-Times-4-768x461.jpg,https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2019/05/190524131529_EQC-Times-4-550x330.jpg" data-wset="1000,125,350,768,550" width="1000" height="600">

Η «πρωτότοκη» νέα Mercedes-Benz EQC, είναι έτοιμη να δεχτεί παραγγελίες και στη χώρα μας καθώς η παραγωγή της έχει ήδη ξεκινήσει στο εργοστάσιο της Βρέμης. Εκεί, η EQC ενσωματώθηκε στην τρέχουσα γραμμή παραγωγής των C-Class, GLC και GLC Coupé όπου η παραγωγή γίνεται ψηφιακά, ευέλικτα και με απόλυτο σεβασμό στο περιβάλλον.

Με τις καθαρές και άκρως λιτές γραμμές της η νέα EQC, γίνεται άμεσα αναγνωρίσιμη ως ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Mercedes. Πολλά στοιχεία διάκοσμου, υλικά επένδυσης και χρώματα σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για την EQC και υπογραμμίζουν τη μοναδικότητά της, ενώ με τη νέα EQC παρουσιάζεται μια εντελώς νέα εκδοχή της σχεδίασης SUV: η γραμμή της οροφής κλίνει ελαφρώς προς τα κάτω μέχρι το πίσω τμήμα, ώστε να χαρίζει δυναμική εμφάνιση χωρίς να στερεί χώρο πάνω από το κεφάλι για τους πίσω επιβάτες.

Σε συνδυασμό με τις εκτεταμένες υπηρεσίες και την αυτονομία 445 – 471 km (NEDC) 1 που προσφέρει, καθιστά την ηλεκτροκίνηση άνετη και ιδανική για καθημερινή χρήση και ικανοποιεί υψηλές προσδοκίες: εκτός από την κορυφαία ασφάλεια και άνεση, ενθουσιάζει με την οδηγική απόλαυση που προσφέρει, χάρη στους δύο ηλεκτροκινητήρες στον μπροστινό και τον πίσω άξονα. Η οδήγηση με ελάχιστο θόρυβο από τον κινητήρα και η ομαλή επιτάχυνση δημιουργούν έντονα συναισθήματα σε κάθε διαδρομή, ενώ οι ολοκληρωμένες υπηρεσίες Mercedes me γύρω από την ηλεκτρική οδήγηση εγγυώνται πιο ξέγνοιαστες μετακινήσεις.

Ο πλούσιος βασικός εξοπλισμός της Mercedes-Benz EQC 400 4MATIC δίνει μία πρόγευση του μέλλοντος, αφού περιέχει χαρακτηριστικά και από τους τέσσερις πυλώνες της στρατηγικής CASE. Ενδεικτικά, το πρωτοποριακό σύστημα MBUX διαθέτει υπηρεσίες που εξελίχθηκαν ειδικά για τη μάρκα EQ και αποτελεί ένα από τα highlights της νέας EQC.

Περιλαμβάνει εξ’ αποστάσεως υπηρεσίες και πλοήγηση που προσφέρονται στον στάνταρ εξοπλισμό της EQC και διαθέτουν μία γκάμα λειτουργιών ειδικά για την ηλεκτροκίνηση. Για παράδειγμα, το σύστημα πλοήγησης με εύρεση της ιδανικής διαδρομής για όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αυτονομία καθώς και η αναγνώριση σταθμών φόρτισης και ο προ-κλιματισμός της καμπίνας του αυτοκινήτου. Επιπλέον, διαθέτει την υπηρεσία Mercedes me Charge, η οποία προσφέρει εύκολη πρόσβαση στους σταθμούς φόρτισης πολλών παρόχων, πέρα από τα εθνικά σύνορα.

Επιπλέον, υπάρχουν δείκτες όπως ο μετρητής ενέργειας στη δεξιά πλευρά του ψηφιακού πίνακα οργάνων, ο οποίος αντικαθιστά το στροφόμετρο και είναι κατασκευασμένος ειδικά για τη Mercedes-Benz EQC, ώστε να απογειώσει την εμπειρία του χρήστη. Μία ακόμα ξεχωριστή «πινελιά» αποτελεί το έξυπνο σύστημα υποβοήθησης του οδηγού με πέντε διαφορετικά προγράμματα οδήγησης και πέντε προσαρμόσιμα επίπεδα ανάκτησης ενέργειας που μπορούν να προσαρμοστούν ανάλογα με την ταχύτητα του οχήματος και τη διαδρομή που ακολουθεί.

Με το πρωτοποριακό σύστημα MBUX, τα συστήματα υποβοήθησης τελευταίας τεχνολογίας και τις υπηρεσίες που υπερβαίνουν το πλαίσιο του ίδιου του αυτοκινήτου, αυτό το χαρισματικό premium SUV εντυπωσιάζει με το άθροισμα των χαρακτηριστικών του.

Η τιμή για την Mercedes-Benz EQC 400 4MATIC στην Ελλάδα ξεκινά από τα €79.360 προσφέροντας ένα πλήθος εξυπηρετικών υπηρεσιών και τον παρακάτω βασικό εξοπλισμό:

– Σύστημα τετρακίνησης 4MATIC
– AC Φορτιστής 7.4kW
– DC Φορτιστής 110kW
– Καλώδια Φόρτισης, Καλώδιο φόρτισης Type 2 /Mode 3 για Wallbox (4 μέτρα), Καλώδιο φόρτισης (mode2) για οικιακή πρίζα (4 μέτρα)
– Ήχος προειδοποίησης πεζών
– Προεγκατάσταση για ρύθμιση και έλεγχο οχήματος
– Ζάντες αλουμινίου 19΄΄ 5 ακτίνων
– MULTIBEAM Full-LED με σύστημα high-beam assist
– Πακέτο παρκαρίσματος
– Πακέτο Keyless Go Comfort
– Keyless Start
– Traffic Sign Assist
– Active Lane Departure Warning
– Collision Prevention Assist
– Cruise Control
– Dynamic Select (με λειτουργίες EV)
– Blind Spot Monitoring
– Πακέτο καθρεπτών
– Πακέτο αποθήκευσης
– EASY PACK SYSTEM – αυτόματη λειτουργία πόρτας χώρου αποσκευών
– Θερμοηχομονωτικά σκούρα φιμέ κρύσταλλα
– Πακέτο ατμοσφαιρικού φωτισμού
– Πακέτο εσωτερικού φωτισμού
– Advanced Sound System
– THERMATIC – σύστημα κλιματισμού
– Αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα 40:20:40
– Πακέτο άνεσης καθισμάτων
– Δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι
– Touchpad
– Οθόνη πολυμέσων 10,25’’
– Digital πίνακας οργάνων 10,25’’
– Προεγκατάσταση NAVI με υπηρεσίες πλοήγησης
– Υπηρεσία Mercedes Me Charge δωρεάν για 3 χρόνια

Πηγή: Newsauto.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Κυριακή, 23 Ιουνίου 2019 02:02

Σχετικά Άρθρα

  • Έρχεται η νέα Mercedes EQC
    Έρχεται η νέα Mercedes EQC

    H Mercedes έχει ξεκινήσει την εξέλιξη της δεύτερης γενιάς του ηλεκτρικού SUV με το οποίο μπήκε στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης.

    Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται σε διαδικασία εξέλιξης ενός νέου αμιγώς ηλεκτρικού SUV. Αυτό τουλάχιστον αποδείχθηκε από κατασκοπευτικές φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν δημόσια και μαρτυρούν, πως η Mercedes δουλεύει πάνω σε μια νέα EQC, ώστε να διαθέτει έναν ανταγωνιστικό αντίπαλο απέναντι στη νέα BMW iX3 και το Tesla Model Y.

    Το λανσάρισμα του νέου μοντέλου υπολογίζεται για το 2026, επομένως η εταιρεία από τη Στουτγάρδη μετράει αντίστροφα για την ολοκλήρωση της νέας σχεδίασης και φιλοσοφίας της EQC. Οι Γερμανοί στοχεύουν στα υψηλότερα επίπεδα ευρυχωρίας, της χωρητικότητας αποσκευών, αλλά ταυτόχρονα και στη μείωση του βάρους για μεγαλύτερη οδηγική ευελιξία. Επιπρόσθετα θα υπάρχουν μεγαλύτερες μπαταρίες με αυξημένη αυτονομία. Το πρωτότυπο που κυκλοφόρησε σε δημόσιους δρόμους και φωτογραφίες του δημοσιοποιήθηκαν δεν μας δίνει μία ξεκάθαρη εικόνα και μοιάζει πιο πολύ ως το επόμενο EQC, παρά σαν κάτι εντελώς νέο. Το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της Mercedes αναμένεται να κατασκευάζεται στο εργοστάσιό της στο Βανς, της Αλαμπάμα.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;
    Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;

    Ένα νέο μοντέλο θα προστεθεί σύντομα στη γκάμα της VW. Θα είναι διαθέσιμο ακόμα και με κινητήρα χωρητικότητας 1.0 λίτρου.

    Η κατηγορία των οχημάτων ελευθέρου χρόνου κερδίζει συνεχώς έδαφος. Τα λεγόμενα Crossover και SUV οχήματα έχουν γίνει τα αγαπημένα όσων θέλουν να αποκτήσουν αυτοκίνητο. Το φαινόμενο είναι παγκόσμιο και η Ελλάδα είναι από τι χώρες που ακολουθούν αυτήν την τάση. Χαρακτηριστικά άλλωστε και τα νούμερα, όπου από τις αρχές του έτους, το 45,9% των αυτοκινήτων που έχουν ταξινομηθεί, αφορούν SUV…

    Η VW διαθέτει στη γκάμα της πληθώρα τέτοιων μοντέλων. Πολύ σύντομα θα ρίξει στην αγορά ένα ακόμη και συγκεκριμένα το Taigο. Πρόκειται για ένα μικρό Crossover μοντέλο που έχει μήκος 4,27 μέτρα και βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το T-Cross. Χαρακτηριστικό του γερμανικού μοντέλου είναι η σπορ σχεδίαση που παραπέμπει σε coupe μοντέλο. Ένα χαρακτηριστικό που το συναντούμε πλέον σε διάφορες κατηγορίες, καθώς οι εταιρείες θέλουν αν προσεγγίσουν αγοραστές από όλα τα ηλικιακά γκρουπ.

    Διαθέσιμοι κινητήρες

    Εσωτερικά το Taigο παραπέμπει στο νέο Polo, με την μεγάλη οθόνη να ξεχωρίζει στην κεντρική κονσόλα όπως και η ψηφιακή οθόνη στον πίνακα οργάνων. Από πλευράς χώρων το πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 438 λίτρα, νούμερο αρκετά ικανοποιητικό ακόμα και για μία τετραμελή οικογένεια.

    Η γκάμα με τα μηχανικά σύνολα αποτελείται μόνο από κινητήρες βενζίνης χωρητικότητας 1.0 και 1.5 λίτρων. Στην πρώτη περίπτωση θα υπάρχουν διαθέσιμες δύο εκδόσεις, με 95 και 110 ίππους. Στη δεύτερη, η ισχύς θα φτάνει τους 150 ίππους. Η κίνηση θα μεταδίδεται μόνο στους εμπρός τροχούς και δεν θα υπάρξει έκδοση 4×4. Αναφορικά με το κιβώτιο ταχυτήτων ο πελάτης θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε χειροκίνητο και αυτόματο διπλού συμπλέκτη.

    Σε λίγες εβδομάδες

    Στην Ελλάδα το γερμανικό μοντέλο θα κάνει την εμφάνισή του πολύ σύντομα. Σύμφωνα με πληροφορίες αναμένονται να έρθουν αρκετά αυτοκίνητα τα οποία αρχικά θα δούμε στις αντιπροσωπείες αρχές του νέου έτους. Από εκεί και πέρα τα πρώτα που θα παραδοθούν σε πελάτες θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους τον Φεβρουάριο του 2022.

    Πηγή: Newsauto.gr

  • Στα σκαριά το νέο hypercar της Zenvo
    Στα σκαριά το νέο hypercar της Zenvo

    Ο Δανός κατασκευαστής ήδη έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες εξέλιξης ενός νέου μοντέλου υψηλών επιδόσεων, το οποίο θα αντικαταστήσει το TSR-S.

    Το σχέδιο επέκτασης της Zenvo με νέα μοντέλα και ακόμα πιο δυναμικές εκδόσεις, στοχεύει στην αύξηση του όγκου των πωλήσεων και στην είσοδό της στην αμερικανική αγορά.

    Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια η Zenvo αναμένεται να παρουσιάσει το υβριδικό μοντέλο με το οποίο θα συνεχίσει την παρουσία της ανάμεσα στα hypercars της εποχής. Η εταιρεία με έδρα τη Δανία, ιδρύθηκε το 2004 παράγοντας αρχικά σε 15 μονάδες το ST1 των 1.089 ίππων (από το 2009 έως το 2016). Ακολούθησε το TS1 GT και στη συνέχεια το TSR που ήταν μόνο για πίστα.

    Το TSR-S, που έκανε το ντεμπούτο του στο φετινό Goodwood Festival of Speed, είναι μία νόμιμη για χρήση στο δρόμο έκδοση του TSR, η οποία κοστολογείται λίγο πάνω από 1,5 εκατομμύρια ευρώ. Το TSR-S εφοδιάζεται με έναν twin turbo V8 κινητήρα με χωρητικότητα 5,8 λίτρων, ο οποίος επιτρέπει την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητά του είναι 325 χλμ./ώρα.

    Η Zenvo ωστόσο, εργάζεται ήδη πάνω σε ένα άλλο μοντέλο που θα μοιράζεται την πλατφόρμα του TSR-S. Ο διευθυντής προϊόντων Alberto Solera δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του πως ο κύριος στόχος για το νέο αυτοκίνητο είναι να προκαλέσει τα περισσότερα δυνατά «χαμόγελα ανά χιλιόμετρα» και αποκάλυψε πως στην ομάδα που εξελίσσει το νέο μοντέλο έχει ενταχθεί και ο πρώην σχεδιαστής της Alfa Romeo, Christian Brandt.

    Ο Solera επιβεβαίωσε ότι το νέο μοντέλο της Zenvo είναι ένα υβριδικό τετρακίνητο που θα παρουσιαστεί μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Όπως το TSR-S, θα κάνει χρήση τρισδιάστατων εκτυπωμένων εξαρτημάτων και μεγάλης ποσότητας ανθρακονήματος. Το TSR-S μόλις πήρε έγκριση τύπου στις ΗΠΑ και οι ιθύνοντες της Zenvo υποστηρίζουν πως θα μπορούσε να πουλάει 10 με 15 αυτοκίνητα ετησίως εκεί.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Τι θα λέγατε για μια σύγχρονη Toyota Corolla AE86;
    Τι θα λέγατε για μια σύγχρονη Toyota Corolla AE86;

    Μια ψηφιακή απεικόνιση από έναν ανεξάρτητο σχεδιαστή αναζωπυρώνει τις φήμες για πιθανή αναβίωση της θρυλικής Toyota Corolla AE86 της δεκαετίας του ’80

    Τη δεκαετία του ’80 η Corolla ήταν ήδη ένα πολύ δυνατό όνομα για την Toyota ενώ οι petrolheads λάτρεψαν την κουπέ εκδοχή με τον κωδικό ΑΕ86. Προσφερόταν σε έκδοση δύο και τριών όγκων, με κινητήρα 1.6 Twin Cam και 125 PS ενώ ήταν πισωκίνητη σε αντίθεση με όλες τις υπόλοιπες εκδόσεις της γκάμας της Corolla. Η ΑΕ86 παραμένει ένα από τα αυτοκίνητα σταθμούς της ιαπωνικής αυτοκινητικής ιστορίας και φυσικά πολλοί είναι αυτοί που θα ήθελαν μια σύγχρονη εκδοχή της.
    Κάτι τέτοιο πρέπει να αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Theottle, ο οποίος σε μια ψηφιακή απεικόνιση αποτυπώνει την σημερινή Corolla σε hatchback τρίθυρη έκδοση και με αρκετά δυναμικά αεροδυναμικά στοιχεία.


    Το όνομα που φαίνεται πως χρησιμοποιεί είναι Corolla Levin, με το οποίο η AE86 είχε κυκλοφορήσει σε αρκετές αγορές. Αν και η Toyota δεν έχει δηλώσει την πρόθεσή της για κάτι τέτοιο δεν μπορούμε να αποκλείσουμε ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Φήμες θέλουν την Gazoo Racing να προετοιμάζει μια Corolla GR ενώ κάποιες από αυτές θέλουν το αυτοκίνητο να χρησιμοποιεί τα μηχανικά μέρη από το Yaris GR με ακόμα πιο δυνατό κινητήρα. Σε μια τέτοια περίπτωση ίσως να προέκυπτε και μια Corolla με τρίθυρο αμάξωμα όπως έγινε και στην περίπτωση του Yaris GR.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Και υβριδικά τα Subaru BRZ και Toyota GR 86;
    Και υβριδικά τα Subaru BRZ και Toyota GR 86;

    Οι Subaru και Toyota σκέφτονται σοβαρά την δημιουργία υβριδικών εκδόσεων στα BRZ και GR 86.

    Αμφότερα τα ιαπωνικά κουπέ, που μπήκαν αισίως στη δεύτερη γενιά τους, ακολουθούν τη λογική του ατμοσφαιρικού κινητήρα, της πίσω κίνησης και του χαμηλού κέντρου βάρους, μία διάταξη που εξακολουθεί να έχει αρκετούς οπαδούς που ασπάζονται το δόγμα «fun to drive».

    Βέβαια υπάρχουν αρκετοί που απορούν για την άρνηση των τεχνικών και των δύο κατασκευαστών να τοποθετήσουν ένα ισχυρότερο μοτέρ, ίσως ενός υπερτροφοδοτούμενου συνόλου με μικρότερο κυβισμό. Πάντως ιαπωνικά μέσα ενημέρωσης αναφέρουν ότι μελλοντικά μπορεί να δούμε ακόμα πιο ισχυρές εκδόσεις, οι οποίες θα χρησιμοποιούν υβριδική τεχνολογία.

    Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με άρθρο της ιαπωνικής ιστοσελίδας Best Car Web οι μηχανικοί της Subaru θεωρούν ότι η υιοθέτηση της υβριδικής τεχνολογίας στο BRZ δεν αποτελεί σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Και αυτό γιατί όπως γνωρίζουμε το συγκεκριμένο μοντέλο έχει δημιουργηθεί σε συνεργασία με την Toyota, η οποία διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία σε υβριδικά και ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα.

    Στην περίπτωση τοποθέτησης ηλεκτρικού μοτέρ, τα Subaru BRZ και Toyota GR 86 σίγουρα θα αυξήσουν την προσφερόμενη ισχύ των κινητήρων τους, ενώ παράλληλα η τοποθέτηση της μπαταρίας στην κατάλληλη θέση θα δώσει ακόμα χαμηλότερο κέντρο βάρους. Ταυτόχρονα, η ηλεκτροκίνηση θα δώσει την ευκαιρία και στα δύο μοντέλα να ατενίζουν με αισιοδοξία το μέλλον, καθώς οι περιορισμοί στις εκπομπές ρύπων καθιστούν δυσκολότερη την ύπαρξη αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης.


    Να αναφέρουμε ότι το Subaru BRZ και το Toyota GR 86 διαθέτουν ένα ατμοσφαιρικό κινητήρα 2,4 λίτρων, που αποδίδει 231 και 235 ίππους αντίστοιχα με τη ροπή να φτάνει τα 250 Nm. Η ισχύς μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω ενός μηχανικού ή αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 6 σχέσεων, ενώ παρόμοιες και στα δύο είναι οι επιδόσεις, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 6,3 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα να φτάνει τα 240 χλμ./ώρα.
    Πηγή: Protothema.gr
  • H QuantumScape δοκιμάζει solid state μπαταρίες
    H QuantumScape δοκιμάζει solid state μπαταρίες

    H start-up εταιρεία βρίσκεται σε διαδικασία εξέλιξης ενός νέου τύπου μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

    Εδώ και αρκετό καιρό, υπάρχουν αρκετές εταιρείες οι οποίες εργάζονται πάνω στην τεχνολογία μπαταριών στερεού τύπου, που παρά την σημαντική πρόοδο που έχει σημειωθεί, προς το παρόν ακόμα δεν έχουν τοποθετηθεί σε κάποιο ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής.

    Μία από αυτές είναι και η QuantumScape Corporation, η οποία εδρεύει στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ και της οποίας ο μεγαλύτερος μέτοχος αποτελεί το VW Group. Η αμερικάνικη μπράντα ανακοίνωσε πρόσφατα ότι έχει ξεκινήσει ήδη εντατικές δοκιμές σε στοιχεία πολλαπλών διαστρωμάτων που θα τοποθετούνται σε μπαταρίες στερεού τύπου (solid state).


    Εσωτερικές πηγές αναφέρουν ότι βάση αποτελεσμάτων, τα συγκεκριμένα στοιχεία 10 διαστρωμάτων έχουν ήδη αποδείξει την ασφάλεια τους σε ότι αφορά πιθανή ανάφλεξη, όπως και την διάρκειά τους στη χρήση. Να αναφέρουμε ότι η συγκεκριμένη εταιρεία έχει ήδη ολοκληρώσει από τον Φεβρουάριο του 2021 την επιτυχημένη διαδικασία παραγωγής μπαταριών στερεού τύπου με στοιχεία 4 διαστρωμάτων. Η QuantumScape θα πρέπει να αποδείξει ότι τα συγκεκριμένα στοιχεία μπορούν να λειτουργήσουν ιδανικά στις αυξημένων κυψελών μπαταρίες που χρησιμοποιούν τα μεγάλων διαστάσεων ηλεκτρικά μοντέλα.


    Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι εκτός από τις μεμονωμένες προσπάθειές της, η QuantumScape θα δημιουργήσει μία αυτόνομη γραμμή παραγωγής μπαταριών στερεού τύπου, σε συνεργασία με τη VW, με στόχο η παραγωγή να ξεκινήσει ήδη από το 2024.
    Πηγή: Protothema.gr
  • To Pulse είναι το νέο οικονομικό, μικρό SUV της Fiat;
    To Pulse είναι το νέο οικονομικό, μικρό SUV της Fiat;

    To Fiat Pulse έχει σύγχρονο, νεανικό στυλ εντός και εκτός και θα μπορούσε να έχει και ενδιαφέρουσα τιμή.

    Η Βραζιλία στο χώρο της αυτοκίνησης φαίνεται να παίρνει τα πάνω της. Έτσι μετά το VW Nivus που θα το δούμε σύντομα και στα μέρη μας ως Taigo θα μπορούσε να γίνει το ίδιο και με το Pulse της Fiat Brazil.

    Και αυτό γιατί πρόκειται για ένα SUV που θα μπορούσε κάλλιστα να παίξει το ρόλο του εισαγωγικού και στην ευρωπαϊκή της γκάμα. Όχι μόνο από πλευράς εμφάνισης αλλά και τιμής, καθώς θα είναι εφικτό να απέχει αισθητά από το ορόσημο των 20.000 ευρώ.

    Αισθητικά το μοντέλο της Fiat Brazil έχει μοντέρνα εμφάνιση με ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες, μια αρκετά εμφατική μάσκα και μια αρκετά μεγάλη απόσταση από το έδαφος. Που μαζί με τα πλευρικά προστατευτικά, τις ποδιές αλλά και τους τονισμένους προβολείς ομίχλης και τις ράγες οροφής τονίζει το off road look.

    Αντίστοιχη είναι η λογική και στο εσωτερικό, με τη μεγάλη οθόνη των 10,1 ιντσών του συστήματος infotainment στο κέντρο του ταμπλό και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 7,0 ιντσών.

    Όσο για τους κινητήρες η βάση θα μπορούσε να είναι και στην Ευρώπη, όπως συμβαίνει και στη Βραζιλία, ο τρικύλινδρος turbo των 1.000 κυβικών, ενώ δεν θα πρέπει να αποκλείεται ούτε η χρήση των γνωστών συνόλων της πρώην πια PSA ούτε και κάποια μορφή εξηλεκτρισμού.

    Πηγή: Newsauto.gr

  • Συνεργασίες στην ηλεκτροκίνηση αναζητά η Honda
    Συνεργασίες στην ηλεκτροκίνηση αναζητά η Honda

    O CEO της Honda ανακοίνωσε επίσημα πως η εταιρία του αναζητά τη συνεργασία με άλλους κατασκευαστές για την ανάπτυξη ηλεκτρικής τεχνολογίας και διαμοιρασμό του κόστους εξέλιξης που θα βοηθήσει στην αύξηση του κέρδους από τα ηλεκτρικά μοντέλα που σήμερα είναι πολύ χαμηλό.

    Άρθρο στο Reuters αναφέρει πως κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου ο CEΟ της Honda, Toshihiro Mibe τόνισε πως η εταιρία του είναι ανοιχτή στο ενδεχόμενο συνεργασιών επάνω στην ηλεκτροκίνηση εφόσον αυτές πληρούν τις προϋποθέσεις και τα κριτήρια της Honda. Μέσω των συνεργασιών και του διαμοιρασμού των εξόδων σε επίπεδο εξέλιξης και παραγωγής μπορεί να βελτιωθεί το περιθώριο κέρδους που προσφέρει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, κάτι που είναι απαραίτητο για την βιωσιμότητα της ηλεκτροκίνησης αυτή τη στιγμή που η εμπορική δυναμικής της δεν είναι πλήρως ανεπτυγμένη.

    Παρότι εμμέσως ο Mibe έκανε σαφές πως η ηλεκτροκίνηση δεν είναι προς το παρόν επικερδής τόνισε πως οι εκτιμήσεις των ειδικών προβλέπουν σημαντική πτώση των τιμών των ηλεκτρικών αυτοκινήτων τα επόμενα χρόνια καθώς θα υπάρχει ταυτόχρονη ανάπτυξη της τεχνολογίας αλλά και του αριθμού πωλήσεων. Πάντως τα σημερινά δεδομένα ευνοούν σίγουρα μεγάλους ομίλους όπως αυτός της VW, της Stellantis και των Renault-Nissan-Mitsubishi οι οποίοι είναι ευκολότερο να διαχειριστούν τα υψηλά κόστη εξέλιξης των νέων ηλεκτρικών μοντέλων.
    Θυμίζουμε πως η Honda συνεργάζεται με την GM με την οποία έχει αναπτύξει μια κοινή πλατφόρμα, την e: Architecture, η οποία θα χρησιμοποιεί τις πρωτοποριακές μπαταρίες Utium της GM.
    Πηγή: Protothema.gr
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Ένα VW Transporter κελί... Το Amarok της ABT με 302 PS »
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς