Η υβριδική έκδοση του νέου Hyundai Sonata διαθέτει ένα πρωτοποριακό σύστημα για να φορτίζει η μπαταρία του ηλεκτροκινητήρα του.
Σύμφωνα με τη Hyundai, το συγκεκριμένο σύστημα, που ανήκει στο βασικό εξοπλισμό, μπορεί να φορτίζει καθημερινά την μπαταρία σε ποσοστό από 30% έως και 60%, ενώ με έξι ώρες ημερήσιας φόρτισης η αυτονομία του οχήματος μπορεί να αυξηθεί (ετησίως) έως και 1.300 km. Όταν η ηλιακή ενέργεια ενεργοποιεί την επιφάνεια της οροφής, δημιουργούνται ζεύγη ηλεκτρονίων που παράγουν την εν λόγω ενέργεια, η οποία στη συνέχεια μετατρέπεται σε κανονική τάση και στη συνέχεια αποθηκεύεται στη μπαταρία. «Η τεχνολογία ηλιακών πάνελ αποτελεί ένα καλό παράδειγμα το πως η Hyundai κινείται προς την καθιέρωσης της ως κατασκευαστής καθαρής κινητικότητας. Η συγκεκριμένη τεχνολογία επιτρέπει στους πελάτες μας να αντιμετωπίσουν ενεργά το θέμα των εκπομπών», τονίζει ο Heui Won Yang, Αντιπρόεδρος και επικεφαλής της μονάδας Tech Body του Hyundai Motor Group.
Το Sonata Hybrid εφοδιάζεται με έναν δίλιτρο κινητήρα Smartstream G2.0 GDi HEV (συνολική απόδοση 195 ίπποι), ο οποίος συνδυάζεται με ένα ειδικά εξελιγμένο για υβριδικά μοντέλα αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων. Το συγκεκριμένο κιβώτιο διαθέτει τεχνολογία Active Shift Control, η οποία ελέγχει τον ηλεκτροκινητήρα για να ευθυγραμμίσει τις ταχύτητες περιστροφής του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων μειώνοντας το χρόνο αλλαγής ταχυτήτων κατά 30%. Τέλος να αναφέρουμε ότι η Hyundai δεν πρόκειται να φέρει στην ευρωπαϊκή αγορά το Sonata Hybrid, καθώς θα διατεθεί μόνο στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού.