Η Ford πάτησε γερά τα πόδια της στις Η.Π.Α., συμπεριλαμβανομένου του Focus και του hot αδελφού RS. Αλλά δεδομένου ότι το σημερινό Focus εξακολουθεί να ζει στην Ευρώπη, το Blue Oval μπορεί πραγματικά να αναμένει ένα επίκαιρο RS μοντέλο που θα ανακοινωθεί σύντομα.
Ο Joe Hinrichs, πρόεδρος της Ford, άφησε αρκετά υπονοούμενα σε μια πρόσφατη συνέντευξη. Ο ίδιος λοιπόν διέρρευσε ότι το νέο Focus RS είναι στο δρόμο. Όχι μόνο αυτό, αλλά σημείωσε ότι η εταιρεία μπορεί πολύ καλά να δουλέψει επάνω στην ηλεκτροκίνηση επιδιώκοντας την απόδοση. “Ο κόσμος αλλάζει και έχουμε καινούργιες επιλογές σε επίπεδο κινητήρων” σημειώνει ο Hinrichs. Όταν πιέστηκε να απαντήσει για την πιθανότητα υβριδισμού, είπε ότι “η ηλεκτροδότηση” θα μπορούσε να είναι στις κάρτες. Όχι, ένα πλήρως ηλεκτρικό Focus RS πιθανώς δεν θα συμβεί. Τουλάχιστον όχι μέσα στα επόμενα χρόνια. Αλλά η ηλεκτροκίνηση θα μπορούσε να είναι μια πραγματική επιλογή για το μελλοντικό Focus. Το μόνο πρόβλημα, σημειώνει ο Hinrichs, είναι να βρούμε τους σωστούς αγοραστές.
“Το Prius έθεσε το πρότυπο ως ένα διαφορετικό είδος οχήματος”, αναφέρει στη συνέντευξη. Αλλά η δουλειά μας τώρα είναι να κάνουμε τους καταναλωτές να δουν τον υβριδισμό ως δοκιμασμένη τεχνολογία και όχι ως επιστημονικό έργο, αυξάνοντας την απόδοση στα αυτοκίνητά μας. Ήδη η Ford έχει σχεδιάσει στην Ευρώπη το ήπιο-υβριδικό σύστημα για τα Focus και Fiesta του 2020. Και τα δύο αυτοκίνητα θα χρησιμοποιήσουν τον ίδιο τριών κυλίνδρων EcoBoost 1.0 λίτρου που συνδυάζεται με μια ενσωματωμένη μίζα / γεννήτρια (BISG), βελτιώνοντας και στα δυο την οικονομία καυσίμου. Η Ford εισάγει επίσης και ήπιες υβριδικές εκδόσεις των Transit και Transit Custom. Έτσι, ένα Focus RS με αντίστοιχη τεχνολογία δεν είναι τόσο μακριά…
“Το Prius έθεσε το πρότυπο ως ένα διαφορετικό είδος οχήματος”, αναφέρει στη συνέντευξη. Αλλά η δουλειά μας τώρα είναι να κάνουμε τους καταναλωτές να δουν τον υβριδισμό ως δοκιμασμένη τεχνολογία και όχι ως επιστημονικό έργο, αυξάνοντας την απόδοση στα αυτοκίνητά μας. Ήδη η Ford έχει σχεδιάσει στην Ευρώπη το ήπιο-υβριδικό σύστημα για τα Focus και Fiesta του 2020. Και τα δύο αυτοκίνητα θα χρησιμοποιήσουν τον ίδιο τριών κυλίνδρων EcoBoost 1.0 λίτρου που συνδυάζεται με μια ενσωματωμένη μίζα / γεννήτρια (BISG), βελτιώνοντας και στα δυο την οικονομία καυσίμου. Η Ford εισάγει επίσης και ήπιες υβριδικές εκδόσεις των Transit και Transit Custom. Έτσι, ένα Focus RS με αντίστοιχη τεχνολογία δεν είναι τόσο μακριά…
Πηγή: Protothema.gr