Κρήτη: Μαίνεται η φωτιά στα Χανιά - Ισχυρές πυροσβεστικές δυνάμεις δίνουν μάχη για την κατάσβεσή της ...
Κασσελάκης κατά των «87»: Θα πιουν τα πικρά ποτήρια των επιλογών τους - Ψηφίζουμε Συνέδρους ...
Εμπορικός Σύλλογος Πύργου: Ο κατάλογος των θυμάτων στο δρόμο καρμανιόλα Πύργου-Καλό-Νερό Τσάκωνα δεν έχει τελειωμό ...
Επιτυχημένη συνάντηση εργασίας στην Αμαλιάδα για την προαγωγή του μητρικού θηλασμού, στο πλαίσιο της παρέμβασης ΑΜΑΛΘΕΙΑ ...
Νυχτερινό ρεύμα: Σε ισχύ από την 1η Νοεμβρίου - Ποιες ώρες θα ισχύει
Νετανιάχου: Η συμφωνία εκεχειρίας πρέπει να διασφαλίζει το Ισράηλ από την απειλή της Χεζμπολάχ ...
Φλώρινα-Διαρροή μονοξειδίου του άνθρακα σε ξενοδοχείο: Εκτός ΜΕΘ ο 55χρονος – Καλή η κατάσταση της υγείας του ...
Πύργος: Θρήνος για την 45χρονη Μαρία Παρασκευοπούλου από το Λάνθι, που χάθηκε σε τροχαίο δυστύχημα ...
Κολυδάς για τις φονικές πλημμύρες στην Ισπανία: Το φαινόμενο της «χαόνης» είναι το κλειδί για το χάος στη Βαλένθια ...
Ανδρουλάκης: Το ΠΑΣΟΚ θα έρθει με φόρα για να λυτρώσει τον λαό από την κυβέρνηση της ΝΔ ...
H Skoda ανοίγεται πλέον ολοκληρωτικά στα σχέδιά της για την επόμενη ημέρα, τα οποία περιλαμβάνουν οπωσδήποτε και την στροφή προς την ηλεκτροκίνηση.
Σε ανακοίνωσή της για τα πεπραγμένα της χρονιάς, έδωσε στην δημοσιότητα κάποια πρώτα σχέδια για τα νέα Superb και Kodiaq τα οποία θα παρουσιαστούν αργότερα μέσα στη χρονιά.
Παράλληλα το Kamiq και το Scala θα έχουν ένα μικρό facelift ενώ μέσα στα υπόλοιπα πλάνα της εταιρίας υπάρχουν και τρία αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα που θα παρουσιαστούν μέχρι το 2026.
Ένα ακόμα αυτοκίνητο που ετοιμάζει η Skoda είναι το νέο Kodiaq το οποίο θα βασίζεται πάνω στο επόμενης γενιάς Tiguan, που όμως θα προηγηθεί στο λανσάρισμά του στην αγορά. Τα τέσσερα αυτά μοντέλα θα είναι μάλλον και τα τελευταία στο γκρουπ VW που θα έχουν κινητήρες εσωτερικής καύσης πριν γίνουν όλα ηλεκτρικά προς τα τέλη της δεκαετίας. Από τα σκίτσα που δόθηκαν στην δημοσιότητα από την ίδια την Skoda βλέπουμε τις βασικές σχεδιαστικές γραμμές που θα ακολουθήσει η εταιρία στην περίπτωση του Superb με στοιχεία που μπορούν να περάσουν και στα υπόλοιπα επερχόμενα μοντέλα.
Η εικόνα μας δείχνει μία πολύ σύγχρονη μετεξέλιξη των βασικών γραμμών της σχεδιαστικής γλώσσας της εταιρίας, με την κλασική πλέον μάσκα να γίνεται πιο μοντέρνα και δυναμική και την αισθητική στο πλάι και πίσω να αποκτά μία πιο εκλεπτυσμένη διάσταση που αναδεικνύει τον premium χαρακτήρα του μοντέλου.
Όσο για τα μηχανικά μέρη, δεν αναμένεται να υπάρξουν κάποιες σημαντικές αλλαγές, τουλάχιστον σε ότι αφορά την γκάμα των κινητήρων. Κάτι που σημαίνει ότι σε πρώτη φάση θα υπάρχουν τα ήδη γνωστά μηχανικά σύνολα βενζίνης και πετρελαίου μαζί με Plug-in υβριδικές εκδόσεις.
Αργότερα στην πορεία εξέλιξης του μοντέλου ίσως προστεθεί και κάποια καθαρά ηλεκτρική έκδοση, αν και στην Skoda πιστεύουν ότι ακόμα και μετά το ορόσημο του 2030 τουλάχιστον ένα 30% των πωλήσεών τους παγκόσμια θα είναι με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Πηγή: Protothema.gr
Το Kamiq παρουσιάστηκε το 2019 και οι άνθρωποι της Skoda μεθοδεύουν ήδη το facelift τού μικρότερου crossover μοντέλου στην γκάμα της. Οι δοκιμές εξέλιξής του έχουν ξεκινήσει ήδη επί αυστριακού εδάφους και οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι οι αλλαγές αφορούν κυρίως στο εμπρός και στο πίσω μέρος του αμαξώματος.
Πιο αναλυτικά, η εμπρός μάσκα έχει ανασχεδιαστεί, οι προφυλακτήρες είναι πιο ογκώδεις και οι αεραγωγοί έχουν διαφορετικό μοτίβο, συγκριτικά με ό,τι ισχύει στο υπάρχον μοντέλο. Πέραν αυτών, φαίνεται ότι θα διατηρηθεί η διαχωρισμένη μορφοποίησή τους μεταξύ των φώτων ημέρας και των εμπρός προβολέων.
Στο πίσω μέρος, βάσει των έως τώρα πληροφοριών, οι αλλαγές στο επανασχεδιασμένο Kamiq θα αφορούν στην τοποθέτηση νέων LED φωτιστικών σωμάτων.
Ουσιαστικές αλλαγές δεν υπάρχουν στην γκάμα των κινητήρων, με τους οποίους διατίθεται το Kamiq στη ευρωπαϊκή αγορά. Ωστόσο, αναμένεται να έχουν κάποια βελτίωση αναφορικά με μειωμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.
Θυμίζουμε ότι κάτω από το καπό του Kamiq υπάρχουν τόσο ο 1.0 TSI των 95 ίππων και των 110 ίππων, αντίστοιχα, όσο και o 1.5 TSI των 150 ίππων. Οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να το αποκτήσουν και με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων, πέραν των χειροκίνητων πέντε σχέσεων (στην εκδοχή των 95 ίππων) ή έξι σχέσεων.
Πηγή: Protothema.gr
Ένα νέο μοντέλο θα προστεθεί σύντομα στη γκάμα της VW. Θα είναι διαθέσιμο ακόμα και με κινητήρα χωρητικότητας 1.0 λίτρου.
Η κατηγορία των οχημάτων ελευθέρου χρόνου κερδίζει συνεχώς έδαφος. Τα λεγόμενα Crossover και SUV οχήματα έχουν γίνει τα αγαπημένα όσων θέλουν να αποκτήσουν αυτοκίνητο. Το φαινόμενο είναι παγκόσμιο και η Ελλάδα είναι από τι χώρες που ακολουθούν αυτήν την τάση. Χαρακτηριστικά άλλωστε και τα νούμερα, όπου από τις αρχές του έτους, το 45,9% των αυτοκινήτων που έχουν ταξινομηθεί, αφορούν SUV…
Η VW διαθέτει στη γκάμα της πληθώρα τέτοιων μοντέλων. Πολύ σύντομα θα ρίξει στην αγορά ένα ακόμη και συγκεκριμένα το Taigο. Πρόκειται για ένα μικρό Crossover μοντέλο που έχει μήκος 4,27 μέτρα και βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το T-Cross. Χαρακτηριστικό του γερμανικού μοντέλου είναι η σπορ σχεδίαση που παραπέμπει σε coupe μοντέλο. Ένα χαρακτηριστικό που το συναντούμε πλέον σε διάφορες κατηγορίες, καθώς οι εταιρείες θέλουν αν προσεγγίσουν αγοραστές από όλα τα ηλικιακά γκρουπ.
Διαθέσιμοι κινητήρες
Εσωτερικά το Taigο παραπέμπει στο νέο Polo, με την μεγάλη οθόνη να ξεχωρίζει στην κεντρική κονσόλα όπως και η ψηφιακή οθόνη στον πίνακα οργάνων. Από πλευράς χώρων το πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 438 λίτρα, νούμερο αρκετά ικανοποιητικό ακόμα και για μία τετραμελή οικογένεια.
Σε λίγες εβδομάδες
Στην Ελλάδα το γερμανικό μοντέλο θα κάνει την εμφάνισή του πολύ σύντομα. Σύμφωνα με πληροφορίες αναμένονται να έρθουν αρκετά αυτοκίνητα τα οποία αρχικά θα δούμε στις αντιπροσωπείες αρχές του νέου έτους. Από εκεί και πέρα τα πρώτα που θα παραδοθούν σε πελάτες θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους τον Φεβρουάριο του 2022.
Ο Δανός κατασκευαστής ήδη έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες εξέλιξης ενός νέου μοντέλου υψηλών επιδόσεων, το οποίο θα αντικαταστήσει το TSR-S.
Οι Subaru και Toyota σκέφτονται σοβαρά την δημιουργία υβριδικών εκδόσεων στα BRZ και GR 86.
H start-up εταιρεία βρίσκεται σε διαδικασία εξέλιξης ενός νέου τύπου μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
To Fiat Pulse έχει σύγχρονο, νεανικό στυλ εντός και εκτός και θα μπορούσε να έχει και ενδιαφέρουσα τιμή.
Η Βραζιλία στο χώρο της αυτοκίνησης φαίνεται να παίρνει τα πάνω της. Έτσι μετά το VW Nivus που θα το δούμε σύντομα και στα μέρη μας ως Taigo θα μπορούσε να γίνει το ίδιο και με το Pulse της Fiat Brazil.
Και αυτό γιατί πρόκειται για ένα SUV που θα μπορούσε κάλλιστα να παίξει το ρόλο του εισαγωγικού και στην ευρωπαϊκή της γκάμα. Όχι μόνο από πλευράς εμφάνισης αλλά και τιμής, καθώς θα είναι εφικτό να απέχει αισθητά από το ορόσημο των 20.000 ευρώ.
Αντίστοιχη είναι η λογική και στο εσωτερικό, με τη μεγάλη οθόνη των 10,1 ιντσών του συστήματος infotainment στο κέντρο του ταμπλό και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 7,0 ιντσών.
Όσο για τους κινητήρες η βάση θα μπορούσε να είναι και στην Ευρώπη, όπως συμβαίνει και στη Βραζιλία, ο τρικύλινδρος turbo των 1.000 κυβικών, ενώ δεν θα πρέπει να αποκλείεται ούτε η χρήση των γνωστών συνόλων της πρώην πια PSA ούτε και κάποια μορφή εξηλεκτρισμού.
Πηγή: Newsauto.gr
Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]
Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης
Copyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.