Η Hyundai επενδύει στο ηλεκτρικό μέλλον των αγώνων παρουσιάζοντας το νέο Veloster N ETCR, το πρώτο ηλεκτρικό αγωνιστικό μοντέλο της που έχει προετοιμαστεί σύμφωνα με τους κανονισμούς του νέου θεσμού αγώνων ταχύτητας ETRC.
Αν και βάση αποτέλεσε το Veloster N, η ηλεκτρική αγωνιστική εκδοχή του είναι κάτι ριζικά διαφορετικό σε μηχανολογικό επίπεδο. Σαφώς λοιπόν το πιο χαρακτηριστικό στοιχείο του νέου αγωνιστικού μοντέλου είναι οι τέσσερις ηλεκτροκινητήρες που μάλιστα είναι τοποθετημένοι στο κέντρο του αμαξώματος και τροφοδοτούν τους πίσω τροχούς. Πρόκειται για μια διάταξη που υιοθετείται για πρώτη φορά από την Hyundai Motorsport.
Από τα λίγα που αποκάλυψε η Hyundai σχετικά με τις προδιαγραφές του Veloster N ETCR θα σημειώσουμε την μπαταρία των 65kWh και το συνολικό βάρος 1.700 κιλών ενώ υπολογίζεται πως η απόδοση θα πρέπει να πλησιάζει τους 700 ίππους, όσους δηλαδή έχει και το Cupra e-Racer που θα αγωνίζεται στο αντίστοιχο πρωτάθλημα.