Το νέο Mitsubishi L200, στη νέα έκτη και αρκετά αναβαθμισμένη γενιά, εμφανίζεται καλύτερο από ποτέ, συμβιβάζοντας μάλιστα ετερόκλητες δυνατότητες αναλογικά με το χαρακτήρα του.
Η βασική τετρακίνηση είναι η Easy-Select 4WD, ενώ όσοι το επιθυμούν, δύναται να επιλέξουν το νέο L200 με το νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων με το σύστημα τετρακίνησης Super-Select 4WD, το οποίο διαθέτει δύο μπλοκέ διαφορικά, κεντρικό και πίσω, κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων και τέσσερα νέα προγράμματα λειτουργίας (Gravel, Mud/Snow, Sand και Rock). Αυτά σε συνδυασμό με το Hill Descent Control, δημιουργούν το απόλυτο όχημα στην εκτός δρόμου χρήση. Η ακαμψία του πλαισίου και η βελτιωμένη ανάρτηση λειτουργούν καταλυτικά και στην οδική συμπεριφορά του pick up της Mitsubishi. Νέα ελατήρια και νέα αμορτισέρ τοποθετήθηκαν εμπρός, ενώ πίσω προστέθηκε ένα επιπλέον φύλλο σούστας (έξι στο σύνολό τους).
Εν κινήσει, το νέο L200 μετατρέπεται εύκολα σε εργαλείο εκτός δρόμου με την ολοκληρωτική τετρακίνηση (με κοντά και αργό) να το κάνει να μοιάζει με… κάβουρα ικανό μάλιστα να σκαρφαλώσει παντού. Από την άλλη πλευρά, στην άσφαλτο, εμφανίζεται σημαντικά πιο άνετο και πιο προοδευτικό στις απαιτήσεις συγκριτικά με το απερχόμενο, κλείνοντας λίγο την ψαλίδα που το χώριζε από τα μεγάλα και ικανά τζιποειδή. Στη χώρα μας διατίθεται ήδη σε τιμές που ξεκινούν για το διπλοκάμπινο από τα 28.700 ευρώ.
Πηγή: Protothema.gr