Η MINI έχει διαρρεύσει το GP John Cooper Works κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, τώρα όμως έχει εντοπιστεί ένα πρωτοποριακό πρωτότυπο κάπου στη Γερμανία. Για να μάθουμε περισσότερα…
Το σπορ στυλ συνεχίζεται και πάλι, με ειδικά φτερά και καπάκια καθρεφτών σε ασημί ή χρωμιωμένη απόχρωση. Μπορούμε επίσης να δούμε τις κόκκινες πλευρικές λωρίδες, τα λογότυπα και τους τέσσερις ακτίνες των ζαντών που από μέσα υιοθετούν ένα σύστημα πέδησης υψηλής απόδοσης με κόκκινες δαγκάνες. Άλλα αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά του στιλ περιλαμβάνουν ένα τεράστιο σπόιλερ και έναν τροποποιημένο προφυλακτήρα με νέο περιθώριο που εισρέει αέρα στα πίσω φτερά. Υπάρχει επίσης ένα διπλό σύστημα εξάτμισης τοποθετημένο στο κέντρο και λογότυπα GP στην πίσω πόρτα.
Ενώ η MINI δεν έχει αποκαλύψει επίσημα το αυτοκίνητο, η εταιρεία έχει ήδη αποκαλύψει πολλά γι αυτό. Τον Ιούνιο, η αυτοκινητοβιομηχανία επιβεβαίωσε ότι το μοντέλο θα διαθέτει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα TwinPower Turbo που θα παράγει περισσότερα από 300 PS. Ενώ οι τελικοί αριθμοί αποτελούν ακόμη γρίφο, το GP αναμένεται να χρησιμοποιήσει τον ίδιο υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο 2.0 λίτρων κινητήρα που κοσμεί με την παρουσία του την BMW M235i Gran Coupe των 306 PS με ροπή 450 Nm.
Εκτός από τον ισχυρό κινητήρα, η MINI επιβεβαίωσε ότι το GP θα έχει “ειδικά ρυθμισμένη ανάρτηση”, βελτιστοποιημένη κατασκευή και ακριβείς αεροδυναμικές ιδιότητες. Εκείνη την εποχή, η εταιρεία ισχυρίστηκε πως θα αποτελέσει “σημείο αναφοράς στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων”, ενώ η παραγωγή του θα περιοριστεί στις 3.000 μονάδες με τις παραδόσεις να ξεκινούν το επόμενο έτος. Στο γύρω του Nordschleife το ισχυρό MINI έγραψε λιγότερα από οκτώ λεπτά – αυτό σημαίνει 23 δευτερόλεπτα ταχύτερα από τον προκάτοχό του.
Πηγή: Protothema.gr