Παρασκευή, 25 Οκτωβρίου 2019 15:28

Η Chevrolet Corvette θα χρησιμοποιεί σύστημα τεχνητού ήχου

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Ο ήχος που θα απολαμβάνουν οι επιβάτες της νέας Chevrolet Corvette θα προέρχεται ως ένα βαθμό από τον V8 κινητήρα αλλά θα βελτιώνεται και από σύστημα ψηφιακής διαμόρφωση των ηχητικών συχνοτήτων

Η νέα κεντρομήχανη Chevrolet Corvette είναι φυσικά ένα από τα πιο καυτά νέα στο χώρο των sportscars οπότε οι συχνές αναφορές στις προδιαγραφές της δεν αποτελεί κάτι περίεργο. Πρόσφατα λοιπόν κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο η πληροφορία πως το αυτοκίνητο διαθέτει ένα σύστημα τεχνητής διαμόρφωσης και μετάδοσης του ήχου του κινητήρα από τα ηχεία στην καμπίνα.

Τα συστήματα αυτού του είδους δεν είναι κάτι νέο καθώς πλέον η παρουσία τους πληθαίνει σε αυτοκίνητα με σπορ χαρακτήρα ως στοιχείο τόνωσης της απολαυστικής τους πλευράς. Αυτό βέβαια έχει προκύψει και ως μια λύση που έχουν βρει οι κατασκευαστές ώστε να αντιμετωπίσουν τους συνεχώς αυστηρότερους κανονισμούς σχετικά με τον εκπεμπόμενο θόρυβο. Έτσι από την στιγμή που αναγκαστικά οι κινητήρες και οι εξατμίσεις θα πρέπει να γίνουν πιο αθόρυβοι, η δημιουργία τεχνητού θορύβου από τα ηχεία είναι ένας τρόπος ώστε να διατηρηθεί η ξεχωριστή αίσθηση προς τον οδηγό.

Πάντως μετά την είδηση σχετικά με το εν λόγω σύστημα της Corvette η Chevrolet δεν παρέλειψε να εκδώσει μια διευκρινιστική δήλωση στην οποία αναφέρει καθησυχαστικά πως ο ήχος που θα φθάνει στα αφτιά των επιβατών της Corvette δεν θα είναι τεχνητός. Βασική πηγή του θα είναι ο ήχος που πηγάζει από τον θηριώδη ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα των 6.2 λίτρων. Από εκεί και πέρα το σύστημα διαμόρφωσης ήχου θα επεξεργάζεται και θα εκπέμπει μόνο ορισμένες συχνότητες οι οποίες λόγω των κανονισμών φιλτράρονται από τον θόρυβο μεταδίδεται στο εξωτερικό του αυτοκινήτου.

Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 25 Οκτωβρίου 2019 18:32

Σχετικά Άρθρα

  • H τεχνολογικά εξελιγμένη Chevrolet Corvette ZR1
    H τεχνολογικά εξελιγμένη Chevrolet Corvette ZR1

    H Chevrolet προετοιμάζει τη νέα γενιά της Corvette ZR1, η οποία θα διαφέρει σημαντικά σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.

    Η τωρινή γενιά της Chevrolet Corvette, που αποτελεί την 8η κατά σειρά από το 1953, έκανε την εμφάνισή της στην αγορά το 2020 και έκτοτε η αμερικάνικη εταιρεία εξελίσσει και παρουσιάζει τις πιο σπορ εκδόσεις της.

    Μία από αυτές είναι η ZR1, η οποία από το 1970 και έπειτα αποτελεί μία από τις πιο αγαπημένες κυρίως των Αμερικανών πελατών. Η Chevrolet έχει έτοιμη την συγκεκριμένη έκδοση, που φέρει τον κωδικό Corvette C8 ZR1 και η οποία προγραμματίζεται να παρουσιάσει εντός του καλοκαιριού

    Μέχρι να συμβεί αυτό, ο κατασκευαστής φροντίζει να δίνει στη δημοσιότητα κάποιες teaser φωτογραφίες του αυτοκινήτου, όπως και ένα σύντομο βίντεο στο διαδίκτυο που δημιουργεί προσδοκίες και μυστήριο αναφορικά με την καινούργια έκδοση του εν λόγω supercar.

    Σύμφωνα με αναφορές στον αμερικανικό Τύπο, η καινούργια Corvette ZR1 θα έχει κάτω από το καπό της, έναν νέο twin-turbo V8 κινητήρα, κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά στην ιστορία της.

    Πρόκειται γι’ αυτόν που τον έχουν ονομάζει Gemini. Το δίδυμον του προσδιορισμού του αφορά στο γεγονός ότι αυτός έχει προέλθει από τη συνένωση δύο τετρακύλινδρων σε σειρά κινητήρων της εταιρείας.

    Ο κινητήρας αυτός τοποθετείται ήδη στην Corvette Z06, όμως εκεί είναι ατμοσφαιρικός, χωρίς υπερτροφοδότηση. Στη συγκεκριμένη έκδοση, η χωρητικότητά του είναι 5,5 λίτρα και αποδίδει ισχύ 650 ίππους και ροπή 881 Nm.

    Λογικά, λόγω της ύπαρξης υπερτροφοδότη, οι αντίστοιχες τιμές της νέας ZR1 θα είναι σημαντικές αυξημένες σε σχέση με την Ζ06.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η θρυλική αγωνιστική Corvette
    Η θρυλική αγωνιστική Corvette

    Μια αιθαλή Corvette που έχει κατακτήσει πολλούς τίτλους έρχεται στο προσκήνιο θυμίζοντας πρωτίστως την μακρόχρονη ιστορία της.

    Η Chevrolet Corvette C5-R GT1 έγραψε ιστορία σε διάφορες αγωνιστικές διαδρομές ανά τον κόσμο. Κατασκευαζόταν από το 1999 μέχρι το 2004 και νίκησε στους 31 από τους συνολικά 55 αγώνες στους οποίους έλαβε μέρος.
    Νούμερα ασύλληπτα για το επίπεδο του ανταγωνισμού σε κατηγορίες όπως οι GT, GTS/GT1 και GTO. Ωστόσο, οι μεγαλύτερές της επιτυχίες ήρθαν στους αγώνες αντοχής. Η Chevrolet Corvette C5-R GT1 κατέκτησε τους 24ωρους αγώνες αντοχής της Daytona και του Le Mans, καθώς και τον 12ωρο του Sebring, λίγο πριν αντικατασταθεί το 2005 από τη CR.6.



    Μόλις 11 κατασκευάστηκαν και η συγκεκριμένη που τώρα έχουμε μπροστά μας είναι η 7η μονάδα και είναι του 2002. Λειτούργησε ως εφεδρική, πριν τελικά πουληθεί στην SRT, με την οποία αγωνίστηκε στις κατηγορίες Belcar, GT FFSA και FIA GT. Ο κινητήρας της Chevrolet Corvette C5-R GT1 ήταν ένας πανίσχυρος V8 με τεράστια χωρητικότητα στα 7,0 λίτρα και απόδοση 620 ίππους και 770 Nm ροπής
    Τη μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς αναλάμβανε ένα 6τάχυτο ή 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή ένα σειριακό 6τάχυτο κιβώτιο.

    Η συγκεκριμένη Chevrolet Corvette C5-R GT1 αποκαταστάθηκε μεταξύ 2016 και 2019 από την Arts and Recs, η οποία τώρα αναμένει προσφορές για να την πουλήσει όσο ακριβότερα μπορεί σε κάποιον εύπορο petrolhead.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;
    Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;

    Ένα νέο μοντέλο θα προστεθεί σύντομα στη γκάμα της VW. Θα είναι διαθέσιμο ακόμα και με κινητήρα χωρητικότητας 1.0 λίτρου.

    Η κατηγορία των οχημάτων ελευθέρου χρόνου κερδίζει συνεχώς έδαφος. Τα λεγόμενα Crossover και SUV οχήματα έχουν γίνει τα αγαπημένα όσων θέλουν να αποκτήσουν αυτοκίνητο. Το φαινόμενο είναι παγκόσμιο και η Ελλάδα είναι από τι χώρες που ακολουθούν αυτήν την τάση. Χαρακτηριστικά άλλωστε και τα νούμερα, όπου από τις αρχές του έτους, το 45,9% των αυτοκινήτων που έχουν ταξινομηθεί, αφορούν SUV…

    Η VW διαθέτει στη γκάμα της πληθώρα τέτοιων μοντέλων. Πολύ σύντομα θα ρίξει στην αγορά ένα ακόμη και συγκεκριμένα το Taigο. Πρόκειται για ένα μικρό Crossover μοντέλο που έχει μήκος 4,27 μέτρα και βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το T-Cross. Χαρακτηριστικό του γερμανικού μοντέλου είναι η σπορ σχεδίαση που παραπέμπει σε coupe μοντέλο. Ένα χαρακτηριστικό που το συναντούμε πλέον σε διάφορες κατηγορίες, καθώς οι εταιρείες θέλουν αν προσεγγίσουν αγοραστές από όλα τα ηλικιακά γκρουπ.

    Διαθέσιμοι κινητήρες

    Εσωτερικά το Taigο παραπέμπει στο νέο Polo, με την μεγάλη οθόνη να ξεχωρίζει στην κεντρική κονσόλα όπως και η ψηφιακή οθόνη στον πίνακα οργάνων. Από πλευράς χώρων το πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 438 λίτρα, νούμερο αρκετά ικανοποιητικό ακόμα και για μία τετραμελή οικογένεια.

    Η γκάμα με τα μηχανικά σύνολα αποτελείται μόνο από κινητήρες βενζίνης χωρητικότητας 1.0 και 1.5 λίτρων. Στην πρώτη περίπτωση θα υπάρχουν διαθέσιμες δύο εκδόσεις, με 95 και 110 ίππους. Στη δεύτερη, η ισχύς θα φτάνει τους 150 ίππους. Η κίνηση θα μεταδίδεται μόνο στους εμπρός τροχούς και δεν θα υπάρξει έκδοση 4×4. Αναφορικά με το κιβώτιο ταχυτήτων ο πελάτης θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε χειροκίνητο και αυτόματο διπλού συμπλέκτη.

    Σε λίγες εβδομάδες

    Στην Ελλάδα το γερμανικό μοντέλο θα κάνει την εμφάνισή του πολύ σύντομα. Σύμφωνα με πληροφορίες αναμένονται να έρθουν αρκετά αυτοκίνητα τα οποία αρχικά θα δούμε στις αντιπροσωπείες αρχές του νέου έτους. Από εκεί και πέρα τα πρώτα που θα παραδοθούν σε πελάτες θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους τον Φεβρουάριο του 2022.

    Πηγή: Newsauto.gr

  • Στα σκαριά το νέο hypercar της Zenvo
    Στα σκαριά το νέο hypercar της Zenvo

    Ο Δανός κατασκευαστής ήδη έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες εξέλιξης ενός νέου μοντέλου υψηλών επιδόσεων, το οποίο θα αντικαταστήσει το TSR-S.

    Το σχέδιο επέκτασης της Zenvo με νέα μοντέλα και ακόμα πιο δυναμικές εκδόσεις, στοχεύει στην αύξηση του όγκου των πωλήσεων και στην είσοδό της στην αμερικανική αγορά.

    Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια η Zenvo αναμένεται να παρουσιάσει το υβριδικό μοντέλο με το οποίο θα συνεχίσει την παρουσία της ανάμεσα στα hypercars της εποχής. Η εταιρεία με έδρα τη Δανία, ιδρύθηκε το 2004 παράγοντας αρχικά σε 15 μονάδες το ST1 των 1.089 ίππων (από το 2009 έως το 2016). Ακολούθησε το TS1 GT και στη συνέχεια το TSR που ήταν μόνο για πίστα.

    Το TSR-S, που έκανε το ντεμπούτο του στο φετινό Goodwood Festival of Speed, είναι μία νόμιμη για χρήση στο δρόμο έκδοση του TSR, η οποία κοστολογείται λίγο πάνω από 1,5 εκατομμύρια ευρώ. Το TSR-S εφοδιάζεται με έναν twin turbo V8 κινητήρα με χωρητικότητα 5,8 λίτρων, ο οποίος επιτρέπει την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητά του είναι 325 χλμ./ώρα.

    Η Zenvo ωστόσο, εργάζεται ήδη πάνω σε ένα άλλο μοντέλο που θα μοιράζεται την πλατφόρμα του TSR-S. Ο διευθυντής προϊόντων Alberto Solera δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του πως ο κύριος στόχος για το νέο αυτοκίνητο είναι να προκαλέσει τα περισσότερα δυνατά «χαμόγελα ανά χιλιόμετρα» και αποκάλυψε πως στην ομάδα που εξελίσσει το νέο μοντέλο έχει ενταχθεί και ο πρώην σχεδιαστής της Alfa Romeo, Christian Brandt.

    Ο Solera επιβεβαίωσε ότι το νέο μοντέλο της Zenvo είναι ένα υβριδικό τετρακίνητο που θα παρουσιαστεί μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Όπως το TSR-S, θα κάνει χρήση τρισδιάστατων εκτυπωμένων εξαρτημάτων και μεγάλης ποσότητας ανθρακονήματος. Το TSR-S μόλις πήρε έγκριση τύπου στις ΗΠΑ και οι ιθύνοντες της Zenvo υποστηρίζουν πως θα μπορούσε να πουλάει 10 με 15 αυτοκίνητα ετησίως εκεί.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Αναμένοντας τη νέα Chevrolet Corvette Z06
    Αναμένοντας τη νέα Chevrolet Corvette Z06

    Μία πιο ισχυρή έκδοση της νέας Chevrolet Corvette C8 θα παρουσιαστεί και επίθσημα μέσα στις επόμενες εβδομάδες.

    Εν αναμονή της επίσημης αποκάλυψης της νέας ισχυρής Corvette Z06, η Chevrolet κατευνάζει την αγωνία των φίλων του μοντέλου μέσω της δημοσίευσης της πρώτης επίσημης φωτογραφίας του, απουσία καμουφλάζ.

    Όπως είναι έκδηλο, το αμερικανικό κεντρομήχανο sports car υιοθετεί ένα πιο επιθετικό bodykit απαρτιζόμενο από έναν μεγάλο προφυλακτήρα, φουσκωμένα φτερά, ευμεγέθεις πλευρικούς αεραγωγούς, ξεχωριστής σχεδίασης ζάντες και ένα ανασχεδιασμένο κάλυμμα για το μοτέρ.

    Διαθέσιμο θα είναι και το πακέτο Z07 Performance που θα περιλαμβάνει ακόμα πιο επιθετικούς προφυλακτήρες, μεγάλη πίσω πτέρυγα, carbon-κεραμικά φρένα και ανθρακονημάτινες ζάντες με ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 R.

    Σύμφωνα με προγενέστερα δημοσιεύματα, η Corvette Z06 θα κινείται από έναν ατμοσφαιρικό Flat-Plane V8 κινητήρα 5,5 λίτρων που θα παράγει 625 PS – με «κόφτη» στις 9.000 σ.α.λ – και θα πλαισιώνεται από 8τάχυτο διπλοσύμπλεκτο αυτόματο κιβώτιο.

    Σημειωτέον ότι στα τέλη καλοκαιριού, η Chevrolet δημοσίευσε ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον βίντεο, όπου η νέα Corvette Z06 δοκιμάζεται στις πίστες του Nurburgring και του Le Mans. Μάλιστα, δεν άργησε να ξεσπάσει και έντονη φημολογία πως το μοντέλο ολοκλήρωσε τον γύρο στην «Πράσινη Κόλαση» σε χρόνο 7:12, με την παρουσία και άλλων οχημάτων, κάτι που υποδηλώνει πως ένας χρόνος κάτω από τα εφτά (7) λεπτά μπορεί να είναι και εφικτός.

    Το ντεμπούτο της νέας Corvette Z06 είναι προγραμματισμένο για τις 26 Οκτωβρίου για να ακολουθήσουν οι εκδόσεις E-Ray, Zora και ZR1.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Τι θα λέγατε για μια σύγχρονη Toyota Corolla AE86;
    Τι θα λέγατε για μια σύγχρονη Toyota Corolla AE86;

    Μια ψηφιακή απεικόνιση από έναν ανεξάρτητο σχεδιαστή αναζωπυρώνει τις φήμες για πιθανή αναβίωση της θρυλικής Toyota Corolla AE86 της δεκαετίας του ’80

    Τη δεκαετία του ’80 η Corolla ήταν ήδη ένα πολύ δυνατό όνομα για την Toyota ενώ οι petrolheads λάτρεψαν την κουπέ εκδοχή με τον κωδικό ΑΕ86. Προσφερόταν σε έκδοση δύο και τριών όγκων, με κινητήρα 1.6 Twin Cam και 125 PS ενώ ήταν πισωκίνητη σε αντίθεση με όλες τις υπόλοιπες εκδόσεις της γκάμας της Corolla. Η ΑΕ86 παραμένει ένα από τα αυτοκίνητα σταθμούς της ιαπωνικής αυτοκινητικής ιστορίας και φυσικά πολλοί είναι αυτοί που θα ήθελαν μια σύγχρονη εκδοχή της.
    Κάτι τέτοιο πρέπει να αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Theottle, ο οποίος σε μια ψηφιακή απεικόνιση αποτυπώνει την σημερινή Corolla σε hatchback τρίθυρη έκδοση και με αρκετά δυναμικά αεροδυναμικά στοιχεία.


    Το όνομα που φαίνεται πως χρησιμοποιεί είναι Corolla Levin, με το οποίο η AE86 είχε κυκλοφορήσει σε αρκετές αγορές. Αν και η Toyota δεν έχει δηλώσει την πρόθεσή της για κάτι τέτοιο δεν μπορούμε να αποκλείσουμε ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Φήμες θέλουν την Gazoo Racing να προετοιμάζει μια Corolla GR ενώ κάποιες από αυτές θέλουν το αυτοκίνητο να χρησιμοποιεί τα μηχανικά μέρη από το Yaris GR με ακόμα πιο δυνατό κινητήρα. Σε μια τέτοια περίπτωση ίσως να προέκυπτε και μια Corolla με τρίθυρο αμάξωμα όπως έγινε και στην περίπτωση του Yaris GR.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Και υβριδικά τα Subaru BRZ και Toyota GR 86;
    Και υβριδικά τα Subaru BRZ και Toyota GR 86;

    Οι Subaru και Toyota σκέφτονται σοβαρά την δημιουργία υβριδικών εκδόσεων στα BRZ και GR 86.

    Αμφότερα τα ιαπωνικά κουπέ, που μπήκαν αισίως στη δεύτερη γενιά τους, ακολουθούν τη λογική του ατμοσφαιρικού κινητήρα, της πίσω κίνησης και του χαμηλού κέντρου βάρους, μία διάταξη που εξακολουθεί να έχει αρκετούς οπαδούς που ασπάζονται το δόγμα «fun to drive».

    Βέβαια υπάρχουν αρκετοί που απορούν για την άρνηση των τεχνικών και των δύο κατασκευαστών να τοποθετήσουν ένα ισχυρότερο μοτέρ, ίσως ενός υπερτροφοδοτούμενου συνόλου με μικρότερο κυβισμό. Πάντως ιαπωνικά μέσα ενημέρωσης αναφέρουν ότι μελλοντικά μπορεί να δούμε ακόμα πιο ισχυρές εκδόσεις, οι οποίες θα χρησιμοποιούν υβριδική τεχνολογία.

    Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με άρθρο της ιαπωνικής ιστοσελίδας Best Car Web οι μηχανικοί της Subaru θεωρούν ότι η υιοθέτηση της υβριδικής τεχνολογίας στο BRZ δεν αποτελεί σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Και αυτό γιατί όπως γνωρίζουμε το συγκεκριμένο μοντέλο έχει δημιουργηθεί σε συνεργασία με την Toyota, η οποία διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία σε υβριδικά και ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα.

    Στην περίπτωση τοποθέτησης ηλεκτρικού μοτέρ, τα Subaru BRZ και Toyota GR 86 σίγουρα θα αυξήσουν την προσφερόμενη ισχύ των κινητήρων τους, ενώ παράλληλα η τοποθέτηση της μπαταρίας στην κατάλληλη θέση θα δώσει ακόμα χαμηλότερο κέντρο βάρους. Ταυτόχρονα, η ηλεκτροκίνηση θα δώσει την ευκαιρία και στα δύο μοντέλα να ατενίζουν με αισιοδοξία το μέλλον, καθώς οι περιορισμοί στις εκπομπές ρύπων καθιστούν δυσκολότερη την ύπαρξη αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης.


    Να αναφέρουμε ότι το Subaru BRZ και το Toyota GR 86 διαθέτουν ένα ατμοσφαιρικό κινητήρα 2,4 λίτρων, που αποδίδει 231 και 235 ίππους αντίστοιχα με τη ροπή να φτάνει τα 250 Nm. Η ισχύς μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω ενός μηχανικού ή αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 6 σχέσεων, ενώ παρόμοιες και στα δύο είναι οι επιδόσεις, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 6,3 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα να φτάνει τα 240 χλμ./ώρα.
    Πηγή: Protothema.gr
  • H QuantumScape δοκιμάζει solid state μπαταρίες
    H QuantumScape δοκιμάζει solid state μπαταρίες

    H start-up εταιρεία βρίσκεται σε διαδικασία εξέλιξης ενός νέου τύπου μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

    Εδώ και αρκετό καιρό, υπάρχουν αρκετές εταιρείες οι οποίες εργάζονται πάνω στην τεχνολογία μπαταριών στερεού τύπου, που παρά την σημαντική πρόοδο που έχει σημειωθεί, προς το παρόν ακόμα δεν έχουν τοποθετηθεί σε κάποιο ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής.

    Μία από αυτές είναι και η QuantumScape Corporation, η οποία εδρεύει στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ και της οποίας ο μεγαλύτερος μέτοχος αποτελεί το VW Group. Η αμερικάνικη μπράντα ανακοίνωσε πρόσφατα ότι έχει ξεκινήσει ήδη εντατικές δοκιμές σε στοιχεία πολλαπλών διαστρωμάτων που θα τοποθετούνται σε μπαταρίες στερεού τύπου (solid state).


    Εσωτερικές πηγές αναφέρουν ότι βάση αποτελεσμάτων, τα συγκεκριμένα στοιχεία 10 διαστρωμάτων έχουν ήδη αποδείξει την ασφάλεια τους σε ότι αφορά πιθανή ανάφλεξη, όπως και την διάρκειά τους στη χρήση. Να αναφέρουμε ότι η συγκεκριμένη εταιρεία έχει ήδη ολοκληρώσει από τον Φεβρουάριο του 2021 την επιτυχημένη διαδικασία παραγωγής μπαταριών στερεού τύπου με στοιχεία 4 διαστρωμάτων. Η QuantumScape θα πρέπει να αποδείξει ότι τα συγκεκριμένα στοιχεία μπορούν να λειτουργήσουν ιδανικά στις αυξημένων κυψελών μπαταρίες που χρησιμοποιούν τα μεγάλων διαστάσεων ηλεκτρικά μοντέλα.


    Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι εκτός από τις μεμονωμένες προσπάθειές της, η QuantumScape θα δημιουργήσει μία αυτόνομη γραμμή παραγωγής μπαταριών στερεού τύπου, σε συνεργασία με τη VW, με στόχο η παραγωγή να ξεκινήσει ήδη από το 2024.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Marma Touch