Κυριακή, 03 Νοεμβρίου 2019 16:26

Μια Ducati καστομιά με έμφαση στον χρυσό

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Μπορεί να μετρά αισίως 25 χρόνια ζωής, η φοβερή και τρομερή Monster παραμένει ωστόσο η μεγάλη αγαπημένη της custom σκηνής.

Κι αυτή τη φορά είναι η Diamond Atelier από το Μόναχο αυτή που βάζει τη δική της πινελιά στο κλασικό ιταλικό μηχανάκι. Μια πινελιά με πολύ χρυσό 24 καρατίων!

Το επιχρυσωμένο πλαίσιο είναι εξόφθαλμα η πιο ορατή μετατροπή, η οποία δένει ωστόσο υπέροχα με το λαδί του χρώματος και δεν μοιάζει κραυγαλέα.

Δεν είναι όμως μόνο η έμφαση στην πολυτέλεια, αλλά και η επιμονή στην τεχνολογία, καθώς πολλά εξαρτήματα τυπώθηκαν σε 3D printer, όταν δεν φτιάχτηκαν από τα χέρια των μηχανικών της γερμανικής φίρμας.

Πρόκειται για μια μοτοσικλέτα που δεν θα περάσει σίγουρα απαρατήρητη. Είναι εξάλλου μια πραγματική Monster 1200R, ένα κακό μηχάνημα με 152 άλογα και 125Nm ροπής που φορά αναρτήσεις Öhlins και φρένα Brembo για να αγγίξει την τελειότητα.

Η νεόκοπη και υπερφιλόδοξη Diamond Atelier δεν έμεινε ωστόσο εκεί, στην κατασκευαστική δεξιοτεχνία της Monster του 2017.

Ήταν μια παραγγελία ενός πελάτη από τη Φρανκφούρτη, όπως μας λέει ο Tom Konecny της Diamond, και κράτησαν απείραχτο μόνο το ντεπόζιτο.

Άντε και το μπροστινό φως!

Πηγή: Newsbeast.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 04 Νοεμβρίου 2019 00:49

Σχετικά Άρθρα

  • Η Triumph θα κυκλοφορήσει μια μοτοσυκλέτα σαν πραγματικό γλυπτό
    Η Triumph θα κυκλοφορήσει μια μοτοσυκλέτα σαν πραγματικό γλυπτό

    Πρωτοπαρουσιάστηκε κοντά στα τέλη της δεκαετίας του 1960 και ήταν ένα τρικύλινδρο αερόψυκτο θαύμα που κοιτούσε στα μάτια μοντέλα σαν τη Honda CB750, θέτοντας σοβαρή υποψηφιότητα για το πρώτο superbike του κόσμου.

    Η μυθικών σήμερα προδιαγραφών Trident σταμάτησε να παράγεται το 1975, αναβίωσε όμως κάποιες φορές μερικές δεκαετίες αργότερα, στα 90s κυρίως, χωρίς αξιοσημείωτη παρουσία ωστόσο.

    Και τώρα η Triumph ξαναχτυπά με μια ολοκαίνουρια Trident Prototype για το 2021!

    Είναι μια σχεδιαστική δουλειά του Rodolfo Frascoli, που τον ξέρουμε από την αναβίωση της Suzuki Katana, και διατηρεί την τρικύλινδρη καρδιά μεσαίου κυβισμού του ιστορικού προκατόχου της.

    Κι ενώ τεχνικά χαρακτηριστικά και επίσημα στοιχεία δεν έχουμε ακόμα στα χέρια μας, η Triumph υποσχέθηκε πως η νέα Trident θα βγει στην αγορά του χρόνου.

    Η βρετανική εταιρία ξεκαθάρισε επίσης πως η Trident θα αντιπροσωπεύει ένα entry-level μοντέλο στην οικογένεια των τρικύλινδρων, φορώντας τη μηχανή της Street Triple.

    Και για να τονίσει τις δυναμικές γραμμές του νέου σχεδιασμού, παρουσίασε μια προκαταρκτική εκδοχή του σε εκμαγείο.

    Και όπως βλέπουμε, την προορίζει για σπορ καταστάσεις.

    Πηγή: Newsbeast.gr

  • Μια custom Ducati να την τρως με τα μάτια
    Μια custom Ducati να την τρως με τα μάτια

    Είναι έργο παγκοσμίου φήμης tattoo artist και εμφανίστηκε προσφάτως σε οίκο δημοπρασιών

    Από την εποχή που έριξε στην αγορά τη σειρά Scramber της, η Ducati έχει επιστρατεύσει custom γκαράζ και διαγωνισμούς για να δείξει σε όλους την ευελιξία και την ευκολία μετατροπής των μοντέλων της.

    Μια από τις πρώτες προσπάθειες ήταν το πρόγραμμα Maverick, το οποίο έφερε την Ducati να παραγγέλνει μια δουλειά στον παγκοσμίου φήμης tattoo artist GRIME! Και δεν είναι ο μόνος που «πείραξε» ποτέ μηχανή.

    Όλα ξεκίνησαν με μια 2017 Scrambler Icon, που για να ασχοληθεί μαζί της ο γνωστός tattoo artist από το Σαν Φρανσίσκο μεγάλωσε ακόμα περισσότερο η λίστα αναμονής, αγγίζοντας πια τα… μπόλικα χρόνια.

    Ο GRIME χάρισε στην Icon χειροποίητο bodywork από αλουμίνιο, με πρόδηλες επιρροές από τα motocross της δεκαετίας του 1980, αλλά και χρώματα που έλκουν την καταγωγή τους από τη Σκουάντρα Ατζούρα, την Εθνική Ιταλίας στο ποδόσφαιρο.

    Στη μετατροπή συναντάμε ακόμα αναβαθμισμένο σύστημα εξάτμισης, αναρτήσεις Ohlins και εξαρτήματα που προέρχονται από την Hypermotard.

    Αφού πέρασε από μια σειρά εκθέσεων στην Αμερική, πουλήθηκε το 2018 στο Λας Βέγκας έναντι 43.000 δολαρίων και τα χρήματα πήγαν σε φιλανθρωπικό σκοπό, ένα νοσοκομείο παίδων συγκεκριμένα.

    Άγνωστο πώς, το χειροποίητο ποίημα του GRIME εμφανίστηκε προσφάτως στον καλιφορνέζικο οίκο δημοπρασιών Iconic Motorbike Auctions...

    Πηγή: NewsBeast.gr

  • Η Ducati Hypermotard απέκτησε… τρεις ρόδες

    Η έξαλλη ανακατασκευή της Balamutti φτιάχτηκε για αγώνες στο χιόνι

    Οι αγώνες ταχύτητας στο χιόνι με δίτροχο μόνο συμβατικοί δεν είναι, κι έτσι δεν είναι καθόλου παράξενο να επιστρατεύουν οι συμμετέχοντες τουλάχιστον ανορθόδοξες μεθόδους.

    Καλωσορίσατε λοιπόν σε αυτό το supercharged τρίτροχο Ducati που βγήκε από το custom γκαράζ Balamutti Workshop στην Αγία Πετρούπολη.

    Το μηχανάκι κατασκευάστηκε για να πάρει μέρος στο παγωμένο ράλι Baikal Mile του 2020 και έχει ως έμπνευση τα Z-74 Speeders του Star Wars!

    Κάθε τροχός έχει τη δική του ανεξάρτητη ανάρτηση, αλλά και λάστιχα υψηλών επιδόσεων στον πάγο.

    Αν εξαιρέσεις βέβαια το πλαίσιο και τον L-Twin κινητήρα του 1,1 λίτρου της Ducati, τίποτα δεν έμεινε ίδιο στο Hypermotard.

    Η Balamutti σκέφτηκε δημιουργικά και ανακατασκεύασε από την αρχή τη μηχανή, μεταμορφώνοντάς τη σε Yondu, όπως τη λέει.

    Είναι αναμφίβολα ένα παράξενο μηχανάκι, είναι όμως αγωνιστικό μηχανάκι ειδικού σκοπού. Και έχει να τα βάλει με τις αφιλόξενες συνθήκες της παγωμένης ρωσικής λίμνης...

    Πηγή: NewsBeast.gr

  • Το μηχανάκι του μισού εκατομμυρίου
    SYM NH-T 200: Είναι «μικρή», είναι όμορφη, είναι adventure

    Μια κλασική Ducati του 1965 που έμεινε σε στάδιο concept

    Θέλοντας να επιδείξει την αγωνιστική ανωτερότητα των δίτροχών της, η Ducati κάλεσε το 1954 τον Fabio Taglioni, τον θρυλικό μηχανικό, αρχισχεδιαστή, τεχνικό διευθυντή μεταξύ 1954-1989 και «πατέρα» του δεσμοδρομικού συστήματος, να φτιάξει ένα νέο μηχανάκι που να τα βάζει άνετα με τα δίτροχα που έρχονταν από Ιαπωνία μεριά.

    Και το όνομα αυτού, 125/4 Grand Prix, ένα ατσάλινο αγωνιστικό 125 κυβικών που αρθρωνόταν γύρω από έναν αερόψυκτο 4κύλινδρο εν σειρά με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και 8ταχυτη μετάδοση.

    Ο εξοπλισμός περιλάμβανε ακόμα αναρτήσεις Ceriani και φρένα Oldani και η μηχανή πέρασε πάνω από μια δεκαετία στο σχεδιαστήριο και τις τεχνικές βελτιώσεις.

    Όταν ολοκληρώθηκε επιτέλους το 1965, οι εποχές την είχαν ξεπεράσει, κι έτσι η Ducati αποφάσισε να μην τη ρίξει στην αγορά.

    Την αγόρασε όμως η οικογένεια Morbidelli, η οποία στα επόμενα χρόνια την εκσυγχρόνισε ώστε να εναρμονίζεται με τα σύγχρονα δεδομένα της κίνησης σε δύο τροχούς.

    Πρόκειται αναμφίβολα για ένα ξεχωριστό κομμάτι της ιστορίας της μοτοσικλέτας που εξασφάλισε ο οίκος Bonhams για την ανοιξιάτικη δημοπρασία του στα τέλη Απριλίου.

    Και περιμένει να πιάσει κάπου μεταξύ 460.000-690.000 ευρώ, θέτοντας νέο ρεκόρ τιμής για δίτροχο…

    Πηγή: NewsBeast.gr
  • Ducati ήταν κάποτε, Paul Smart είναι τώρα
    Ducati ήταν κάποτε, Paul Smart είναι τώρα

    Μια υπέροχη δημιουργία της Moto Studio

    Η νοσταλγία πουλάει και πουλάει πολύ. Οι χθεσινοί θρύλοι επηρεάζουν βλέπετε ακόμα τα γούστα μας και αυτή τη σαγήνη είναι που εξαργυρώνει η Moto Studio με τον καλύτερο τρόπο.

    Στους κύκλους δε της Ducati, ο Βρετανός Paul Smart παραμένει ένας από τους κορυφαίους θρύλους, νικητής της Imola το 1972 και πιθανότατα ο γεννήτορας ο ίδιος της εποχής των SuperSport.

    Πριν από 10 χρόνια, τα χαρακτηριστικά χρώματα του μεγάλου Βρετανού είχαν εμφανιστεί σε μια επετειακή Ducati, τη SportClassic PaulSmart 1000 Limited Edition, και από κει άντλησε έμπνευση η Moto Studio για τη δική της Ducati 900 SS/SP.

    Τη Moto Studio την έχει ιδρύσει ο γλύπτης Bruce McQuinston στο Μαϊάμι της Φλόριντα για να βάζει χέρι αποκλειστικά σε ιταλικές μηχανές, κάτι Moto Guzzi και Ducati δηλαδή.

    Αυτός και η ομάδα του είναι παθιασμένοι με τις επιδόσεις και τον περιορισμό του βάρους, κι έτσι όλα τα bodywork τους είναι καμωμένα από ανθρακόνημα.

    Η συγκεκριμένη καστομιά έγινε σε συνεργασία με την Comprent Motorsports και ως υλικά χρησιμοποιήθηκαν το ανθρακόνημα και το ανοξείδωτο ατσάλι.

    Είναι βέβαια οι λεπτομέρειες που ξεχωρίζουν, αλλά και τα χαρακτηριστικά αγωνιστικά χρώματα του Paul Smart, αποδίδοντας μια μοτοσικλέτα που πατά στο χθες για να μας ξαναπεί την ιστορία του σήμερα.

    Το τρίπτυχο της επιτυχίας της είναι περισσότερη δύναμη, λιγότερο βάρος και πολύ καλύτερες αναρτήσεις…

    Πηγή: NewsBeast.gr

  • Το πειραματικό θαύμα που ακούει στο όνομα Ethec
    Το πειραματικό θαύμα που ακούει στο όνομα Ethec

    Σχεδιασμένη από 16 φοιτητές του τμήματος μηχανικών του ETH Zurich και της Σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου της Ζυρίχης, η ηλεκτρική μηχανή της Ethec υπόσχεται να μας κάνει να μετακινούμαστε με στιλ, χάρη και μηδέν ρύπους τόσο εντός όσο και εκτός πόλης.

    Η καινοτόμα μπαταρία των 15kWh χαρίζει αυτονομία στα 400 χιλιόμετρα, έναν ηλεκτρικό άθλο που θα ζήλευαν πολλοί εκεί έξω, την ίδια ώρα που ένα σοφιστικέ σύστημα ψύξης μάς λέει πως η μηχανή θα διατηρεί τις επιδόσεις της για χρόνια και χρόνια.

    Με διπλό ηλεκτρικό μοτέρ που αποδίδει 67 ίππους, είναι σαφές πως οι αστρονομικές επιδόσεις δεν είναι εδώ το ζητούμενο. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα πείραμα διερεύνησης για το πώς ακριβώς θα είναι το μέλλον της δίτροχης ηλεκτροκίνησης στα αμέσως επόμενα χρόνια, γι’ αυτό και το σχετικώς παράξενο design.

    Μια αστική λύση μετακίνησης δηλαδή με έμφαση περισσότερο στη λειτουργικότητα παρά στην ταχύτητα. Και η πρακτικότητα αποδεικνύεται εδώ με την ικανότατη αυτονομία, το μεγάλο ζητούμενο της νέας τεχνολογίας. Το 75% της ενέργειας που χάνεται εξάλλου στο φρενάρισμα επιστρέφει στη μηχανή.

    Βλέποντάς τη βέβαια δύσκολα καταλαβαίνεις πως πρόκειται απλώς για ένα πρωτότυπο που αναπτύχθηκε από φοιτητές στο πλαίσιο μαθήματος. Παραμένει όμως ένας ανοιχτός διάλογος μεταξύ σπουδαστών, καθηγητών και έμπειρων τεχνικών από τον χώρο των δύο τροχών για το βέλτιστο που θέλει να φτάσει η ηλεκτρική τεχνολογία…

    Πηγή: Newsbeast.gr

  • Η Aston Martin παρουσιάζει μοτοσυκλέτα περιορισμένης παραγωγής
    Η Aston Martin παρουσιάζει μοτοσυκλέτα περιορισμένης παραγωγής

    Aston Martin, μοτοσυκλέτα, Brough Superior, κινητήρας turbo, πολλά ετερόκλητα πράγματα και πολλές ειδήσεις. Δύο κορυφαίες Αγγλικές εταιρίες συνεργάζονται και δημιουργούν ένα ξεχωριστό δίκυκλο.

    Η Aston Martin και ο ιστορικός κατασκευαστής μοτοσυκλετών Brough Superior παρουσίασαν μία μοτοσυκλέτα με κινητήρα δικύλινδρο turbo. Πρωτιά για την Aston Martin στα δίτροχα και πρωτιά της Brough Superior για τους turbo κινητήρες. Το αποτέλεσμα είναι η ABM 001, η οποία θα παραχθεί σε μόλις 100 αντίτυπα, με τιμή 108.000 ευρώ. Οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν μέχρι το τέλος του επόμενου έτους.

    Πρόκειται για ένα sport δίτροχο (για κίνηση σε πίστα) που διαθέτει διπλό μπροστινό βραχίονα (αντί για το γνωστό πιρούνι ώστε να διαχωρίζει την κατεύθυνση από την ανάρτηση), αλουμινένιο ψαλίδι (swing-arm), τιμόνι τιτανίου, τελικό εξάτμισης από κράμα χρωμίου νικελίου (Inconel). Πολλά δομικά στοιχεία του πλαισίου είναι από ανθρακονήματα ενώ και οι τροχοί της μοτοσικλέτας (είναι αποκλειστικό σχέδιο) κατασκευάζονται επίσης από κράμα αλουμινίου.

    Το στυλ της AMB 001 είναι πιο σύγχρονο από το μοντέλο Pendine Sand Racer της Brough Superior και τα μοντέλα Super Sports 100 (και τα δύο είναι γυμνά). Τα πλαστικά είναι βαμμένα στο παραδοσιακό χρώμα Stirling Green της Aston Martin και ματ μαύρο, ενώ τα αεροδυναμικά φτερά «S-Curve», που είναι προσαρτημένα στο εμπρός μέρος έχουν λειτουργικό ρόλο.

    Η σέλα και οι λαβές του τιμονιού είναι φτιαγμένα στο χέρι, σε δέρμα Oxford Tan, ενώ ο πίνακας οργάνων ελέγχου είναι ψηφιακός με ενδείξεις για την ταχύτητα, τις στροφές του κινητήρα και την επιλογή ταχυτήτων. Η μοτοσυκλέτα έχει επίσης τα ίδια διακριτικά «Aston Martin» που βρίσκονται και στην Valkyrie, τα οποία είναι κατασκευασμένα από ανοξείδωτο χάλυβα πάχους εννέα micron. Ο κινητήρας είναι 997 κ.εκ. υπερτροφοδοτούμενος, δικύλινδρος «V-twin», που αναπτύσσει 180 ίππους. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο κιβώτιο και χάρη στην εκτεταμένη χρήση των ελαφρών υλικών έχει βάρος 180 κιλά.

    Η Brough Superior ιδρύθηκε στο Nottingham το 1919, από τον George Brough. Κατά τη διάρκεια των αρχών του 20ου αιώνα, η μάρκα παρήγαγε τις πιο γρήγορες και ακριβότερες μοτοσικλέτες στον κόσμο – όπως η SS100 του 1924, η οποία έφτανε τα 160 χλμ.

    Πηγή: Newsauto.gr

  • Το νέο «παπάκι» της Honda ελαφρώς… πειραγμένο!
     Το νέο «παπάκι» της Honda ελαφρώς… πειραγμένο!

    Δεν πέρασε δα και τόσος καιρός από τη στιγμή που η Honda έβγαλε στην αγορά τη νέα εκδοχή του φοβερού και τρομερού «παπιού» της, κατά κόσμο Super Cub.

    Και η ταϊλανδέζικη K-Speed αποφάσισε να το μετατρέψει σε κάτι διαφορετικό, σε μια άψογη συνεργασία με τη Storm Aeropart, στην οποία οφείλονται όλα τα νέα πλαστικά καλύμματα και οι ποδιές.

    Το K-Speed Honda Super Cub κάθεται πια σε 17άρες ζάντες από ανθρακόνημα, με μια εξόφθαλμα ρετρό αισθητική που προκαλεί αβίαστα τη νοσταλγία.

    Δραστικές αλλαγές έγιναν όμως και στα μηχανικά μέρη και πρωτίστως στο σύστημα πέδησης, χάρη στα δισκόφρενα μπρος και πίσω. Η K-Speed δεν ξέχασε και την εξάτμιση, κλείνοντας για άλλη μια φορά το μάτι στο παρελθόν, καθώς την έκανε εμφανώς πιο θορυβώδη.

    Το 190 κυβικών «παπάκι» φιλοξενεί πολλές καστομιές ακόμα και η K-Speed απέδειξε το πιστεύω της και με το παραπάνω: πως δεν χρειάζεται να είναι μεγάλη και κραυγαλέα μια μηχανή για να κάνει όλα τα κεφάλια να γυρίζουν.

    Πηγή: Protothema.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Marma Touch