Το Rendering (ψηφιακή απεικόνιση) του Fiat Punto, μας δείχνει πως μπορεί να γίνει η αναγέννηση του Supermini χάρη στην PSA και την επιλογή στοιχείων από άλλα μοντέλα της εταιρίας.
Ο διευθύνων σύμβουλος της FCA Mike Manley, πρότεινε (κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των κερδών της εταιρίας για το τρίτο τρίμηνο) την διακοπή της παραγωγής μικρών αυτοκινήτων. Η εταιρία θα προσπαθήσει να μεταφέρει τους πελάτες της στην μεγαλύτερη κατηγορία (Β τα μικρά). Αυτό σημαίνει, θεωρητικά, το τέλος των 500 και Panda παρά το γεγονός ότι το τελευταίο ήταν το πιο δημοφιλές αυτοκίνητο στην κατηγορία του κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους στην Ευρώπη. Όσο για το 500 θα συνεχίσει να υπάρχει ως EV (ηλεκτρικό) με το όνομα 500e που αναμένεται το 2020, αλλά οι άνθρωποι που αναζητούν ένα μικρό Fiat με κινητήρα εσωτερικής καύσης πιθανότατα θα πρέπει να κοιτάξουν αλλού.
Το πρόβλημα με το σχέδιο της FCA να μετατοπίσει τους αγοραστές στην κατηγορία «Β» είναι ότι η Fiat δεν διαθέτει μικρό μοντέλο προς πώληση στην Ευρώπη μετά το τέλος της παραγωγής του Punto πέρυσι. Ωστόσο, αυτό θα μπορούσε να αλλάξει μετά την συγχώνευση FCA/PSA καθώς για την επιστροφή του Punto μπορεί να χρησιμοποιηθεί η πλατφόρμα CMP (στην οποία βασίζονται το νέο Opel Corsa, Peugeot 208 και DS3 Crossback).
Διαβάστε επίσης: Αποκαλύπτουμε τη νέα γενιά του Nissan Qashqai
Τα ψηφιακά πρωτότυπα προτείνουν μια υποθετική τέταρτη γενιά του ιταλικού μοντέλου με στιλιστικά στοιχεία δανεισμένα από το Fiat Argo (ένα subcompact hatchback που πωλείται στη Νότια Αμερική). Για να αποφευχθεί η πιθανή αλληλεπικάλυψη του δικού της μοντέλου με τα Corsa και 208, το ανανεωμένο Punto θα μπορούσε να είναι η έκδοση χαμηλού κόστους του ανάμεσα στα τρία και αντίπαλος της επόμενης γενιάς Dacia Sandero που σχεδιάζεται για το επόμενο έτος. Πάντως η αναβίωση του Punto έχει νόημα αφού ήταν σημείο αναφοράς για την Fiat. Έμεινε στην παραγωγή 25 χρόνια (τρεις γενιές από το 1993 έως το 2018) και πωλήθηκε σε περισσότερα από 9 εκατομμύρια αντίτυπα.
Πηγή: Newsauto.gr