Η Toyotaστόλισε το Raize με ειδικά εξαρτήματα από την σειρά TRD. Εδώ, τα στοιχεία του bodykit εμπεριέχουν τα TRDχρώματα (μαύρο και κόκκινο). Προέκταση εμπρός προφυλακτήρα, πλαϊνές ποδιές και πολλά άλλα δίνουν το “παρών”.
Η προέκταση του μπροστινού προφυλακτήρα προσθέτει στο μήκος 38 mm και μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά περίπου 56 mm, ενώ η προέκταση του πίσω προφυλακτήρα προσθέτει μήκος 5 mm και απόσταση από το έδαφος στο πίσω άκρο μειώνεται κατά περίπου 89 mm, σύμφωνα με την Toyota. Εν τω μεταξύ, οι πλαϊνές ποδιές για το Raize εκτείνονται προς τα κάτω κατά 61 mm σε σύγκριση με το πρότυπο μοντέλο.
Όλα είναι κατασκευασμένα από ρητίνη PPE. Τα πλευρικά αυτοκόλλητα για το Raize εφαρμόζονται κοντά στα κάτω άκρα των θυρών, ενώ ένα άλλο εφαρμόζεται επίσης για το κάτω άκρο της πόρτας του χώρου αποσκευών. Και τα δύο είναι κατασκευασμένα από ρητίνη, ενώ διαθέσιμα είναι και τα προστατευτικά των χειρολαβών. Το εσωτερικό του Raize υιοθετεί επίσης ανάλογα αξεσουάρ, με κουμπί εκκίνησης TRD, κάλυμμα στο χώρο αποσκευών και άλλα. Η TRD παρουσίασε επίσης τα αξεσουάρ όπως εφαρμόζονται σε διάφορα εξωτερικά χρώματα στο Raize.
Η διχρωμία μπορεί να εφαρμοστεί και στα μεταλλικά χρώματα Shining White Pearl, Bright Silver Metallic και Turquoise Blue Mica. Κατά τα άλλα, το Raize τροφοδοτείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο 3κύλινδρο 1.0 λίτρων που παράγει 98 ίππους και ροπή 140 Nm ροπής, ενώ, συνδυάζεται με κιβώτιο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων D-CVT. Το Raize είναι χτισμένο στη νέα παγκόσμια πλατφόρμα της Daihatsu (DNGA), η οποία διαθέτει μονοκόκ κατασκευή με την εμπρός ανάρτηση να αποτελείται από γόνατα MacPherson και την πίσω από ημιάκαμπτο άξονα.
Πηγή: Protothema.gr