Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου 2019 15:44

Το ισχυρότερο Toyota RAV4 είναι υβριδικό

Γράφτηκε από

Το plug–in υβριδικό RAV4, όπως υποστηρίζει η Toyota αποτελεί και το πιο αποδοτικό της γκάμας.

Η συγκεκριμένη έκδοση, που φέρει τον κωδικό Prime, παρουσιάστηκε στο Σαλόνι του Λος Άντζελες βασίζεται στο υβριδικό RAV4, με σημαντικές όμως διαφορές, όπως τους ισχυρότερους ηλεκτροκινητήρες και την μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία. Επίσης, έχει αναβαθμιστεί και το θερμικό σύνολο των 2,5 λίτρων που τώρα αποδίδει 178 ίππους και 228 Nm ροπής. Η Toyota δεν ανακοινώνει λεπτομερώς την ισχύ των ηλεκτρικών μοτέρ, παρά μόνο ότι η συνδυαστική ιπποδύναμη φτάνει τους 306 PS, όντας αυξημένη σε σχέση με το RAV4 Hybrid κατά 84 PS. Η παραπάνω ισχύς αρκεί για να βελτιώσει και τις επιδόσεις, (0-100 km/h σε 6,2 δευτερόλεπτα), ενώ τα καλά νέα δεν σταματούν εδώ.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις των τεχνικών της εταιρείας, το RAV4 Prime μπορεί να κινηθεί εντελώς ηλεκτρικά για αποστάσεις έως και 63 km, ξεπερνώντας τα περισσότερα PHEV μοντέλα της κατηγορίας των κόμπακτ SUV, με τις εκπομπές CO2 να βρίσκονται κάτω από τα 30 g/km (βάση μετρήσεων WLTP).

Φυσικά, προς όφελος της σωστής συμπεριφοράς στο δρόμο και της ευρυχωρίας στο εσωτερικό, η μπαταρία είναι τοποθετημένη στο πάτωμα, ενώ η αναβαθμισμένη τετρακίνηση AWD–i προκύπτει από έναν επιπλέον ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα. Η Toyota, προς το παρόν δεν έχει ανακοινώσει τα specs για την ευρωπαϊκή έκδοση του RAV4 Prime, ενώ στην αγορά των ΗΠΑ θα λανσαριστεί σε δύο επίπεδα εξοπλισμού, SE και XSE. Το πρώτο διαθέτει στάνταρ ζάντες 18 ιντσών, δερμάτινο τιμόνι, θερμαινόμενα καθίσματα και σύστημα infotainment συμβατό με Amazon Alexa, Android Auto και Apple CarPlay. Αντίστοιχα η έκδοση XSE διαφοροποιείται σε ότι αφορά τις μεγαλύτερες ζάντες (19”), τις δερμάτινες επενδύσεις του εσωτερικού, την πανοραμική οροφή και την παροχή ασύρματης φόρτισης smartphone.

Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου 2019 11:29

Σχετικά Άρθρα

  • Έκδοση GR Sport και για το Toyota RAV4
    Έκδοση GR Sport και για το Toyota RAV4

    H Toyota ολοκληρώνει την σειρά GR Sport προσφέροντας πλέον την σπορτίφ έκδοση για όλα τα μοντέλα της γκάμας της.

    Μετά τα Toyota Yaris, Yaris Cross, Corolla, C-HR και Hilux ήρθε η σειρά και του RAV4 για να αποκτήσει σπορτίφ έκδοση GR Sport η οποία θα είναι διαθέσιμη τόσο με το υβριδικό όσο και με το plug-in υβριδικό σύστημα πρόωσής του.

    Εξωτερικά η νέα έκδοση του RAV4 διακρίνεται από τα piano black μαύρα προστατευτικά των φτερών του καθώς και τις λεπτομέρειες στο ίδιο χρώμα.

    Ταυτόχρονα υπάρχει ένα νέο εμπρός σπόιλερ και μια διαφοροποιημένη μάσκα, οι ζάντες είναι 19 ιντσών και φυσικά και δεν λείπουν τα απαραίτητα λογότυπα GR.

    Στο εσωτερικό χαρακτηριστικό στοιχείο της έκδοσης είναι τα τύπου μπάκετ και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα για την περίσταση καθίσματα με τις επενδύσεις από ύφασμα τύπου σουέντ, ενώ μια αντίθεση δημιουργούν οι ασημένιες ραφές τόσο στα καθίσματα όσο και στο τιμόνι, τον επιλογέα κ.λπ.

    Στάνταρ είναι το νέο σύστημα Multimedia της μάρκας με την οθόνη των 10,5 ιντσών καθώς και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών. Στον μηχανολογικό τομέα η διαφοροποίηση της έκδοσης GR Sport αφορά τα πιο σκληρά ελατήρια και αμορτισέρ που κάνουν την οδική συμπεριφορά πιο σπορτίφ και δυναμική. Η διάθεση των νέων Toyota RAV4 Hybrid GR Sport and RAV4 Plug-in Hybrid GR Sport θα ξεκινήσει προς τα τέλη του έτους.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Πρώτη εικόνα του νέου plug-in υβριδικού Toyota RAV4
    Πρώτη εικόνα του νέου plug-in υβριδικού Toyota RAV4

    Το RAV4 δεν θα μπορούσε να μείνει έξω από το «χορό» των plug-in υβριδικών μοντέλων και έτσι, η Toyota ετοιμάζεται να μας το παρουσιάσει, με βάση την πρώτη εικόνα του που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα.

    Το νέο μοντέλο θα κάνει το ντεμπούτο του στις 20 Νοεμβρίου στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες ώστε στη συνέχεια να πλαισιώσει την αμιγώς υβριδική, αλλά και τη βενζινοκίνητη έκδοση του RAV4.

    Προς το παρόν, δεν υπάρχουν στοιχεία για το ποιόν του συστήματος κίνησής του, ωστόσο αναμένεται να χρησιμοποιεί τον ίδιο 2.5λιτρο κινητήρα βενζίνης του υβριδικού RAV4, ο οποίος θα συνδυαστεί με έναν ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία ιόντων λιθίου.

    Η διαφορά σε σχέση με το αμιγώς υβριδικό RAV4 έχει να κάνει φυσικά με το γεγονός ότι θα μπορεί να «γεμίσει» τη μπαταρία του και από πρίζα, κάτι που αναμένεται να του δώσει μια αυτονομία ηλεκτρικής κίνησης κοντά στα 50 km.

    Σχεδιαστικά, με βάση την πρώτη εικόνα που δόθηκε στη δημοσιότητα, φαίνεται ότι το plug-in υβριδικό RAV4 θα έχει νέα κάθε LED φώτα ομίχλης, επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα χαμηλά και φυσικά, νέα λογότυπα στο πλάι. Η φόρτιση θα γίνεται από την πλευρά του οδηγού, μπροστά από τα πίσω φωτιστικά σώματα.

    Πηγή: Newsauto.gr

  • Το καινούργιο Toyota RAV4 έχει ενδιαφέρον
    Το καινούργιο Toyota RAV4 έχει ενδιαφέρον

    Η 5η γενιά του μοντέλου που πρακτικά δημιούργησε την κατηγορία των SUV, του Toyota RAV4, είναι γεγονός και στην ουσία έχουμε μια επιστροφή στις ρίζες.

    Και αυτό γιατί στην 5η του γενιά το RAV4 έχει πλέον και πάλι έναν ξεκάθαρο SUV αισθητικό προσανατολισμό, που χαρακτηρίζεται από μια κάθετη μάσκα σεβαστών διαστάσεων.

    Σε σχέση με τον προκάτοχό του έχει σχεδόν το ίδιο μήκος των 4,60 μέτρων -στην πράξη είναι μόλις 5 χιλιοστά πιο κοντό- αλλά είναι και πιο χαμηλό και πιο φαρδύ κατά 10 χιλιοστά. Ταυτόχρονα τα +30 χιλιοστά στο μεταξόνιό του έχουν θετικό αντίκτυπο στους χώρους τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές τους (+79 λίτρα για το πορτμπαγκάζ, συνολικά 580).

    Στο εσωτερικό και ειδικά στις κορυφαίες εκδόσεις η ποιότητα είναι ακόμα καλύτερη σε σχέση με τα καθιερωμένα ως τώρα στάνταρ της Toyota, ενώ οπτικά ξεχωρίζει η οθόνη αφής των 7,0 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό. Φυσικά υπάρχει πλήρης συνδεσιμότητα και ασύρματη φόρτιση smartphones, 5(!) συνολικά θύρες USB, ηχοσύστημα της JBL και για πρώτη φορά στην Ευρώπη εσωτερικός καθρέπτης που γίνεται και ψηφιακός.

    Ο πίνακας οργάνων, που είναι διαφορετικός στις τετρακίνητες εκδόσεις, έχει στο κέντρο του μια οθόνη 4,2 ιντσών, ενώ σε ότι αφορά τον εξοπλισμό ασφάλειας, τo Τoyota Safety Sense είναι αναβαθμισμένο με πρόσθετες λειτουργίες και μεταξύ άλλων περιλαμβάνει το Pre-Collision System με ανίχνευση πεζών, έξυπνο Adaptive Cruise Control, Lane Departure Alert με ενεργή διόρθωση και Lane Tracing Assist το οποίο φέρνει το αυτοκίνητο στο κέντρο της λωρίδας κυκλοφορίας.

    To νέο RAV4 θα διατίθεται με ένα νέο τετρακύλινδρο βενζίνης 2.000 κυβικών και 175 ίππων, ο οποίος μπορεί να συνδυαστεί τόσο με αυτόματο κιβώτιο CVT όσο και με τετρακίνηση. Παράλληλα υπάρχει και η υβριδική έκδοση -με το νέο τετρακύλινδρο των 2.487 κ.εκ. που λειτουργεί με τον κύκλο Atkinson και έναν ηλεκτροκινητήρα 120 ίππων στο κιβώτιο- στην οποία σύμφωνα με την Toyota θα αντιστοιχεί περίπου το 90% των συνολικών πωλήσεων. Εδώ η συνδυαστική ισχύς είναι 218 ίπποι για το προσθιοκίνητο (FWD) και 222 για το τετρακίνητο (AWD), στο οποίο υπάρχει ένας ακόμη ηλεκτροκινητήρας 54 ίππων και 121 Nm ροπής στον πίσω άξονα.

    Στο δρόμο το νέο RAV4 είναι δυναμικό και ευχάριστο, με πολύ καλό επίπεδο άνεσης και ποιότητας κύλισης, ενώ τα καταφέρνει μια χαρά και πέρα από την άσφαλτο, χάρη και στην απόστασή του από το έδαφος που φτάνει μέχρι και τα 195 χιλιοστά.

    Η διάθεση του καινούργιου Toyota RAV4 στη χώρα μας θα ξεκινήσει σχεδόν άμεσα με την έκδοση των 2.000 κυβικών που θα ξεκινά από τις 27.700 ευρώ. Περίπου ένα μήνα μετά θα είναι διαθέσιμο και το υβριδικό με τιμή εκκίνησης από 35.000 έως 36.000 ευρώ.

    https://www.youtube.com/watch?v=efEznGiekyI

    Πηγή: iefimerida.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ