Το plug–in υβριδικό RAV4, όπως υποστηρίζει η Toyota αποτελεί και το πιο αποδοτικό της γκάμας.
Η συγκεκριμένη έκδοση, που φέρει τον κωδικό Prime, παρουσιάστηκε στο Σαλόνι του Λος Άντζελες βασίζεται στο υβριδικό RAV4, με σημαντικές όμως διαφορές, όπως τους ισχυρότερους ηλεκτροκινητήρες και την μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία. Επίσης, έχει αναβαθμιστεί και το θερμικό σύνολο των 2,5 λίτρων που τώρα αποδίδει 178 ίππους και 228 Nm ροπής. Η Toyota δεν ανακοινώνει λεπτομερώς την ισχύ των ηλεκτρικών μοτέρ, παρά μόνο ότι η συνδυαστική ιπποδύναμη φτάνει τους 306 PS, όντας αυξημένη σε σχέση με το RAV4 Hybrid κατά 84 PS. Η παραπάνω ισχύς αρκεί για να βελτιώσει και τις επιδόσεις, (0-100 km/h σε 6,2 δευτερόλεπτα), ενώ τα καλά νέα δεν σταματούν εδώ.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις των τεχνικών της εταιρείας, το RAV4 Prime μπορεί να κινηθεί εντελώς ηλεκτρικά για αποστάσεις έως και 63 km, ξεπερνώντας τα περισσότερα PHEV μοντέλα της κατηγορίας των κόμπακτ SUV, με τις εκπομπές CO2 να βρίσκονται κάτω από τα 30 g/km (βάση μετρήσεων WLTP).
Φυσικά, προς όφελος της σωστής συμπεριφοράς στο δρόμο και της ευρυχωρίας στο εσωτερικό, η μπαταρία είναι τοποθετημένη στο πάτωμα, ενώ η αναβαθμισμένη τετρακίνηση AWD–i προκύπτει από έναν επιπλέον ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα. Η Toyota, προς το παρόν δεν έχει ανακοινώσει τα specs για την ευρωπαϊκή έκδοση του RAV4 Prime, ενώ στην αγορά των ΗΠΑ θα λανσαριστεί σε δύο επίπεδα εξοπλισμού, SE και XSE. Το πρώτο διαθέτει στάνταρ ζάντες 18 ιντσών, δερμάτινο τιμόνι, θερμαινόμενα καθίσματα και σύστημα infotainment συμβατό με Amazon Alexa, Android Auto και Apple CarPlay. Αντίστοιχα η έκδοση XSE διαφοροποιείται σε ότι αφορά τις μεγαλύτερες ζάντες (19”), τις δερμάτινες επενδύσεις του εσωτερικού, την πανοραμική οροφή και την παροχή ασύρματης φόρτισης smartphone.
Πηγή: Protothema.gr