Σάββατο, 14 Δεκεμβρίου 2019 15:29

Η Skoda πούλησε 109.000 αυτοκίνητα το Νοέμβριο

Γράφτηκε από
Ad Slot

Η Skoda παρέδωσε το Νοέμβριο 109.000 οχήματα, εμφανίζοντας συνολικά μια μικρή μείωση σε σχέση με το προηγούμενο έτος (Νοέμβριος 2018: 110.100 οχήματα, -1.0%). Όλοι οι επιμέρους αριθμοί πάντως, προδίδουν οικονομική πρόοδο στις περισσότερες αγορές της Ευρώπης.

Ο λόγος είναι η συνεχιζόμενη ανάπτυξη της κινεζικής αγοράς αυτοκινήτων. Στη Ρωσία, οι παραδόσεις αυξήθηκαν κατά 10,5% σε ετήσια βάση στα 9.100 οχήματα (Νοέμβριος 2018: 8.200 οχήματα). Η εταιρία παρουσίασε επίσης αύξηση στην Τσεχία με τις παραδόσεις να προσεγγίζουν το 5,7% ετησίως στα 8.100 οχήματα (Νοέμβριος 2018: 7.700 οχήματα). Η ζήτηση για τα μοντέλα SUV Karoq, Kodiaq και Kamiq παραμένει υψηλή. Η τέταρτη γενιά της Octavia γιόρτασε την παγκόσμια πρεμιέρα της στην Πράγα στις 11 Νοεμβρίου. Ακόμη πιο ευρύχωρη, με προηγμένη συνδεσιμότητα, ασφαλέστερη από ποτέ, έχει τις ιδανικές προϋποθέσεις προκειμένου να συνεχίσει την επιτυχία των προκατόχων της.

Ο Alain Favey, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Skoda στις πωλήσεις και το μάρκετινγκ, τονίζει: “Παγκοσμίως βρισκόμαστε πάνω από το επίπεδο της αγοράς, με εξαίρεση την Κίνα, όπου βρισκόμαστε υπό πίεση λόγω της συνεχώς φθίνουσας πορείας της αγοράς. Η επιτυχημένη καμπάνια μας ήταν ζωτικής σημασίας για την επιτυχία μας. Παράλληλα με τα επιτυχημένα μοντέλα SUV, τα Scala, Kamiq, Superb και Citigo, δείχνουν να εμπνέουν τους πελάτες μας”.

Στη Δυτική Ευρώπη, η Skoda ταξινόμησε 41.700 οχήματα τον Νοέμβριο, σημειώνοντας μείωση 3,6% σε σύγκριση με πέρυσι (Νοέμβριος 2018: 43.300 οχήματα). Στη μεγαλύτερη ενιαία ευρωπαϊκή αγορά της Γερμανίας, οι παραδόσεις μειώθηκαν κατά 9,5% σε σχέση με το προηγούμενο έτος στα 15.600 οχήματα (Νοέμβριος 2018: 17.300 οχήματα). Αντίθετα, το Νοέμβριο, η φίρμα παρουσίασε διψήφια ανάπτυξη στις Γαλλία (3.400 οχήματα + 17,0%), Ισπανία (2.500 οχήματα + 15,4%) και Ελβετία (2.000 οχήματα + 13.5% ).

Στην Κεντρική Ευρώπη, η εταιρία αύξησε τις παραδόσεις της κατά 3,9% σε 19.200 οχήματα (Νοέμβριος 2018: 18.500 οχήματα). Το Νοέμβριο παρέδωσε 8.100 οχήματα στην εγχώρια αγορά της Τσεχίας, αύξηση 5,7% (Νοέμβριος 2018: 7.700 οχήματα). Ο κατασκευαστής σημείωσε διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης στην Ουγγαρία (1.400 οχήματα, + 28.0%) αλλά και την Κροατία (400 οχήματα, + 29.6%).

Πηγή: Protothema.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Σάββατο, 14 Δεκεμβρίου 2019 13:18

Σχετικά Άρθρα

  • Η σπορ έκδοση του Skoda Superb
    Η σπορ έκδοση του Skoda Superb

    Παράλληλα με τη νέα γενιά Superb, η Skoda λανσάρει και μία άκρως ενδιαφέρουσα έκδοσή του.

    Η ναυαρχίδα της Skoda, το Superb, λανσάρεται πλέον και στην σπορ προδιαγραφών έκδοση Sportline, τόσο ως χάτσμπακ, όσο και ως Combi, με έμφαση στην αναβάθμιση του εσωτερικού εξοπλισμού, αλλά και πρόσθετες πινελιές ουσίας στο εξωτερικό.

    Όπως είναι χαρακτηριστικό για τις εκδόσεις Sportline της Skoda, η εμπρός γρίλια, τα πλαίσια των παραθύρων, οι καθρέπτες, η επένδυση στην εμπρός ποδιά, οι ράγες οροφής (στο Combi) και τα γράμματα της εταιρείας στο πίσω μέρος έρχονται σε μεταλλικό μαύρο.

    Η αεροτομή της πίσω πόρτας και η λωρίδα στον πίσω διαχύτη έχουν επίσης φινίρισμα σε γυαλιστερό μαύρο. Οι προβολείς δέσμης LED Matrix, τα πίσω φώτα LED με κινούμενα φλας, η λειτουργία Coming/Leaving Home και μια ηλεκτρική πίσω πόρτα με εικονικό πεντάλ είναι στάνταρ.

    Στο εσωτερικό προσφέρονται εμπρός θερμαινόμενα και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα και λειτουργία μασάζ με δέκα πνευματικά ελεγχόμενα μαξιλάρια αέρα.


    Υπάρχει και το προαιρετικό πακέτο «Suite Sport Design Selection», το οποίο περιλαμβάνει εργονομικά εμπρός καθίσματα που φέρουν πιστοποίηση AGR, ενώ παράλληλα διαθέτουν και εξαερισμό.

    Η έκδοση Sportline υιοθετεί την γκάμα κινητήρων της τρέχουσας γενιάς Superb, που παρουσιάστηκε πριν από λίγους μήνες και η οποία ξεκινά από τον γνωστό 1.5 TSI με απόδοση 150 ίππων, δύο εκδόσεις του 2.0 TSI με 204 και 265 ίππους, καθώς και δύο εκδόσεις του 2.0 TDI με 150 και 193 ίππους αντίστοιχα.


    Φυσικά δεν λείπει και η plug-in υβριδική έκδοση iV, στην οποία ο 1.5 TSI συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 115 ίππων προσφέροντας συνολική απόδοση 204 ίππων.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Το ηλεκτρικό αγωνιστικό της Skoda
    Το ηλεκτρικό αγωνιστικό της Skoda

    Η Skoda Motorsport αποκάλυψε μερικά πρώτα σχέδια ενός αγωνιστικού πρωτοτύπου που έχει σαν βάση το ηλεκτρικό Enyaq.

    Tο Enyaq RS Race, που αποκάλυψε η Skoda είναι ένα κόνσεπτ που αποτελεί αποτέλεσμα «της αδιάλειπτης έρευνας προς την τεχνική εξέλιξη στο μονοπάτι της βιωσιμότητας». Ο επικεφαλής της Skoda Motorsport, Michal Hrabanek αναφέρει σχετικά: «Η Skoda Motorsport εξέλιξε το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο το 2021. Έκτοτε, έχουμε μάθει πολλά, αλλά νομίζω πως τώρα είναι η σωστή στιγμή να αξιοποιήσουμε την εμπειρία μας. Για αυτό, δημιουργήσαμε το μοναδικό κόνσεπτ, Enyaq RS Race, το οποίο επιδεικνύει το πώς μπορούμε να μεταφέρουμε το αγωνιστικό μας DNA στα μοντέλα παραγωγής, ενώ παράλληλα εργαζόμαστε προς ένα βιώσιμο μέλλον».
    Σύμφωνα με τη Skoda Motorsport, το Enyaq RS Race δεν είναι απλώς μία σχεδιαστική μελέτη, καθώς θα μετατραπεί σε ένα πλήρως λειτουργικό μοντέλο που πρόκειται να δημιουργήσει υψηλές προσδοκίες. Βασίζεται στο Skoda Enyaq RS Coupe και αναμένεται να περάσει από πολλά στάδια εξέλιξης και αλλαγών, πριν το δούμε επίσημα. Για την ακρίβεια, αναμένεται το πλαίσιό του να αποκτήσει μεγαλύτερο πλάτος, αλλά και να χαμηλώσει, ενώ τα ελατήρια της ανάρτησης θα αλλάξουν.
    Το σύνολο θα στέκεται πάνω σε 20άρες ζάντες και το προφίλ του ελαστικού θα είναι πολύ μικρό. Επίσης, για λόγους αεροδυναμικής, οι προφυλακτήρες θα επανασχεδιαστούν και θα προστεθεί νέος διαχύτης και μία μεγάλη πίσω αεροτομή για μέγιστη κάθετη δύναμη. Επιπλέον, στο εσωτερικό θα υπάρχει κλωβός ασφαλείας, καθώς και σπορ καθίσματα και ζώνες πέντε σημείων. Αλλαγές θα γίνουν και σε άλλα μέρη του εσωτερικού, όπως τα πάνελ των θυρών και το ταμπλό για μεγιστοποίηση της ασφάλειας.
    Tέλος, ορισμένα εξαρτήματα της καμπίνας, όπως τα πίσω καθίσματα, θα αφαιρεθούν εντελώς, για να μειωθεί το βάρος όπως σε κάθε αγωνιστικό.
    Ως προς το κινητήριο σύνολο, και αυτό θα δεχθεί τροποποιήσεις, αν και οι κινητήρες και οι μπαταρίες θα παρθούν απευθείας από το Enyaq RS Coupe.
    Η Skoda Motorsport δεν έδωσε κάποιο χρονοδιάγραμμα σχετικά με το πότε υπολογίζει να παρουσιαστεί επίσημα το νέο της ηλεκτρικό μοντέλο, συνεπώς αναμένουμε περισσότερα.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Το Skoda Enyaq γίνεται αγωνιστικό
    Το Skoda Enyaq γίνεται αγωνιστικό

    Η Skoda Motorsport αποκάλυψε μερικά πρώτα σχέδια ενός αγωνιστικού πρωτοτύπου που έχει σαν βάση το ηλεκτρικό Enyaq.

    Tο Enyaq RS Race, που αποκάλυψε η Skoda είναι ένα κόνσεπτ που αποτελεί αποτέλεσμα «της αδιάλειπτης έρευνας προς την τεχνική εξέλιξη στο μονοπάτι της βιωσιμότητας». Ο επικεφαλής της Skoda Motorsport, Michal Hrabanek αναφέρει σχετικά: «Η Skoda Motorsport εξέλιξε το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο το 2021. Έκτοτε, έχουμε μάθει πολλά, αλλά νομίζω πως τώρα είναι η σωστή στιγμή να αξιοποιήσουμε την εμπειρία μας. Για αυτό, δημιουργήσαμε το μοναδικό κόνσεπτ, Enyaq RS Race, το οποίο επιδεικνύει το πώς μπορούμε να μεταφέρουμε το αγωνιστικό μας DNA στα μοντέλα παραγωγής, ενώ παράλληλα εργαζόμαστε προς ένα βιώσιμο μέλλον».
    Σύμφωνα με τη Skoda Motorsport, το Enyaq RS Race δεν είναι απλώς μία σχεδιαστική μελέτη, καθώς θα μετατραπεί σε ένα πλήρως λειτουργικό μοντέλο που πρόκειται να δημιουργήσει υψηλές προσδοκίες. Βασίζεται στο Skoda Enyaq RS Coupe και αναμένεται να περάσει από πολλά στάδια εξέλιξης και αλλαγών, πριν το δούμε επίσημα. Για την ακρίβεια, αναμένεται το πλαίσιό του να αποκτήσει μεγαλύτερο πλάτος, αλλά και να χαμηλώσει, ενώ τα ελατήρια της ανάρτησης θα αλλάξουν.
    Το σύνολο θα στέκεται πάνω σε 20άρες ζάντες και το προφίλ του ελαστικού θα είναι πολύ μικρό. Επίσης, για λόγους αεροδυναμικής, οι προφυλακτήρες θα επανασχεδιαστούν και θα προστεθεί νέος διαχύτης και μία μεγάλη πίσω αεροτομή για μέγιστη κάθετη δύναμη. Επιπλέον, στο εσωτερικό θα υπάρχει κλωβός ασφαλείας, καθώς και σπορ καθίσματα και ζώνες πέντε σημείων. Αλλαγές θα γίνουν και σε άλλα μέρη του εσωτερικού, όπως τα πάνελ των θυρών και το ταμπλό για μεγιστοποίηση της ασφάλειας.

    Τέλος, ορισμένα εξαρτήματα της καμπίνας, όπως τα πίσω καθίσματα, θα αφαιρεθούν εντελώς, για να μειωθεί το βάρος όπως σε κάθε αγωνιστικό.
    Ως προς το κινητήριο σύνολο, και αυτό θα δεχθεί τροποποιήσεις, αν και οι κινητήρες και οι μπαταρίες θα παρθούν απευθείας από το Enyaq RS Coupe.

    Η Skoda Motorsport δεν έδωσε κάποιο χρονοδιάγραμμα σχετικά με το πότε υπολογίζει να παρουσιαστεί επίσημα το νέο της ηλεκτρικό μοντέλο, συνεπώς αναμένουμε περισσότερα.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Οσονούπω το νέας γενιάς Skoda Κodiaq
    Οσονούπω το νέας γενιάς Skoda Κodiaq

    H Skoda δημιούργησε τη νέα γενιά του SUV μοντέλου της Kodiaq, το οποίο ξεχωρίζει χάρη στο εξαιρετικά ευρύχωρο εσωτερικό.

    Το Kodiaq που αποτελεί το μοντέλο που άλλαξε σημαντικά την εικόνα της Skoda σε παγκόσμιο επίπεδο, επτά χρόνια μετά την κυκλοφορία της πρώτης γενιάς του, επανέρχεται με πιο φρέσκια εμφάνιση.

    Η δεύτερη γενιά του τσέχικου μοντέλου χαρακτηρίζεται από τους ακόμα μεγαλύτερους χώρους, αλλά και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι φιλικά στο περιβάλλον.

    Από εκεί και πέρα, η τεχνολογία που έχει χρησιμοποιηθεί είναι υψηλού επιπέδου, κάτι που χαρακτηρίζει όλο το VW Group, κάτω από την ομπρέλα του οποίου βρίσκεται και η Skoda. Το μήκος του μοντέλου φτάνει πλέον τα 4,75 μέτρα και εντός της καμπίνας μπορεί να φιλοξενηθούν έως και 7 επιβάτες.

    Στην κανονική πενταθέσια διάταξη, ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 910 λίτρα (στην έκδοση Plug-in hybrid είναι 745 λίτρα), νούμερο που ο καθένας μπορεί να καταλάβει πως το νέο Kodiak είναι ένα όχημα με το οποίο μπορεί εύκολα να μεταφέρει σχεδόν τα πάντα. Μάλιστα ο χώρος μπορεί να αυξηθεί ακόμα περισσότερο στην περίπτωση που πέσουν τα πίσω καθίσματα, οπότε φτάνει σε χωρητικότητα τα 2.000 λίτρα.


    Αναφορικά με τους κινητήρες, αρχικά θα υπάρχουν διαθέσιμα πέντε μηχανικά σύνολα, με την ισχύ να ξεκινά από τους 150 και να φτάνει έως τους 204 ίππους.

    Για πρώτη φορά θα δούμε και έκδοση Plug-in hybrid, που έχει ως κύριο χαρακτηριστικό την μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία που φτάνει τα 100 χιλιόμετρα (μπαταρία 25,7 kWh), κάτι που το συναντούμε μόνο σε πολύ ακριβά μοντέλα της Land Rover και της Mercedes-Benz. Από εκεί και πέρα εκτός από τις εκδόσεις βενζίνης, θα υπάρχουν και εκδόσεις diesel με 150 και 193 ίππους.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Τι περιμένουμε από τη νέα Skoda Octavia
    Τι περιμένουμε από τη νέα Skoda Octavia

    Εντός του προσεχούς Φεβρουαρίου η Skoda θα παρουσιάσει την ανανεωμένη Octavia. Ως τότε, μας δίνει τα πρώτα στοιχεία για το μοντέλο.

    Το 2019 παρουσιάστηκε η τέταρτη, κατά σειρά, γενιά της (σε αυτή τη χρονική περίοδο) και πλέον είναι η περίοδος για να ανανεωθεί.

    Ήδη από πέρυσι είχαν αρχίσει να γίνονται γνωστά κάποια στοιχεία που να αφορούν στην αναδιαμόρφωση του αμαξώματός της (τόσο στη liftback όσο και στη station wagon έκδοση) και στα στοιχεία του εξοπλισμού που θα διαθέτει το επανασχεδιασμένο μοντέλο της Skoda στη μεσαία κατηγορία οχημάτων.

    Η τσεχική εταιρεία δημοσίευσε επίσημα την πρώτη φωτογραφία από το εμπρός μέρος του. Φυσικά, αυτή είναι σκόπιμα σχετικά σκοτεινή και θολή, ενώ το αυτοκίνητο είναι καλυμμένο με μαύρο ύφασμα.

    Επίσης, μπορούμε να διακρίνουμε το νέο σχήμα των εκεί φωτών του τα οποία φανερώνουν μια πιο αγριωπή όψη και μια νέα φωτεινή ταυτότητα σε σχέση με ό,τι ισχύει τώρα.

    Αναφορικά με τον εξοπλισμό της, η επανασχεδιασμένη Octavia θα διαθέτει το νέο σύστημα ενημερωδιασκέδασης «MIBπου έχει δημιουργήσει ο Όμιλος Volkswagen και έχει τοποθετηθεί στο νέο Passat Variant.

    Σε ό,τι αφορά στους κινητήρες, η ανανεωμένη Octavia θα διατηρήσει την γκάμα με την οποία διατίθεται, μεταξύ των οποίων και αυτή με σύστημα Plug-in Hybrid.

    Η Skoda έχει γνωστοποιήσει ότι θα παρουσιάσει επίσημα το επανασχεδιασμένο μοντέλο εντός του Φεβρουαρίου.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Αυξήθηκαν 23,2% οι πωλήσεις αυτοκινήτων τον Νοέμβριο
    Αυξήθηκαν 23,2% οι πωλήσεις αυτοκινήτων τον Νοέμβριο

    Αύξηση 23,2% σημείωσαν οι πωλήσεις των αυτοκινήτων στη χώρα τον Νοέμβριο εφέτος, καθώς, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά 18.791 αυτοκίνητα (καινούργια ή μεταχειρισμένα εξωτερικού) έναντι 15.254 που κυκλοφόρησαν τον αντίστοιχο μήνα του 2022 (μείωση 6,3% είχε παρουσιαστεί τον Νοέμβριο 2022 σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2021).

    Τα καινούργια αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν ανέρχονται σε 11.430 έναντι 8.912 που κυκλοφόρησαν τον Νοέμβριο 2022, παρουσιάζοντας αύξηση 28,3%.

    Το 11μηνο, κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά 222.536 αυτοκίνητα (καινούργια ή μεταχειρισμένα εξωτερικού) έναντι 193.154 που κυκλοφόρησαν την αντίστοιχη περίοδο του 2022, παρουσιάζοντας αύξηση 15,2% (αύξηση 3,5% είχε σημειωθεί το ενδεκάμηνο του 2022 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2021). Τα καινούργια αυτοκίνητα ανέρχονται σε 136.748 έναντι 108.318 που κυκλοφόρησαν το 11μηνο του 2022, παρουσιάζοντας αύξηση 26,2%.

    Παράλληλα, τον Νοέμβριο κυκλοφόρησαν 5.037 νέες μοτοσυκλέτες κυβισμού άνω των 50 cc (καινούργιες και μεταχειρισμένες εξωτερικού) έναντι 3.911 τον αντίστοιχο μήνα του 2022, παρουσιάζοντας αύξηση 28,8% (αύξηση 29,5% είχε υπάρξει τον Νοέμβριο 2022 σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2021). Οι καινούργιες μοτοσυκλέτες ανέρχονται σε 4.774 έναντι 3.665 που κυκλοφόρησαν τον Νοέμβριο 2022, παρουσιάζοντας αύξηση 30,3%.

    Το 11μηνο, κυκλοφόρησαν 66.882 νέες μοτοσυκλέτες κυβισμού άνω των 50 cc (καινούργιες και μεταχειρισμένες εξωτερικού) έναντι 57.349 που κυκλοφόρησαν την αντίστοιχη περίοδο του 2022, παρουσιάζοντας αύξηση 16,6% (αύξηση 23,4% είχε σημειωθεί το ενδεκάμηνο του 2022 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2021). Οι καινούργιες μοτοσυκλέτες ανέρχονται σε 63.401 έναντι 53.222 που κυκλοφόρησαν το 11μηνο του 2022, παρουσιάζοντας αύξηση 19,1%.

    Πηγή: cnn.gr

  • Οι πωλήσεις των ηλεκτρικών προβληματίζουν τους κατασκευαστές
    Οι πωλήσεις των ηλεκτρικών προβληματίζουν τους κατασκευαστές

    Το πρώτο εξάμηνο του 2023 οι πωλήσεις των BEVs (Battery Electric Vehicles) στην Ευρώπη σημείωσαν μια εντυπωσιακή άνοδο σχεδόν κατά 50%, για την ακρίβεια 47%, αλλά παρόλα αυτά οι κατασκευαστές ανησυχούν.

    Και αυτό γιατί βλέπουν τις παραγγελίες όχι μόνο να μην σημειώνουν άνοδο αλλά να υποχωρούν. Αυτές των μοντέλων της VW για παράδειγμα είναι στο μισό σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

    Οι προφανείς λόγοι είναι τα υψηλά επιτόκια και η στασιμότητα της αγοράς, αλλά τόσο οι αντιπρόσωποι των κατασκευαστών όσο και εταιρείες ερευνών καταδεικνύουν ζητήματα που έχουν σχέση με τα ηλεκτρικά μοντέλα αυτά καθαυτά.

    Που φαίνεται πως δεν έχουν πείσει ότι μπορούν να καλύψουν ικανοποιητικά τις ανάγκες και τις απαιτήσεις σε ότι αφορά την αυτονομία, την ασφάλεια αλλά και το κόστος αγοράς τους.

    Από εκεί και πέρα πολλοί περιμένουν τη νέα γενιά ηλεκτρικών μοντέλων για τα οποία πιστεύουν πως θα είναι ακόμα πιο εξελιγμένα σε όλους τους τομείς.

    Σε ότι αφορά τις ευρωπαϊκές εταιρείες οι αναλυτές αναφέρουν πως πρέπει να προσπαθήσουν να καλύψουν την απόσταση που έχουν τόσο από την Tesla όσο και από τους Κινέζους κατασκευαστές.

    Πηγή: cnn.gr

  • Ακόμα ισχυρότερο το Skoda Enyaq RS iV
    Ακόμα ισχυρότερο το Skoda Enyaq RS iV

    Η Skoda αναβαθμίζει τόσο σε ισχύ, όσο και σε αυτονομία το ηλεκτρικό Enyaq RS iV.

    Ως γνωστόν, το λογότυπο RS στα μοντέλα της Skoda φανερώνει την σπορ έκδοση του μοντέλου στο οποίο υπάρχει, μια ιστορία που ξεκίνησε το 1974 και συνεχίζεται έως και σήμερα στα ηλεκτρικά Enyaq RS iV και Enyaq Coupe RS iV.

    Να αναφέρουμε ότι η ισχυρότερη έκδοση του συγκεκριμένου μοντέλου απέδιδε 299 ίππους, καθώς οι άνθρωποι της Skoda προχώρησαν στην βελτίωση της ισχύος, ώστε να το κάνουν ακόμα ταχύτερο και να αναβαθμίσουν την συνολική εικόνα του.


    Σύμφωνα με το εργοστάσιο, τα Enyaq RS iV και Enyaq Coupe RS iV θα αποδίδουν πλέον 340 ίππους, ενώ μία ακόμα σημαντική αλλαγή αφορά τις μπαταρίες, οι οποίες θα μπορούν να φορτίζουν σε ταχυφορτιστή 175 kW, ενώ στο τωρινό μοντέλο η μέγιστη ισχύς του ήταν 135 kW.

    Σύμφωνα με τη Skoda, χάρη στον ισχυρότερο ταχυφορτιστή οι συσσωρευτές του θα μπορούν να πληρωθούν με ενέργεια από το 10%-80% σε 28 λεπτά της ώρας, από τα 36 λεπτά που ήταν ως τώρα.

    Όπως ανακοινώνει η εταιρεία, εκτός από την αύξηση της μέγιστης συνδυαζόμενης ισχύος αυξήθηκε και η μέγιστη θεωρητική αυτονομία η οποία πλέον φτάνει τα 547 χλμ., από τα 522 χλμ. του απερχόμενου μοντέλου.

    Φυσικά, η αυξημένη ιπποδύναμη κάνει το Enyaq RS iV να είναι ταχύτερο στην επιτάχυνση από στάση, καθώς για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται τώρα 5,5 δευτερόλεπτα, έναντι των 6,5 δευτερολέπτων.

    Πηγή: Protothema.gr

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Η Lexus θα αναβιώσει το... καυτό LFA Ξεπούλησε η Corvette C8 »
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς