Η νέα γενιά του μεγάλου σεντάν της Ford, ετοιμάζεται για λανσάρισμα μέσα στο 2021 και μάλιστα στο δεύτερο εξάμηνο.
Μια λίστα με εργαλεία για τους dealers και τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της Ford που καταδεικνύει ορισμένα από αυτά, ως εξειδικευμένα για χρήση στο Mondeo του 2022 (με εσωτερικό κωδικό μοντέλου CD542), επιβεβαιώθηκε η πρόθεση της Ford για ανανέωση της Ευρωπαϊκής ναυαρχίδας της στη μεσαία κατηγορία. Αν και με αυτό τον κωδικό, ήταν να αντικατασταθεί το Αμερικάνικο Fusion, φαίνεται πως τα σχέδια της Ford ήταν διαφορετικά.
Ενδιαφέρον έχει το γεγονός πως από τη λίστα των εργαλείων, προκύπτει πως το επερχόμενο Mondeo θα διαθέτει εγκάρσιο φύλλο σούστας πίσω, στα πρότυπα του Volvo XC90, μια και το μόνο σίγουρο πως διάταξη ανάρτησης με τυπικά φύλλα σούστας στον πίσω άξονα, δεν έχει υπάρξει άλλη σε μοντέλο της Ford για την Ευρώπη. Μια τέτοια επιλογή δικαιολογείται και με γνώμονα την εξοικονόμηση χώρου που εξασφαλίζει, μια και είναι βέβαιο πως το επόμενο Mondeo θα έχει πολλαπλές επιλογές εκδόσεων, με τις υβριδικές να είναι παραπάνω από μια.
Άλλωστε, στην υπάρχουσα γενιά του μοντέλου, η υβριδική έκδοση έχει σημαντική μείωση στους χώρους εξαιτίας των μπαταριών, οπότε και η διαμόρφωση με διαφορετική διάταξη από την ανάρτηση, μπορεί να διορθώσει σε μεγάλο βαθμό το πρόβλημα. Βάσει και της ονομασίας ως μοντέλο 2022 (MY 2022), το Mondeo αναμένεται να αποκαλυφθεί επισήμως και με κάθε λεπτομέρεια, από τα μέσα του 2021 και μετά. Σε ότι έχει να κάνει με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης που θα χρησιμοποιεί το Mondeo, κατά πάσα πιθανότητα θα είναι το σύνολο των 2,5 λίτρων με κύκλο Atkinson που έχουμε δει στον Kuga PHEV και θα συνδυάζεται με συστοιχία μπαταριών 10,3 kWh. Η συνολική απόδοση ισχύος θα είναι στην περίπτωση αυτή 222 ίπποι, ενώ το αυτοκίνητο θα μπορεί να κινηθεί και μόνο με την ηλεκτρική ενέργεια για 55 χιλιόμετρα.