Παρασκευή, 10 Απριλίου 2020 15:49

Δείτε πώς έκανε η 1016 Industries τη Lamborghini Huracan

Γράφτηκε από

Ένα kit από 100% σφυρήλατο ανθρακόνημα

Η 1016 Industries έχει βάλει δύσκολα στον εαυτό της, παίρνοντας τα καλύτερα supercars του κόσμου και προσπαθώντας να τα κάνει ακόμα πιο ιδιαίτερα, ακόμα πιο μοναδικά.

Μόνο που αν κρίνουμε από το αποτέλεσμα, το καταφέρνει κάθε φορά!

Ο οίκος μετατροπών από το Μαϊάμι που ειδικεύεται στο aftermarket ανθρακόνημα έβαλε αυτή τη φορά στο στόχαστρό του ένα από τα εντυπωσιακότερα hypercars του πλανήτη, τη Lamborghini Huracan EVO.

Και της χάρισε την πρώτη ποτέ εκδοχή της από σφυρήλατο ανθρακόνημα!

Το bodywork kit περιλαμβάνει σφυρήλατο ανθρακόνημα στο καπό, την οροφή, την αεροτομή και αλλού, διατηρώντας την αεροδυναμική και περιορίζοντας ταυτοχρόνως το βάρος σε σημαντικό βαθμό.

Η 1016 δεν αρκείται όμως ποτέ στις αισθητικές βελτιώσεις και πάντα βάζει το χεράκι της και στον κινητήρα, με τα δικά της τσιπάκια.

Εδώ χάρισε στον ήδη θηριώδη V10 των 5,2 λίτρων άλλα 20 άλογα, στέλνοντας τη συνολική ιπποδύναμη στους 650 ίππους.

Όταν τέλειωσε και με τη μηχανή, πρόσθεσε λίγο ακόμα σφυρήλατο ανθρακόνημα σε χαρακτηριστικά σημεία του αμαξώματος, δίνοντας στη Lambo αισθητική πίστας.

Αν ψήθηκες με την απαράμιλλη δουλειά της 1016 Industries, μπορείς να θαυμάσεις στην ιστοσελίδα της και τις άλλες υπέροχες μετατροπές της…

Πηγή: NewsBeast.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 10 Απριλίου 2020 12:38

Σχετικά Άρθρα

  • Μία συλλεκτική Lamborghini Huracan
    Μία συλλεκτική Lamborghini Huracan

    Η Lamborghini δημιούργησε μία μοναδική έκδοση της Huracan, λίγο πριν το συγκεκριμένο μοντέλο ρίξει τίτλους τέλους.

    Μαζί με το τέλος παραγωγής τής Huracán θα πρέπει να αποχαιρετήσουμε και τον V10 ατμοσφαιρικό κινητήρα που διαθέτει το supercar μοντέλο της Lamborghini, του οποίου θα πάρει τη θέση ένας twin-turbo V8 υβριδικής τεχνολογίας plug-in.

    Ως ύστατο χαίρε τόσο στο μοντέλο όσο και στον κινητήρα, η Lamborghini δημιούργησε τη Huracán STJ (Super Trofeo Jota), μια συλλεκτική έκδοση η οποία θα κατασκευαστεί μόνο σε 10 μονάδες.

    Η λέξη «Super Trofeo» αναφέρεται στο ενιαίο πρωτάθλημα αγώνων ταχύτητας που έχει δημιουργήσει η Lamborghini και η λέξη Jota αντιστοιχεί στο γράμμα «J» το οποίο προσδιορίζει το Παράρτημα J της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA).

    Ο χωρητικότητας 5,2 λίτρων V10 κινητήρας της Huracán STJ είναι αυτός που υπάρχει και στην Huracán STO, δηλαδή αποδίδει 640 ίππους και έχει μέγιστη ροπή 565 Nm. Η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.

    Ωστόσο, χάρη στις αλλαγές που έχουν γίνει για την περίσταση τόσο στην ανάρτηση όσο και στην αεροδυναμική του αμαξώματος, η νέα συλλεκτική έκδοση της Huracán ήταν κατά ένα δευτερόλεπτο ταχύτερη της Huracán STO, στην ιταλική πίστα του Ναρντό.


    Από τη Lamborghini ανακοινώθηκε ότι στη Huracán STJ έχουν τοποθετηθεί νέα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και διαφορετική πίσω αεροτομή από ανθρακονήματα στην οποία ρυθμίζεται η κλίση της κατά 3 μοίρες, γεγονός που αυξάνει την κάθετη αεροδυναμική δύναμη κατά 10%, συγκριτικά. Επίσης, διαθέτει αγωνιστικά ελαστικά τα οποία έχει εξελίξει η Bridgestone αποκλειστικά για το συγκεκριμένο μοντέλο.

    Οι άνθρωποι του Lamborghini Centro Stile προσφέρουν τη Huracán STJ σε δύο εκδοχές αναφορικά με τον χρωματισμό του αμαξώματος. Η πρώτη είναι συνδυασμός γκρι χρώματος με μαύρη οροφή και άσπρες-κόκκινες λεπτομέρειες.

    Στη δεύτερη συνδυάζονται το μπλε χρώμα με μαύρη οροφή και άσπρες-κόκκινες λεπτομέρειες, επίσης.

    Τέλος, στο εσωτερικό υπάρχει μαύρου χρώματος αλκαντάρα και δέρμα, ενώ καθένα από τα δέκα αυτοκίνητα θα διαθέτει πλακίδιο από ανθρακονήματα με τον αύξων αριθμό παραγωγής του.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Δοκιμές εξέλιξης για τη νέα Lamborghini Huracan
    Δοκιμές εξέλιξης για τη νέα Lamborghini Huracan

    Η Lamborghini έχει ξεκινήσει εντατικές δοκιμές εξέλιξης του μοντέλου που θα αντικαταστήσει την θρυλική Huracan.

    Έπειτα από δέκα χρόνια παρουσίας, η Lamborghini Huracan ρίχνει οσονούπω τίτλους τέλους, καθώς πρόκειται να περάσει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας, τόσο για την ιταλική φίρμα, όσο και για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.

    Οι άνθρωποι της εταιρείας από την Sant’Agata ήδη κάνουν δοκιμές εξέλιξης στο καινούργιο supercar, το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί προς τα τέλη της επόμενης χρονιάς ή στις αρχές του 2025.

    Προς το παρόν δεν έχουν γίνει γνωστά πολλά στοιχεία γι’ αυτό, ενώ σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες από τη Lamborghini πληροφορίες το αμάξωμα της μελλοντικής Huracan θα έχει σχεδιαστικές επιρροές από το αντίστοιχο της Revuelto, ενώ ίσως να κινείται από έναν V8 twin-turbo κινητήρα.

    Αυτό σημαίνει ότι ο ήδη υπάρχον ατμοσφαιρικός V10 της υπάρχουσας Huracan θα σταματήσει να υφίσταται. Θυμίζουμε ότι η μέγιστη ισχύς του φτάνει τους 639 ίππους, ενώ στη έκδοση Sterrato αποδίδει 610 ίππους.

    Η επιλογή των ανθρώπων της Lamborghini προς τον V8 κινητήρα συναρτάται με την προσπάθειά τους να μειώσουν τις εκπομπές των ρύπων και του διοξειδίου του άνθρακα.

    Αυτό σημαίνει ότι δεν θα υπάρχει ο χαρακτηριστικός ήχος που εκπέμπει ένα τέτοιας διάταξης μοτέρ και που αποτελούσε ένα από τα βασικά στοιχεία μιας Lamborghini.

    Ήδη τα πρώτα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα του νέου μοντέλου έχουν κάνει την εμφάνισή τους πέριξ του εργοστασίου της ιταλικής εταιρείας, ενώ ακόμα δεν έχει γίνει γνωστό το όνομα που θα έχει το αυτοκίνητο που θα αντικαταστήσει τη Huracan.

    Πάντως, με αυτό τα στελέχη της Lamborghini αναμένουν να συνεχιστεί η καλή εμπορική πορεία της η οποία είναι διαρκώς ανοδική τα τελευταία χρόνια.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Οσονούπω η διάδοχος της Lamborghini Huracan
    Οσονούπω η διάδοχος της Lamborghini Huracan

    Η Lamborghini ετοιμάζεται πυρετωδώς για να παρουσιάσει τον αντικαταστάτη της Huracan.

    Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά μοντέλα της Lamborghini, η Huracan, αναμένεται μέσα στο 2025 να αντικατασταθεί από ένα αντίστοιχων επιδόσεων, αλλά σαφέστατα με πιο σύγχρονο τεχνολογικό υπόβαθρο.

    Με βάση τις περιορισμένες επίσημες διατυπώσεις στελεχών της φίρμας από την Sant’Agata, είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα εγκαταλειφθεί ο παραδοσιακός ατμοσφαιρικός V10 κινητήρας των 5,2 λίτρων, δίνοντας τη θέση του σε έναν διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8, που θα συνεργάζεται με υβριδικό σύνολο.

    Κάτι ανάλογο υπάρχει και στη νέα Revuelto. Η ιταλική εταιρεία φέρεται να σχεδιάζει να τοποθετήσει τον ηλεκτροκινητήρα μεταξύ του θερμικού μοτέρ και του κιβωτίου ταχυτήτων, δίνοντας στο supercar κίνηση σε όλους τους τροχούς.

    Η Lamborghini αποκάλυψε ήδη το νέο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων διπλού συμπλέκτη της Revuelto θα τοποθετηθεί και στην διάδοχο της Huracan.

    Ήδη τα πρώτα μοντέλα δοκιμών έχουν κάνει την εμφάνισή τους σε διάφορα μέρη της Γηραιάς Ηπείρου. Παρά το απαραίτητο καμουφλάζ, στο νέο μοντέλο είναι ευδιάκριτα τα στενά φωτιστικά σώματα που βρίσκονται πάνω από μεγάλα ανοίγματα ψυγείου στον εμπρός προφυλακτήρα.

    Επίσης, στο πίσω μέρος υπάρχει μία ενιαία εξαγωνική απόληξη της εξάτμισης, τοποθετημένη στο κέντρο. Μελλοντικά αναμένουμε περισσότερες πληροφορίες και αποκαλύψεις.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Νέες επετειακές Lamborghini Huracan
    Νέες επετειακές Lamborghini Huracan

    Η Lamborghini γιορτάζει την επέτειο 60 ετών δημιουργίας με τρεις ειδικές επετειακές εκδόσεις της Huracan.

    Στο πλαίσιο της εβδομάδας μόδας του Μιλάνου, η Lamborghini παρουσιάζει τρεις ειδικές εκδόσεις της Huracan ιδιαίτερα περιορισμένης παραγωγής.
    Η STO, η Tecnica και η Evo Spyder φέρουν αυτοκόλλητα που υπογραμμίζουν το ότι πρόκειται για ειδικές εκδόσεις του μοντέλου, για τον εορτασμό των 60 ετών της Lamborghini. Κάθε μία από τις τρεις επετειακές εκδόσεις «60th Anniversary Edition» της Huracan θα παραχθεί αυστηρά σε μόλις 60 μονάδες, που κάθε μια από αυτές θα διαθέτει μοναδικά γραφικά στο αμάξωμα.
    Αντίστοιχα, στην καμπίνα, τη διαφορά των ειδικών αυτών εκδόσεων, κάνουν τα ραμμένα σήματα στις πλάτες των καθισμάτων, καθώς και το ταμπελάκι από ανθρακόνημα που δείχνει την αρίθμηση («1 από 60») στην κεντρική κονσόλα. Η τετρακίνητη Lamborghini Huracan STO 60th Anniversary Edition είναι η πιο δυνατή της γκάμας αυτής των περιορισμένης παραγωγής μοντέλων, χάρη στον V10 των 5,2 λίτρων που αποδίδει 640 ίππους.

    Το επίσημο ντεμπούτο της νέας αυτής τριάδας εκδόσεων της Huracan, έχει προγραμματιστεί για τις 21 Απριλίου στη Segheria του Μιλάνου, όπου θα παρουσιαστούν πλαισιώνοντας την Revuelto. Η Lamborghini επιβεβαίωσε επίσημα ότι το plug-in υβριδικό μοντέλο που θα διαδεχτεί την Huracan, θα κάνει το ντεμπούτο του μέχρι το τέλος του 2024, κάτι που σημαίνει πως οι επετειακές αυτές εκδόσεις είναι από τις τελευταίες του μοντέλου με τον ατμοσφαιρικό V10.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Εξηλεκτρίζεται και η Lamborghini Huracan
    Εξηλεκτρίζεται και η Lamborghini Huracan

    Μετά την αποκάλυψη της plug-in υβριδικής μονάδας που ετοιμάζεται για τον διάδοχο της Aventador η Lamborghini ξεκαθαρίζει πως το μέλλον θα είναι εξηλεκτρισμένο και για την μικρότερη Huracan.

    Είναι κάτι που έχει αναγγελθεί εδώ και αρκετό καιρό. Ήδη από το 2021, ο πρόεδρος της Lamborghini, Stephan Winkelmann, είχε ξεκαθαρίσει ότι τα αυτοκίνητα της εταιρίας θα στραφούν σταδιακά προς κάποια μορφή εξηλεκτρισμού των κινητήρων μονάδων τους.
    Ήδη πήραμε μία πρώτη γεύση από τον διάδοχο της Aventador, η οποία θα έχει plug-in υβριδικό σύστημα και θα φθάνει σε συνδυαστική ισχύ τους 1.015 ίππους.
    Τον ίδιο δρόμο φαίνεται ότι θα ακολουθήσει και το μικρότερο μοντέλο της εταιρίας η Huracan, για την οποία το χρονοδιάγραμμα προβλέπει την αντικατάστασή της μέσα στο 2024. O Winkelmnann ξεκαθάρισε ότι και η Huracan θα έχει κάποιας μορφής plug-in υβριδικό σύστημα χωρίς προς το παρόν να έχει ξεκαθαριστεί ποιός θερμικός κινητήρας θα αποτελεί την βάση του.
    Στόχος της εταιρίας είναι να εξηλεκτρίσει όσο γίνεται πιο γρήγορα και -από ένα σημείο και μετά και πλήρως- την γκάμα των μοντέλων της, καθώς από το 2035 θα κυκλοφορούν μόνο αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα στις πιο σημαντικές για την εταιρία αγορές του κόσμου.

    Προς το παρόν πάντως το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στη νέα Aventador ενώ παράλληλα θα τρέχει και το πρόγραμμα εξέλιξης της plug-in υβριδικής Ηuracan. Όλα τα ενδεχόμενα σε αυτή την φάση είναι ανοιχτά, αν και το πιθανότερο είναι ότι το σύστημα κίνησης θα είναι μάλλον πιο απλό από εκείνο της Aventador με τους τρεις ηλεκτροκινητήρες και τον ατμοσφαιρικό V12 των 6,5 λίτρων. Εν αναμονή των εξελίξεων, οι φίλοι της εταιρίας προλαβαίνουν να αγοράσουν κάποιες από τις υπάρχουσες εκδόσεις της Huracan, οι οποίες θα είναι και οι τελευταίες από την αγνή εποχή, χωρίς πρίζες και μπαταρίες.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Μία εμπνευσμένη από τον κυβερνοχώρο Lamborghini Huracan
    Μία εμπνευσμένη από τον κυβερνοχώρο Lamborghini Huracan

    Ο Ιάπωνας σχεδιαστής Ikeuchi δημιούργησε την πιο ιδιαίτερη Lamborghini Huracan STO.

    Η Lamborghini γιορτάζει φέτος τα 60 χρόνια από την ίδρυσή της και έχει οργανώσει μια σειρά από εκδηλώσεις και παράλληλες δράσεις για να τιμήσει το σπουδαίο αυτό ορόσημο, όπως την συνεργασία της με τον καλλιτέχνη Ikeuchi.

    Ο Ιάπωνας αρτίστας ανέλαβε να σχεδιάσει μια απίθανη, φουτουριστική και πολύ… Cyberpunk Huracan STO. Η συγκεκριμένη Huracan βάφτηκε με τέτοιο τρόπο ώστε να παραπέμπει σε έναν μελλοντικό κυβερνοχώρο, ενώ στο πίσω μέρος έχει τοποθετηθεί ένα πολυγωνικό κουτί το οποίο θυμίζει tower μονάδας υπολογιστή.


    Το όνομα της δημιουργίας του Ikeuchi είναι Huracan Time Chaser_111100, με τον εν λόγω αριθμό να παραπέμπει στον αριθμό 60 στον κώδικα προγραμματισμού. Ο διάσημος καλλιτέχνης δεν έμεινε όμως στην κατασκευή της Huracan. Αποφάσισε να δημιουργήσει και ένα ακόμα πιο ιδιαίτερο gaming set που ονόμασε Time Gazer.


    Η κατασκευή θυμίζει έντονα έναν κανονικό προσομοιωτή οδήγησης gaming, ωστόσο αν παρατηρήσει κανείς όλα τα εξαρτήματα προέρχονται από μοντέλα της Lamborghini. Μάλιστα ο Ιάπωνας σχεδιαστής δανείστηκε στοιχεία από επετειακά μοντέλα της εταιρείας όπως την Countach Countach 25th Anniversary, την Diablo SE30, την Murcielago 40th Anniversary και την Aventador 50th Anniversary.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Η παντός εδάφους Lamborghini Huracan
    Η παντός εδάφους Lamborghini Huracan

    Η crossover έκδοση της Lamborghini Huracan κάνει και επισήμως την εμφάνισή της.

    Οι δαιμόνιοι Ιταλοί κατάφεραν να δημιουργήσουν μία άκρως εντυπωσιακή εκδοχή της Huracan, η οποία πέραν των εντυπωσιακών επιδόσεων στην άσφαλτο, μπορεί να κινείται το ίδιο εξαιρετικά τόσο σε χωμάτινες, όσο και σε λασπωμένες διαδρομές.

    Η γενική σχεδιαστική φιλοσοφία του αμαξώματος παραμένει όπως την γνωρίζουμε, με ορισμένες προσθήκες, όπως τα εμπρός προβολάκια, την τοποθετημένη στην οροφή εισαγωγή αέρα και τις ράγες.

    Αυτό που την κάνει να ξεχωρίζει περισσότερο είναι η μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, η οποία έχει αυξηθεί κατά 44 χιλιοστά, όπως και τα εκτός δρόμου ελαστικά Bridgestone Dueler AT002, με τεχνολογία runflat, κάτι που σημαίνει πως ακόμη και αν κλατάρουν ο οδηγός μπορεί να κινηθεί για έως 80 χιλιόμετρα απόστασης με μέγιστη ταχύτητα έως 80 χλμ./ώρα μέχρι να φτάσει στο πλησιέστερο σημείο επισκευής.

    Η Sterrato διαθέτει τα ίδια μηχανικά μέρη με την «απλή» πισωκίνητη Huracan διατηρώντας τον ατμοσφαιρικό V10 κινητήρα των 5,2 λίτρων που για την περίσταση αποδίδει 610 ίππους. Όσο για τις επιδόσεις η διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 3,4 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται για λόγους ασφαλείας στα 260 χλμ./ώρα.

    Η Huracan Sterrato θα κατασκευαστεί σε έναν περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων. Εκτός απροόπτου θα αποτελεί και το κύκνειο άσμα της Huracan, η οποία θα αντικατασταθεί από ένα ολοκαίνουργιο plug-in υβριδικό μοντέλο που θα παρουσιαστεί μέσα στο 2023 και θα κυκλοφορήσει ένα χρόνο μετά.

    Πηγή: Protothema.gr

  • H τελευταία Lamborghini Huracan Tecnica
    H τελευταία Lamborghini Huracan Tecnica

    Όπως και με τη Gallardo, έτσι και η Huracan προσφέρεται σε μια ειδική έκδοση με την ονομασία Tecnica.

    Η ιταλική φίρμα εργάζεται πλέον πολύ σκληρά πάνω στον επικείμενο διάδοχο του μοντέλου, ο οποίος αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του το 2024.
    H Huracan Tecnica τοποθετείται κάτω από την πιο σκληροπυρηνική STO, με την οποία μοιράζεται την ίδια εκδοχή του V10. Αυτή με τους 640 ίππους και τα 565 Nm, καθώς και την κίνηση στους πίσω μόνο τροχούς αλλά και την τετραδιεύθυνση.
    Η τιμή της νέας Lamborghini Huracan Tecnica δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα, αλλά θα είναι λίγο πιο φτηνή σε σχέση με την STO, οπότε στην Κεντρική Ευρώπη θα κοστίζει γύρω στις 250.000 ευρώ.



    Υιοθετεί διαφορετικό προφυλακτήρα και καπό από ανθρακονήματα, ενώ για χάρη της αεροδυναμικής -οι Ιταλοί λένε ότι είναι βελτιωμένη κατά 20%- υπάρχει και άλλο κάλυμμα για το δάπεδο. Οι αλλαγές έχουν προσθέσει 60 χιλιοστά στο μήκος, ενώ νέα στοιχεία που αξίζουν να αναφερθούν είναι το πιο κάθετο πλέον πίσω παράθυρο που βελτιώνει την ορατότητα και η καινούργια εξάτμιση.

    Πηγή: Protothema.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο