Τετάρτη, 15 Απριλίου 2020 15:22

Τα Toyota Land Cruiser 70 και FJ Cruser πωλούνται ακόμα στα Εμιράτα

Γράφτηκε από

Ο ορισμός του αειθαλούς μοντέλου βρίσκει απόλυτη ταύτιση στα Land Cruiser 70 και FJ Cruiser καθώς παρά την ηλικία αρκετών δεκαετιών που κουβαλούν η Toyota συνεχίζει την παραγωγή τους και την πώληση σε ορισμένες ειδικές αγορές όπως αυτή των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.

Το Land Cruiser είναι σαφώς ένα από τα πιο διάσημα καθαρόαιμα εκτός δρόμου οχήματα με τεράστια ιστορία και φυσικά με αμέτρητους οπαδούς. Αν και η εξέλιξη του μοντέλου είναι συνεχής η έκδοση 70 Series που παρουσιάστηκε στα μέσα της δεκαετίας του ’80 παραμένει έως σήμερα η πλέον κλασική ίσως μορφή του Land Cruiser διατηρώντας μάλιστα μια αρκετά ισχυρή εμπορική δυναμική.

Αυτό το στοιχείο έχει οδηγήσει την Toyota στην συνέχιση της παραγωγής και διάθεσης της συγκεκριμένης έκδοσης παράλληλα με τη νέα γενιά του Land Cruiser σε ορισμένες αγορές όπως αυτή των ΗΑΕ όπου προσφέρεται με τρίθυρο αμάξωμα ή ως διπλοκάμπινο pick-up. Και στις δύο περιπτώσεις χρησιμοποιείται ένα V6 κινητήρας βενζίνης 4.0 λίτρων με 230 ίππους και 37 χλγμ ροπής που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων.


Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει όμως και με το FJ Cruiser. Το SUV με την αντισυμβατική ρετρό σχεδίαση φαίνεται πως έχει αντίκτυπο στους δρόμους αλλά και τις ερήμους των αραβικών εμιράτων με αποτέλεσμα να εξακολουθεί να περιλαμβάνεται στους καταλόγους της Toyota. Κινείται από μια πιο ισχυρή έκδοση του 4.0λιτρου βενζινοκινητήρα η οποία φθάνει τους 270 ίππους και τα 38,7 χλγμ ροπής ενώ εδώ συνοδεύεται από αυτόματο κιβώτιο πέντε σχέσεων. Το FJ Cruiser είναι εξοπλισμένο με δύο ντεπόζιτα βενζίνης συνολικής χωρητικότητας 159 λίτρων κάτι που το κάνει ιδανικό για εξορμήσεις στην έρημο.


Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 15 Απριλίου 2020 11:45

Σχετικά Άρθρα

  • Το αειθαλές Toyota Land Cruiser 70 εξηλεκτρίζεται
    Το αειθαλές Toyota Land Cruiser 70 εξηλεκτρίζεται

    Μετά από τέσσερις δεκαετίες το Land Cruiser 70 Series παραμένει ένα άκρως ποθητό μοντέλο και η Toyota δείχνει αποφασισμένη να το διατηρήσει στην παραγωγή για αρκετά χρόνια ακόμα.

    Το Land Cruiser 70 Series, παρουσιάστηκε το 1984 όμως σχεδόν 40 χρόνια μετά την εμφάνισή του εξακολουθεί να παράγεται και να πωλείται σε κάποιες αγορές του κόσμου. Το εμβληματικό εκτός δρόμου μοντέλο της Toyota συνεχίζει να διατίθεται σε κάποιες χώρες, όπως στην Αυστραλία για παράδειγμα. Μάλιστα, εκεί υπάρχει και σε έκδοση pickup (μονοκάμπινη και διπλοκάμπινη) εκτός από την επιβατική.

    Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, οι άνθρωποι της ιαπωνικής εταιρείας εξετάζουν το ενδεχόμενο να τοποθετήσουν στο αυτοκίνητο έναν τετρακύλινδρο εξηλεκτρισμένο κινητήρα αντί του V8 πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 4,5 λίτρων που διαθέτει τώρα. Αυτός, αποδίδει 205 ίππους/3.400 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 430 Nm/1.200-3.200 σ.α.λ.

    Με το πέρασμα των χρόνων, το Land Cruiser 70 Series έχει αποκτήσει κάποια στοιχεία του σύγχρονου εξοπλισμού ασφάλειας και άνεσης των επιβατών. Έτσι, έχει δύο αερόσακους και έγχρωμη οθόνη αφής 6,1 ιντσών. Όπως και να ‘χει πρόκειται για ένα κλασικό μοντέλο το οποίο έχει σημαντικό ρόλο στην ιστορία της Toytota η οποία με την σειρά της το τιμά διατηρώντας την εμπορική επικαιρότητα του.

    Εφόσον, τελικά, εγκριθεί και πραγματοποιηθεί η τοποθέτηση του εξηλεκτρισμένου κινητήρα πιθανόν το κλασικό μοντέλο της εταιρείας να διατεθεί σε περισσότερες αγορές, καθώς θα πληροί κάποιες από τις νόρμες προστασίας του περιβάλλοντος.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Το θωρακισμένο που όλοι θα ήθελαν
    Το θωρακισμένο που όλοι θα ήθελαν

    Ο ειδικός θωράκισης οχημάτων της Νότιας Αφρικής με το όνομα SVI εισάγει μια αναθεωρημένη σειρά του Toyota Land Cruiser 79 που η εταιρεία ονομάζει Max 3. Μετατρέπει το ήδη ανθεκτικό SUV σε τανκ που μπορεί να προστατεύσει τους επιβάτες από επίθεση.

    Το Max 3 σίγουρα δεν μοιάζει με Land Cruiser. Υπάρχει μια τεράστια μάσκα στο μπροστινό μέρος και στοιβαγμένοι προβολείς στις γωνίες. Οι γραμμές του αμαξώματος περιλαμβάνουν πολλές σκληρές πτυχές. Υπάρχουν πόρτες που ανοίγουν ανάποδα για ευκολότερη είσοδο στην προστατευόμενη καμπίνα. Η SVI προσφέρει το μηχάνημα σε μονή ή διπλή καμπίνα ή διαμορφώσεις αμαξώματος για οκτώ επιβάτες.

    Το Max 3 προσφέρει βαλλιστική προστασία B6, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να αντέξει επίθεση ΝΑΤΟ 7,62 × 51 mm από ένα τουφέκι όπως το R1 του νοτιοαφρικανικού στρατού ή μια σφαίρα 7,62 × 49 mm του AK47. Υπάρχουν θωρακισμένες γυάλινες και χαλύβδινες πλάκες πάχους 38 χιλιοστών για την προστασία του αμαξώματος.

    Η SVI προσφέρει επίσης μια έκδοση του Max 3 με θωράκιση B7 και προστασία από έκρηξη. Στη Νότια Αφρική, η κατοχή ενός μοντέλου με τόση θωράκιση απαιτεί τη λήψη ειδικής άδειας από την κυβέρνηση και γενικά, μόνο εγγεγραμμένες εταιρείες ασφαλείας ή κυβερνητικές υπηρεσίες μπορούν να το έχουν στην κατοχή τους. Υπάρχει ακόμη και μια πλήρης στρατιωτική έκδοση του Max 3 που διαθέτει βάσεις για πολυβόλο και κάνες διαμετρήματος 50 χιλιοστών.

    Πριν τοποθετηθεί η βαριά πανοπλία, η SVI αναβαθμίζει την ανάρτηση του Land Cruiser, συμπεριλαμβανομένης μιας επιπλέον πίσω αντιστρεπτικής ράβδου. Οι νέοι τροχοί είναι επίσης μέρος του πακέτου. Ο εργοστασιακός κινητήρας της Toyota και το σύστημα μετάδοσης κίνησης παραμένουν αναλλοίωτα στο Max 3.

    Το Max 3 ξεκινά από 103.053 δολάρια. Η εταιρεία υπόσχεται να το παραδώσει στον ιδιοκτήτη εντός τριών μηνών από την παραλαβή της παραγγελίας.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Toyota: Υβριδική γενιά η επόμενη του Land Cruiser
    Toyota: Υβριδική γενιά η επόμενη του Land Cruiser

    Με τα V8 σύνολα να αποτελούν παρελθόν από τη γκάμα της Toyota στο μέλλον, οι επόμενες γενιές τόσο του Land Cruiser όσο και του Lexus LX αναμένεται να είναι υβριδικές.

    Στην επόμενη γενιά των δύο πολυτελών εκτός δρόμου μοντέλων, δεν θα υπάρχουν εκδόσεις με μεγάλους και ενεργοβόρους κινητήρες. Το Lexus LX και για το Toyota Land Cruiser, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα φήμες, θα έχουν και υβριδικές εκδόσεις στις επόμενές τους γενιές, μια και θα αποκλειστούν από την γκάμα οι V8 κινητήρες. Αντί αυτών, οι δύο κατασκευαστές θα έχουν υβριδικές εκδόσεις που θα εξασφαλίζουν πολύ καλές επιδόσεις στο δρόμο αλλά και σε ότι έχει να κάνει με τον περιορισμό της κατανάλωσης και των εκπεμπόμενων ρύπων.

    Ως πιθανότερο σενάριο, φαίνεται να είναι η χρήση ενός V6 κινητήρα 3,5 λίτρων με δύο turbo και mild hybrid τεχνολογία που θα έχει και ένα ηλεκτρικό μοτέρ για την ενίσχυση της απόδοσης. Η ισχύς του κινητήρα, πάνω στην οποία θα «προστίθεται» αυτή του ηλεκτρικού μοτέρ, θα είναι της τάξης των 420 ίππων, ενώ για τη μετάδοση στους τροχούς θα χρησιμοποιείται ένα ημιαυτόματο, με δυνατότητα σειριακής λειτουργίας, κιβώτιο 10 σχέσεων. Ότι και αν επιβεβαιωθεί από τις παραπάνω προβλέψεις, θα ανακοινωθεί μέχρι το τέλος του χρόνου μια και νέες εκδόσεις και για τα δύο μοντέλα, αναμένονται το 2020 να κάνουν την εμφάνισή τους.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Επετειακή έκδοση για τα 60 χρόνια του Toyota Land Cruiser
    Επετειακή έκδοση για τα 60 χρόνια του Toyota Land Cruiser

    Με την έκδοση Heritage Edition θα γιορτάσει η Toyota την επέτειο των 60 χρόνων του εμβληματικού Land Cruiser που έχει δημιουργήσει ιστορία ως ένα από τα πιο ικανά, ολοκληρωμένα και πολυτελή εκτός δρόμου οχήματα.

    Για πολλούς το Land Cruiser έχει ακόμα μεγαλύτερη ιστορία αν συνυπολογίσουμε και αυτή του Toyota BJ που παρουσιάστηκε το 1951 και θεωρείται ο πρόγονος του κορυφαίου τζιπ της Toyota. Ωστόσο η εταιρία γιορτάζει φέτος τα 60 χρόνια παρουσίας του μοντέλου ως Land Cruiser και γι’αυτό το λόγο θα παρουσιάσει μια νέα επετειακή έκδοση με την ονομασία Heritage Edition.

    Φυσικά η Heritage Edition θα έχει αποκλειστικά αισθητικά στοιχεία μεταξύ των οποίων οι σκουρόχρωμες ζάντες 18’’ της BBS, η μαύρη απόχρωση της γρίλιας της μάσκας και διαφόρων διακοσμητικών λεπτομερειών όπως και των καλυμμάτων των καθρεπτών. Επιπλέον τα λογότυπα έχουν μια ρετρό γραμματοσειρά ενώ έχουν αφαιρεθεί τα πλαϊνά σκαλοπάτια ώστε να ωφεληθούν οι εκτός δρόμου δυνατότητες που αποτελούν βασικό χαρακτηριστικό του Land Cruiser.

    Στο εσωτερικό οι επενδύσεις αποτελούνται από μαύρο δέρμα με λεπτομέρειες και ραφές σε σκούρα μπρούτζινη απόχρωση ενώ έχουν τοποθετηθεί ειδικά πατάκια και προστατευτικό στο χώρο αποσκευών με προδιαγραφές για αντοχή στη σκληρή χρήση. Η έκδοση Heritage θα προσφέρεται μόνο με πεντάθυρο αμάξωμα και μόνο σε δύο αποχρώσεις, Midnight Black και Blizzard Pearl ενώ η παραγωγή θα περιοριστεί στις 1.200 μονάδες με τις πωλήσεις να ξεκινούν μέσα στο καλοκαίρι.

    Πηγή: Newsauto.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ