Παρασκευή, 12 Ιουνίου 2020 15:05

Bugatti Royale: Πολυτελές SUV για λίγους και εκλεκτούς

Γράφτηκε από

Αναλογιζόμενοι τι χρεώνει η Bugatti για μια Chiron, δεν υπάρχει κανένας λόγος η εταιρεία να ζηλεύει άλλες μάρκες πολυτελείας που κατασκευάζουν SUV. Ωστόσο, εάν θέλει περισσότερα κέρδη στο μέλλον, ένα SUV σύμφωνα με τα Rolls-Royce Cullinan και Bentley Bentayga δεν θα ήταν κακή ιδέα.

Η ιδέα ενός Bugatti SUV είναι συναρπαστική. Πόσο θα πουλά η εταιρεία όμως κάτι τέτοιο; Η διπλάσια τιμή από την αντίστοιχη της Cullinan θα ήταν το λογικό σενάριο. Και λαμβάνοντας υπόψη ότι ο Bentley αναφέρει πως έχει κατασκευάσει 20.000 Bentayga, εύλογα καταλαβαίνει κανείς πως η αγορά δεν είναι καθόλου μικρή.


Επειδή οι Bugatti είναι κατασκευασμένες με παρόμοια τεχνολογία αιχμής και προσοχή στη λεπτομέρεια με ένα αυτοκίνητο της F1, οποιοδήποτε SUV το οποίο αναμένεται να προσφέρει θα εξακολουθεί να είναι εξαιρετικά σπάνιο και πιθανώς πολύ γρήγορο. Λαμβάνοντας υπόψη ότι ο Stephan Winkelmann βρίσκεται σήμερα στο τιμόνι της μάρκας, το ερώτημα είναι περισσότερο “πότε;” αντί για “αν;”. Σε περίπτωση που το ξεχάσατε, είναι ο άνθρωπος που παρουσίασε το Lamborghini Urus για πρώτη φορά, οπότε ξέρει ένα ή δύο πράγματα για να κάνει ένα SUV να φαίνεται εξωτικό.

Σύμφωνα με τις τελευταίες αναφορές, το όχημα δεν θα είναι SUV, αλλά ένα crossover-coupe με λεπτές γραμμές και ήπιο προσανατολισμό εκτός δρόμου. Οι πλουσιότεροι αγοραστές αυτοκινήτων στον κόσμο δεν θέλουν να ανέβουν χωματόδρομους, αλλά θέλουν μια επιβλητική εικόνα στο δρόμο. Αυτό είναι το είδος αυτής της σχεδιαστικής απόδοσης από τον Giorgi Tedoradze, που ονομάζεται Bugatti Royale. Πρόκειται για ένα απλό σκίτσο, το οποίο όμως στέλνει ένα ισχυρό μήνυμα: Η εταιρεία υπερ-αυτοκινήτων εισέρχεται δυναμικά στα super SUV πολυτελείας.

Από τεχνολογική άποψη, το όχημα ελεύθερου χρόνου της Bugatti θα πρέπει να προσφέρει καλύτερες επιδόσεις από την Lamborghini Urus των 641 ίππων. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να δανειστεί μέρος της τεχνολογίας της. Πιθανότατα να διαθέτει τον ίδιο κινητήρα bi-turbo V8 4 λίτρων που βρίσκετε αυτή τη στιγμή στα Urus, Cayenne και Audi RS6. Αυτός ο πανίσχυρος κινητήρας μπορεί να βελτιωθεί περαιτέρω χρησιμοποιώντας μάλιστα και υβριδική τεχνολογία. Σημειώστε επίσης πως οι τελευταίοι ηλεκτρικοί κινητήρες της Porsche μπορούν πιθανώς να προσθέσουν άλλους 300 ίππους στην εξίσωση.
Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 12 Ιουνίου 2020 11:49

Σχετικά Άρθρα

  • Η Nissan ανανεώνει τα SUV της στην Ευρώπη
    Η Nissan ανανεώνει τα SUV της στην Ευρώπη

    Η Nissan θα αντικαταστήσει όλα τα SUV της στην Ευρώπη με καινούργια εντός των επόμενων 18 μηνών παρακαλώ, καθώς, η αυτοκινητοβιομηχανία επιδιώκει να ανακάμψει από την πτώση πωλήσεων που γνώρισε το τελευταίο διάστημα.

    Η Nissan βασίζεται κυρίως σε SUV όπως το συμπαγές Qashqai, το μικρό Juke και το μεσαίο X-Trail για το μεγαλύτερο μέρος του όγκου της στην Ευρώπη, ωστόσο, η γήρανση των μοντέλων της έχει συμβάλει στην πτώση της ζήτησης για το εμπορικό σήμα. Οι πωλήσεις της Nissan στις αγορές της ΕΕ υποχώρησαν κατά 24% στα 334.505 οχήματα τους πρώτους 10 μήνες του έτους, σύμφωνα με τα στοιχεία της βιομηχανικής ένωσης ACEA. Μέσα στο 2021, η Nissan θα αντικαταστήσει το Qashqai, ενώ παράλληλα, θα λανσάρει ένα νέο ηλεκτρικό SUV το πρωτότυπο Ariya, σύμφωνα με τον επικεφαλής της αυτοκινητοβιομηχανίας στη Γηραιά Ήπειρο, Gianluca de Ficchy. Η Nissan θα παρουσιάσει σύντομα και το νέο Juke. Το κόμπακτ SUV αντικαθιστά το επιτυχημένο μοντέλο που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2010. Βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα CMF-B που χρησιμοποιείται και από την “αδελφή” Renault στα νέα Clio και Captur. Η Nissan απώλεσε τον πετρελαιοκινητήρα στο Juke λόγω της μειωμένης ζήτησης σε τέτοιου είδους κινητήρες.

    Ο ίδιος δεν έδωσε περαιτέρω λεπτομέρειες για το ποιο μοντέλο θα ακολουθήσει το Juke, οι πληροφορίες μας όμως αναφέρουν πως αυτό θα είναι το X-Trail μέσα στους επόμενους έξι μήνες. Η Nissan είχε προγραμματίσει να κατασκευάσει το μεγαλύτερο SUV της στο εργοστάσιο της στο Sunderland του Ηνωμένου Βασιλείου αλλά άλλαξε τα σχέδιά της και θα συνεχίσει να το κατασκευάζει στην Ιαπωνία για τις ευρωπαϊκές αγορές. Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις του τελευταίου παρουσίασαν μείωση κατά 59% στα 18.368 τους πρώτους 10 μήνες, σύμφωνα με αναφορές της JATO Dynamics. Το εξωτερικό του νέου X-Trail σχεδιάστηκε στις Η.Π.Α., εκεί όπου αποκαλείται ως “Rogue”. Η Nissan θα παρουσιάσει το νέο Qashqai τον Σεπτέμβριο του 2020, σύμφωνα με έγκυρες πηγές. Το Qashqai αποτελεί το νούμερο ένα μοντέλο σε πωλήσεις της Nissan στην Ευρώπη, με 183.896 τους πρώτους 10 μήνες, κάτω όμως από 11%, σύμφωνα με την JATO.

    Η Nissan θα εγκαταλείψει επίσης τις εκδόσεις diesel του επόμενου Qashqai. Αντ ‘αυτού, θα εισάγει την υβριδική τεχνολογία E-power που γνωρίζει μεγάλη επιτυχία στην Ιαπωνία. Το νέο Qashqai θα βασίζεται στο πρωτότυπο IMQ που είδαμε τελευταία στην έκθεση της Γενεύης. Τόσο το X-Trail όσο και το Qashqai αναμένεται να προσφερθούν με το συμπαγές υβριδικό σύστημα του ομίλου που θα χρησιμοποιηθεί και στο επόμενο Outlander. Και τα τρία μοντέλα θα χρησιμοποιήσουν την κοινή πλατφόρμα CMF. Με αυτές τις κινήσεις η Nissan αναμένεται να έχει μια από τις νεότερες γκάμες κατασκευαστή αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Μην ξεχνάμε βέβαια πως η εταιρεία αντικατέστησε το Micra το 2017 και το ηλεκτρικό Leaf το 2018. Σημειώστε επίσης, ότι η Nissan δήλωσε εκ των προτέρων πως δεν θα συμμετάσχει στην προσεχή έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο.

    Πηγή: Protothema.gr

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « To Nissan Z που όλοι θα θέλαμε να δούμε To Ford Ranger της Carlex »
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο