Αναλογιζόμενοι τι χρεώνει η Bugatti για μια Chiron, δεν υπάρχει κανένας λόγος η εταιρεία να ζηλεύει άλλες μάρκες πολυτελείας που κατασκευάζουν SUV. Ωστόσο, εάν θέλει περισσότερα κέρδη στο μέλλον, ένα SUV σύμφωνα με τα Rolls-Royce Cullinan και Bentley Bentayga δεν θα ήταν κακή ιδέα.
Επειδή οι Bugatti είναι κατασκευασμένες με παρόμοια τεχνολογία αιχμής και προσοχή στη λεπτομέρεια με ένα αυτοκίνητο της F1, οποιοδήποτε SUV το οποίο αναμένεται να προσφέρει θα εξακολουθεί να είναι εξαιρετικά σπάνιο και πιθανώς πολύ γρήγορο. Λαμβάνοντας υπόψη ότι ο Stephan Winkelmann βρίσκεται σήμερα στο τιμόνι της μάρκας, το ερώτημα είναι περισσότερο “πότε;” αντί για “αν;”. Σε περίπτωση που το ξεχάσατε, είναι ο άνθρωπος που παρουσίασε το Lamborghini Urus για πρώτη φορά, οπότε ξέρει ένα ή δύο πράγματα για να κάνει ένα SUV να φαίνεται εξωτικό.
Από τεχνολογική άποψη, το όχημα ελεύθερου χρόνου της Bugatti θα πρέπει να προσφέρει καλύτερες επιδόσεις από την Lamborghini Urus των 641 ίππων. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να δανειστεί μέρος της τεχνολογίας της. Πιθανότατα να διαθέτει τον ίδιο κινητήρα bi-turbo V8 4 λίτρων που βρίσκετε αυτή τη στιγμή στα Urus, Cayenne και Audi RS6. Αυτός ο πανίσχυρος κινητήρας μπορεί να βελτιωθεί περαιτέρω χρησιμοποιώντας μάλιστα και υβριδική τεχνολογία. Σημειώστε επίσης πως οι τελευταίοι ηλεκτρικοί κινητήρες της Porsche μπορούν πιθανώς να προσθέσουν άλλους 300 ίππους στην εξίσωση.