Δεν είναι η πρώτη φορά που η ΑΒΤ παρουσιάζει ένα βελτιωμένο Audi αλλά στην προκειμένη περίπτωση, το RS6-R εκτός της απόδοσης των 740 ίππων έχει και την ανάλογη εμφάνιση για να υποστηρίξει τις διαθέσεις του στο δρόμο.
Ενώ όλο και περισσότεροι νέοι αγοραστές αυτοκινήτων που αναζητούν κάτι γρήγορο, πολυτελές και πρακτικό, επιλέγουν SUV, τα super station wagon της Audi, όπως είναι αυτό το RS6 Avant, μας κάνουν να θέλουμε να πάμε κόντρα στην τάση της εποχής. Η τελευταία γενιά του RS6 Avant από το εργοστάσιο έχει ισχύ 591 ίππων και ροπή πάνω από 82,0 kgm χάρη στο V8 σύνολο των 4,0 λίτρων με τον διπλό υπερσυμπιεστή και την ήπια υβριδική τεχνολογία. Καθώς αυτό το V8 έχει χρησιμοποιηθεί ευρέως στον Όμιλο VW τα τελευταία χρόνια, οι βελτιωτικοί οίκοι έχουν μια σειρά από πακέτα αναβάθμισης τα οποία μπορούν να αυξήσουν δραματικά την απόδοση χωρίς να επηρεάσουν την αξιοπιστία του συνόλου.
Ένας από τους πιο γνωστούς ειδικούς επί των βελτιώσεων των μοντέλων της Audi είναι και η ABT Sportline. Το τελευταίο της δημιούργημα, το RS6-R, αποτελεί και τη δουλειά- διαφήμιση για το τι μπορεί να κάνει σε επίπεδο βελτίωσης, όχι μόνο της εικόνας του αυτοκινήτου αλλά και της απόδοσης και των επιδόσεων. Μια σειρά επεμβάσεων στον κινητήρα, φέρνει την απόδοση στο εξωπραγματικό επίπεδο των 740 ίππων με μέγιστη τιμή ροπής τα 93,8 kgm. Με αυτά τα δεδομένα, τα 100 χλμ./ώρα από στάση, «έρχονται» σε περίπου 3,2 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου είναι 320 χλμ./ώρα. Οι εξωτερικές αλλαγές είναι ιδιαίτερα έντονες στο μπροστινό μέρος, όπου το Audi διαθέτει έναν μπροστινό splitter από ανθρακόνημα με πτερύγια και στις δύο πλευρές της μάσκας. Επιπλέον, το αυτοκίνητο στο πίσω μέρος, ξεχωρίζει για τον μεγάλο διαχύτη του, την αλλαγμένη εξάτμιση με τις διπλές απολήξεις εκατέρωθεν και τη διπλή αεροτομή στο πίσω τζάμι που «έρχεται» από την οροφή.