Η Tesla άλλαξε αναμφίβολα τον τρόπο με τον οποίο βλέπουμε τα αυτοκίνητα επιδόσεων. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο μια Mercedes-AMG με μεγάλο καπό και V8 κινητήρα δεν φαίνεται τόσο συναρπαστική σήμερα όσο το νέο λογισμικό P100D.
Τι γίνεται όμως αν οι Γερμανοί αναμιγνύουν τελικά την ηλεκτρική ενέργεια συνδυάζοντας τη με κορυφαία απόδοση σε ένα ελκυστικό πακέτο;
Η EQC, το πρώτο EV που παρουσίασαν δεν είναι αργή. Αποδίδει 408 ίππους και επιταχύνει εντυπωσιακά. Γνωρίζουμε επίσης πως σύντομα 470 άλογα εγκαθίστανται στο EQS concept. Αρκεί όμως αυτό; Ο κινητήρας του SRT στο Charger είναι αρκετός, αλλά όπως φαίνεται οι άνθρωποι εξακολουθούν να αγοράζουν τα Hellcats.
Η ακατέργαστη ιπποδύναμη και η καθαρή επιτάχυνση καθορίζουν ακόμη την αμερικανική αγορά, που εδώ που τα λέμε είναι η πιο σημαντική για τη Mercedes-Benz. Σήμερα λοιπόν ασχολούμαστε με μια ανεξάρτητη μελέτη που στοχεύει στην επίτευξη αυτού του σκοπού.
Ο Καναδός ανεξάρτητος σχεδιαστής Emre Husmen δημιούργησε την Mercedes-AMG EQR. Υποτίθεται ότι είναι ένα είδος ναυαρχίδας “hyper wagon” με θεωρητική απόδοση 1.200 ίππων. Προφανώς, μόνο μερικές τρελές εταιρείες (όπως η Rimac) είναι πρόθυμες να δοκιμάσουν να παρουσιάσουν κάτι τέτοιο. Δεν είναι ακριβώς ο τρόπος της Mercedes, αλλά η AMG είναι υπεύθυνη για την υπέρογκη ισχύ.
Πηγή: Protothema.gr