Παρασκευή, 07 Αυγούστου 2020 15:13

Ηλεκτρική Mustang, ένας «πύραυλος δρόμου» με 1.400 ίππους

Γράφτηκε από

Διαθέτει επτά κινητήρες και μία πολύ ισχυρή μπαταρία

Η Ford παρουσιάζει την Mustang Mach-E 1400, έναν πλήρως ηλεκτρικό «πύραυλο δρόμου» όπως την αποκαλεί, που αποκαλύπτει τις δυνατότητες της ηλεκτροκίνησης στον τομέα των επιδόσεων, χωρίς να χρησιμοποιηθεί ούτε μία σταγόνα καυσίμου. Ακολουθώντας τα χνάρια της πλήρως ηλεκτρικής Mustang Cobra Jet 1400 με τους 1400 ίππους (1.419 PS), αυτή η μοναδική Mustang Mach-E με τους επτά ηλεκτροκινητήρες και την υψηλή κάθετη δύναμη που μπορεί να αναπτύξει είναι έτοιμη για την πίστα, για dragster ή για αγωνιστικές εκδηλώσεις τύπου Gymkhana.

Έχοντας εξελιχθεί σε συνεργασία με την RTR, το πρωτότυπο είναι βασισμένο στη Mustang Mach-E GT στοχεύοντας σε μέγιστη απόδοση 1.400 ίππων (1,419 PS). Το πλαίσιο και το σύστημα κίνησης της Mustang Mach-E 1400 συνεργάζονται ιδανικά εξασφαλίζοντας μέσα από πολλά και διαφορετικά set-up δυνατότητες που δεν συναντά κανείς σήμερα σε άλλα οχήματα.

Η Mustang Mach-E 1400 είναι το αποτέλεσμα 10.000 ωρών συνεργασίας της Ford Performance και της RTR, έχοντας ως στόχο να ανατρέψει την άποψη των πελατών για τις δυνατότητες ενός ηλεκτρικού οχήματος.

Η Mustang Mach-E 1400 δημιουργήθηκε χωρίς κανόνες. Η ομάδα σχεδίασης των δυο εταιριών επιστράτευσαν πολλά από τα εργαλεία που χρησιμοποιεί η Ford για την δημιουργία των επιβατικών και αγωνιστικών της αυτοκινήτων. Τα αεροδυναμικά βοηθήματα έχουν βελτιστοποιηθεί ως προς το σχήμα και τη θέση τους, ενώ έμφαση δόθηκε στους αεραγωγούς ψύξης, το εμπρός σπλίτερ, τα σπόιλερ και την πίσω πτέρυγα.

Η Mustang Mach-E 1400 διαθέτει επτά κινητήρες (πέντε περισσότερους από εκείνους της Mustang Mach-E GT), εκ των οποίων οι τρεις συνδέονται με τον εμπρός άξονα και οι υπόλοιποι τέσσερις με τον πίσω, σε στυλ pancake, ενώ μόνο ένας άξονας μετάδοσης τους συνδέει με τα διαφορικά, τα οποία έχουν ένα τεράστιο εύρος ρυθμίσεων, προετοιμάζοντας το αυτοκίνητο για κάθε είδους δοκιμασία σε πίστα -από ντριφταρίσματα μέχρι γρήγορη, αγωνιστική οδήγηση.

Το πλαίσιο και το σύστημα κίνησης έχουν σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να προσφέρουν την ευκαιρία στην ομάδα εξέλιξης να πειραματίζεται με διαφορικές διατάξεις και να μελετά τις επιπτώσεις τους στην κατανάλωση ενέργειας και τις επιδόσεις, καθώς έτσι υπάρχει η δυνατότητα μετάδοσης της κίνησης στους εμπρός, στους πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς. Το set-up του αυτοκινήτου για χρήση σε αγώνες drift ή στην πίστα είναι τελείως διαφορετικό στον εμπρός άξονα, καθώς τα ψαλίδια και η κρεμαγιέρα πρέπει, για παράδειγμα, να επιτρέπουν πολύ μεγάλες γωνίες διεύθυνσης σε ένα ντριφτάρισμα. Η ισχύς μπορεί να κατανέμεται ομοιόμορφα μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα, ή μόνο στον ένα εκ των δύο. Στόχος είναι η κάθετα παραγόμενη δύναμη να υπερβαίνει στα 257 χλμ./ώρα τα 1.000 κιλά.

Η μπαταρία με χωρητικότητα 56,8 kWh αποτελείται από κυψέλες νικελίου-μαγγανίου-κοβαλτίου για πολύ υψηλές επιδόσεις και μεγάλη ταχύτητα εκφόρτισης. Το σύστημα της μπαταρίας είναι σχεδιασμένο για να ψύχεται κατά τη διάρκεια της φόρτισης, με τη βοήθεια ενός δι-ηλεκτρικού ψυκτικού μέσου, μειώνοντας σημαντικά τον απαιτούμενο χρόνο φόρτισης.

Ένα ενσωματωμένο ηλεκτρονικό σύστημα πέδησης (σερβόφρενο) προσφέρει τη δυνατότητα ανάκτησης της ενέργειας συνδυάζοντας το ABS και το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας του αμαξώματος για καλύτερο φρενάρισμα. Η Mustang Mach-E 1400 διαθέτει φρένα της εταιρείας Brembo, όπως η αγωνιστική Mustang GT4, καθώς και υδραυλικό χειρόφρενο που είναι σχεδιασμένο για drifting, καθώς το τελευταίο συνεργάζεται με τα ηλεκτρονικά του συστήματος κίνησης ώστε να διακόπτεται η ισχύς που παρέχουν οι πίσω κινητήρες.

Μέσα από την Mustang Mach-E 1400 (σύντομα θα κάνει το ντεμπούτο της στο NASCAR) η Ford δοκιμάζει διάφορα νέα υλικά. Το καπό, για παράδειγμα, αποτελείται από οργανικές συνθετικές ίνες, ένα ελαφρύ υλικό αντί των ανθρακονημάτων που χρησιμοποιούνται στο υπόλοιπο αμάξωμα.

Πηγή: ΝewsBeast.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 07 Αυγούστου 2020 11:35

Σχετικά Άρθρα

  • Ford Mustang Mach-E: Τιμές και εξοπλισμός στην Ελλάδα
    Ford Mustang Mach-E: Τιμές και εξοπλισμός στην Ελλάδα

    Η ελληνική αντιπροσωπεία ανακοίνωσε τις τιμές του ηλεκτρικού SUV, γνωστοποιώντας παράλληλα τον εξοπλισμό του.

    Διαθέσιμη για παραγγελία στη χώρα μας είναι η αμιγώς ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E, με την ελληνική αντιπροσωπεία να ανακοινώνει τις τιμές και τον εξοπλισμό του crossover.

    Οι εκδόσεις της νέας Mustang Mach-E που είναι διαθέσιμες για παραγγελία στην Ελλάδα περιλαμβάνουν πισωκίνητες (RWD) και τετρακίνητες (AWD) επιλογές με μπαταρία ιόντων λιθίου Standard Range (SR) χωρητικότητας 75 kWh, ή Extended Range (ER) 98 kWh.

    H εισαγωγική έκδοση είναι πισωκίνητη (RWD), με 269 PS/430 Nm και μπαταρία 75 kWh που παρέχει αυτονομία 470 χλμ. Η πιο ισχυρή εκδοχή με κίνηση στους πίσω τροχούς με 294 PS/430 Nm και τη μεγαλύτερη μπαταρία των 98 kWh, παρέχει αυτονομία 610 χλμ.

    H τετρακίνητη (AWD) με τους 269 ίππους και τα 580 Nm ροπής εφοδιάζεται με τη μικρή μπαταρία (75 kWh) και προσφέρει 410 χλμ. αυτονομίας. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η AWD των 351 PS/580 Nm ροπής που ενσωματώνει μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 98 kWh, με αυτονομία 540 χλμ.

    Η φόρτιση της μπαταρίας των 98 kWh μπορεί να γίνει με ταχυφορτιστή ισχύος έως 150 kW, που επιτρέπει εντός 10 λεπτών εξασφάλιση αυτονομίας 119 χλμ. στις πισωκίνητες εκδόσεις και 107 χλμ. στις τετρακίνητες.

    Με την μπαταρία των 75 kWh, ο ταχυφορτιστής μπορεί να είναι μέγιστης ισχύος 115 kW. Σε αυτή την περίπτωση, η δεκάλεπτη φόρτιση εφοδιάζει τις RWD εκδόσεις με 91 χλμ. αυτονομίας και τις AWD με 85 χλμ.

    Οι τιμές της Ford Mustang Mach-E στην Ελλάδα αναλυτικά

    – Mustang Mach-E RWD (75 kWh) – 57.585 ευρώ (51. 587 ευρώ με επιδότηση)
    – Mustang Mach-E RWD (98 kWh) – 62.959 ευρώ
    – Mustang Mach-E AWD (75 kWh) – 63.474 ευρώ
    – Mustang Mach-E AWD (98 kWh) – 68.712 ευρώ

    Το αμιγώς ηλεκτρικό crossover της αμερικανικής μάρκας, μόλις από τη βασική έκδοση ενσωματώνει πλούσιο εξοπλισμό τόσο στον τομέα της συνδεσιμότητας και της άνεσης όσο και σε επίπεδο συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης. Ακολουθεί ο βασικός εξοπλισμός:

    Έκδοση Base –RWD

    Εσωτερικό

    – Αυτόματο ηλεκτρονικό διζωνικό σύστημα κλιματισμού
    – Κεντρικό υποβραχιόνιο με δύο (2) ποτηροθήκες πίσω
    – 2 υποδοχές USB σύνδεσης δεδομένων (1 τύπου A + 1 τύπου C) εμπρός , 2υποδοχές USB φόρτισης Smart Charge (1 τύπου A + 1 τύπου C) στη 2η σειρά, αεραγωγοί στη 2η σειρά καθισμάτων
    – Θερμαινόμενο τιμόνι από τεχνητό δέρμα Sensico
    – Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω
    – Περιμετρικό άνοιγμα και κλείσιμο θυρών (μόνο με τηλεχειριστήριο)
    – Ασύρματη επαγωγική φόρτιση συσκευών
    – Θερμαινόμενα δερμάτινα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού, Metal Grey ραφή
    – Κάθισμα οδηγού & συνοδηγού με 6 χειροκίνητες ρυθμίσεις (εμπρός/πίσω, πάνω/κάτω, χειροκίνητη ρύθμιση της πλάτης)

    Ασφάλεια & Τεχνολογία

    – Καλώδιο φόρτισης 220 V
    – Ενσωματωμένος φορτιστής εναλλασσόμενου ρεύματος AC επιπέδου 2 (10,5 kW) (μονοφασικού ή τριφασικού ρεύματος)
    – Electronic Brake Boost (EBB) – Ηλεκτρονική ενίσχυση των φρένων με δυνατότητα φρεναρίσματος μετά από πρόσκρουση Post Impact Braking (PIB)
    – Αερόσακος γονάτων οδηγού, Αερόσακοι οροφής σε 1η και 2η σειρά, Πλευρικοί αερόσακοι σε 1η και 2η σειρά, Εσωτερικός αερόσακος καθίσματος
    – Εξωτερικό ακουστικό σύστημα προειδοποίησης για τους πεζούς
    – Pre-Collision Assist Intersection (PCAi) 3 – Υποβοήθηση έναντι σύγκρουσης τρίτης γενιάς με συνδυασμό ραντάρ και κάμερας, προειδοποίηση για σύγκρουση εμπρός Forward Collision Warning (FCW), σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, προειδοποίηση και ένδειξη απόστασης Distance Alert (DA) και Distance Indication και υποβοήθηση ελιγμού αποφυγής Evasive Steer Assist (ESA)
    – Ford Co-Pilot 360 – Σύστημα υποβοήθησης του οδηγού
    ACC με Stop& Go, υποβοήθηση σε κυκλοφοριακή συμφόρηση, και υποβοήθηση διατήρησης στο κέντρο της λωρίδας
    – Blind Spot Information System (BLIS) – Επιτήρηση τυφλών σημείων με προειδοποίηση γιαδιερχόμενο όχημα Cross Traffic Alert (CTA)
    – Lane Keeping Alert και Lane Keeping Aid (LKA) – Προειδοποίηση και υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας

    Παράλληλα συμπεριλαμβάνεται ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,2” και ψηφιακή κεντρική οθόνη αφής 15,5” (με δυνατότητα ασύρματης ενημέρωσης Over-the-Air (OTA) για το σύστημα πολυμέσων Ford SYNC4 τέταρτης γενιάς, όπως και δυνατότητα χρήσης τηλεφώνου ως κλειδί, Base Memory Pack για ρύθμιση προφίλ στο SYNC, ενσωματωμένο modem και Ραδιόφωνο DAB.

    Βασικά χαρακτηριστικά έκδοσης ΑWD (επιπλέον της RWD)

    – Ηλεκτρική ρύθμισης της μέσης στα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού
    – Ατμοσφαιρικός κρυφός φωτισμός LED
    – B&O Ηχοσύστημα 10 ηχείων
    – Αυτόματη ηλεκτρικά ανοιγόμενη πόρτα χώρου αποσκευών
    – Αυτόματο σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης με 360° Κάμερα
    – Αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας

    Σημειώνεται πως όλες οι εκδόσεις καλύπτονται από την 8ετή εγγύηση Ford Protect.

    Πηγή: Newsauto.gr

  • Οι έξυπνες αόρατες χειρολαβές της Ford Mustang Mach-E
    Οι έξυπνες αόρατες χειρολαβές της Ford Mustang Mach-E

    Η Mustang Mach-E είναι το μεγάλο στοίχημα της Ford στον κόσμο των ηλεκτρικών και για να βεβαιωθείτε ότι είναι κατάλληλα φουτουριστικό, οι σχεδιαστές επέλεξαν να μην προσθέσουν παραδοσιακές λαβές θυρών.

    Είναι ένα κλασικό τέχνασμα που κάνει τα οχήματα να φαίνονται κομψά, αλλά οι σχεδιαστές πρέπει ακόμη να βρουν έναν τρόπο να αφήσουν τους ανθρώπους να μπουν εύκολα στο αυτοκίνητο.

    Η λύση της Ford είναι τα μικρά κουμπιά στις κολόνες B και C που ανοίγουν τις εμπρός και πίσω πόρτες, αντίστοιχα. Και ενώ η μπροστινή πόρτα έχει μια μικρή λαβή για να σας βοηθήσει να την τραβήξετε, πίσω αυτό δεν συμβαίνει. Όπως εξηγεί ο Doug DeMuro, αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η έρευνα της Ford έδειξε πως οι άνθρωποι απλώς αρπάζουν την χειρολαβή προκειμένου να ανοίξουν την πόρτα.

    Πρόσθεσαν μάλιστα και ένα λαστιχένιο τμήμα στο εσωτερικό ώστε δεν χρειάζεται να αγγίξετε γυμνά μέταλλα με τα χέρια σας σε περίπτωση που κάνει πολύ ζεστό ή κρύο.

    Υπάρχει όμως ο κίνδυνος, ακόμη και αν είναι μικρός, ότι η πόρτα θα κλείσει στα δάχτυλα των επιβατών. Λοιπόν, πώς το εμπόδισε η Ford να συμβεί αυτό;

    Όταν πατάτε το κουμπί η βάση ανοίγει για να αποτρέψει το κλείσιμο της πόρτας στα δάχτυλά σας. Αυτό σας επιτρέπει να ανοίξετε με ασφάλεια την πόρτα και κατόπιν μπορεί να κλείσει χωρίς παρατράγουδα. Η μπροστινή πόρτα έχει επίσης αυτή τη λειτουργία.

    Η έλλειψη λαβών θυρών έρχεται με ένα άλλο όφελος, εκτός από την εμφάνιση. Επιτρέπει στην πλευρά του οχήματος να είναι απόλυτα ομαλή, βελτιώνοντας τον συντελεστή οπισθέλκουσας και, επομένως, την αυτονομία. Σε αυτή, η Mach-E δεν απέχει πολύ από το ελαφρώς πιο ακριβό Tesla Model Y.

    Οι λαβές των θυρών – ή η έλλειψη αυτών – είναι μόνο ένα από τα πολλά ιδιόμορφα στοιχεία που ανακαλύπτει ο Demuro στην κριτική του για τη Mach-E. Φυσικά την οδήγησε και τη βρήκε σπορ και ελκυστική. Ίσως η Ford να έχει βάλει και εδώ το DNA της.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Νέα Ford Mustang Mach-E GT: Με εξωφρενική επιτάχυνση
    Νέα Ford Mustang Mach-E GT: Με εξωφρενική επιτάχυνση

    Σεβόμενη την ιστορία του ονόματος “Mustang”, η πιο αθλητική εκδοχή του ηλεκτρικού crossover εντυπωσιάζει με τις επιδόσεις της.

    Η ονομασία “Mustang” κουβαλάει πλούσιο παρελθόν κατέχοντας ένα μεγάλο κεφάλαιο στην «βίβλο» της αυτοκίνησης. Είναι πανθομολογουμένο πως κάθε μοντέλο που έφερε το εν λόγω διακριτικό χαρακτηριζόταν από την επιθετική σχεδίαση και τις αθλητικές επιδόσεις.

    Τα ανωτέρω χαρακτηριστικά θα μπορούσαν να «κουμπώσουν» σε ένα αυτοκίνητο με “ηλεκτρική” καρδιά; Για πολλούς, η απάντηση ήταν αρνητική, ωστόσο, η παρουσίαση του ηλεκτροκίνητου crossover υπό την κωδική ονομασία “Ford Mustang Mach-E, έμελλε να τους διαψεύσει.

    Για όσους δεν σαγηνεύτηκαν από τη Mach-E, στα τέλη του 2021 θα καταφτάσει ένας ακόμα πιο «σκληρός» ηλεκτρικός παίχτης. Ο λόγος για την έκδοση Mach-E GT, η οποία εξιτάρει με τα 465 άλογα και την εξωφρενική επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 3,7 δευτερόλεπτα -αντίστοιχη με ένα Tesla Model Y. Όσον αφορά τη ροπή, αποτυπώνεται σε 830 Nm, ενώ η τελική έχει περιοριστεί εκούσια στα 200 km/h.

    Πρόκειται για ένα τετρακίνητο μοντέλο, καθώς ενσωματώνει από ένα ηλεκτρικό μοτέρ σε κάθε άξονα, τα οποία τροφοδοτούνται από μια μπαταρία.

    Το ενδιαφέρον, ωστόσο, δεν μονοπωλείται από τις εντυπωσιακές επιδόσεις. Χαμόγελα στους επικείμενους κατόχους του μοντέλου θα χαρίσει η αυτονομία της Mach-E GT, η οποία αγγίζει τα 500 km (βάσει WLTP). Τα εύσημα πρέπει να αποδοθούν στην μπαταρία των 88 kWh, συνεπικουρούμενη από το έξυπνο σύστημα “Intelligent Range”, το οποίο ρυθμίζει την κατανάλωση ενέργειας βάσει της οδηγικής συμπεριφοράς του ανθρώπου που κάθεται πίσω από το τιμόνι.

    Τα αποκαλυπτήρια της Mach-E συνέπεσαν και με την παρουσίαση και μιας νέας εκδοχής της απλής έκδοσης. Αυτή εξοπλίζεται με μια νέα μπαταρία αυξημένης αυτονομίας και κίνηση και στους τέσσερις τροχούς. Το 0-100 km/h «έρχεται» σε 5,1 sec, ενώ η αυτονομία επιδιώκεται να φτάσει τα 540 Km.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Ηλεκτρική Ford Mustang καίει λάστιχα με 1.400 ίππους! (+video)
    Ηλεκτρική Ford Mustang καίει λάστιχα με 1.400 ίππους! (+video)

    Το πρωτότυπο αμιγώς ηλεκτρικό Ford Mustang Mach-E 1400 έχει 1.400 ίππους και επτά κινητήρες.

    Το Ford Mustang Mach-E 1400 πιέζει την απόδοση των ηλεκτροκινητήρων στο απόλυτο όριο.

    Κινείται από επτά ηλεκτρικούς κινητήρες που παράγουν συνολικά 1.400 ίππους με μπαταρία 56,8 kilowatt-hour. Το πρωτότυπο ζυγίζει 1.043 κιλά και η τελική ταχύτητα είναι περιορισμένη στα 258 χιλιόμετρα. Αυτό το… θηρίο είναι ένα και μοναδικό και προς το παρόν εμφανίζεται ως όχημα επίδειξης στους αγώνες NASCAR.

    Το σύστημα μετάδοσης κίνησης έχει τρεις κινητήρες για τους εμπρός τροχούς και τέσσερις για τους πίσω. Ένας μοναδικός άξονας μετάδοσης τα συνδέει με τα δύο διαφορικά. Το σύστημα ρυθμίζεται ανάλογα με το αν ο οδηγός σκοπεύει να κάνει drift ή να προσπαθήσει να κάνει γρήγορους γύρους στην πίστα.

    Mach_E_1400Mustang3

    Για την επιβράδυνση, αυτό το hardcore ηλεκτρικό όχημα διαθέτει φρένα της Brembo και υδραυλικό χειρόφρενο για ευκολότερο drift. Ένα ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου συνδυάζει τη λειτουργικότητα του ABS και του ESP. «Το να είμαι πίσω από το τιμόνι αυτού του αυτοκινήτου έχει αλλάξει εντελώς την προοπτική μου για το πόση δύναμη αποδίδουν οι ηλεκτροκινητήρες», δήλωσε ο Vaughn Gittin Jr. , ιδρυτής, ιδιοκτήτης και οδηγός drift της ομάδας RTR Vehicles στην παρουσίαση του Mach-E 1400.

    Mach_E_1400Mustang2

    Το Mustang Mach-E 1400 δημιουργήθηκε μετά από περίπου 10.000 ώρες συνεργασίας μεταξύ Ford Performance και της RTR. Χρησιμοποιεί ένα κανονικό αμάξωμα Mach-E ως βάση αλλά με πολλές τροποποιήσεις. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης προσαρμόζεται ανάλογα με τον τρόπο που θέλετε να το οδηγήσετε. Επιτρέπει στο αυτοκίνητο να εναλλάσσεται μεταξύ μετάδοσης κίνησης εμπρός, πίσω, και τετρακίνησης. Ανάλογα με το αν ο οδηγός θέλει να κινήσει το όχημα στην πίστα ή να driftάρει.

    Παρόλο που δεν θα κυκλοφορήσει κανονικά, η Ford λέει, ότι το όχημα είναι μια πλατφόρμα δοκιμών για νέα υλικά και εφαρμογές, που θα μπορούσαν τελικά να χρησιμοποιηθούν στα αυτοκίνητα παραγωγής. Για παράδειγμα, η οροφή χρησιμοποιεί οργανικές σύνθετες ίνες και όχι ίνες άνθρακα.

    Mach_E_1400Mustang1

    Η πιο ισχυρή έκδοση του Mach-E που φτάνει στις αντιπροσωπείες είναι το GT που προσφέρει 459 ίππους. Έρχεται στάνταρ με τετρακίνηση και μπαταρία εκτεταμένης εμβέλειας που προσφέρει εκτιμώμενη αυτονομία 402 χιλιομέτρων. Αυτή η έκδοση θα είναι διαθέσιμη το 2021.

  • To ηλεκτρικό crossover Ford Mustang Mach-E
    To ηλεκτρικό crossover Ford Mustang Mach-E

    Όπως όλα δείχνουν, η Ford αναμένεται να παρουσιάσει μέσα στους επόμενους μήνες ένα ηλεκτρικό crossover μοντέλο που θα βασίζεται, τουλάχιστον αισθητικά στο Mustang.

    Έχουν περάσει σχεδόν 12 μήνες μετά την πρώτη teaser φωτογραφία του πολυαναμενόμενου ηλεκτρικού SUV της Ford. Η Μπλε Οβάλ φίρμα μέχρι πρόσφατα τηρούσε σιγή ιχθύος, όταν και στέλεχός της ανακοίνωσε σε εφημερίδα του Ντιτρόιτ, ότι πιθανότατα το κοινό να πάρει μία πρώτη γεύση από το νέο μοντέλο μέσα στο Νοέμβριο. Πάντως δεν ξεκαθάρισε τι εννοεί ως «πρώτη γεύση», μπορεί να διαρρεύσει μία νέα φωτογραφία, μπορεί να παρουσιαστεί ένα πρωτότυπο ή ιδανικά για όλους να αποκαλυφθεί η τελική έκδοση παραγωγής στην Έκθεση του Λος Άντζελες που ξεκινά, όλως τυχαίως το Νοέμβριο. Τα παραπάνω βέβαια έρχονται να πιστοποιήσουν αρκετά δημοσιεύματα που ανέφεραν ότι το νέο μοντέλο θα παρουσιαστεί στα τέλη του 2019.

    Το εμπνευσμένο από το Mustang SUV μοντέλο της Ford θα αποτελεί μέρος της στρατηγικής «Icons Group», που έχει σαν στόχο την διατήρηση των ιστορικών ονομασιών, όπως τα Bronco, Raptor και φυσικά το Mustang. Όπως δήλωσε η υπεύθυνη της περιφερειακής διαχείρισης προϊόντων Ford Icons, Amy Marentic: «Συγκεντρώνουμε την εταιρεία γύρω από τα εικονικά προϊόντα. Πρέπει να βεβαιωθούμε ότι θα συνεχίσουν να είναι γύρω μας για τα υπόλοιπα 55 χρόνια, όπως κάνει και το αγαπημένο μας pony car».
    Σύμφωνα με τη Ford, το νέο Mustang Mach-E θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του το 2020 και θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, ανάλογα την χωρητικότητα των μπαταριών. Η πιο αδύναμη θα προσφέρει αυτονομία 484 km, με τη δεύτερη να φτάνει τα 600 km. Επίσης δεν αποκλείουμε το λανσάρισμα και μίας υψηλών επιδόσεων έκδοσης, κάτι ανάλογο με αυτό που εφαρμόζει η Tesla, όπου και θα αποτελεί τον μεγάλο αντίπαλο.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ