Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020 15:47

Υβριδικό το επόμενο Nissan GT-R

Γράφτηκε από

Το αγαπημένο σε πολλούς Nissan GT-R, αναμένεται στη νέα του γενιά να διαθέτει υβριδικό κινητήρα.

Το 2007, η Nissan παρουσίασε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο ένα αυτοκίνητο με εξαιρετικές επιδόσεις που έμελε να μείνει στην αγορά μέχρι και σήμερα, χωρίς ουσιαστικά να δεχθεί σημαντικές αλλαγές, κυρίως σε ότι αφορά το πλαίσιό του. Σε όλα αυτά τα χρόνια το GT-R έχει λανσαριστεί σε διάφορες εκδόσεις με αντίστοιχες αλλαγές και στην ιπποδύναμη. Τελευταίο δημιούργημα της ιαπωνικής εταιρείας είναι φυσικά η συλλεκτική έκδοση GT-R50, που αποτελεί προϊόν συνεργασίας με την Italdesign, που διαθέτει ένα χειροποίητο μοτέρ με απόδοση 720 ίππους και 780 Nm ροπής.


Πέραν τούτου, η Nissan περιλαμβάνει στα μελλοντικά της σχέδια την πλήρη ανανέωση του στόλου των μοντέλων της, η οποία περιλαμβάνει και τον αντικαταστάτη του συγκεκριμένου μοντέλου, το οποίο θα παρουσιαστεί μέσα στο 2023 και θα έχει τον κωδικό R36. Σε πρόσφατη συνέντευξή του στο έγκυρο Automotive News, ο Εκτελεστικός Διευθυντής της Nissan, Ashwani Gupta τόνισε μεταξύ άλλων πως το νέας γενιάς GT-R θα διαθέτει πέραν της διαφορετικές σχεδίασης και έναν κινητήρα υψηλών επιδόσεων, ο οποίος θα ενσωματώνει υβριδική τεχνολογία και ένα κινητικό σύστημα ανάκτησης ενέργειας, παρόμοιο με αυτό του αγωνιστικού πρωτότυπου GT-R LM Nismo.

Οι παραπάνω δηλώσεις του κου Gupta αναιρούν τις περσινές αναφορές που τόνιζαν ότι η επερχόμενη γενιά του GT-R δεν θα είναι υβριδική, ενώ η τρέχουσα θα κυκλοφορούσε μέχρι και το 2027. Αλλά και πάλι, μέσα σε διάστημα 12 μηνών πιθανότατα πολλοί εσωτερικοί παράγοντες θα μπορούσαν να είχαν επηρεάσει τις αποφάσεις των στελεχών της εταιρείας, όπως για παράδειγμα η περίπτωση της σύλληψης του Carlos Ghosn.
Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020 10:38

Σχετικά Άρθρα

  • Τα Nissan GT-R και Z θα υπάρχουν και στο μέλλον
    Τα Nissan GT-R και Z θα υπάρχουν και στο μέλλον

    Η Nissan αναμένεται να παρουσιάσει μελλοντικά την επόμενη γενιά και των δυο διάσημων σπορ μοντέλων της.

    Η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης έκρυβε πολλές εκπλήξεις. Μία εξ αυτών, ήταν οι δηλώσεις του αντιπροέδρου της Nissan Βόρειας Αμερικής, Ponz Pandikuthira που αποκάλυψε ότι το GT-R και το Z «δεν θα πεθάνουν».
    Το σίγουρο είναι πως θα πάρει χρόνο μέχρι να εμφανιστούν ξανά, διότι θα χρειαστούν επαναπροσδιορισμό σύμφωνα με τον Pandikuthira. Ο ίδιος πάντως, μίλησε εκτενώς επί του θέματος, δίνοντάς μας και μία μικρή εικόνα των GT-R και Z επόμενης γενιάς. Παράλληλα, επιβεβαίωσε ότι σύντομα παύει η παραγωγή του παρόντος GT-R με την 16 χρόνων ιστορία.
    Η ομάδα μηχανολόγων της Nissan αναμένει την εξέλιξη των νέων τεχνολογιών, πριν αποφασιστεί πόσοι και τι είδους ηλεκτροκινητήρες θα μπουν στα νέας γενιάς σπορ μοντέλα. Όμως, αυτό που γνωρίζουμε από τον αντιπρόεδρο, είναι πως θα αξιοποιηθεί η τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει η εταιρεία από τη συμμετοχή της στη Formula E.



    Ο Pandikuthira αναγνωρίζει ότι η μπαταρία και το μεγάλο βάρος της είναι εχθρός των σπορ αυτοκινήτων. Για αυτό, θέλει όταν έρθει η ώρα της νέας γενιάς GT-R, αυτό να έχει διορθωθεί. Ο αντιπρόεδρος σχεδιασμού της Nissan, Alfonso Albaisa πρόσθεσε στις πληροφορίες, ότι το ντιζάιν του GT-R R36 δεν έχει αποφασιστεί, ωστόσο υπάρχουν προσχέδια. Μάλιστα, τόνισε ότι ορισμένα βασικά χαρακτηριστικά όπως η σχεδίαση των τεσσάρων πίσω φωτιστικών σωμάτων θα συνεχιστεί, αλλά με μοντέρνο στυλ.

    Όσον αφορά στο Z, η τελευταία του γενιά παρουσιάστηκε το 2021 και έχει ακόμα πολύ δρόμο μπροστά του, σύμφωνα με τον Pandikuthira. Αλλά ακόμα και έτσι, δε θα είναι το τελευταίο, απλώς η επόμενη γενιά του αναμένεται όπως και στο GT-R, ηλεκτρική.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Με ριζοσπαστική εμφάνιση το νέο Nissan GT-R
    Με ριζοσπαστική εμφάνιση το νέο Nissan GT-R

    H Nissan αναμένεται να δημιουργήσει στο μέλλον ένα εντελώς διαφορετικό σε όλα GT-R.

    Το GT-R αποτελεί ένα από τα πιο χαρακτηριστικά μοντέλα της Nissan, το οποίο κατάφερε, απόλυτα δικαίως, να δημιουργήσει το δικό του φανατικό κοινό, με το ιαπωνικό supercar να αποτελεί στοιχείο μίας ολοκληρωμένης αυτοκινητικής κουλτούρας.

    Όμως το GT-R, όπως το γνωρίζουμε, θα έχει ένα προδιαγεγραμμένο τέλος, ελέω ηλεκτροκίνησης, το οποίο όμως θα είναι η αρχή για κάτι νέο, μάλλον ακόμα πιο εντυπωσιακό μοντέλο.

    Μία πρώτη ιδέα λάβαμε από το πρωτότυπο Nissan Hyper Force, του οποίου το αμάξωμα διαθέτει στοιχεία που παραπέμπουν κάπως στο τρέχον GT-R, δείχνοντας ότι θα μπορούσε να είναι ο πιθανότερος αντικαταστάτης του.

    Σύμφωνα με τη Nissan το Hyper Force αντιπροσωπεύει την εξέλιξη του εμβληματικού μοντέλου της, όπως και τη σημαντική αναβάθμισή του σε ό,τι αφορά στη δομή του και στην ισχύ του.

    Το πρωτότυπο μοντέλο έχει πλαίσιο κατασκευασμένο από ανθρακονήματα ώστε να είναι όσο το δυνατόν ελαφρύτερο, ενώ διαθέτει μπαταρίες στερεού ηλεκτρολύτη και σύστημα τετρακίνησης «e-4orce». Όμως, το εντυπωσιακό στοιχείο του είναι η μέγιστη ισχύς του, που σύμφωνα με τη Nissan, αγγίζει τους 1.360 ίππους.

    Η σχεδίαση του αμαξώματος και του εσωτερικού του παραπέμπει σε όχημα που έχει δημιουργηθεί για κάποιο βιντεοπαιχνίδι με θέμα το αυτοκίνητο και τους αγώνες. Μάλιστα, τo εσωτερικό του έχει διαμορφωθεί σε συνεργασία με τα στελέχη της εταιρείας Polyphony Digital, η οποία έχει δημιουργήσει το διάσημο παιχνίδι «Gran Turismo».

    Έτσι μπορούμε να δούμε ένα περιβάλλον το όποιο προέρχεται από τον ψηφιακό κόσμο αλλά προσαρμόστηκε πολύ καλά στο συνολικό αισθητικό σύνολο και προφανώς δίνει την εικόνα που αποζητούν στην Nissan για το καινούργιο GT-R, το οποίο θέλουμε να πιστεύουμε ότι θα το δούμε και στο μέλλον.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Πως θα δείχνει το επόμενο Nissan GT-R;
    Πως θα δείχνει το επόμενο Nissan GT-R;

    Ο Roman Miah και η Avante Design φαντάζονται πώς μπορεί να εξελιχθεί το σπορ κουπέ της Nissan στο μέλλον.

    Το μπροστινό μέρος έχει έντονη ομοιότητα με την εμφάνιση της γενιάς R34 του Skyline GT-R. Το εκσυγχρονισμένο στυλ περιλαμβάνει οριζόντιες λωρίδες LED στο εξωτερικό τμήμα των προβολέων και στο κάτω μέρος. Η «μάσκα» είναι αρκετά στενή, αλλά υπάρχει ένας πολύ μεγαλύτερος αεραγωγός κάτω από αυτήν.

    Το καπό έχει μία ανάποδη εισαγωγή αέρα, ενώ υπάρχουν αγωγοί NACA κοντά στο παρμπρίζ. Αυτή η εμφάνιση μοιάζει περισσότερο με το τρέχον GT-R, παρά με το πιο επίπεδο στυλ του R34. Στο προφίλ, μπορείτε να βρείτε ομοιότητες με το GT-R, που κυκλοφορεί όπως: Η γραμμή οροφής, η απότομη πτυχωτή γραμμή πάνω από την πόρτα και οι λεπτομέρειες του πίσω φτερού. Υπάρχει μια λεπτή αεροτομή στην οροφή και μία ψηλότερη στο πορτμπαγκάζ.



    Πίσω τα κυκλικά πίσω φώτα αποτελούν σχεδιαστικό σήμα κατατεθέν του GT-R. Εδώ, δεν υπάρχει φωτισμός στο κέντρο, κάτι που τα κάνει να μοιάζουν λίγο σαν LED after market. Το τελευταίο GT-R έκανε το ντεμπούτο του το 2009 στις ΗΠΑ. Η Nissan βελτίωσε σταδιακά το μοντέλο αυξάνοντας την ισχύ από τον V6 twin-turbo των 3,8 λίτρων. Το νούμερο ξεκινούσε από τους 480 και έφτασε τους 600 ίππους στην έκδοση Nismo, ενώ η περιορισμένης παραγωγής έκδοση GT-R50 έχει 710 ίππους.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Nissan GT-R με 378 km/h (VIDEO)
    Nissan GT-R με 378 km/h (VIDEO)

    Δείτε ένα Nissan GT-R που με 1.100 PS έχει «για πλάκα» τα 378 km/h σε ευθεία ειδικά κλεισμένη για το λόγο αυτό.

    Κατά πάσα πιθανότητα, το Nissan GT-R δεν χρειάζεται μετατροπές και επεμβάσεις στον κινητήρα για να μπορέσει να φτάσει την τελική ταχύτητα των 280 σχεδόν km/h. Στην προκειμένη περίπτωση όμως, έχουμε ένα αρκετά «φτιαγμένο» με -κατά δήλωση του βελτιωτή- 1.100 ίππους απόδοση να φτάνει την τελική των 235 mph (378,2 km/h) σε μια ευθεία που έχει «κλειστεί» για να μετρηθεί η τελική σε ορισμένα αυτοκίνητα.

    Εκτός από τα 1.100 άλογα, το συγκεκριμένο έχει και μέγιστη τιμή ροπής τα 117,5 kgm που διανέμονται και στους τέσσερις τροχούς. Όπως φαίνεται και στο video πιο κάτω, με αυτά τα δεδομένα η ευθεία που έχει μήκος 3,7 χιλιόμετρα αποδεικνύεται παραπάνω από αρκετή για να φτάσει στην τελική του ταχύτητα το «τέρας» των 1.100 ίππων και να επιβραδύνει με ασφάλεια προκειμένου να επιστρέψει στη βάση του. Ακόμα και χωρίς να επιδιωχθεί το maximum της επιτάχυνσης, μια και όπως φαίνεται ο οδηγός δεν είναι καθόλου βίαιος με το γκάζι, το GT-R με τους 1.100 ίππους μοιάζει να έχει πολύ εύκολα την τελική ταχύτητα των 378,2 χιλιομέτρων ανά ώρα.

    https://www.youtube.com/watch?v=ibYVB7VQmic

    Πηγή: Newsauto.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο