Τετάρτη, 12 Αυγούστου 2020 15:22

Νέα Mercedes S-Class: «Έξυπνα» συστήματα προστασίας και υποστήριξης, προάγγελοι της αυτόνομης οδήγησης

Γράφτηκε από
Ad Slot

Πότε θα γίνει η παγκόσμια πρεμιέρα

Η νέα Mercedes-Benz S-Class έχει αποκτήσει μεγαλύτερη “ευφυΐα” σε πολλούς τομείς. Οι ψηφιακές καινοτομίες, για παράδειγμα στο σύστημα MBUX , περιλαμβάνουν νέα χαρακτηριστικά που κάνουν την οδήγηση ακόμα πιο ευχάριστη και ασφαλή. Σε αυτά περιλαμβάνεται το σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα με μεγάλη γωνία διεύθυνσης, αλλά και καινοτομίες στον τομέα της ασφάλειας, όπως ο πίσω αερόσακος.

Το σύστημα PRE-SAFE Impulse Side διαθέτει επίσης μια νέα λειτουργία, με την οποία το αμάξωμα του οχήματος μπορεί να ανασηκώνεται προτού προκύψει πλευρική σύγκρουση, χάρη στην ενεργή ανάρτηση E-Active Body Control. Μετά την συστηματική περαιτέρω εξέλιξή τους, τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης αποτελούν ένα ακόμα βήμα προς την αυτόνομη οδήγηση. Για παράδειγμα, χάρη στους βελτιωμένους αισθητήρες περιβάλλοντος, τα συστήματα στάθμευσης υποστηρίζουν ακόμα καλύτερα τον οδηγό κατά τους ελιγμούς με χαμηλή ταχύτητα. Οι δε οπτικές απεικονίσεις έχουν αναβαθμιστεί σε νέα επίπεδα, καθώς ενσωματώνονται στον διαισθητικό χειρισμό του συστήματος MBUX.

Στην νέα «ναυαρχίδα» της Mercedes, απαντώνται δύσκολα ερωτηματικά, τα οποία προάγουν την οδηγησιμότητα και την ασφάλεια, όπως:

Μπορεί ένα πολυτελές sedan με μακρύ μεταξόνιο να διαθέτει στην πόλη τις δυνατότητες ελιγμών και την ευελιξία ενός compact αυτοκινήτου;

Μπορεί, αρκεί να διαθέτει σύστημα διεύθυνσης και στους τέσσερις τροχούς, με μεγάλη γωνία διεύθυνσης στον πίσω άξονα.

Μπορούν να υπάρξουν ακόμα περισσότερες καινοτομίες ασφάλειας στο εσωτερικό;

Μπορούν, καθώς στην περίπτωση σφοδρής μετωπικής σύγκρουσης, οι πίσω αερόσακοι ανοίγουν από τις πλάτες των μπροστινών καθισμάτων, με αποτέλεσμα τα συστήματα προστασίας του αυτοκινήτου να καλύπτουν πλέον και τους δύο επιβάτες στις εξωτερικές πίσω θέσεις.

Μπορεί η ενεργή ανάρτηση να βελτιώσει όχι μόνο την άνεση, αλλά και την ασφάλεια;

Μπορεί, διότι πέρα από το σύστημα Pre-Safe Impulse Side, στη νέα S-Class ανασηκώνεται ολόκληρο το αμάξωμα αμέσως πριν από μια επικείμενη πλευρική σύγκρουση. Έτσι επωφελούνται όλοι οι επιβάτες.

Μπορούν τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης να βελτιωθούν ακόμα περισσότερο;

Μπορούν, καθώς ο οδηγός μπορεί πλέον να ελέγχει το όχημα με πολλά νέα ή διευρυμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης. Έτσι, ασχολείται με λιγότερες λειτουργίες στην καθημερινότητα, ενώ μπορεί να οδηγεί με άνεση και ασφάλεια. Εάν προκύψει κίνδυνος, τα συστήματα υποβοήθησης είναι σε θέση να βοηθήσουν τον οδηγό να αντιδράσει σε επικείμενη σύγκρουση ανάλογα με τις απαιτήσεις και – στην ιδανική περίπτωση – να την αποτρέψει. Το ενεργό σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης και η κάμερα 360° με νέα τρισδιάστατη προβολή βοηθούν τον οδηγό να εισέρχεται σε θέσεις στάθμευσης και να εξέρχεται από αυτές ή να πραγματοποιεί ελιγμούς σε στενούς χώρους, πιο εύκολα και άνετα από ποτέ.

Στελέχη της Mercedes περιγράφουν τις καινοτομίες της νέας S-Class, ως εξής:

  • Η νέα S-Class παραμένει απόλυτα πιστή στην παράδοση καινοτομιών που τη χαρακτηρίζει και έχει να επιδείξει ασύγκριτες καινοτομίες σε κάθε τομέα, από την ασφάλεια και την άνεση έως την αποδοτικότητα. Ένα κοινό στοιχείο είναι η συστηματική ψηφιοποίηση, τόσο στην εξέλιξη του μοντέλου όσο και στο ίδιο το όχημα. Η έξυπνη δικτύωση διαφόρων συστημάτων προσφέρει στους πελάτες μας απτή πρόσθετη αξία.
  • Με την νέα S-Class, παρουσιάζεται ο πρώτος αερόσακο μετωπικών συγκρούσεων για τους πίσω επιβάτες. Ο πίσω αερόσακος αυτός, με τη μοναδική κυλινδρική δομή του, είναι μοναδικός, όπως και το άνοιγμά του. Οι επιβάτες, φυσικά, θα πρέπει να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τις ζώνες ασφαλείας. Με τις νέες, φωτιζόμενες κλειδαριές των ζωνών ασφαλείας, η χρήση των ζωνών γίνεται πλέον ακόμα πιο διαισθητική.
  • Το σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα εξασφαλίζει στην S-Class δυνατότητες ελιγμών που συναντά κανείς στα compact αυτοκίνητα. Ακόμα και στην έκδοση με το μακρύ μεταξόνιο, ο κύκλος στροφής έχει μειωθεί σε λιγότερα από 11 μέτρα. Και χάρη στο ενεργό σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης Active Parking Assist με κάμερα 360°, ο οδηγός μπορεί να σταθμεύει το όχημα ακόμα και σε μικρές θέσεις στάθμευσης, ενώ το σύστημα αναγνωρίζει και εάν κάποιος κινείται στον συγκεκριμένο χώρο. Βγαίνοντας από τη θέση στάθμευσης, η S-Class ελέγχει με προσοχή για τυχόν διερχόμενα οχήματα».
  • Εάν οι αισθητήρες ανιχνεύσουν μια επικείμενη πλευρική σύγκρουση, το σύστημα Pre-Safe ImpulseSide ανασηκώνει προληπτικά το αμάξωμα έως και κατά 8 χλστ. με τη βοήθεια της ανάρτησης E-Active Body Control. Με αυτόν τον τρόπο, οι δυνάμεις της σύγκρουσης κατευθύνονται προς τα ιδιαίτερα ανθεκτικά στοιχεία του αμαξώματος που βρίσκονται στο χαμηλότερο τμήμα του οχήματος. Ένα ακόμα χαρακτηριστικό που εντυπωσιάζει είναι η λειτουργία προειδοποίησης αποβίβασης, η οποία πλέον ενεργοποιεί μια προειδοποίηση μόλις ο οδηγός ή ο συνοδηγός εκτείνει το χέρι του προς την πόρτα. Αυτό γίνεται διότι το εσωτερικό σύστημα υποβοήθησης MBUX αναγνωρίζει το χέρι που πλησιάζει τη χειρολαβή της πόρτας.

Η παγκόσμια πρεμιέρα της νέας S-Class θα γίνει τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

Πηγή: NewsBeast.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 12 Αυγούστου 2020 12:47

Σχετικά Άρθρα

  • Η εντυπωσιακή Mercedes S-Class της Mansory
    Η εντυπωσιακή Mercedes S-Class της Mansory

    Η Mansory δημιούργησε μία εξωπραγματικής ισχύος Mercedes-AMG S-Class.

    H σχέση της Mercedes-AMG με τη Mansory είναι ιδιαίτερα στενή καθώς o Γερμανός βελτιωτής ουκ ο λίγες φορές στο παρελθόν έχει ασχοληθεί με τα μοντέλα της φίρμας από το Αφάλτερμπαχ.

    Αυτή τη φορά ήταν η σειρά της ναυαρχίδας S-Class να πέσει στα χέρια των ανθρώπων της Mansory, οι οποίοι θέλησαν εκτός από το εικαστικό κομμάτι να δώσουν και εκρηκτικές επιδόσεις στο πολυτελές μοντέλο.

    Σε πρώτη φάση, η Mansory θέλησε να διαχωρίσει τη συγκεκριμένη έκδοση S 63 E Performance από τις υπόλοιπες της γκάμας με τις οποίες είχε ασχοληθεί. Για να το κάνει αυτό επέλεξε ένα ιδιαίτερο πακέτο αναβαθμίσεων που περιλαμβάνει επανασχεδιασμένες γρίλιες στο εμπρός μέρος της μάσκας με μεγαλύτερα ανοίγματα για την εισαγωγή αέρα, καπό από ανθρακονήματα, ειδικά σχεδιασμένα DRL φώτα και πίσω φώτα σε στυλ Formula 1 μαζί με τον εντυπωσιακό διαχύτη.

    Η σπορ εμφάνιση συνοδεύεται από σημαντική αναβάθμιση στην απόδοση του εν λόγω μοντέλου. Το υβριδικό σύνολο της S 63 E Performance αποτελείται από τον twin-turbo V8 κινητήρα 4,0 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα. Το σύνολο έχει αποκτήσει ακόμα περισσότερη ισχύ και ροπή. Η δύναμη πλέον φτάνει τους 892 ίππους και η ροπή έχει σκαρφαλώσει τα 1.490 Nm. Αυτό μεταφράζεται με 0-100 χλμ./ώρα σε 2,8 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα στα 320 χλμ./ώρα.

    Τέλος, να αναφερθεί ότι η τιμή για την συγκεκριμένη Mercedes-AMG S63 E Performance της Mansory παραμένει άγνωστη, αν και είναι πολύ πιθανό να ξεπερνά τις 300.000-320.000 ευρώ.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Η νέα Mercedes S-Class μπορεί να στρίψει τους πίσω τροχούς έως και 10 μοίρες
    Η νέα Mercedes S-Class μπορεί να στρίψει τους πίσω τροχούς έως και 10 μοίρες

    Η νέα Mercedes-Benz S-Class φαίνεται να είναι αρκετά ξεχωριστή, αυτές οι φωτογραφίες δείχνουν μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα πτυχή του πολυτελούς σεντάν. Φυσικά, μιλάμε γι αυτή με το σύστημα τετραδιεύθυνσης.

    Ενώ η S-Class είναι από καιρό πρωτοπόρος στον κλάδο με τις καινοτόμες τεχνολογίες, είναι η πρώτη φορά που πωλείται με ένα τέτοιο χαρακτηριστικό. Αυτό το κομμάτι της τεχνολογίας ανάγεται στα τέλη της δεκαετίας του 1980, όταν οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Mazda και η Honda πρωτοστάτησαν στη χρήση τετραδιεύθυνσης. Σήμερα, τη χρησιμοποιούν πολλά αυτοκίνητα, από supercars όπως η Lamborghini Aventador έως πολυτελή λιμουζίνες όπως η BMW 7-Series.

    Το ενδιαφέρον του συγκεκριμένου συστήματος που χρησιμοποιείται από την S-Class, είναι το γεγονός ότι το σύστημα διεύθυνσης του πίσω άξονα μπορεί να περιστρέψει τους πίσω τροχούς έως και 10 μοίρες προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους μπροστινούς τροχούς σε χαμηλές ταχύτητες. Για να το θέσουμε σε προοπτική, η Porsche 911 γενιάς 991, η οποία πρωτοπορεί στο είδος, περιστρέφει μόνο τους πίσω τροχούς έως και 2,8 μοίρες στην αντίθετη κατεύθυνση σε σχέση με τους εμπρός τροχούς σε χαμηλές ταχύτητες.

    Η S-Class είναι ακριβώς ο τύπος οχήματος που μπορεί να επωφεληθεί από τη βελτιωμένη ευελιξία, ενώ, ο κύκλος στροφής του μοντέλου με το μακρύ μεταξόνιο και τετρακίνηση μειώνεται δραστικά. Φυσικά, υπάρχουν πολλά άλλα χαρακτηριστικά που κάνουν τη νέα S-Class πολύ καλύτερη από την προηγούμενη. Για παράδειγμα, υιοθετεί αυτόνομη λειτουργία οδήγησης επιπέδου 3 (Drive Pilot) για οδήγηση σε συγκεκριμένες συνθήκες, όπως μποτιλιάρισμα ή κατάλληλα τμήματα των αυτοκινητοδρόμων στη Γερμανία, χρησιμοποιώντας ένα εξελιγμένο ραντάρ και μια σειρά από αισθητήρες.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς