Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου 2020 15:28

Με αυτόματο κιβώτιο το νέο Hyundai i30 N

Γράφτηκε από

Η Hyundai ανακοινώνει την τοποθέτηση για πρώτη φορά ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη για το επερχόμενο i30 N.

Το αγαπημένο Hyundai i30 N συμπληρώνει φέτος δύο χρόνια παρουσίας στους ευρωπαϊκούς δρόμους και η κορεατική εταιρεία ετοιμάζει την ανανεωμένη γενιά του, η οποία θα διαθέτει πάνω από όλα την ανάλογη επιθετική και δυναμική εξωτερική εμφάνιση.
Όπως δείχνουν και οι πρώτες teaser εικόνες, το ανανεωμένο i30 N θα διαθέτει μεγαλύτερη εμπρός γρίλια, μεγαλύτερων διαστάσεων προφυλακτήρες και επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα με ενσωματωμένα φώτα ημέρας LED. Το μενού περιλαμβάνει επίσης σφυρήλατες ζάντες 19 ιντσών, οι οποίες είναι μικρότερου βάρους από τις αντίστοιχες του ήδη υπάρχοντος μοντέλου, νέο διαχύτη και στρογγυλές απολήξεις.

Αλλά πέραν των παραπάνω αλλαγών, η σημαντικότερη προσθήκη αφορά την τοποθέτηση ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων, το οποίο ήδη υπάρχει στο Veloster N. Επίσης ο οδηγός του i30 N θα έχει τη δυνατότητα επιλογής του προγράμματος «N Grin Shift», το οποίο αυξάνει στιγμιαία τη ροπή από τα 352 Nm στα 377 Nm, χάρη στη λειτουργία overboost, όπως και το «N Power Shift mode», κάθε φορά που το αυτοκίνητο επιταχύνει με ποσοστό μεγαλύτερο του 90% στο πεντάλ του γκαζιού.
Κάτω από το καπό παραμένει ο δίλιτρος, υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 2,0 λίτρων που αποδίδει 275 ίππους, στην έκδοση Performance, ενώ παραμένει άγνωστο εάν η Hyundai θα συνεχίσει να προσφέρει τη βασική με τους 250 ίππους.

Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου 2020 11:28

Σχετικά Άρθρα

  • Η Prior Design ετοίμασε το απόλυτο Hyundai i30 N
    Η Prior Design ετοίμασε το απόλυτο Hyundai i30 N

    Το Hyundai i30 N έχει πλέον μια ακόμα πιο σπορ εμφάνιση με τη συνδρομή του του Prior Design που έχει κάνει καίριες επεμβάσεις στο αμάξωμα.

    Το i30 της Prior Design διαθέτει «wide body kit» κατασκευασμένο από fiberglass- Dura-Flex, το οποίο στοχεύει στην αναβάθμιση της εμφάνισης του αυτοκινήτου που για το κοινό στο οποίο απευθύνεται, μπορεί και να φανεί αρκετά διακριτικό. Τα κυριότερα σημεία περιλαμβάνουν τη νέα ποδιά και τις επεκτάσεις που προστέθηκαν στις πλευρές του μπροστινού προφυλακτήρα, πρόσθετα τόξα στα φτερά πάνω από τους τροχούς, αντίστοιχα επεκτάσεις στον πίσω προφυλακτήρα, διαφορετικό διαχύτη ο οποίος έχει πλέον φινίρισμα σε γυαλιστερό μαύρο και μια πιο επιθετική πτέρυγα οροφής.

    Όλα τα παραπάνω προσφέρονται ως πακέτο στα 3.999 ευρώ στη Γερμανία. Την εξαιρετική εικόνα του αυτοκινήτου συμπληρώνουν οι τροχοί με τις πολλές ακτίνες και τα ειδικά αυτοκόλλητα που παραπέμπουν σε αγωνιστικά αυτοκίνητα. Οι μετατροπές αυτές δεν κάνουν το i30 N γρηγορότερο αλλά αυτό ούτως ή άλλως δεν ήταν το ζητούμενο, με τις εργοστασιακές του εκδόσεις να καλύπτουν ιδανικά τις απαιτήσεις για επιδόσεις. Η πιο πρόσφατη έκδοση του i30 N παρουσιάστηκε πριν από λίγους μήνες, με ισχύ 280 ίππων και μέγιστη τιμή ροπής τα 392 Nm. Με αυτά τα δεδομένα, τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 5,9 δευτερόλεπτα.


    Πηγή: Protothema.gr

  • To Hyundai i30 N με κίνηση σε όλους τους τροχούς
    To Hyundai i30 N με κίνηση σε όλους τους τροχούς

    H Hyundai σκέφτεται πολύ σοβαρά να λανσάρει μία νέα έκδοση του «καυτού» i30 N, η οποία θα διαθέτει σύστημα τετρακίνησης.

    Η σκέψη για μία τετρακίνητη έκδοση του i30 N ήταν αναμενόμενη, αλλά δεν ήταν ακόμη επιβεβαιωμένη, ως την στιγμή που ο διευθυντής δημοσίων σχέσεων της Hyundai Αυστραλίας, Guido Schenken, δήλωσε σε συνέντευξή του πως ένα μοντέλο AWD ήταν στα σχέδια της εταιρείας από την πρώτη μέρα. Το αφεντικό του N division, Albert Biermann, είχε δηλώσει στο παρελθόν ότι η επιτάχυνση και η αίσθηση της οδήγησης του i30 N είναι καλύτερη από αυτήν των αυτοκινήτων με κίνηση σε όλους τους τροχούς. Αν το συγκεκριμένο project πάρει το πράσινο φως, ίσως το δούμε τα διακριτικά AWD στην έκδοση i30 N Fastback και το Veloster N. Ωστόσο, ακόμη, δεν έχουν ανακοινωθεί τα μοντέλα. Ψάχνοντας τις προδιαγραφές βλέπουμε πως κάτι τέτοιο είναι σχετικά εύκολο αφού βοηθούν οι κοινές πλατφόρμες. Δείτε για παράδειγμα πως το πίσω σύστημα τετρακίνησης και πίσω ανάρτησης του Kona είναι συμβατό με το i30 λόγω κοινής βάσης. Αυτό σημαίνει ότι η Hyundai, μπορεί να έχει και τετρακίνητο i30 αλλά και ένα Kona N.

    Εκτός από την ανάπτυξη ενός συστήματος τετρακίνησης (AWD) προσαρμοσμένου στα αυτοκίνητα «N», το τμήμα αυτοκινήτων επιδόσεων της Hyundai θα ασχοληθεί επίσης με το project ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Μία ιδέα την οποία ακούσαμε τον Μάρτιο του 2018, (i30 N εξοπλισμένο με DCT) η οποία θα υλοποιηθεί πιθανόν αργά το 2019. Τα παραπάνω δείχνουν πως το μέλλον του N division φαίνεται λαμπερό: Κίνηση σε όλους τους τροχούς, αυτόματο κιβώτιο με διπλό συμπλέκτη. Μήπως δούμε και ένα μοντέλο με τον κινητήρα στο κέντρο;
  • Ετοιμάζεται και 4κίνητο Hyundai i30 N
    Ετοιμάζεται και 4κίνητο Hyundai i30 N

    Το εκρηκτικό μοντέλο της Hyundai, ετοιμάζεται και σε έκδοση με κίνηση σε όλους τους τροχούς, κάτι που μπορεί να δούμε να εφαρμόζεται και σε άλλα μοντέλα της γκάμας «Ν» από την Κορεάτικη εταιρεία.

    Η σκέψη για μία τετρακίνητη έκδοση του i30 N ήταν αναμενόμενη, αλλά δεν ήταν ακόμη επιβεβαιωμένη, ως την στιγμή που ο διευθυντής δημοσίων σχέσεων της Hyundai στην Αυστραλία, Guido Schenken, δήλωσε σε συνέντευξή του πως ένα μοντέλο AWD ήταν στα σχέδια της εταιρίας από την πρώτη μέρα. Το αφεντικό του N division, Albert Biermann, είχε δηλώσει στο παρελθόν ότι η επιτάχυνση και η αίσθηση της οδήγησης του i30 N είναι καλύτερη από αυτήν των αυτοκινήτων με κίνηση σε όλους τους τροχούς. Αν το project πάρει το πράσινο φως, ίσως το δούμε τα διακριτικά AWD στην έκδοση i30 N Fastback και το Veloster N. Ωστόσο, ακόμη, δεν έχουν ανακοινωθεί τα μοντέλα. Ψάχνοντας τις προδιαγραφές βλέπουμε πως κάτι τέτοιο είναι σχετικά εύκολο αφού βοηθούν οι κοινές πλατφόρμες.



    Δείτε για παράδειγμα πως το πίσω σύστημα τετρακίνησης και πίσω ανάρτησης του Kona είναι συμβατό με το i30 λόγω κοινής βάσης. Αυτό σημαίνει ότι η Hyundai, μπορεί να έχει και τετρακίνητο i30 αλλά και ένα… Kona N (είδαμε ένα πρωτότυπο πριν από περίπου ένα χρόνο). Εκτός από την ανάπτυξη ενός συστήματος τετρακίνησης (AWD) προσαρμοσμένου στα αυτοκίνητα «N», το τμήμα αυτοκινήτων επιδόσεων της Hyundai θα ασχοληθεί επίσης με το project ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Μία ιδέα την οποία ακούσαμε τον Μάρτιο του 2018, (i30 N εξοπλισμένο με DCT) η οποία θα υλοποιηθεί πιθανόν αργά το 2019. Τα παραπάνω δείχνουν πως το μέλλον του N division φαίνεται λαμπερό: Κίνηση σε όλους τους τροχούς, αυτόματο κιβώτιο με διπλό συμπλέκτη. Μήπως δούμε και ένα μοντέλο με τον κινητήρα στο κέντρο;
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ