Σάββατο, 03 Οκτωβρίου 2020 15:08

H αγωνιστική Toyota Corolla του μέλλοντος

Γράφτηκε από
Ad Slot

Για τους λάτρεις των motorsport, ιδού μία αγωνιστική έκδοση της Toyota Corolla.

Οι λάτρεις των ράλι έχουν διαπιστώσει τα τεράστια βήματα προόδου που έχει κάνει η Toyota μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, με κύριο πρωταγωνιστή το Yaris WRC το οποίο χάρισε στον Ιάπωνα κατασκευαστή τίτλους σε οδηγούς και ομάδες.


Βασισμένος στην παραπάνω επιτυχία και εμπνευσμένος από τα θηρία του Group B που κυριάρχησαν στη δεκαετία του ’80, η Τοyota Μεγ. Βρετανίας συνεργάστηκε με έναν από τους πιο γνωστούς ψηφιακούς καλλιτέχνες, τον Khyzyl Saleem θέλοντας να «ταράξει» λίγο τα νερά των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Το αποτέλεσμα είναι η δημιουργία μίας ακραίας έκδοσης της νέας Corolla, που διαθέτει πολλά στοιχεία δανεισμένα από τα προαναφερθέντα αγωνιστικά οχήματα.

Παρατηρώντας τις επεξεργασμένες εικόνες, οι γνώστες μπορούμε να παρατηρήσουν τις ομοιότητες που φέρει η συγκεκριμένη Corolla με γνωστά rally cars, όπως το θρυλικό Audi Quattro. Επίσης το αεροδυναμικό πακέτο του αμαξώματος θυμίζει αρκετά το Peugeot 205 T16 WRC Aero, με την εικόνα των τεράστιων πτερυγίων και βοηθημάτων του αέρα.
H Toyota Corolla «Full Crazy», όπως είναι ο κωδικός της, υποθετικά θα είναι κεντρομήχανη, όπως άλλωστε και τα αυτοκίνητα του Group B, και θα φοράει ένα τετρακύλινδρο μοτέρ με μηχανικό υπερσυμπιεστή και turbo, κάτι ανάλογο της Lancia Delta S4.

Τέλος, να αναφέρουμε ότι η ιαπωνική εταιρεία σκέφτεται σοβαρή την δημιουργία μίας σπορ έκδοσης της Corolla, που θα δημιουργηθεί από το τμήμα Gazoo Racing, το οποίο είναι υπεύθυνο για το αντίστοιχο GR Yaris. Το χάτσμπακ μοντέλο θα έχει κατά πάσα πιθανότητα τον ίδιο τρικύλινδρο κινητήρα των 1,6 λίτρων με 261 ίππους και 360 Nm ροπής με την κίνηση να μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων και του συστήματος τετρακίνησης GR-Four.

Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Σάββατο, 03 Οκτωβρίου 2020 11:24

Σχετικά Άρθρα

  • H Toyota GR Corolla και με χειροκίνητο κιβώτιο
    H Toyota GR Corolla και με χειροκίνητο κιβώτιο

    Οι εν δυνάμει αγοραστές της ανανεωμένης GR Corolla, επιθυμούν την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο.

    Η ανανεωμένη Toyota GR Corolla αρχίζει μέσα στο 2025 το εμπορικό της ταξίδι, προσφέροντας μια άκρως ενδιαφέρουσα επιλογή στο αγοραστικό της κοινό, είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ή με αυτόματο 8άρι.

    Σε πείσμα των καιρών, φαίνεται ότι το ποσοστό που θέλει το χειροκίνητο κιβώτιο δεν είναι αμελητέο. Σύμφωνα με εκπρόσωπο της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας στις ΗΠΑ, υπολογίζεται ότι το 80% των πωλήσεων του «hot hatch» θα αφορούν στην χειροκίνητη έκδοση.

    Και αυτό ακούγεται και είναι -αν μην τι άλλο- εντυπωσιακό, γιατί το νέο εξελιγμένο και πολύ πιο άμεσο στις αλλαγές αυτόματο κιβώτιο, θεωρητικά αναδεικνύει περισσότερο τις αρετές του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα των 1,6 λίτρων και των 300 ίππων.

    Από την άλλη, η εκτίμηση αυτή δικαιώνει την εμμονή του επίτιμου προέδρου και Master Driver, Ακίο Τογιόντα, ο οποίος εδώ και αρκετά χρόνια τονίζει προς πάσα κατεύθυνση ότι το χειροκίνητο κιβώτιο δεν έχει «πεθάνει».
    Πηγή: Protothema.gr
  • Ιδού η ανανεωμένη Toyota Corolla
    Ιδού η ανανεωμένη Toyota Corolla

    Το best seller μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας υπόκειται σε ένα αισθητικό και τεχνολογικό facelift.

    Λίγο πριν εμπλουτιστεί η γκάμα με την Corolla Cross -που αναμένεται μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του έτους- το διάσημο best seller μοντέλο μπαίνει σε ένα αισθητικής και ουσιαστικής σημασίας facelift.

    Έτσι λοιπόν όλες οι εκδόσεις αμαξώματος έχουν διαφοροποιήσεις στη μάσκα και τους προβολείς ομίχλης, ενώ οι πιο πλούσιες έχουν καινούργιους bi-LED προβολείς ή ακόμα και προβολείς LED προσαρμόσιμης δέσμης. Από κει και πέρα και όπως είθισται σε αυτές τις περιπτώσεις υπάρχουν νέα χρώματα αμαξώματος καθώς και καινούργιας σχεδίασης ζάντες.

    Αντίστοιχα στο εσωτερικό υπάρχει μια νέα οθόνη για το σύστημα infotainment με διαγώνιο 10,5 ιντσών καθώς και ένας νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών με συνολικά τέσσερες επιλογές απεικόνισης (Casual, Smart, Sport και Tough). Αυτός είναι διαθέσιμος από τα μεσαία επίπεδα εξοπλισμού και πάνω, ενώ ταυτόχρονα υπάρχουν νέα γραφικά και καινούργια υλικά και διακοσμητικά προκειμένου η συνολική εικόνα να γίνει πιο σύγχρονη και premium.


    Δεν λείπουν επίσης τα Toyota Smart Connect και Toyota Smart Connect+ που παρέχουν πλοήγηση και online πληροφορίες για τη κίνηση, καθώς και η εφαρμογή MyT για smartphones που παρέχει πληροφορίες και δυνατότητα εντοπισμού του αυτοκινήτου. Αναβαθμισμένη είναι και η ομπρέλα των συστημάτων υποβοήθησης Toyota T-Mate.


    Στα πλαίσια αυτής της ανανέωσης αλλαγές έχουν γίνει και στα υβριδικά συστήματα πρόωσης των 1.800 και 2.000 κυβικών. Τα οποία έχουν αναβαθμίσεις τόσο στους κινητήρες βενζίνης όσο και στους ηλεκτροκινητήρες που έχουν προσαρμοστεί στα δεδομένα της 5ης γενιάς των υβριδικών συστημάτων, ενώ η μπαταρία τους έχει γίνει πιο αποδοτική παρά τη μείωση των διαστάσεων και του βάρους της που φτάνει μέχρι και τα 18 κιλά.


    Έτσι λοιπόν η απόδοση του υβριδικού συνόλου των 1,8 λίτρων έχει αυξηθεί στους 140 ίππους (από 122), γεγονός που έχει σαν αποτέλεσμα το 0-100 χλμ./ ώρα σε 9,2” (βελτιωμένο κατά 1,7 δεύτερα), χωρίς μάλιστα αλλαγή στις εκπομπές ρύπων CO2 (102 γρ./χλμ).

    Το σύνολο των 2,0 λίτρων αποδίδει πλέον 196 ίππους (από 184), είναι κατά 0,5 δεύτερα πιο γρήγορο στο 0-100 χλμ./ώρα -που ολοκληρώνεται σε 7,5 δεύτερα- την ίδια στιγμή που οι εκπομπές CO2 μειώθηκαν κατά 3 γραμμάρια στα 107 γρ./χλμ.


    Η ανανεωμένη Toyota Corolla θα είναι διαθέσιμη το πρώτο τρίμηνο της επόμενης χρονιάς με τις τιμές της να είναι λίγο αυξημένες. Η βασική έκδοση αναμένεται να ξεκινάει από τα 18.500 ευρώ.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Ιδού η κορυφαία Toyota GR Corolla
    Ιδού η κορυφαία Toyota GR Corolla

    Με την GR Corolla η Toyota μπαίνει με ιδιαίτερες αξιώσεις στην κατηγορία των «hot hatches».

    Μετά το GR Yaris και την πρωτοφανή επιτυχία που έφερε πρωτίστως για την φήμη της ιαπωνικής εταιρείας, οι υπεύθυνοι προϊοντικού σχεδιασμού προχώρησαν στην δημιουργία μίας αντίστοιχης έκδοσης και για την Corolla.

    Η GR Corolla, όπως και ονομάζεται, διαθέτει πάνω από όλα ένα άκρως δυναμικό αμάξωμα με τονισμένα φτερά, τεράστια εισαγωγή αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα, φουσκωμένο καπό με ανοίγματα εξαερισμού (για την έκδοση Circuit), μεγάλη πίσω αεροτομή και έναν ομολογουμένως πρωτότυπο συνδυασμό εξατμίσεων. Δύο στα άκρα και μια στο κέντρο.

    Από κει και πέρα, η οροφή είναι από συνθετικό υλικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα για χάρη του βάρους και του κέντρου βάρους, ενώ φυσικά δεν λείπουν τα λογότυπα GR. Όσο για τις ενδείξεις GR Four κάνουν σαφές πως η συγκεκριμένη Corolla είναι και τετρακίνητη.

    Λογότυπα GR υπάρχουν και στο εσωτερικό που με την πρώτη ματιά δεν έχει αλλάξει σε σχέση με τις στάνταρ εκδόσεις. Με μια δεύτερη ματιά ο επιλογέας του κιβωτίου των 6 σχέσεων είναι πιο κοντός, ενώ το τιμόνι είναι τοποθετημένο πιο χαμηλά προκειμένου και ο έλεγχος να γίνεται πιο εύκολα και οι αλλαγές σχέσεων να είναι πιο γρήγορες

    Η έκδοση Circuit που προαναφέραμε θα έχει και πιο πλούσιο εξοπλισμό με στοιχεία πολυτέλειας, ενώ το παρόν δίνουν και άλλα τα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης (Safety Sense 3.0) της ιαπωνικής εταιρείας.

    Ο κινητήρας της Toyota GR Corolla είναι ο τρικύλινδρος turbo των 1.600 κυβικών του GR Yaris, που για την περίσταση η ισχύς του έχει ανέβει στους 304 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και στα 370 Nm ροπής από τις 3.000 έως τις 5.550 σ.α.λ. To κιβώτιο είναι, όπως είπαμε, 6άρι χειροκίνητο και η τετρακίνηση GR Four συνδυάζεται με διαφορικά Torsen και στους δύο άξονες και δυνατότητες επιλογής της κατανομής της ροπής. Όσο για το 0-100 χλμ./ώρα υπολογίστε περί τα 5,0 δεύτερα.

    Για χάρη των δυναμικών χαρακτηριστικών το πλαίσιο έχει ενισχυθεί πολλαπλώς, ενώ έχουν μεγαλώσει και τα μετατρόχια κατά 60 και 86 χλστ., εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

    Η νέα Toyota GR Corolla θα κατασκευάζεται, όπως όλα τα μοντέλα GR, στο εργοστάσιο Motomachi της Ιαπωνίας. Από τη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου θα αρχίσει και η εμπορική της διάθεση το δεύτερο εξάμηνο του έτους, ενώ είναι αμφίβολο αν θα έρθει στην Ευρώπη.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Η Toyota ετοιμάζει φρεσκάρισμα για την Corolla
    Η Toyota ετοιμάζει φρεσκάρισμα για την Corolla

    Πριν το τέλος του χρόνου πιθανότατα η Toyota θα προχωρήσει σε μια διακριτική αισθητική ανανέωση και τεχνολογική αναβάθμιση της Corolla.

    Έχοντας ήδη περισσότερα από τρία χρόνια εμπορικής καριέρας η δωδέκατη γενιά της Toyota Corolla ετοιμάζεται για ένα αισθητικό και τεχνολογικό φρεσκάρισμα ώστε να διατηρήσει αμετάβλητη την εμπορική δυναμική της απέναντι στον νεώτερο ανταγωνισμό.

    Το ανανεωμένο μοντέλο αναμένεται πιθανότατα πριν το τέλος της χρονιάς και δεν θα έχει σημαντικές αλλαγές σε ότι έχει να κάνει με τον εξωτερικό σχεδιασμό. Οι αλλαγές θα περιοριστούν στη διαμόρφωση των φωτιστικών σωμάτων εμπρός και πίσω, που θα έχουν ελαφρώς διαφοροποιημένο οπτικό αποτύπωμα. Εκτός από την πεντάθυρη, τις ίδιες αλλαγές θα έχει και η Corolla Touring Sports, καθώς και η τετράθυρη έκδοση.


    Στην καμπίνα, οι κυριότερες αλλαγές θα αφορούν τον ψηφιακό πίνακα οργάνων καθώς και την κεντρική οθόνη του συστήματος infotainment καθώς και στις δύο περιπτώσεις εκτός από το μεγαλύτερο μέγεθος θα αναβαθμιστεί η ευκρίνεια και η ποιότητα των γραφικών απεικονίσεων. Σε ότι αφορά τα μηχανικά μέρη η αλλαγή θα προκύψει από την αντικατάσταση του γνωστού έως σήμερα 1.800άρη κινητήρα του υβριδικού συστήματος με τον τρικύλινδρο των 1,5 λίτρων που χρησιμοποιείται στο Yaris.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Στα σκαριά η κορυφαία Toyota GR Corolla
    Στα σκαριά η κορυφαία Toyota GR Corolla

    Μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης η Toyota μας δίνει μία πρώτη γεύση από την πιο ισχυρή έκδοση της Corolla, που θα φέρει τον κωδικό GR.

    Ένα νέο μέλος της γκάμας των μοντέλων GR ετοιμάζουν οι άνθρωποι της Toyota , το οποίο θα βασίζεται πάνω στην πεντάθυρη έκδοση της Corolla.

    Σε φωτογραφία που δημοσίευσε η Toyota B. Αμερικής, στον επίσημο λογαριασμό της στο Instagram απεικονίζεται το εσωτερικό ενός μοντέλου, το οποίο σύμφωνα με τη λεζάντα που το ακολουθεί αποτελεί την Corolla.

    Η ιαπωνική εταιρεία, μάλιστα, φρόντισε να ξεσηκώσει τους φίλους της σπορ οδήγησης, εμπλουτίζοντας την περιγραφή με τη φράση «Keep them guessing».


    Τα πράγματα, ωστόσο, είναι ιδιαίτερα ξεκάθαρα για τους καλά μυημένους αποδέκτες του μηνύματος, όπως τα μέλη του GR Corolla Forum, οι οποίοι εντόπισαν όλες αυτές τις μικρές λεπτομέρειες που συνηγορούν ότι η ισχυρή GR Corolla βρίσκεται προ των πυλών.

    Πρώτο αποδεικτικό στοιχείο συνιστά ο κωδικός «G:16» στο ταχύμετρο του πίνακα οργάνων που αποτελεί συντομογραφία του «G16-GTS», του τρικύλινδρου υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα που ενσωματώνεται ήδη στο GR Yaris.

    Δεύτερο τεκμήριο είναι το «GR Four» που αναγράφεται στην κεντρικά τοποθετημένη οθόνη αφής και αναφέρεται στο γνωστό σύστημα τετρακίνησης του αυτοκινήτου.

    Προσθέστε επίσης τους αριθμούς «2» και «68» που απεικονίζονται στο σύστημα κλιματισμού και παραπέμπουν στους 268 ίππους, που αποδίδει η έκδοση GR Yaris στην αγορά της Ιαπωνίας. Διευκρινίζεται ότι στην Ευρώπη, το συγκεκριμένο μοντέλο της Toyota αποδίδει 261 PS.


    Μία επιπλέον λεπτομέρεια βρίσκεται σε δεύτερο πλάνο, όπου και διακρίνεται ελάχιστα ένα αυτοκίνητο με καμουφλαρισμένο μανδύα, σαν και αυτόν που χρησιμοποιούσαν οι πρωτότυπες εκδοχές των GR Yaris και GR Supra.

    Τέλος, να προσθέσουμε ότι η νέα GR Corolla αναμένεται να τροφοδοτείται με ένα μοτέρ 1,6 λίτρων, που όπως αναφέρουν καλά πληροφορημένες πηγές θα αποδίδει για την περίσταση κοντά στους 300 PS.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Τι θα λέγατε για μια σύγχρονη Toyota Corolla AE86;
    Τι θα λέγατε για μια σύγχρονη Toyota Corolla AE86;

    Μια ψηφιακή απεικόνιση από έναν ανεξάρτητο σχεδιαστή αναζωπυρώνει τις φήμες για πιθανή αναβίωση της θρυλικής Toyota Corolla AE86 της δεκαετίας του ’80

    Τη δεκαετία του ’80 η Corolla ήταν ήδη ένα πολύ δυνατό όνομα για την Toyota ενώ οι petrolheads λάτρεψαν την κουπέ εκδοχή με τον κωδικό ΑΕ86. Προσφερόταν σε έκδοση δύο και τριών όγκων, με κινητήρα 1.6 Twin Cam και 125 PS ενώ ήταν πισωκίνητη σε αντίθεση με όλες τις υπόλοιπες εκδόσεις της γκάμας της Corolla. Η ΑΕ86 παραμένει ένα από τα αυτοκίνητα σταθμούς της ιαπωνικής αυτοκινητικής ιστορίας και φυσικά πολλοί είναι αυτοί που θα ήθελαν μια σύγχρονη εκδοχή της.
    Κάτι τέτοιο πρέπει να αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Theottle, ο οποίος σε μια ψηφιακή απεικόνιση αποτυπώνει την σημερινή Corolla σε hatchback τρίθυρη έκδοση και με αρκετά δυναμικά αεροδυναμικά στοιχεία.


    Το όνομα που φαίνεται πως χρησιμοποιεί είναι Corolla Levin, με το οποίο η AE86 είχε κυκλοφορήσει σε αρκετές αγορές. Αν και η Toyota δεν έχει δηλώσει την πρόθεσή της για κάτι τέτοιο δεν μπορούμε να αποκλείσουμε ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Φήμες θέλουν την Gazoo Racing να προετοιμάζει μια Corolla GR ενώ κάποιες από αυτές θέλουν το αυτοκίνητο να χρησιμοποιεί τα μηχανικά μέρη από το Yaris GR με ακόμα πιο δυνατό κινητήρα. Σε μια τέτοια περίπτωση ίσως να προέκυπτε και μια Corolla με τρίθυρο αμάξωμα όπως έγινε και στην περίπτωση του Yaris GR.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Νέα Toyota Corolla και με δυναμική έκδοση

    Δεν αναμένεται να τη δούμε πριν το 2020 αλλά θεωρείται δεδομένη η απόφαση της Toyota για λανσάρισμα δυναμικής έκδοσης της νέας Corolla.

    Η Toyota σχεδιάζει προσεκτικά τα επόμενα βήματα μετά την παρουσίαση της νέας Corolla και όπως όλα δείχνουν, ανάμεσα σε αυτά είναι και το λανσάρισμα μιας δυναμικής έκδοσης. Αυτό που δεν είναι ξεκάθαρο, αφορά το πώς θα προκύψει η νέα και δυναμική έκδοση του μοντέλου. Μοιάζει πολύ πιθανό να ασχοληθεί με την κορυφαία έκδοση του μοντέλου από την άποψη των επιδόσεων η Gazoo Racing που δεδομένα θα αρχίσει να «φαίνεται» όλο και περισσότερο στη γκάμα της Toyota.

    Από την άλλη πάλι, κανείς δε μπορεί να αποκλείσει τη λύση της TRD (που αφορά κυρίως την αγορά των ΗΠΑ και έχει παρουσιάσει μια σειρά από δυνατγές εκδόσεις για πολλά μοντέλα της Toyota) ή ακόμα και τις –πολύ περιορισμένης παραγωγής- περιπτώσεις GRNM (Gazoo Racing Nurburgring Masters- όπως συνέβη με το Yaris). Σίγουρα θα έχει ενδιαφέρον ότι και αν αποφασιστεί για τη δυναμική έκδοση του μοντέλου που έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού πριν καλά- καλά το δούμε από κοντά.

    Πηγή: Newsbeast.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς