Ο πόλεμος για το ποιο αυτοκίνητο παραγωγής είναι το ταχύτερο καλά κρατεί. Σας παρουσιάζουμε την χρυσή πεντάδα των μοντέλων με την υψηλότερη τελική ταχύτητα.
Υπάρχει, βέβαια, και μια κατηγορία «πιστών» που αρνούνται πεισματικά ν’ ακολουθήσουν τη νέα τάξη πραγμάτων. Δεν «καίγονται» για τους αισθητήρες στάθμευσης, για τα ψηφιακά «καλούδια», ούτε για τους ηλεκτρικούς καθρέπτες. Αντιθέτως, εξακολουθούν να διαπνέονται με ρομαντισμό ενδιαφερόμενοι για το τι «γράφει» το κοντέρ.
Bugatti Chiron Super Sport 300+: 490,5 χλμ./ώρα
Koenigsegg Agera RS: 447 χλμ./ώρα
Hennessey Venom GT: 435 χλμ./ώρα
Μπορεί η Venom GT να έχει ρίξει τους τίτλους τέλους της, αυτό δεν σημαίνει, ωστόσο, πως δεν σημάδεψε την αυτοκίνηση με τα κατορθώματά της. Τροφοδοτείτο από ένα V8 twin turbo τύπου GM LS7 κινητήρα ο οποίος απέδιδε 1,261 άλογα και 1.566 Nm ροπής, ενώ η τελική έφτανε τα 435 χλμ./ώρα.
Bugatti Veyron Super Sport: 430,9 χλμ./ώρα
Πρόκειται για ένα από τα hypercar που αποτελούσαν μακροχρόνιο όνειρο εκατομμυρίων ανθρώπων ανά την Υφήλιο, όντας το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής για σχεδόν μια 7ετία. Η Veyron Super Sport κατασκευάστηκε σε μόλις 30 αντίτυπα, καθένα εκ των οποίων εφοδιαζόταν με τον W12 των 8 λίτρων και των τεσσάρων turbo. Φιλοξενούσε 1.200 άλογα, τα οποία σε συνδυασμό με την εντυπωσιακή δυναμική της, της χάριζαν τελική 430, 9 χλμ./ώρα.
SSC Ultimate Aero TT: 411,9 χλμ./ώρα
Μπορεί η εμπορική της ζωή να ήταν αρκετά σύντομη (7 χρόνια), αυτό, ωστόσο, δεν εμπόδισε τη Shelby Ultimate Aero TT να προκαλέσει πονοκεφάλους στη Bugatti με τις επιδόσεις της. Ενσωμάτωνε έναν V8 των 6.345 κ.εκ. ο οποίος απέδιδε 1.185 άλογα, ικανά να την εξοπλίσουν με τελική μεγαλύτερη των 400 χλμ./ώρα (411,9).