Όπως ανακοίνωσε η Porsche, οι υβριδικές εκδόσεις της Cayenne αναβαθμίζονται, χάρη στην βελτιωμένη απόδοση των μπαταριών και στην αύξηση της ηλεκτρικής αυτονομίας.
Για παράδειγμα η Cayenne E-Hybrid μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για 48 χλμ., με ταχύτητα έως και 135 χλμ./ώρα, την στιγμή που η μέση κατανάλωση φτάνει τα 2,4 λίτρα/100 χλμ. Σε ότι αφορά την κορυφαία έκδοση Turbo S E-Hybrid, η αυτονομία φτάνει τα 42 χλμ. με την κατανάλωση να αυξάνεται ελάχιστα στα 3,2 λίτρα/100 χλμ. Αμφότερες διαθέτουν ηλεκτρικό μοτέρ 136 ίππων και 400 Nm ροπής, ενσωματωμένο στο 8τάχυτο κιβώτιο Tiptronic S.
Σε ότι αφορά τα θερμικά σύνολα, η Cayenne E-Hybrid εξοπλίζεται με ένα twin-turbo V6 μοτέρ, με χωρητικότητα 3,0 λίτρα, που αποδίδει συνδυαστικά 462 ίππους, ενώ στην Turbo S E-Hybrid βρίσκουμε το V8 twin-turbo σύνολο των 4,0 λίτρων, με την ισχύ (συνδυαστικά με τον ηλεκτροκινητήρα) να φτάνει τους 680 ίππους. Ανάλογες του χαρακτήρα του γερμανικού SUV είναι και οι επιδόσεις, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 3,8 δευτερόλεπτα, για την Turbo S E-Hybrid και 4,7 δευτερόλεπτα για την μικρότερη E-Hybrid.
Τέλος, αλλαγές έχουμε και στη διαχείριση των οδηγικών προφίλ που περιλαμβάνονται στο πακέτο Sport Chrono, με σκοπό τη βελτίωση της απόδοσης της μπαταρίας και των επιδόσεων. Πιο συγκεκριμένα, η Porsche θέτει χαμηλότερα το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, από το 100% στο 80%, καθώς μετά από έρευνες αποδείχθηκε ότι πάνω από το 80% η απόδοσή της πέφτει, ενώ στα προγράμματα Sport και Sport Plus, η μπαταρία φορτίζεται στο ελάχιστο επίπεδο, αλλά με σταθερή ισχύ, για παράδειγμα στα 12 kW για την Turbo S E-Hybrid.