Τετάρτη, 04 Νοεμβρίου 2020 15:13

Μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρίες για τις υβριδικές Porsche Cayenne

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Όπως ανακοίνωσε η Porsche, οι υβριδικές εκδόσεις της Cayenne αναβαθμίζονται, χάρη στην βελτιωμένη απόδοση των μπαταριών και στην αύξηση της ηλεκτρικής αυτονομίας.

Τόσο η βασική έκδοση Cayenne E-Hybrid, όσο και η ισχυρότερη Cayenne Turbo S E-Hybrid, διαθέτουν πλέον μεγαλύτερης ενεργειακής χωρητικότητας μπαταρίες, από 14,1kWh σε 17,9kWh, με αποτέλεσμα την αύξηση κατά 30% της ηλεκτρικής αυτονομίας που προσφέρουν στον οδηγό.

Για παράδειγμα η Cayenne E-Hybrid μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για 48 χλμ., με ταχύτητα έως και 135 χλμ./ώρα, την στιγμή που η μέση κατανάλωση φτάνει τα 2,4 λίτρα/100 χλμ. Σε ότι αφορά την κορυφαία έκδοση Turbo S E-Hybrid, η αυτονομία φτάνει τα 42 χλμ. με την κατανάλωση να αυξάνεται ελάχιστα στα 3,2 λίτρα/100 χλμ. Αμφότερες διαθέτουν ηλεκτρικό μοτέρ 136 ίππων και 400 Nm ροπής, ενσωματωμένο στο 8τάχυτο κιβώτιο Tiptronic S.

Σε ότι αφορά τα θερμικά σύνολα, η Cayenne E-Hybrid εξοπλίζεται με ένα twin-turbo V6 μοτέρ, με χωρητικότητα 3,0 λίτρα, που αποδίδει συνδυαστικά 462 ίππους, ενώ στην Turbo S E-Hybrid βρίσκουμε το V8 twin-turbo σύνολο των 4,0 λίτρων, με την ισχύ (συνδυαστικά με τον ηλεκτροκινητήρα) να φτάνει τους 680 ίππους. Ανάλογες του χαρακτήρα του γερμανικού SUV είναι και οι επιδόσεις, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 3,8 δευτερόλεπτα, για την Turbo S E-Hybrid και 4,7 δευτερόλεπτα για την μικρότερη E-Hybrid.

Τέλος, αλλαγές έχουμε και στη διαχείριση των οδηγικών προφίλ που περιλαμβάνονται στο πακέτο Sport Chrono, με σκοπό τη βελτίωση της απόδοσης της μπαταρίας και των επιδόσεων. Πιο συγκεκριμένα, η Porsche θέτει χαμηλότερα το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, από το 100% στο 80%, καθώς μετά από έρευνες αποδείχθηκε ότι πάνω από το 80% η απόδοσή της πέφτει, ενώ στα προγράμματα Sport και Sport Plus, η μπαταρία φορτίζεται στο ελάχιστο επίπεδο, αλλά με σταθερή ισχύ, για παράδειγμα στα 12 kW για την Turbo S E-Hybrid.
Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 04 Νοεμβρίου 2020 10:30

Σχετικά Άρθρα

  • Η Porsche Cayenne GTS αναβαθμίζεται
    Η Porsche Cayenne GTS αναβαθμίζεται

    Η Porsche προχώρησε σε μία αναβάθμιση ισχύος της νέας γενιάς Cayenne GTS.

    Η Porsche Cayenne συνεχίζει την εξαιρετικά επιτυχημένη εμπορική της πορεία, κάτι που δικαιολογεί και η κίνηση του Γερμανού κατασκευαστή να παρουσιάσει τη νέα γενιά της έκδοσης GTS, η οποία διαθέτει πλέον αυξημένη ισχύ.

    Βασικό σημείο αποτελεί ο αναβαθμισμένος twin-turbo V8 κινητήρας των 4,0 λίτρων που αναπτύχθηκε και κατασκευάζεται στο Zuffenhausen, με αποτέλεσμα την αύξηση της ισχύος (+40 ίππους) και της ροπής (+40 Nm) σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, φτάνοντας αισίως τους 500 ίππους και τα 660 Nm.

    Σε συνδυασμό με τα συστήματα πλαισίου με γνώμονα τις επιδόσεις, όπως η προσαρμοστική αερανάρτηση, η ενεργητική διαχείριση της ανάρτησης PASM και το Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), η Cayenne GTS προσφέρει το κάτι παραπάνω από τις πιο ταπεινές της εκδόσεις.

    Σε συνδυασμό με το αναθεωρημένο οκτατάχυτο κιβώτιο Tiptronic S, η Cayenne GTS ολοκληρώνει την διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,4 δευτερόλεπτα και αγγίζει την τελική ταχύτητα των 275 χλμ./ώρα.

    Εκτός από τις εξαιρετικές επιδόσεις της, η Cayenne GTS διαθέτει μια ξεχωριστή σχεδίαση που την κάνει να ξεχωρίζει. Τα χαρακτηριστικά στιλιστικά στοιχεία GTS, όπως η μαύρη επιγραφή «GTS», τα σκούρα φιμέ φωτιστικά σώματα και πίσω φώτα και οι κόκκινες δαγκάνες φρένων, αναδεικνύουν τη σπορ καταγωγή του.

    Στο εσωτερικό, η GTS αποπνέει πολυτέλεια και σπορτίφ, με χαρακτηριστικά όπως το θερμαινόμενο σπορ τιμόνι GT, τις επενδύσεις Race-Tex και τα ειδικά πακέτα εσωτερικού για τη GTS σε Carmine Red ή Slate Grey Neo.


    Τα νέα μοντέλα GTS προσφέρουν επίσης μια βελτιωμένη εμπειρία οδήγησης, με χαρακτηριστικά όπως ο φωτισμός περιβάλλοντος, ένα σύστημα ήχου surround Bose και το Porsche Driver Experience με κυρτό ψηφιακό πίνακα οργάνων και προαιρετική οθόνη συνοδηγού.

    Για όσους αναζητούν την απόλυτη απόδοση και αποκλειστικότητα, η Cayenne GTS Coupé προσφέρει πρόσθετα χαρακτηριστικά, όπως σταθερή πανοραμική γυάλινη οροφή και προσαρμοζόμενη πίσω αεροτομή. Τα προαιρετικά σπορ πακέτα ενισχύουν περαιτέρω τη δυναμική αίσθηση του Coupé, μειώνοντας το βάρος και βελτιστοποιώντας τις επιδόσεις.

    Οι παραδόσεις στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν το καλοκαίρι του 2024, προσφέροντας στους λάτρεις της αυτοκίνησης την ευκαιρία να βιώσουν τη συγκίνηση της οδήγησης μίας GTS.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Ιδού η ισχυρότερη Porsche Cayenne παραγωγής
    Ιδού η ισχυρότερη Porsche Cayenne παραγωγής

    H Porsche δημιούργησε την πιο ισχυρή έκδοση της Cayenne, θέλοντας να κατακτήσει την κορυφή της κατηγορίας των über SUV.

    Η τελευταία προσθήκη της Porsche στη γκάμα της Cayenne φέρει τον κωδικό Turbo E-Hybrid, με βασικά χαρακτηριστικά την ενισχυμένης χωρητικότητας μπαταρία και την σημαντική αύξηση ισχύος σε σχέση με την υβριδική Turbo.

    Πιο συγκεκριμένα, ενώ η Cayenne Turbo S E-Hybrid έχει απόδοση 679 ίππους, η νέα Cayenne Turbo E-Hybrid διαθέτει σχεδόν 10% επιπλέον δύναμη, φθάνοντας τους 739 ίππους και τα 949 Νm ροπής.

    Η ισχύς αυτή προέρχεται από τον twin-turbo V8 κινητήρα των 4,0 λίτρων, ο οποίος αποδίδει ανεξάρτητα 599 ίππους. Σε συνδυασμό με αυτόν βρίσκεται ένας ηλεκτροκινητήρας 176 ίππων, ο οποίος τροφοδοτείται από ένα νέο πακέτο μπαταριών 25,9 kWh, τοποθετημένο κάτω από το χώρο αποσκευών.

    Με την συνδυαστική ισχύ των 739 ίππων το γερμανικό SUV κάνει το 0-100 χλμ/ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 295 χλμ/ώρα.

    Η προσθήκη του πακέτου «GT Package» προσφέρει εξάτμιση τιτανίου και οροφή από ανθρακονήματα, αλλά και καλύτερες επιδόσεις με το 0-100 χλμ/ώρα να επιτυγχάνεται σε 3,6 δευτερόλεπτα.

    Η Cayenne Turbo E-Hybrid διαθέτει στάνταρ μία νέα αερανάρτηση, που επιτρέπει καλύτερο έλεγχο του αμαξώματος και προσφέρει υψηλότερα επίπεδα άνεσης.

    Σε συνδυασμό με το σύστημα Porsche Torque Vectoring Plus και την προαιρετική τετραδιεύθυνση, η Cayenne υπόσχεται γνήσια σπορ οδική συμπεριφορά αντάξια του ονόματος της Porsche.

    Εξωτερικά υπάρχουν μικρές αλλαγές με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, διπλές εξατμίσεις από βουρτσισμένο αλουμίνιο και κόκκινες δαγκάνες φρένων.

    Στο εσωτερικό δεν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές, καθώς το επίπεδο εξοπλισμού είναι στο κορυφαίο επίπεδο. Υπάρχει τιμόνι GT Sport με το ειδικό κουμπί για τα προγράμματα, δερμάτινα σπορ μπάκετ καθίσματα με 18 ρυθμίσεις και όλα τα σύγχρονα ψηφιακά μέσα και ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης.

    Η νέα ισχυρότερη Cayenne στην ιστορία της Porsche αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά μέσα στο φθινόπωρο, με την τιμή της στην Γερμανία να ξεκινά κοντά στις 150.000 ευρώ.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Η νέα Porsche Cayenne και σε υβριδική έκδοση
    Η νέα Porsche Cayenne και σε υβριδική έκδοση

    Η Porsche θα παρουσιάσει στην Έκθεση του Μονάχου την plug-in υβριδική έκδοση της νέας γενιάς Cayenne.

    Από το 2002, όταν και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά η Porsche Cayenne, ελάχιστοι ήταν αυτοί που πίστευαν ότι το γερμανικό SUV θα είχε μία τόσο καλή εμπορική πορεία, όχι μόνο στην Ευρώπη, αλλά και σε αγορές, όπως οι ΗΠΑ και η Κίνα.

    Με την πάροδο των ετών, η Cayenne εμπλουτίστηκε και με εκδόσεις που προσφέρουν υψηλές ιπποδυνάμεις και επιδόσεις ανάλογες ενός supercar.

    Πλέον, η Porsche έχει ανακοινώσει ότι η νέα γενιά της Cayenne θα διατίθεται και στην έκδοση Turbo GT, η οποία θα εφοδιάζεται με έναν V8 υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 4,0 λίτρων, ο οποίος θα αποδίδει 660 ίππους.

    Όμως, η συγκεκριμένη έκδοση δεν θα είναι διαθέσιμη στην ευρωπαϊκή αγορά, καθώς δεν πληροί το όριο εκπομπής ρύπων και διοξειδίου του άνθρακα. Για την ιστορία, η Cayenne Turbo GT θα επιταχύνεται από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 3,3 δευτερόλεπτα και η τελική της φτάνει τα 305 χλμ./ώρα.

    Το ερώτημα που προκύπτει είναι εάν θα είναι διαθέσιμη στη Γηραιά Ήπειρο κάποια κορυφαία έκδοση της Cayenne. Η απάντηση έρχεται από πηγές μέσα από την εταιρεία που αναφέρουν ότι θα πρόκειται για τη ίδια εκδοχή του μοντέλου αλλά με επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα PHEV.

    Προς το παρόν, δεν υπάρχουν πολλές λεπτομέρειες γι’ αυτό αναφορικά με την ονομασία του ή την απόδοσή του. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς του συστήματος ενδεχομένως θα είναι πάνω από 700 ίππους, με την ροπή να ξεπερνά τα 900 Nm. Από αυτούς, πάνω από 500 θα παράγονται από τον V8 κινητήρα και οι υπόλοιποι από τον ηλεκτροκινητήρα.

    Ακόμα δεν γνωρίζουμε πολλά τεχνικά στοιχεία, ή για το εάν το κινητήριο σύνολο θα είναι παρόμοιο με αυτό της Lamborghini Urus PHEV, καθώς και τα δύο βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα του Ομίλου Volkswagen, MLB Evo.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Η Porsche Cayenne Turbo GT αποδίδει 640 ίππους και κοστίζει 196.078 ευρώ
    Η Porsche Cayenne Turbo GT αποδίδει 640 ίππους και κοστίζει 196.078 ευρώ

    Η Porsche ολοκληρώνει τη γκάμα της Cayenne με την έκδοση ειδικών προδιαγραφών Turbo GT. Σύμφωνα με την πολυτελή αυτοκινητοβιομηχανία, η νέα πρόταση συνδυάζει τη δυναμική οδήγηση με τη δυνατότητα της καθημερινής χρήσης του αυτοκινήτου.

    Ο κινητήρας V8 biturbo αποδίδει 640 ίππους και παρέχει τη βάση για υψηλά χαρακτηριστικά οδήγησης. Με ισχύ 90 ίππων περισσότερη από το Cayenne Turbo Coupé και μέγιστη ροπή 85,6 χλγμ. (αύξηση 8,2 χλγμ.), η επίδοση στο τυπικό τεστ 0-100 χλμ./ώρα μειώνεται στα 3,3 δευτερόλεπτα (0,6΄΄ λιγότερο) και η τελική ταχύτητα είναι τώρα 300 χλμ./ώρα (αύξηση 14 χλμ./ώρα).

    Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται και ελαστικά ειδικών προδιαγραφών που αναπτύχθηκαν ειδικά για αυτό το μοντέλο, αναφέρει η μάρκα. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης και το πλαίσιο έχουν επίσης νέες ρυθμίσεις κατάλληλες για την διαχείριση της ιδιαίτερα υψηλής ποσότητας ενέργειας που παράγει το θηριώδες μοτέρ.

    Ο δοκιμαστής οδηγός της Porsche, Lars Kern, κέρδισε το Nürburgring Nordschleife των 20.832 χλμ. με το Cayenne Turbo GT σε χρόνο 7: 38,9 λεπτών, δημιουργώντας ένα νέο επίσημο ρεκόρ SUV, αναφέρει η φίρμα.

    Σε σύγκριση με το Cayenne Turbo Coupé, το Turbo GT έχει μειωμένο ύψος από το έδαφος έως και 7 χιλιοστά. Αυτή η παρέμβαση, οι ρυθμίσεις του πλαισίου και τα ενεργά συστήματα ελέγχου συμβάλουν στο βελτιστοποιημένο χειρισμό του πανάκριβου πολυτελούς αυτοκινήτου.

    Ο κινητήρας biturbo της Porsche Cayenne Turbo GT είναι σήμερα η πιο ισχυρή οκτακύλινδρη μονάδα της μάρκας. Το οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο Tiptronic S και το σύστημα Porsche Traction Management (PTM) έχουν, επίσης, τροποποιηθεί. Υπάρχει επίσης πρόσθετη ψύξη για τον κινητήρα. Το βασικό σπορ σύστημα εξάτμισης, με τους κεντρικούς σωλήνες του είναι μια νέα κατασκευή υψηλών προδιαγραφών. Από τη μέση του οχήματος, το σύστημα εξάτμισης, είναι κατασκευασμένο από ελαφρύ και ιδιαίτερα ανθεκτικό στη θερμότητα τιτάνιο.

    Το Porsche Cayenne Turbo GT είναι διαθέσιμο για παραγγελία και θα κυκλοφορήσει σε αντιπροσωπείες στα μέσα Σεπτεμβρίου 2021. Οι τιμές στη Γερμανία ξεκινούν από τα 196.078 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.

    Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

  • Μια Porsche Cayenne έτοιμη για σαφάρι
    Μια Porsche Cayenne έτοιμη για σαφάρι

    Παρά τις όποιες δυνατότητές τους τα SUV σίγουρα δεν μπορούν να διεκδικήσουν τον τίτλο των ασταμάτητων εκτός δρόμου οχημάτων όμως αυτή η ειδικά αναβαθμισμένη Porsche Cayenne είναι έτοιμη για κάθε δοκιμασία.

    Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει την εμπορική επιτυχία της Porsche Cayenne όμως σίγουρα είναι ελάχιστο το ποσοστό του κοινού που την έχει επιλέξει για τις εκτός δρόμου ικανότητες. Ωστόσο ο Shane Oosthuizen, ιδιοκτήτης της συγκεκριμένης Cayenne πρώτης γενιάς δεν είναι μια συνηθισμένη υπόθεση καθώς αποφάσισε να ξεκινήσει ένα σαφάρι από την Αυστρία έως τη Νότιο Αφρική.

    Η κατάλληλη αναβάθμιση της Cayenne ανατέθηκε στην εταιρία Delta 4×4 η οποία είναι εξειδικευμένη στα εκτός δρόμου οχήματα και το αποτέλεσμα που προέκυψε είναι τουλάχιστον εντυπωσιακό. Οι εργασίες διήρκησαν περίπου ένα χρόνο και φυσικά οι περισσότερες έχουν να κάνουν με την ανάρτηση και την μετάδοση του αυτοκινήτου. Μεταξύ άλλων προστέθηκε ένα επιπλέον υδραυλικό κύκλωμα ώστε η στάνταρ αερανάρτηση να αποκτήσει τη δυνατότητα μεγαλύτερης ανύψωσης του αμαξώματος από το έδαφος. Παράλληλα τοποθετήθηκε μηχανισμός κλειδώματος για τα διαφορικά καθώς και κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων. Το πακέτο αναβάθμισης συμπληρώνουν οι μεγαλύτερες ζάντες στις οποίες έχουν φορεθεί ενισχυμένα εκτός δρόμου ελαστικά.

    Βέβαια εκτός από τη μηχανολογική αναβάθμιση υπάρχουν και οι ανάλογου ύφους αισθητικές πινελιές όπως για παράδειγμα οι αγωνιστικού τύπου προβολείς στη μάσκα αλλά και στη σχάρα οροφής η οποία φιλοξενεί και χρήσιμο εξοπλισμό όπως σκηνή, αλλά και αρκετά δοχεία καυσίμου ικανά για την αποθήκευση 40 επιπλέον λίτρων καυσίμου. Ο Oosthuizen θα ταξιδέψει με την Cayenne από την Αυστρία όπου και εργαζόταν μέχρι πρόσφατα με προορισμό τη Νότιο Αφρική όπου είναι και η γενέτειρα του.

    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Marma Touch