Η Ferrari εξακολουθεί να προσπαθεί να ανακάμψει από το πρώτο κύμα της πανδημίας COVID-19 και να στηριχθεί για το δεύτερο κύμα, αφού όπως αποδεικνύεται από τους αριθμούς οι πωλήσεις της έχουν υποχωρήσει δραματικά.
Παράλληλα με τα πρόστιμα τα οποία καλείται να πληρώσει λόγω αυξημένων ρύπων στα πωληθέντα αυτοκίνητα στην Ευρώπη, δημιουργούν ένα οικονομικά εκρηκτικό περιβάλλον και ανασφάλεια για το μέλλον της εταιρείας…
Οι πωλήσεις της ιταλικής φίρμας μειώθηκαν από 776 σε 181 αυτοκίνητα στην Κίνα, το Χονγκ Κονγκ και την Ταιβάν, δηλαδή κατά 77%, και από 1.137 σε 1.114 αυτοκίνητα στην υπόλοιπη αγορά της Ασίας-Ειρηνικού.
Στην Αμερική, σημείωσαν πτώση 29%, από 2.295 σε 1.635 μονάδες, και στην περιοχή (Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική), έχασαν μόνο 1%, συνολικά 3.510 αυτοκίνητα. Κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους, η Ferrari παρέδωσε 2.313 οχήματα, 6,5% λιγότερα σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους.
Οι πωλήσεις των supercars με κινητήρα V12 αυξήθηκαν κατά 15,4%, σύμφωνα με τα στοιχεία που κυκλοφόρησε η αυτοκινητοβιομηχανία, ενώ οι παραδόσεις μοντέλων με κινητήρα V8 μειώθηκαν κατά 12,8%. Αξίζει να σημειωθεί ότι σε αυτούς τους αριθμούς δεν περιλαμβάνονται οι Roma και SF90 Stradale, καθώς οι παραδόσεις τους έχουν προγραμματιστεί να ξεκινήσουν το τέταρτο τρίμηνο του έτους.
Η Ferrari προσβλέπει σε μια μικρή ανάκαμψη της τάξης των 500 μονάδων με το κλείσιμο του έτους.
Πηγή: Protothema.gr