Κυριακή, 22 Νοεμβρίου 2020 15:22

Μια BMW Μ4 παντός εδάφους

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Αυτή η τόσο ξεχωριστή ψηφιακή BMW M4 θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και σαν το ιδανικό αυτοκίνητο επιβίωσης καθώς συνδυάζει τις εξαιρετικές δυνατότητες σε κάθε είδους επιφάνεια με την δυνατότητα διαβίωσης μέσα σε αυτή.

Κάποιες φορές οι πιο τρελές ιδέες είναι και οι πιο ενδιαφέρουσες. Σίγουρα οι άνθρωποι της BMW δεν έχουν την παραμικρή βλέψη να δώσουν στην νέα Σειρά 4 κάποιον εκτός δρόμου χαρακτήρα όμως η ψηφιακή απεικόνιση που παρουσιάστηκε στην σελίδα BradBuilds στο Instagram δείχνει πως ίσως θα έπρεπε να το ξανασκεφθούν.
Πρόκειται για μια αρκετά τραβηγμένη ιδέα καθώς δεν είναι μόνο το γεγονός πως η 4αρα έχει υποστεί μια συνολική μεταμόρφωση με σημαντικά αυξημένο ύψος, με αυξημένα μετατρόχια και μεγάλους τροχούς με καθαρόαιμα εκτός δρόμου ελαστικά αλλά έχει επιπλέον ενσωματωμένο και ένα μικρό θάλαμο από ανθρακονήματα ο οποίος είναι εξοπλισμένος με όλα τα απαραίτητα για διαβίωση σε αυτόν καθιστώντας την 4άρα ένα ικανότατο εκτός δρόμου camper.

Ο σκληροπυρηνικός χαρακτήρα συνοδεύεται και από τον κατάλληλο διάκοσμο με κύριο στοιχείο το «μάχιμο» σκούρο ματ χρώμα αλλά και τη μαύρη απόχρωση στις εξωτερικές λεπτομέρειες αλλά και στη μάσκα που σε αυτή την μορφή του αυτοκινήτου δείχνει πιο ομοιογενής με το συνολικό ύφος. Παρά το γεγονός πως έχει προστεθεί ο θάλαμος στο πίσω μέρος ο χαρακτήρας της τόσο ιδιαίτερης Μ4 παραμένει άκρως επιθετικός όπως άλλωστε και στο μοντέλο παραγωγής. Αν και πρόκειται λοιπόν για μια τρελή ιδέα δεν θα είναι καθόλου παράδοξο εάν ο αριθμός των ανθρώπων που θα δείξουν ενδιαφέρον για μια τέτοια εκδοχή της Μ4 είναι τελικά αρκετά μεγάλος. Και είναι σίγουρο πως δεν πρόκειται να δούμε κάτι τέτοιο από την BMW όμως δεν αποκλείουμε το ενδεχόμενο κάποιος ανεξάρτητος βελτιωτής να επιχειρήσει την υλοποίηση κάτι αντίστοιχου.


Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Κυριακή, 22 Νοεμβρίου 2020 23:16

Σχετικά Άρθρα

  • H απόλυτη BMW M4 είναι εδώ
    H απόλυτη BMW M4 είναι εδώ

    Η Manhart παρουσιάζει το νέο της δημιούργημα, MH4 600, που βασίζεται πάνω στη BMW M4 Competition.

    O Γερμανός βελτιωτής, γνωστός για τις επεμβάσεις πάνω σε μοντέλα της BMW, συνεχίζει να προσφέρει μοναδικά τετράτροχα που χαρακτηρίζονται από τις ακραίες ιπποδυνάμεις, όπως για παράδειγμα η MH4 600.
    Μπορεί οι τροχοί να έχουν διατηρηθεί ίδιοι με της εργοστασιακής επιλογής, όμως, η Manhart φρόντισε για ένα χρυσαφί φινίρισμα που κάνει πολύ χτυπητή αντίθεση στο σκούρο χρώμα του αμαξώματος της M4 Competition που χρησιμοποιείται ως βάση.


    Όπως συμβαίνει με τις περισσότερες κατασκευές της Manhart, η MH4 600 είναι εξοπλισμένη με εξαρτήματα από ανθρακόνημα στο αμάξωμα, επιλεγμένα τόσο από τις προτάσεις του βελτιωτικού οίκου που προσφέρονται και μεμονωμένα, όσο και από τη λίστα των M Performance Parts.


    Οι σημαντικότερες αλλαγές που παρουσιάζονται στην MH4 600, έχουν να κάνουν με την αναβάθμιση του κινητήρα. Ο twin-turbo 6κύλινδρος σε σειρά με χωρητικότητα 3,0 λίτρων έχει ενισχυμένη απόδοση που φτάνει τους 635 ίππους και τα 780 Nm ροπής, χάρη στην εγκατάσταση παράλληλου εγκεφάλου για τη διαχείριση της τροφοδοσίας από τη Manhart.


    Η αναβάθμιση αυτή έχει ως αποτέλεσμα τo 0-200 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε μόλις 10,5 δευτερόλεπτα. Επιπλέον, η ανάρτηση έχει βελτιστοποιηθεί με δυνατότητα επιλογής μεταξύ ελατηρίων H&R ή ανάρτησης Manhart coilover. Αξίζει να σημειωθεί πως καθώς οι παραπάνω επεμβάσεις δεν έχουν λάβει έγκριση τύπου από τη Γερμανική διεύθυνση μεταφορών, οι προτάσεις της Manhart προορίζονται μόνο για εξαγωγή σε άλλες χώρες.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Νέες, επετειακές BMW M3 και Μ4
    Νέες, επετειακές BMW M3 και Μ4

    Θέλοντας να γιορτάσει τα 50 χρόνια ζωής, το τμήμα Μ της BMW δημιούργησε δύο σπέσιαλ εκδόσεις των M3 και M4.

    Οι νέες γερμανίδες ντίβες έχουν συλλεκτικό χαρακτήρα, φέρουν τον κωδικό «Edition 50 Jahre», τιμής ένεκεν στο παρελθόν της βαυαρικής εταιρείας και βασίζονται στις αντίστοιχες Μ3 και Μ4 Competition xDrive.

    Η συλλεκτική M3 θα λανσαριστεί αποκλειστικά στην αγορά των ΗΠΑ και του Καναδά και θα κατασκευασθεί μονάχα σε 500 αντίτυπα, τα οποία θα είναι αριθμημένα και θα το δηλώνουν στο εσωτερικό και συγκεκριμένα στην κεντρική κονσόλα και χαμηλά κάτω από το infotainment 14,9 ιντσών. Η BMW όπως είπαμε, αποφάσισε να τιμήσει το παρελθόν του τμήματος Μ, και για αυτό κάθε χρωματική επιλογή της M3 Edition 50 Jahre αποτελεί έναν σύνδεσμο με κάποια από τις ιστορικές M3.


    O χρωματισμός Cinnaber Red τιμά την E30 M3, το Techno Violet θυμίζει την E36 M3, το Deep Interlagos Blue αναβιώνει την E92 M3, ενώ το Limerick Grey φέρνει αναμνήσεις από την M3 CS (F80). Εκτός από τους όμορφους χρωματισμούς, οι διαφορές σε σχέση με την Competition xDrive εστιάζονται στις σφυρήλατες ζάντες, τα κεραμικά φρένα με τις χρυσές δαγκάνες, ενώ και στο εσωτερικό τα χρώματα της M και τα καθίσματα υποδηλώνουν τον επετειακό χαρακτήρα.


    Σε αντίθεση με τη M3 Edition 50 Jahre, η Μ4 θα κάνει την εμφάνιση της και στις αγορές της Ευρώπης και Κίνας, από τα μέσα του καλοκαιριού και έπειτα. Θα είναι επίσης συλλεκτική, χωρίς να γνωρίζουμε ωστόσο τον αριθμό των αντιτύπων που θα κατασκευαστεί, ενώ το κόστος και για αυτήν εκτιμάται κοντά στις 100.000 ευρώ.


    Θυμίζουμε πως και οι δύο βασίζονται στις εκδόσεις Competition xDrive, κάτι που σημαίνει ότι εφοδιάζονται με σύστημα τετρακίνησης, εξακύλινδρο σε σειρά turbo κινητήρα 3,0 λίτρων με απόδοση 510 ίππους, ενώ οι αλλαγές σχέσεων πραγματοποιούνται μέσω του αυτόματου 8τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Έρχεται η επετειακή BMW M4
    Έρχεται η επετειακή BMW M4

    Στο πλαίσιο του εορτασμού των 50 ετών λειτουργίας το τμήμα BMW M Division ετοιμάζει μια σκληροπυρηνική επετειακή έκδοση της Μ4

    Πολλές ευχάριστες εκπλήξεις φαίνεται πως μας επιφυλάσσει το τμήμα υψηλών επιδόσεων M Division της BMW με την ευκαιρία συμπλήρωσης 50 ετών δημιουργίας.
    Η αρχή έγινε με την αποκάλυψη του επετειακού λογότυπου, για να πάρει σειρά, όπως φαίνεται το λανσάρισμα μιας σκληροπυρηνικής έκδοσης της Μ4, με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.
    Η φήμη σχετικά με αυτό κυκλοφόρησε στο φόρουμ g80.bimmerpost, χρήστης του οποίου επικαλείται πληροφορίες από στέλεχος του τμήματος M. Όπως αναφέρεται, η νέα, περιορισμένης παραγωγής M4 θα είναι στα πρότυπα της επερχόμενης CSL, και θα είναι απαλλαγμένη από ορισμένα στοιχεία εξοπλισμού άνεσης, σε μια προσπάθεια να εξοικονομηθεί βάρος.
    Ειδικότερα, φαίνεται πως θα απουσιάζουν οι αισθητήρες στάθμευσης και τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα, όπως επίσης και άλλος σχετικός εξοπλισμός με στόχο το αυτοκίνητο να είναι ελαφρύτερο ακόμα και από την CSL.
    Οι Βαυαροί δεν έχουν επιβεβαιώσει την άφιξη της ειδικής M4, ενώ κρατούν σιγή ισχύος και για την M4 CSL.
    Η τελευταία, όμως, ήδη δοκιμάζεται σε δημοσίους δρόμους, φέροντας ανασχεδιασμένους αεραγωγούς, νέα μάσκα, ελαφρύτερες ζάντες και μια πληθώρα αεροδυναμικών βοηθημάτων.
    Η παραγωγή των μοντέλων αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στους πρώτους μήνες του νέου έτους, την ώρα που άπαντες περιμένουν με ανυπομονησία την πανίσχυρη υβριδική BMW XM, η οποία θα συνιστά το ισχυρότερο μοντέλο του τμήματος M.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;
    Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;

    Ένα νέο μοντέλο θα προστεθεί σύντομα στη γκάμα της VW. Θα είναι διαθέσιμο ακόμα και με κινητήρα χωρητικότητας 1.0 λίτρου.

    Η κατηγορία των οχημάτων ελευθέρου χρόνου κερδίζει συνεχώς έδαφος. Τα λεγόμενα Crossover και SUV οχήματα έχουν γίνει τα αγαπημένα όσων θέλουν να αποκτήσουν αυτοκίνητο. Το φαινόμενο είναι παγκόσμιο και η Ελλάδα είναι από τι χώρες που ακολουθούν αυτήν την τάση. Χαρακτηριστικά άλλωστε και τα νούμερα, όπου από τις αρχές του έτους, το 45,9% των αυτοκινήτων που έχουν ταξινομηθεί, αφορούν SUV…

    Η VW διαθέτει στη γκάμα της πληθώρα τέτοιων μοντέλων. Πολύ σύντομα θα ρίξει στην αγορά ένα ακόμη και συγκεκριμένα το Taigο. Πρόκειται για ένα μικρό Crossover μοντέλο που έχει μήκος 4,27 μέτρα και βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το T-Cross. Χαρακτηριστικό του γερμανικού μοντέλου είναι η σπορ σχεδίαση που παραπέμπει σε coupe μοντέλο. Ένα χαρακτηριστικό που το συναντούμε πλέον σε διάφορες κατηγορίες, καθώς οι εταιρείες θέλουν αν προσεγγίσουν αγοραστές από όλα τα ηλικιακά γκρουπ.

    Διαθέσιμοι κινητήρες

    Εσωτερικά το Taigο παραπέμπει στο νέο Polo, με την μεγάλη οθόνη να ξεχωρίζει στην κεντρική κονσόλα όπως και η ψηφιακή οθόνη στον πίνακα οργάνων. Από πλευράς χώρων το πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 438 λίτρα, νούμερο αρκετά ικανοποιητικό ακόμα και για μία τετραμελή οικογένεια.

    Η γκάμα με τα μηχανικά σύνολα αποτελείται μόνο από κινητήρες βενζίνης χωρητικότητας 1.0 και 1.5 λίτρων. Στην πρώτη περίπτωση θα υπάρχουν διαθέσιμες δύο εκδόσεις, με 95 και 110 ίππους. Στη δεύτερη, η ισχύς θα φτάνει τους 150 ίππους. Η κίνηση θα μεταδίδεται μόνο στους εμπρός τροχούς και δεν θα υπάρξει έκδοση 4×4. Αναφορικά με το κιβώτιο ταχυτήτων ο πελάτης θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε χειροκίνητο και αυτόματο διπλού συμπλέκτη.

    Σε λίγες εβδομάδες

    Στην Ελλάδα το γερμανικό μοντέλο θα κάνει την εμφάνισή του πολύ σύντομα. Σύμφωνα με πληροφορίες αναμένονται να έρθουν αρκετά αυτοκίνητα τα οποία αρχικά θα δούμε στις αντιπροσωπείες αρχές του νέου έτους. Από εκεί και πέρα τα πρώτα που θα παραδοθούν σε πελάτες θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους τον Φεβρουάριο του 2022.

    Πηγή: Newsauto.gr

  • Στα σκαριά το νέο hypercar της Zenvo
    Στα σκαριά το νέο hypercar της Zenvo

    Ο Δανός κατασκευαστής ήδη έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες εξέλιξης ενός νέου μοντέλου υψηλών επιδόσεων, το οποίο θα αντικαταστήσει το TSR-S.

    Το σχέδιο επέκτασης της Zenvo με νέα μοντέλα και ακόμα πιο δυναμικές εκδόσεις, στοχεύει στην αύξηση του όγκου των πωλήσεων και στην είσοδό της στην αμερικανική αγορά.

    Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια η Zenvo αναμένεται να παρουσιάσει το υβριδικό μοντέλο με το οποίο θα συνεχίσει την παρουσία της ανάμεσα στα hypercars της εποχής. Η εταιρεία με έδρα τη Δανία, ιδρύθηκε το 2004 παράγοντας αρχικά σε 15 μονάδες το ST1 των 1.089 ίππων (από το 2009 έως το 2016). Ακολούθησε το TS1 GT και στη συνέχεια το TSR που ήταν μόνο για πίστα.

    Το TSR-S, που έκανε το ντεμπούτο του στο φετινό Goodwood Festival of Speed, είναι μία νόμιμη για χρήση στο δρόμο έκδοση του TSR, η οποία κοστολογείται λίγο πάνω από 1,5 εκατομμύρια ευρώ. Το TSR-S εφοδιάζεται με έναν twin turbo V8 κινητήρα με χωρητικότητα 5,8 λίτρων, ο οποίος επιτρέπει την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητά του είναι 325 χλμ./ώρα.

    Η Zenvo ωστόσο, εργάζεται ήδη πάνω σε ένα άλλο μοντέλο που θα μοιράζεται την πλατφόρμα του TSR-S. Ο διευθυντής προϊόντων Alberto Solera δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του πως ο κύριος στόχος για το νέο αυτοκίνητο είναι να προκαλέσει τα περισσότερα δυνατά «χαμόγελα ανά χιλιόμετρα» και αποκάλυψε πως στην ομάδα που εξελίσσει το νέο μοντέλο έχει ενταχθεί και ο πρώην σχεδιαστής της Alfa Romeo, Christian Brandt.

    Ο Solera επιβεβαίωσε ότι το νέο μοντέλο της Zenvo είναι ένα υβριδικό τετρακίνητο που θα παρουσιαστεί μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Όπως το TSR-S, θα κάνει χρήση τρισδιάστατων εκτυπωμένων εξαρτημάτων και μεγάλης ποσότητας ανθρακονήματος. Το TSR-S μόλις πήρε έγκριση τύπου στις ΗΠΑ και οι ιθύνοντες της Zenvo υποστηρίζουν πως θα μπορούσε να πουλάει 10 με 15 αυτοκίνητα ετησίως εκεί.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Τι θα λέγατε για μια σύγχρονη Toyota Corolla AE86;
    Τι θα λέγατε για μια σύγχρονη Toyota Corolla AE86;

    Μια ψηφιακή απεικόνιση από έναν ανεξάρτητο σχεδιαστή αναζωπυρώνει τις φήμες για πιθανή αναβίωση της θρυλικής Toyota Corolla AE86 της δεκαετίας του ’80

    Τη δεκαετία του ’80 η Corolla ήταν ήδη ένα πολύ δυνατό όνομα για την Toyota ενώ οι petrolheads λάτρεψαν την κουπέ εκδοχή με τον κωδικό ΑΕ86. Προσφερόταν σε έκδοση δύο και τριών όγκων, με κινητήρα 1.6 Twin Cam και 125 PS ενώ ήταν πισωκίνητη σε αντίθεση με όλες τις υπόλοιπες εκδόσεις της γκάμας της Corolla. Η ΑΕ86 παραμένει ένα από τα αυτοκίνητα σταθμούς της ιαπωνικής αυτοκινητικής ιστορίας και φυσικά πολλοί είναι αυτοί που θα ήθελαν μια σύγχρονη εκδοχή της.
    Κάτι τέτοιο πρέπει να αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Theottle, ο οποίος σε μια ψηφιακή απεικόνιση αποτυπώνει την σημερινή Corolla σε hatchback τρίθυρη έκδοση και με αρκετά δυναμικά αεροδυναμικά στοιχεία.


    Το όνομα που φαίνεται πως χρησιμοποιεί είναι Corolla Levin, με το οποίο η AE86 είχε κυκλοφορήσει σε αρκετές αγορές. Αν και η Toyota δεν έχει δηλώσει την πρόθεσή της για κάτι τέτοιο δεν μπορούμε να αποκλείσουμε ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Φήμες θέλουν την Gazoo Racing να προετοιμάζει μια Corolla GR ενώ κάποιες από αυτές θέλουν το αυτοκίνητο να χρησιμοποιεί τα μηχανικά μέρη από το Yaris GR με ακόμα πιο δυνατό κινητήρα. Σε μια τέτοια περίπτωση ίσως να προέκυπτε και μια Corolla με τρίθυρο αμάξωμα όπως έγινε και στην περίπτωση του Yaris GR.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Και υβριδικά τα Subaru BRZ και Toyota GR 86;
    Και υβριδικά τα Subaru BRZ και Toyota GR 86;

    Οι Subaru και Toyota σκέφτονται σοβαρά την δημιουργία υβριδικών εκδόσεων στα BRZ και GR 86.

    Αμφότερα τα ιαπωνικά κουπέ, που μπήκαν αισίως στη δεύτερη γενιά τους, ακολουθούν τη λογική του ατμοσφαιρικού κινητήρα, της πίσω κίνησης και του χαμηλού κέντρου βάρους, μία διάταξη που εξακολουθεί να έχει αρκετούς οπαδούς που ασπάζονται το δόγμα «fun to drive».

    Βέβαια υπάρχουν αρκετοί που απορούν για την άρνηση των τεχνικών και των δύο κατασκευαστών να τοποθετήσουν ένα ισχυρότερο μοτέρ, ίσως ενός υπερτροφοδοτούμενου συνόλου με μικρότερο κυβισμό. Πάντως ιαπωνικά μέσα ενημέρωσης αναφέρουν ότι μελλοντικά μπορεί να δούμε ακόμα πιο ισχυρές εκδόσεις, οι οποίες θα χρησιμοποιούν υβριδική τεχνολογία.

    Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με άρθρο της ιαπωνικής ιστοσελίδας Best Car Web οι μηχανικοί της Subaru θεωρούν ότι η υιοθέτηση της υβριδικής τεχνολογίας στο BRZ δεν αποτελεί σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Και αυτό γιατί όπως γνωρίζουμε το συγκεκριμένο μοντέλο έχει δημιουργηθεί σε συνεργασία με την Toyota, η οποία διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία σε υβριδικά και ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα.

    Στην περίπτωση τοποθέτησης ηλεκτρικού μοτέρ, τα Subaru BRZ και Toyota GR 86 σίγουρα θα αυξήσουν την προσφερόμενη ισχύ των κινητήρων τους, ενώ παράλληλα η τοποθέτηση της μπαταρίας στην κατάλληλη θέση θα δώσει ακόμα χαμηλότερο κέντρο βάρους. Ταυτόχρονα, η ηλεκτροκίνηση θα δώσει την ευκαιρία και στα δύο μοντέλα να ατενίζουν με αισιοδοξία το μέλλον, καθώς οι περιορισμοί στις εκπομπές ρύπων καθιστούν δυσκολότερη την ύπαρξη αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης.


    Να αναφέρουμε ότι το Subaru BRZ και το Toyota GR 86 διαθέτουν ένα ατμοσφαιρικό κινητήρα 2,4 λίτρων, που αποδίδει 231 και 235 ίππους αντίστοιχα με τη ροπή να φτάνει τα 250 Nm. Η ισχύς μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω ενός μηχανικού ή αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 6 σχέσεων, ενώ παρόμοιες και στα δύο είναι οι επιδόσεις, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 6,3 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα να φτάνει τα 240 χλμ./ώρα.
    Πηγή: Protothema.gr
  • H QuantumScape δοκιμάζει solid state μπαταρίες
    H QuantumScape δοκιμάζει solid state μπαταρίες

    H start-up εταιρεία βρίσκεται σε διαδικασία εξέλιξης ενός νέου τύπου μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

    Εδώ και αρκετό καιρό, υπάρχουν αρκετές εταιρείες οι οποίες εργάζονται πάνω στην τεχνολογία μπαταριών στερεού τύπου, που παρά την σημαντική πρόοδο που έχει σημειωθεί, προς το παρόν ακόμα δεν έχουν τοποθετηθεί σε κάποιο ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής.

    Μία από αυτές είναι και η QuantumScape Corporation, η οποία εδρεύει στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ και της οποίας ο μεγαλύτερος μέτοχος αποτελεί το VW Group. Η αμερικάνικη μπράντα ανακοίνωσε πρόσφατα ότι έχει ξεκινήσει ήδη εντατικές δοκιμές σε στοιχεία πολλαπλών διαστρωμάτων που θα τοποθετούνται σε μπαταρίες στερεού τύπου (solid state).


    Εσωτερικές πηγές αναφέρουν ότι βάση αποτελεσμάτων, τα συγκεκριμένα στοιχεία 10 διαστρωμάτων έχουν ήδη αποδείξει την ασφάλεια τους σε ότι αφορά πιθανή ανάφλεξη, όπως και την διάρκειά τους στη χρήση. Να αναφέρουμε ότι η συγκεκριμένη εταιρεία έχει ήδη ολοκληρώσει από τον Φεβρουάριο του 2021 την επιτυχημένη διαδικασία παραγωγής μπαταριών στερεού τύπου με στοιχεία 4 διαστρωμάτων. Η QuantumScape θα πρέπει να αποδείξει ότι τα συγκεκριμένα στοιχεία μπορούν να λειτουργήσουν ιδανικά στις αυξημένων κυψελών μπαταρίες που χρησιμοποιούν τα μεγάλων διαστάσεων ηλεκτρικά μοντέλα.


    Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι εκτός από τις μεμονωμένες προσπάθειές της, η QuantumScape θα δημιουργήσει μία αυτόνομη γραμμή παραγωγής μπαταριών στερεού τύπου, σε συνεργασία με τη VW, με στόχο η παραγωγή να ξεκινήσει ήδη από το 2024.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς