Ένα σπάνιο κουπέ της Auto Union, του προγόνου της Audi, θα εκτεθεί σε προσεχή δημοπρασία με τους ειδικούς να εκτιμούν πως η εξαιρετική κατάσταση του μοντέλου θα φέρει μια ανάλογα υψηλή τιμή πώλησης
Στις σχετικές διαφημίσεις της εποχής το Auto Union 1000 S περιγραφόταν ως ένα στιλάτο δίθυρο κουπέ που έφερνε μια νέα εποχή στην άνεση και την πολυτέλεια στην μεσαία κατηγορία.
Οι έντονες καμπύλες, το προφίλ σταγόνας και τα στρογγυλά φανάρια είναι στοιχεία που φανερώνουν πως ο σχεδιασμός του είναι επηρεασμένος από αυτόν του Volkswagen Beetle. Για τα δεδομένα της δεκαετίας του ’60 όπου και κυκλοφόρησε το 1000 S το εσωτερικό του είχε αρκετά στοιχεία πλούσιων παροχών όπως για παράδειγμα το αναλογικό ρολόι αλλά και το ραδιόφωνο της Motorola. Επίσης ο μινιμαλιστικός σχεδιασμός δημιουργούσε τις συνθήκες για ένα αρκετά ευρύχωρο εσωτερικό με δεδομένο το μέγεθος αλλά και το είδος του αυτοκινήτου.
Κάτω από το καπό του 1000 S ζει ένας τρικύλινδρος 1.000άρης κινητήρας 58 ίππων ο οποίος συνεργάζεται με κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων προσφέροντας αξιόλογες για την εποχή επιδόσεις στο βάρους 900 κιλών κουπέ, όπως για παράδειγμα τα 135 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας.
Η τετρακίνηση δεν ήταν ακόμα συνώνυμο της φιλοσοφίας της εταιρίας όμως το 1000 S είχε την αρκετά πρωτοποριακή για την εποχή μπροστινή κίνηση η οποία προσέφερε πιο κόμπακτ μηχανική διάταξη προς όφελος των διαθέσιμων χώρων αλλά και καλύτερα οδικά χαρακτηριστικά. Το αυτοκίνητο που πρωταγωνιστεί στις φωτογραφίες είναι αυτό που θα διατεθεί σε δημοπρασία που θα πραγματοποιηθεί από τον αμερικάνικο οίκο Mecum το προσεχή Ιανουάριο.
Πηγή: Protothema.gr