Το Ace παίρνει ξεκάθαρα έμπνευση για την εμφάνισή του από τα μικρά sport ευρωπαϊκά μοντέλα της δεκαετίας του ’60.
Η τετράγωνη μπροστινή όψη και οι παραλληλόγραμμοι προβολείς παραπέμπουν αισθητικά σε μοντέλα του παρελθόντος, θυμίζοντας έντονα Ford Escort, ενώ κοιτώντας το μοντέλο από το πλάι, η γραμμή της οροφής όπως «σβήνει» στο πίσω μέρος παραπέμπει σε Fiat 850 Coupe. Το μέγεθος ωστόσο, είναι αρκετά μεγαλύτερο από αυτό που περιμένει κανείς βλέποντας τις ομοιότητες με το μικρό Fiat του παρελθόντος. Το μήκος του Ace είναι 4.180 χιλιοστά- ελάχιστα μικρότερο από το Toyota GT86 για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης. Στην καμπίνα η σχεδίαση είναι ιδιαίτερα μινιμαλιστική, με το μοναδικό κανονικό και όχι ψηφιακό πλήκτρο, να είναι αυτό της ενεργοποίησης του αυτοκινήτου και βρίσκεται στο κάτω μέρος του τιμονιού τριών ακτίνων και δίπλα στον επιλογέα. Στο κέντρο του ταμπλό, δεσπόζει ένα κατακόρυφο tablet μέσω του οποίου ο οδηγός έχει πρόσβαση σε όλα τα στοιχεία εξοπλισμού του αυτοκινήτου αλλά και στο σύστημα ψυχαγωγίας.
Σύμφωνα με τις προκαταρκτικές προδιαγραφές, το Ace θα μπορούσε να έχει αυτονομία πάνω από 400 χιλιόμετρα, με στοιχεία επιδόσεων να κάνουν λόγο για ένα αρκετά γρήγορο μοντέλο. Συγκεκριμένα, για την εταιρεία, τα 100 χλμ./ώρα από στάση, θα μπορούν να έρχονται σε χρόνο κοντά στα 6 δευτερόλεπτα. Η δύναμη του ηλεκτροκινητήρα θα καταλήγει στους πίσω τροχούς. Όλα τα παραπάνω θα είναι πολύ ωραία να ισχύουν, ταυτόχρονα με τον άλλο στόχο της εταιρείας που δεν είναι άλλο από τη διατήρηση της τελικής τιμής του νέου αυτού μοντέλου σε επίπεδο που να το καθιστούν προσιτό σε μεγάλο εύρος ενδιαφερόμενων . Μπορεί οι πρώτες αυτές εικόνες να δείχνουν το Ace ως ένα μικρό σχετικά ηλεκτρικό sport αυτοκίνητο, η Alpha Motoros ωστόσο, αναφέρει πως ανάλογα με την επιτυχία του πρώτου εγχειρήματος, θα μπορούσαν να ακολουθήσουν κι άλλες προτάσεις μεγαλύτερων ηλεκτρικών μοντέλων πάνω στην ίδια αρθρωτή πλατφόρμα που προτίθεται να χρησιμοποιήσει.