Παρασκευή, 15 Ιανουαρίου 2021 21:07

Tο Ford Bronco σε έκδοση με ρετρό ύφος

Γράφτηκε από τον

Την ονομασία Heritage Edition θα έχει η έκδοση περιορισμένης παραγωγής του νέου Ford Bronco η οποία θα είναι εμπνευσμένη από το παρελθόν του διάσημου off-roader.

Σε συζήτηση που έχει ανοίξει σε forum αφιερωμένο στο νέο Ford Bronco αναφέρεται πως η Ford έχει στα άμεσα σχέδιά της την κυκλοφορία μιας ειδικής έκδοσης περιορισμένης παραγωγής του αυτοκινήτου με την ονομασία Heritage Edition.
Όπως αφήνει να εννοηθεί και η ονομασία η νέα έκδοση αποτελεί ουσιαστικά ένα φόρο τιμής σε κλασσικές εκδόσεις του Bronco από το παρελθόν απ’όπου θα είναι εμπνευσμένες οι ειδικές αποχρώσεις, οι λεπτομέρειες του διάκοσμου ή ακόμα και στοιχεία του εξοπλισμού. Πάντως δεν έχει διευκρινιστεί εάν η Ford θα εστιάσει περισσότερο σε κάποια συγκεκριμένη δεκαετία καθώς το Bronco έχει μια ιστορική διαδρομή που ξεκινά από τη δεκαετία του ’60 και φθάνει έως αυτή του ’90.

Πάντως οι περισσότερες υποθέσεις συγκλίνουν στο ότι η Heritage Edition θα βασίζεται στο πρώτο Bronco του 1965. Σε αυτή την περίπτωση είναι πολύ πιθανό να δούμε αρκετές ρετρό αποχρώσεις του πορτοκαλί, του τιρκουάζ, του μπλε και το κίτρινου σε συνδυασμό με λευκή οροφή η οποία θα χαρίζει διχρωμία. Επίσης δεν είναι απίθανο η Ford να δημιουργήσει ειδικά για το Bronco Heritage Edition κάποια σειρά εμπνευσμένων από το παρελθόν τροχών και βέβαια να προσφέρει τη δυνατότητα για αυτοκόλλητα διακοσμητικά στο αμάξωμα.

Πηγή: Protothema.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 15 Ιανουαρίου 2021 22:25

Σχετικά Άρθρα

  • Το Suzuki Jimny γίνεται Ford Bronco
    Το Suzuki Jimny γίνεται Ford Bronco

    Το δημοφιλές σε κάθε γωνιά του πλανήτη Suzuki Jimny μεταμορφώνεται για ακόμα μια φορά και με την φροντίδα της βελτιωτικής εταιρίας Garage-ill αποκτά την ταυτότητα του Ford Bronco

    Το Suzuki Jimny τελευταίας γενιάς εκτός από ένα εξαιρετικό 4X4 έχει εξιτάρει την φαντασία πολλών βελτιωτικών οίκων και ιδιωτών. Κατά καιρούς λοιπόν το έχουμε δει να μεταμορφώνεται σε Mercedes G-Class, Land Rover Defender, ακόμα και Jeep Cherokee.

    Η τελευταία μεταμφίεση του Suzuki Jimny μας έρχεται από την Garage-ill η οποία έχει ετοιμάσει ένα κιτ που δίνει στο Jimny την ταυτότητα του Ford Bronco. Το κιτ ονομάζεται Bron55 και σίγουρα ξεχωρίζει από την ειδικά σχεδιασμένη γρίλια στη μάσκα από το Bronco. Οι προβολείς επίσης έχουν το χαρακτηριστικό οριζόντιο DRL του 4X4 της Ford, ενώ στο κάτω μέρος ο προφυλακτήρας είναι ενισχυμένος δίνοντας μια off-road ώθηση στην εμφάνιση του αυτοκινήτου.

    Εκτός από την εξωτερική εμφάνιση η εταιρεία δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να πάνε ένα βήμα παρακάτω την μεταμόρφωση του Jimny τους τοποθετώντας ειδικές ζάντες και ελαστικά, αναρτήσεις με μεγαλύτερες διαδρομές, ακόμα και λογότυπα Ecoboost (σήμα κατατεθέν στους κινητήρες της Ford) στα φωτιστικά σώματα στο πίσω μέρος. Ο κινητήρας ωστόσο παραμένει ο άθραυστος ατμοσφαιρικός 1.5 λίτρων.

    Η Garage-ill δίνει τη δυνατότητα στους ενδιαφερόμενους να αποκτήσουν οποιοδήποτε κομμάτι του κιτ ξεχωριστά με τις τιμές να ξεκινούν από τα 1.000 ευρώ για τη γρίλια και τους προβολείς και να ξεπερνούν τα 1.500 ευρώ με το πλήρες κιτ.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Έτοιμο για δράση το νέο Ford Bronco Raptor
    Έτοιμο για δράση το νέο Ford Bronco Raptor

    Η νέα, εκρηκτική έκδοση του Ford Bronco αναμένεται να ξεκινήσει τις πωλήσεις του μέσα στο προσεχές διάστημα.

    Η Ford έχει αρχίσει να δέχεται παραγγελίες για το «καυτό» Bronco Raptor από τον περασμένο Μάρτιο, με το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής του 2022 να καλύψει αυτούς που έχουν αλλάξει την παραγγελία τους από την απλή έκδοση σε Raptor.

    Προς το παρόν ο Αμερικάνος κατασκευαστής δεν έχει αναφέρει πόσα Raptor θα παραχθούν από το εργοστάσιο συναρμολόγησης στο Wayne του Μίσιγκαν, αλλά η παραγωγή θα είναι περιορισμένη. Ο bi-turbo V6 κινητήρας του Bronco Raptor θα ξεπερνά σε απόδοση τους 400 ίππους, ενώ οι μέχρι τώρα εκδόσεις φτάνουν έως και τους 315

    Το Bronco Raptor είναι 25 εκατοστά μεγαλύτερο σε πλάτος σε σχέση με το βασικό Bronco, όπως δήλωσε ο επικεφαλής σχεδιασμού Paul Wraith. Επίσης, μεγαλύτερα κατά 22 εκατοστά είναι τα εμπρός και πίσω μετατρόχια, ενώ χαρακτηριστική είναι και η σχετική αύξηση του όγκου στα τόξα πάνω από τους τροχούς.

    Το Bronco Raptor της Ford θα βγει στην αγορά, με τιμή υπερδιπλάσια από το «απλό» Bronco, όπως δηλώνουν και τα 68.500 ευρώ.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Ένα Ford Bronco με 400+ ίππους
    Ένα Ford Bronco με 400+ ίππους

    Η Ford αναμένεται να παρουσιάσει το προσεχές καλοκαίρι την κορυφαία έκδοση του Bronco, που θα φέρει την ονομασία Raptor.

    Η τιμή «εκκίνησης» του νέου Ford Bronco Raptor, σε ότι αφορά την αγορά των ΗΠΑ, είναι 60.600 ευρώ και εκτός της υψηλής ισχύος, διαθέτει σημαντικές αναβαθμίσεις στο πλαίσιο και στην ανάρτηση.

    Είναι μεγαλύτερο και πιο ικανό εκτός δρόμου από οποιοδήποτε επιβατικό μοντέλο της Ford έχουμε δει έως τώρα. Το Bronco Raptor της Ford θα βγει στην αγορά το καλοκαίρι, με τιμή υπερδιπλάσια από το «απλό» Bronco. Η Ford θα αρχίσει να δέχεται παραγγελίες για το Bronco Raptor τον Μάρτιο αλλά το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής του πρώτου έτους αναμένεται να πάει σε όσους «αλλάξουν» την παραγγελία τους από «απλό» Bronco σε Raptor.

    Η Ford δεν έχει αναφέρει πόσα Raptor θα παραχθούν από το εργοστάσιο συναρμολόγησης στο Wayne του Μίσιγκαν που κατασκευάζει το Bronco αλλά η παραγωγή θα είναι περιορισμένη. Ο bi-turbo V6 του Bronco Raptor θα ξεπερνά σε απόδοση τους 400 ίππους, ενώ οι μέχρι τώρα εκδόσεις έφταναν έως και τους 315. Το Bronco Raptor είναι 25 εκατοστά μεγαλύτερο σε πλάτος σε σχέση με το βασικό Bronco, δήλωσε ο επικεφαλής σχεδιασμού Paul Wraith. Αυτό περιλαμβάνει μεγαλύτερο κατά 22 εκατοστά μετατρόχιο εμπρός και πίσω και τη σχετική αύξηση του όγκου στα τόξα πάνω από τους τροχούς.


    Το επιπλέον μέγεθος κάνει χώρο για ελαστικά παντός εδάφους BF Goodrich 37 ιντσών. Άλλες εξωτερικές αλλαγές περιλαμβάνουν μια νέα μάσκα με το «Ford» γραμμένο ανάγλυφο και μεγαλύτερο άνοιγμα για αυξημένη ψύξη. Ο εμπρός προφυλακτήρας είναι επίσης νέος και υπάρχει μια ορατή ασημένια προστατευτική πλάκα με γάντζους ρυμούλκησης. Τα φώτα LED υψηλής έντασης που τοποθετούνται στις κάτω γωνίες διαθέτουν καπάκια επειδή είναι πολύ φωτεινά για να χρησιμοποιηθούν στο δρόμο- σύμφωνα με τη νομοθεσία των ΗΠΑ.


    Το εσωτερικό διαθέτει ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων 12 ιντσών που δίνει έμφαση στο στροφόμετρο και μια μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό. Το δερμάτινο τιμόνι είναι πιο παχύ από το στάνταρ Bronco και διαθέτει κουμπιά για τη ρύθμιση της ανάρτησης, του συστήματος διεύθυνσης και της εξάτμισης, καθώς και ένα κουμπί “R” για προσαρμοσμένες προτιμήσεις οδήγησης. Τα paddles για το αυτόματο 10άρι κιβώτιο ταχυτήτων, είναι από μαγνήσιο και ανήκουν και αυτά στο βασικό πακέτο εξοπλισμού της έκδοσης.


    Πέραν των παραπάνω, το πλαίσιο και η ανάρτηση για να διαχειρίζονται όπως πρέπει την πρόσθετη ισχύ αλλά και τις καταπονήσεις στις διαδρομές μακριά από την άσφαλτο με αυξημένη ταχύτητα έχουν ενισχυθεί, όπως ο πίσω άξονας και τα εμπρός ημιαξόνια της Dana. Μια εγκάρσια ράβδος στην οροφή και το στήριγμα της κολώνας C συμβάλλουν στην αύξηση της στρεπτικής ακαμψίας περισσότερο από 50%. Το Bronco Raptor δανείζεται επίσης ορισμένα εξαρτήματα από το μεγαλύτερο F-150 Raptor, μεταξύ των οποίων είναι και τα μεγαλύτερα φρένα.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;
    Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;

    Ένα νέο μοντέλο θα προστεθεί σύντομα στη γκάμα της VW. Θα είναι διαθέσιμο ακόμα και με κινητήρα χωρητικότητας 1.0 λίτρου.

    Η κατηγορία των οχημάτων ελευθέρου χρόνου κερδίζει συνεχώς έδαφος. Τα λεγόμενα Crossover και SUV οχήματα έχουν γίνει τα αγαπημένα όσων θέλουν να αποκτήσουν αυτοκίνητο. Το φαινόμενο είναι παγκόσμιο και η Ελλάδα είναι από τι χώρες που ακολουθούν αυτήν την τάση. Χαρακτηριστικά άλλωστε και τα νούμερα, όπου από τις αρχές του έτους, το 45,9% των αυτοκινήτων που έχουν ταξινομηθεί, αφορούν SUV…

    Η VW διαθέτει στη γκάμα της πληθώρα τέτοιων μοντέλων. Πολύ σύντομα θα ρίξει στην αγορά ένα ακόμη και συγκεκριμένα το Taigο. Πρόκειται για ένα μικρό Crossover μοντέλο που έχει μήκος 4,27 μέτρα και βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το T-Cross. Χαρακτηριστικό του γερμανικού μοντέλου είναι η σπορ σχεδίαση που παραπέμπει σε coupe μοντέλο. Ένα χαρακτηριστικό που το συναντούμε πλέον σε διάφορες κατηγορίες, καθώς οι εταιρείες θέλουν αν προσεγγίσουν αγοραστές από όλα τα ηλικιακά γκρουπ.

    Διαθέσιμοι κινητήρες

    Εσωτερικά το Taigο παραπέμπει στο νέο Polo, με την μεγάλη οθόνη να ξεχωρίζει στην κεντρική κονσόλα όπως και η ψηφιακή οθόνη στον πίνακα οργάνων. Από πλευράς χώρων το πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 438 λίτρα, νούμερο αρκετά ικανοποιητικό ακόμα και για μία τετραμελή οικογένεια.

    Η γκάμα με τα μηχανικά σύνολα αποτελείται μόνο από κινητήρες βενζίνης χωρητικότητας 1.0 και 1.5 λίτρων. Στην πρώτη περίπτωση θα υπάρχουν διαθέσιμες δύο εκδόσεις, με 95 και 110 ίππους. Στη δεύτερη, η ισχύς θα φτάνει τους 150 ίππους. Η κίνηση θα μεταδίδεται μόνο στους εμπρός τροχούς και δεν θα υπάρξει έκδοση 4×4. Αναφορικά με το κιβώτιο ταχυτήτων ο πελάτης θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε χειροκίνητο και αυτόματο διπλού συμπλέκτη.

    Σε λίγες εβδομάδες

    Στην Ελλάδα το γερμανικό μοντέλο θα κάνει την εμφάνισή του πολύ σύντομα. Σύμφωνα με πληροφορίες αναμένονται να έρθουν αρκετά αυτοκίνητα τα οποία αρχικά θα δούμε στις αντιπροσωπείες αρχές του νέου έτους. Από εκεί και πέρα τα πρώτα που θα παραδοθούν σε πελάτες θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους τον Φεβρουάριο του 2022.

    Πηγή: Newsauto.gr

  • Στα σκαριά το νέο hypercar της Zenvo
    Στα σκαριά το νέο hypercar της Zenvo

    Ο Δανός κατασκευαστής ήδη έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες εξέλιξης ενός νέου μοντέλου υψηλών επιδόσεων, το οποίο θα αντικαταστήσει το TSR-S.

    Το σχέδιο επέκτασης της Zenvo με νέα μοντέλα και ακόμα πιο δυναμικές εκδόσεις, στοχεύει στην αύξηση του όγκου των πωλήσεων και στην είσοδό της στην αμερικανική αγορά.

    Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια η Zenvo αναμένεται να παρουσιάσει το υβριδικό μοντέλο με το οποίο θα συνεχίσει την παρουσία της ανάμεσα στα hypercars της εποχής. Η εταιρεία με έδρα τη Δανία, ιδρύθηκε το 2004 παράγοντας αρχικά σε 15 μονάδες το ST1 των 1.089 ίππων (από το 2009 έως το 2016). Ακολούθησε το TS1 GT και στη συνέχεια το TSR που ήταν μόνο για πίστα.

    Το TSR-S, που έκανε το ντεμπούτο του στο φετινό Goodwood Festival of Speed, είναι μία νόμιμη για χρήση στο δρόμο έκδοση του TSR, η οποία κοστολογείται λίγο πάνω από 1,5 εκατομμύρια ευρώ. Το TSR-S εφοδιάζεται με έναν twin turbo V8 κινητήρα με χωρητικότητα 5,8 λίτρων, ο οποίος επιτρέπει την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητά του είναι 325 χλμ./ώρα.

    Η Zenvo ωστόσο, εργάζεται ήδη πάνω σε ένα άλλο μοντέλο που θα μοιράζεται την πλατφόρμα του TSR-S. Ο διευθυντής προϊόντων Alberto Solera δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του πως ο κύριος στόχος για το νέο αυτοκίνητο είναι να προκαλέσει τα περισσότερα δυνατά «χαμόγελα ανά χιλιόμετρα» και αποκάλυψε πως στην ομάδα που εξελίσσει το νέο μοντέλο έχει ενταχθεί και ο πρώην σχεδιαστής της Alfa Romeo, Christian Brandt.

    Ο Solera επιβεβαίωσε ότι το νέο μοντέλο της Zenvo είναι ένα υβριδικό τετρακίνητο που θα παρουσιαστεί μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Όπως το TSR-S, θα κάνει χρήση τρισδιάστατων εκτυπωμένων εξαρτημάτων και μεγάλης ποσότητας ανθρακονήματος. Το TSR-S μόλις πήρε έγκριση τύπου στις ΗΠΑ και οι ιθύνοντες της Zenvo υποστηρίζουν πως θα μπορούσε να πουλάει 10 με 15 αυτοκίνητα ετησίως εκεί.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Τι θα λέγατε για μια σύγχρονη Toyota Corolla AE86;
    Τι θα λέγατε για μια σύγχρονη Toyota Corolla AE86;

    Μια ψηφιακή απεικόνιση από έναν ανεξάρτητο σχεδιαστή αναζωπυρώνει τις φήμες για πιθανή αναβίωση της θρυλικής Toyota Corolla AE86 της δεκαετίας του ’80

    Τη δεκαετία του ’80 η Corolla ήταν ήδη ένα πολύ δυνατό όνομα για την Toyota ενώ οι petrolheads λάτρεψαν την κουπέ εκδοχή με τον κωδικό ΑΕ86. Προσφερόταν σε έκδοση δύο και τριών όγκων, με κινητήρα 1.6 Twin Cam και 125 PS ενώ ήταν πισωκίνητη σε αντίθεση με όλες τις υπόλοιπες εκδόσεις της γκάμας της Corolla. Η ΑΕ86 παραμένει ένα από τα αυτοκίνητα σταθμούς της ιαπωνικής αυτοκινητικής ιστορίας και φυσικά πολλοί είναι αυτοί που θα ήθελαν μια σύγχρονη εκδοχή της.
    Κάτι τέτοιο πρέπει να αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Theottle, ο οποίος σε μια ψηφιακή απεικόνιση αποτυπώνει την σημερινή Corolla σε hatchback τρίθυρη έκδοση και με αρκετά δυναμικά αεροδυναμικά στοιχεία.


    Το όνομα που φαίνεται πως χρησιμοποιεί είναι Corolla Levin, με το οποίο η AE86 είχε κυκλοφορήσει σε αρκετές αγορές. Αν και η Toyota δεν έχει δηλώσει την πρόθεσή της για κάτι τέτοιο δεν μπορούμε να αποκλείσουμε ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Φήμες θέλουν την Gazoo Racing να προετοιμάζει μια Corolla GR ενώ κάποιες από αυτές θέλουν το αυτοκίνητο να χρησιμοποιεί τα μηχανικά μέρη από το Yaris GR με ακόμα πιο δυνατό κινητήρα. Σε μια τέτοια περίπτωση ίσως να προέκυπτε και μια Corolla με τρίθυρο αμάξωμα όπως έγινε και στην περίπτωση του Yaris GR.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Και υβριδικά τα Subaru BRZ και Toyota GR 86;
    Και υβριδικά τα Subaru BRZ και Toyota GR 86;

    Οι Subaru και Toyota σκέφτονται σοβαρά την δημιουργία υβριδικών εκδόσεων στα BRZ και GR 86.

    Αμφότερα τα ιαπωνικά κουπέ, που μπήκαν αισίως στη δεύτερη γενιά τους, ακολουθούν τη λογική του ατμοσφαιρικού κινητήρα, της πίσω κίνησης και του χαμηλού κέντρου βάρους, μία διάταξη που εξακολουθεί να έχει αρκετούς οπαδούς που ασπάζονται το δόγμα «fun to drive».

    Βέβαια υπάρχουν αρκετοί που απορούν για την άρνηση των τεχνικών και των δύο κατασκευαστών να τοποθετήσουν ένα ισχυρότερο μοτέρ, ίσως ενός υπερτροφοδοτούμενου συνόλου με μικρότερο κυβισμό. Πάντως ιαπωνικά μέσα ενημέρωσης αναφέρουν ότι μελλοντικά μπορεί να δούμε ακόμα πιο ισχυρές εκδόσεις, οι οποίες θα χρησιμοποιούν υβριδική τεχνολογία.

    Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με άρθρο της ιαπωνικής ιστοσελίδας Best Car Web οι μηχανικοί της Subaru θεωρούν ότι η υιοθέτηση της υβριδικής τεχνολογίας στο BRZ δεν αποτελεί σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Και αυτό γιατί όπως γνωρίζουμε το συγκεκριμένο μοντέλο έχει δημιουργηθεί σε συνεργασία με την Toyota, η οποία διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία σε υβριδικά και ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα.

    Στην περίπτωση τοποθέτησης ηλεκτρικού μοτέρ, τα Subaru BRZ και Toyota GR 86 σίγουρα θα αυξήσουν την προσφερόμενη ισχύ των κινητήρων τους, ενώ παράλληλα η τοποθέτηση της μπαταρίας στην κατάλληλη θέση θα δώσει ακόμα χαμηλότερο κέντρο βάρους. Ταυτόχρονα, η ηλεκτροκίνηση θα δώσει την ευκαιρία και στα δύο μοντέλα να ατενίζουν με αισιοδοξία το μέλλον, καθώς οι περιορισμοί στις εκπομπές ρύπων καθιστούν δυσκολότερη την ύπαρξη αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης.


    Να αναφέρουμε ότι το Subaru BRZ και το Toyota GR 86 διαθέτουν ένα ατμοσφαιρικό κινητήρα 2,4 λίτρων, που αποδίδει 231 και 235 ίππους αντίστοιχα με τη ροπή να φτάνει τα 250 Nm. Η ισχύς μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω ενός μηχανικού ή αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 6 σχέσεων, ενώ παρόμοιες και στα δύο είναι οι επιδόσεις, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 6,3 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα να φτάνει τα 240 χλμ./ώρα.
    Πηγή: Protothema.gr
  • H QuantumScape δοκιμάζει solid state μπαταρίες
    H QuantumScape δοκιμάζει solid state μπαταρίες

    H start-up εταιρεία βρίσκεται σε διαδικασία εξέλιξης ενός νέου τύπου μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

    Εδώ και αρκετό καιρό, υπάρχουν αρκετές εταιρείες οι οποίες εργάζονται πάνω στην τεχνολογία μπαταριών στερεού τύπου, που παρά την σημαντική πρόοδο που έχει σημειωθεί, προς το παρόν ακόμα δεν έχουν τοποθετηθεί σε κάποιο ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής.

    Μία από αυτές είναι και η QuantumScape Corporation, η οποία εδρεύει στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ και της οποίας ο μεγαλύτερος μέτοχος αποτελεί το VW Group. Η αμερικάνικη μπράντα ανακοίνωσε πρόσφατα ότι έχει ξεκινήσει ήδη εντατικές δοκιμές σε στοιχεία πολλαπλών διαστρωμάτων που θα τοποθετούνται σε μπαταρίες στερεού τύπου (solid state).


    Εσωτερικές πηγές αναφέρουν ότι βάση αποτελεσμάτων, τα συγκεκριμένα στοιχεία 10 διαστρωμάτων έχουν ήδη αποδείξει την ασφάλεια τους σε ότι αφορά πιθανή ανάφλεξη, όπως και την διάρκειά τους στη χρήση. Να αναφέρουμε ότι η συγκεκριμένη εταιρεία έχει ήδη ολοκληρώσει από τον Φεβρουάριο του 2021 την επιτυχημένη διαδικασία παραγωγής μπαταριών στερεού τύπου με στοιχεία 4 διαστρωμάτων. Η QuantumScape θα πρέπει να αποδείξει ότι τα συγκεκριμένα στοιχεία μπορούν να λειτουργήσουν ιδανικά στις αυξημένων κυψελών μπαταρίες που χρησιμοποιούν τα μεγάλων διαστάσεων ηλεκτρικά μοντέλα.


    Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι εκτός από τις μεμονωμένες προσπάθειές της, η QuantumScape θα δημιουργήσει μία αυτόνομη γραμμή παραγωγής μπαταριών στερεού τύπου, σε συνεργασία με τη VW, με στόχο η παραγωγή να ξεκινήσει ήδη από το 2024.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο